Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відгуки про Креді Агріколь Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Bobrik121 4 грудня 2025, 18:08
Ніякої конкретики не дають, розірвати ділові відносини через відділення не дають, отримати свої кошти не дають. Весь час кажуть про якусь перевірку, яка триває від 2 тижнів, до нескінченності. Ніяких документів не запросили, вкрали кошти і тягнуть термін!
kospetrovich 4 грудня 2025, 12:40
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 30
Блокують карту без причини раз на тиждень за оплати у 400 — 800 грн
Потім ви не можете зняти та переказати кошти
OlyaRudyk 1 грудня 2025, 20:52
Відділення за адресою: Рівне, вул. Степана Бандери, 60-А
Банк без будь-яких пояснень заблокував мої кошти. Я ФОП 3 групи з офіційно підтвердженими доходами, можу надати всі документи і пояснити всі платежі, але вони нікому не потрібні. Я зверталась на відділення — де мені сказали, що взагалі не бачать ніякого блокування, рахунок активний. Але при цьому в додаток я зайти не можу, підтримка через телеграм і телефон взагалі не компетентна, не знає абсолютно НІЧОГО. все на що посилаються — чекайте 60 днів, ваш рахунок перевіряють. Хто перевіряє, яка причина, чому для перевірки не запитують підтверджуючі документи, як усі нормальні банки — ні на що відповіді не було, цим займається інший відділ, номер дати не можуть і взагалі нічим не можуть допомогти. Я просила закрити рахунок, якщо в них є якісь підозри і вони хочуть припинити співпрацю — але навіть це не можна, бо під час перевірки з рахунком ти буквально нічого не можеш робити. Таке враження, що твої кошти просто використовуються банком у своїх власних потребах. І я бачу, що я не одна така, хто постраждав. Думаю вже час писати колективну скаргу і спрямовувати в НацБанк щоб з цим розбирались. Починаються свята, а в мене зависли мої законно зароблені кошти на рахунку без причини і я тепер повинна ставити себе в незручне становище, щоб їх перекривати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rita01 27 листопада 2025, 16:25
Не буду розписувати всі «прелєсті» обслуговування, в результаті ти стаєш заручником цього банку і єдиний правильний вихід це ніколи з ними не зв’язуватись.
Annya000 24 листопада 2025, 12:59
Банк без причини заблокував рахунок, звернулась в підтримку банку потім і в відділення, ніякої інформації не надають тільки кажуть що перевірка якась буде тривати 60 днів, а на рахунку мої кошти які мені потрібні вже. На прохання закрити рахунок бо я не маю більше бажання користуватись таким банком, мені відмовили хоть позакону я маю на це повне право
MojVl 11 листопада 2025, 17:17
Вже більше 40 днів, я не маю змоги користуватись своїми коштами, які були заблоковані.
Від банку немає взагалі ніякої інформації, не просять надати будь які документи або пояснення. Єдине що сказали: «Проводиться перевірка. Потрібно чекати»
Чекаю вже майже два місяці)
Чудовий банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
WWanda777 11 листопада 2025, 10:08
Мою картку заблокували без попередження. Жодного повідомлення, просто відмова при оплаті. Гаряча лінія нічого не пояснила, у відділенні — черги й папери. Доступ до грошей — кілька днів очікування. Підтримка розгублена, кожен каже щось інше. Якщо цінуєте стабільність — обходьте цей банк стороною.
muravytsl 7 листопада 2025, 15:53
Вирішив я взяти кредит для покупки автомобіля з пробігом, подав заявку.
Мені зателефонував менеджер і пояснив, що:
Щоб взяти креит від 300 000 до 750 000 грн — в тебе має бути чистий дохід 250 000 грн в місяць (3 000 000 грн в рік) чистий!!!
Щоб взяти кредит до 300 000 грн — чистий дохід має бути 50 000 грн

в мене питання, а для чого тоді брати кредит якщо, тобі потрібно наприклад 750 000 грн тоді маєш мати чистий дохід в місяць 250 000 грн, та тоді краще пару місяців почекати і все, або піти в інший банк, бо я реально офігів коли мені менеджер (ка) це сказав (ла)

Думайте!
Yaroslavmaz966 23 жовтня 2025, 19:14
Мій рахунок було заблоковано без жодних попереджень, із моїми власними коштами. Одразу після цього я зателефонував на гарячу лінію — відповіли, що проводиться «додаткова перевірка», і термінів у неї немає.
Минуло вже 24 дні, але нічого не змінилося.
Останній тиждень намагаюся додзвонитися — по 20 хвилин очікування, жодного разу оператор не відповів.

Обслуговування жахливе. Підтримка не працює, клієнтів просто ігнорують. Не рекомендую цей банк нікому.
Bravo74 19 жовтня 2025, 12:22
Нещодавно мав нагоду скористатися послугами банку Креді Агріколь, і мушу сказати — приємно здивований. З моменту входу в відділення мене зустріли з усмішкою, запропонували допомогу та швидко зорієнтували щодо потрібної послуги. Консультанти ввічливі, компетентні та не нав’язують зайвого — лише те, що справді може бути корисним.

Особливо сподобалась швидкість обслуговування: відкриття рахунку зайняло менше 20 хвилин, а всі документи були оформлені чітко й без зайвих питань. Онлайн-банкінг працює стабільно, інтерфейс зручний, а підтримка оперативно реагує на запити.
vdmytro 15 жовтня 2025, 0:10
Вказувати на сайті банку привабливий курс валют, а потім брати «комісію за конвертацію» при онлайн покупках — це «циганський» спосіб котрий не очікуєш зустріти в 21 сторіччі. Але схоже що не всі у своїй «клієнторієнтованості» вилізли з 90х. Таким банкам як цей — місце на смінтику історії. НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватись послугами цієї контори.
hgut7778 12 жовтня 2025, 11:47
Я відкрила депозит у Креді Агріколь Банку, обравши програму з фіксованою ставкою на 6 місяців. Загалом досвід був позитивний, але є кілька нюансів, які варто врахувати:

Перед відкриттям депозиту рекомендую:

Уважно прочитати договір, чи потрібна вам можливість дострокового зняття.
Kelan 10 вересня 2025, 18:38
Банк Агріколь, незважаючи на міжнародний бренд, має недоліки в обслуговуванні: іноді виникають проблеