Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Банк Кредит Дніпро

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ooomen 16 травня 2024, 10:47
Не можу додзвонитись на гарячу лінію з-за кордону, і номер є окремий для таких дзвінків, і постійно вибиває ((
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zsaqwe75632 5 травня 2024, 13:50
Син мій платить кредит в цьому банку і так трапилось що помилково переказав кошти на свій кредит, просто не ту кнопку нажав і замість того кошти повернулись не на карту, а пішли на кредит.Кошти були не його і він звернувся до відділення банку у м.Кртвий Ріг і ініціював повернення коштів. І це була дуже дуже велика помилка. Прийшлось пройти не сім кругів ада а десять раз по сім. Началось з оплати за заявку і якоїсь комісії, частина з них повинна була піти банку, а частина повернутись.Але це був тільки початок аду, а далі як пішло так пішло.Начали виставляти платежі за платежами, на них комісії в розмірі цих платежів на ці комісії ще комісії і так далі, то положить одну суму, а суми не маленькі від 2000 до 5000 а то більше. То у них система не пропускає, то положить ще таку суму для ідентифікації, то ще для чогось. Короче потрібно було повернути 6000, а викачав банк більше 100 000. І все завіряли ці всі суми вам повернуться, оплатіть це ще і це вже буде все, більше нічого платити не потрібно. В результаті сформували вони повернення з трьох переводів, за ці всі переводи потрібно було оплатити всі їхні операції, за обработку, за перевод, комісії на це все, услуги банка, і це все за три перевода. Потім на кредитній карті сформувався ще один перевод на 17000, щоб його повернути заплатили біля 10000, залишились на карті 57 грн, і син для чогось взяв їх перевів на кредит, бо вони висіли і банк їх не знімав от він і рішив ускорить на свою голову. І на цьому все знову почалось по новій, штраф 3900, на нього комісія 2000, за обработку знову за перевод, знову бешені комісії. І вже останній акорд ще потрібно заплатити 1000, а за що непонятно.вже просто не було де брати ті кошти. Бо я просто брала все в долги., ну просто вже не було де взяти цю 1000. І на цьому все закінчилось. Це не банк, а кубло шахраїв. Зробили дуже хитрі схеми аби тільки не повернути кошти. Викачали більше 100 000, половину забрали собі, щось кинули на погашення кредиту, решту розбили на три суми і оформили три повернення, одне на 9000, друге 13500, третєна 15000, і за ці всі повернення здерли дуже хороші суми то за обработку то за перевод, то за услуги банку, то ще за щось. Частина цих коштів скопилась на кредитній карті і при переводі її на мою карту, знову затребували оплатити всі операції, комісії, .І лише з-за того що не було вже де знайти ту тисячу, всі переводи анулювали. Всі кошти пропали і пішли не понятно куди. Менеджери зовсім некомпетентні, зі мною весь час спілкувалася менеджер Олена. Все казала це остання сума і я вас завіряю більше не потрібно нічого платити, очікуйте повернення коштів.А банк все виставляє та виставляє.В общем як в тій байці рак, лебідь і щука. Я знаю що самі виноваті, що повірили, та надіялись що це все повернеться, як вони обіцяли. Все-таки банк, а не якась фінансова компанія.Але і цей банк одні шахраї.Так що не звязуйтесь з цим банком, і всім закажіть обходити його десятою дорогою. ШАХРАЇ самі настоящі.Буду писати скаргу в НБУ та подавати заяву в поліцію на їхні шахрайські дії. А саме головне переводів не зробили, а кошти за довідки про повернення коштів здерли зарання, ще й одна довідка коштує більше 2000, та ще й комісія в такій сумі. В общем банк шахрайський. Таким банкам не місце у нас в країні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yemfsdod 23 квітня 2024, 9:38
Дякую співробітникам кол центру! Допомогли вирішити проблему і відповіли на всі питання
ukrx 17 квітня 2024, 17:04
Отвратительное отношение. Сложная регистрация. Банк задает много вопросов и выдыает постоянно ошибку «заполнено не верно». После регистрации начинают тебе названивать и выносить мозг дополнительными вопросами.
Мне 77 лет, сегодня пришло сообщение насчет активации моих данных.У меня нет возможности выходить и я не могу пройти ее.Депозит гривневый небольшой и я прошу не блокировать мой счет, чтобы я могла получать проценты по депозиту.В городе постоянные сирены и у меня мои данные не менялись и я в вашем банке держу депозит уже более 10 лет.Надеюсь, сто ответите.
Zinaida60 6 квітня 2024, 10:13
Учора я вирішила зареєстроваьися онлайн в цьому банку і створити електронну картку. Я пройшла всі етапи реєстрації і верифікації і потім мені на імейл прийшло повідомлення що реєстрація пройшла успішно і моя електронна картка готова. Але коли я спробувала зайти в мобільний додаток, мене не пускають без введення пан коду картки, але я його не встановлювала і мені ніхто не повідомляв цей пін код.
Я звернулася до підтримки банку у телеграмі, на що мені відповіли що треба зайти в браузері у Freebank і змінити пін код, але для того щоб зайти у Freebank треба також вводити код з 10 цифр який мені ніхто не повідомляв і нікуди не посилав. Підтримка в телеграмі відмовляється мені щось писати, та і сам о мррозиттся, я вже більше 10 разів туди зверталася. Максимум що пишуть, щоб я звонила на гарячу лінію, але я повідомляла підтримці не раз що я знаходжусь закордоном в не можу подзвонити на гарячу лінію. Якийсь жах, а не обслуговування.
Тобто мені банк відкрив картку, надав навіщо то кредит у 30000 грн, але я нічого не можу зробити з цією карткою бо мені не дають зайти в мобільний банкінг.
Будь ласка допоможіть мені
GusGorinich 23 березня 2024, 17:02
дістали дзвінками з номера +380442337252. здвонять вже більше 2х тижднів кожен день по декілька раз, включаючи вихідні(сьогодні здвонили 2 рази). Дефективний менеджмент мабуть вважає, що, якщо дістати людину дзвінками, то вона з радістю погодиться на всі недопослуги
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pixelman95 19 березня 2024, 16:01
Я просто в шоці з цього недобанку. Заблокували карти і вхід в акаунт ще на початку січня (фінмон). Скинув все що просили на електронну пошту, вже 2 місяці 0 реакції. Було 2 карти — кредитна і дебетова, на кредитній було використано близько 1500 грн, на дебетовій було власних приблизно 1700 грн.
Вже 2 тижні кожного дня дзвонять дві жіночки і питають коли я внесу платіж у 119 грн, на мої питання щодо наданих документів ще у січні нічого не знають, кажу що в мене на дебетовій карті є достатня сума, покрийте всю заборгованість з неї — кажуть що не можуть.
Попросив їх щоб відправили реквізити, бо ж я не можу зайти в акаунт щоб побачити їх. Скинули IBAN на вайбер, 14 березня відправив 120 грн.
Вчора знов дзвонить жіночка і питає коли я внесу 119 грн — кажу що давно відправив і можу скинути їй квитанцію якщо треба. Написала мені на вайбер, скинув квитанцію — пише «Ваш рахунок заблоковано, вам необхідно пройти ідентифікацію» (скачати додаток банку і пройти через дію).
Скинув їй скріншот що не можу зайти в додаток бо «помилка реєстрації», вона пише що перевстановіть додаток і спробуйте знов.
Написав що перевстановив і нічого не змінилося, вона прочитала і нічого не відповіла.
Сьогодні знов дзвонить інша жіночка і питає коли я внесу 119 грн. Я ледь стримався щоб не виказати їй все що думаю про їх «чудовий» банк, але спитав що вони там курять то зразу кинула трубку…
Прошу у банку знайти хоч одного кваліфікованого робітника, перевірити пошту з наданими поясненнями і документами і розблокувати рахунок. Якщо ж не хочете розблокували — спишіть з дебетової карти заборгованість, решту залиште на каву для жіночок з колцентру і закрийте мої рахунки.
may088 18 березня 2024, 17:46
Невже за рік не можна зробити функцію закриття рахунку чи картки в застосунку, цілий рік показує — «в розробці», тобто хочеш закрити чи відкрити картку — шуруй в банк, оце сервіс, на висоті. В Дніпрі по 10 тривог на день, банк вічно закритий, тобто прям як в лотереї, пощастить закриєш, не пощастить не закриєш, кожен день бігати не будеш до відділення. Обслуговування у відділенні виключно російською мовою, поки сидів у черзі замітив що кожен оператор обслуговує клієнтів виключно російською мовою, і це на 2 рік війни.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BurkotUn 14 березня 2024, 9:37
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Каштанова, 35
Хочу висловити подяку співробітникам відділення у місті Дніпрі на Столєтова 21. Завжди відповідально ставляться до своїх обов’язків, допомагають у вирішенні питань. Завжди вічливі та привітні!
MarkTven 9 лютого 2024, 11:16
Пользуюсь онлайн-банкингом около месяца. Что могу сказать? Работает через пень-колоду, постоянно какие-то бока и глюки! А в банке только руками разводят, мол, у них все норм.
AnQwer 3 лютого 2024, 5:48
***банк, приховуе заборгованiсть, а потiм починае дзвонити i розповiдати про просрочки, просиш надати документи, подивитись за що як i де. Одразу стандартнi шаблони, телефонуйте по телефону i на тому все. Телефонуеш, а тобi кажуть, що нiчого не надуть🤦‍♀ заборгованiсть по твоiй картi i тобi ж ненададуть нiякоi iнформацii🤦‍♀ швидше за все працюе на росiян, бо займаеться террором як i вони🤦‍♀
LarysaZahorzh 1 лютого 2024, 15:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Табірна, 38
Нікому не побажаю бути клієнтом цього банку. От ніколи. Якщо вас ставлять перед фактом, що компанія працює лише з цим банком, то це не правда. Ви можете обирати собі будь який зручний для вас банк для вашого обслуговування.

Але про цей банк. Коли я прийшла у відділення для закриття картки і рахунку, то виявилося, що в мене борг. Бо була в мене картка голд і за її обслуговування кожен місяць описувалися гроші. За майже два роки жодної смс про це мені не надійшло. Взагалі. Коли я запитала про це у співробітниці, то була агресивна реакція на мене, що то взагалі моя проблема. До неї підключилася її колега, що допомагала їй доводити мою провину, а банк таким займатися не має.

У цього банку ще є додаток, але він незручний, глючний і взагалі зроблений точно не для зручності клієнтів банку.

В той же час, моя колега коли прийшла закривати свої карту і рахунок виявила, що в неї вони заблоковані. Про це також вона не була попереджена за роки. Отак от. І тепер залишок коштів вона не може зняти, бо треба проходити якусь процедуру з купою паперів ля того, щоб то все розблокувати і потім отримати гроші в касі.

Я розумію, що банк свою політику клієнтоорієнтовності змінювати не буде, але може хоч хтось при обранні для себе банку зробить правильний вибір.
yanabiz 26 січня 2024, 18:47
З лірики: зараз живемо всі в такий час, що людське ставлення має значення…з основного: я є клієнтом банку з відкритим депозитом, звернулась до відділення, що знаходиться за адресою вул.Гоголя, щоб зняти кошти, у відділення було 2 співробітника, один був зайнятий, запитала у другого, чи можу до неї звернутись- дала добро. Не мала фізичної карти і зняти готівку можна або з комісіє, або замовити картку та чекати декілька днів. Згодилась, потрібно було надати документи, які мала в Дії, через погане покриття мобільної мережі інтернет, доданок не завантажився, запитала, чи можна підʼєднатись до вайфаю, запитала пароль. Співробітник сказав, що такий самий як і назва вайфаю, зробила декілька спроб, але пароль хибний. Вона сиділа мовчки, навіть не цікавилась, чому не можу ввести пароль, і ще мала вигляд, що я прийшла до неї додому в неурочний час і щось мабуть вимагала. Я спокійно вийшла на вулицю, завантажила документи з Дії, коли повернулась, 1 співробітник був вже вільним і приділив увагу, пояснивши, що всередині паролю має бути прописано з великої літери, чого в назві вайфаю не було. Спокійно приєдналась і зʼясувала всі питання. Навіщо бути таким неприємним співробітником, що відпадає всяке бажання мати справу з банком в загалом.
ehorthor 15 січня 2024, 10:01
В мене нещодавно закінчився термін валютного депозиту. Клав на рахунок нормальними купюрами, а ось віддати хотіли якимсь мотлохом! Це що таке, Кредит Дніпро? Чому я маю сто разів бігати в банк, щоб отримати свої ж кошти теж нормальними купюрами???
aaa5 8 січня 2024, 10:44
отменил сегодня автопролонгацию, сегодня заканчивается депозит. в статусе отмены прописано — выполнено, но деньги до сих пор не на карте. часто отменял такие пролонгации и забирал деньги тут же.
позвонил в контакт-центр, там сказали, что процесс РАНДОМНЫЙ: …либо деньги перечислятся на карту вечером, …либо пролонгируются, что меня не устраивает, в банке не знают как получится.
впервые такое слышу. хотел переоформить вклад, но теперь появилось желание забрать деньги
Нінель Сіденко 29 грудня 2023, 4:02
Відділення за адресою: Київ, вул. Мечникова, 3
Відділення на вул. Мечникова,3, місто Київ
20 грудня 2023р. я відкрила в банку Кредит Дніпро депозит. 22 грудня помер мій чоловік. 28 грудня я звернулася до банку з проханням по форс-мажору повернути кошти щоб покрити витрати на поховання чоловіка і розірвати договір. Та це ще не все горе, що спіткало мене в цьому банку. Я відкривала депозит під заявку Мінфіну з бонусом за умовами 15,5% річних на 6 місяців. Але співробітниця банку помилилась і відкрила депозит на 3 місяця, що не відповідає умовам Мінфіну. В підсумку я втратила процент від Мінфіну та винагороду по промокоду. Головний менеджер відділення Катерина відповіла, що виправити помилку неможливо, але пообіцяла розірвати договір по форс- мажору маючи Свідоцтво про смерть мого чоловіка, треба почекати 15 хвилин поки надійде згода і гроші мені повернуть. Я написала Заяву на розірвання договору, протримали мене в банку майже годину, а потім відмовили. Катерина сказала, що питання буде розглядатися 7 днів з можливою відмовою, та навіщо мені втрачати проценти вже за 2 неділі, та може після трьох місяців вони збільшать процент за пролонгацію, тобто іди собі, жінко, з чим прийшла, гроші не віддамо. За їх помилки в договорі ніхто не винен, за мої фінансові втрати ніхто не відповідає, а що повернуть гроші по форс-мажору — брехали. Ось вам и захист прав споживачів! Я більше ніколи не звернуся до цього банку і всім не раджу.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 29 грудня 2023, 17:42
Добрий день. Перепрошуємо за незручності. Перевіримо інформацію більш детально за ситуацією яка склалася.
Денис Щербан 29 грудня 2023, 2:46
Відділення за адресою: Луцьк, просп. Волі, 14
Мені заблокував «Банк Кредит Дніпро» всі рахунки, при здійснені дзвінка на гарячу лінію мені повідомили що залишок та закриття рахунку зможу зробити на відділені, проїхавши відстань у 300 км. щоб потрапити до вас у відділення мені, повідомили, що нажаль рахунок закрити не зможемо та видати залишок також! Їм абсолютно всеодно, що я потратив свій час та всеодно, що я хочу забрати свої кошти. Банк шахраїв, не ведіться і нівʼякому разі не відкривайте в ньому рахунки! Прошу банк звʼязатись зі мною
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 29 грудня 2023, 17:44
Добрий день! Для зв'язку з Вами та з'ясування обставин, будь ласка, напишіть Ваш номер в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
karina275 28 грудня 2023, 20:30
Пользуюсь услугами банка уже более 5-ти лет, очень нравится работа сотрудников. Всегда помогут и в отделении, и на горячей линии.
Pixelman95 26 грудня 2023, 21:17
Зареєструвалась в банку через дію 23 грудня. Наче все було нормально. Сьогодні ввечері робила оплату в магазині, вибило помилку що невірний пінкод. Вдома спробувала переказати гроші на іншу картку — видає помилку «нажаль у вас відсутні картки для здійснення переказу». Написала в підтримку — оператор відповів що блокування від фінансового моніторингу. Для зняття треба звернутися у відділення з ІПН та паспортом. Я відповіла що у нашому місті не має відділення банку, чи можна подати документи онлайн/закрити рахунок і вивести кошти на інший банк. Відповів що документи ми перенаправити не можемо. Закрити рахунок онлайн не можна. Що інформацію зафіксує і перенаправить спеціалістам які це питання зможуть переглянути в індивідуальному порядку.
Спитала коли очікувати відповіді від тих спеціалістів — проігнорували і не відповіли.
Подзвонила на гарячу лінію — там був той же оператор що й в чаті (не здивуюсь якщо він там один на весь банк).
По телефону теж нічого конкретного не зміг відповісти, сказав що очікуйте до 30 днів, може подзвонять якщо зможуть додзвонитися. Я просто в шоці, заблокували моїх 10 тисяч гривень перед новим роком і ніби насміхаються.
Вимагаю вас розібратися в питанні і розблокувати картку/закрити рахунок і вивести кошти в онлайн форматі!!! 21 століття на дворі, та ще й війна!
Якщо не буде рішення проблеми протягом трьох днів — пишу скаргу в НБУ.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 27 грудня 2023, 10:09
Добрий день! Перепрошуємо за незручності, які виникли. На даний час Ваше звернення знаходиться в опрацюванні. За результатами вирішення питання ми з Вами зв'яжемось.

Курс валют в Банк Кредит Дніпро

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.85 44.27
USD 41.75 42.08
Всі курси банку

Курс валют в Банк Кредит Дніпро

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.85 44.27
USD 41.75 42.08
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Банк Кредит Дніпро 💰 / Відгуки про Банк Кредит Дніпро 📝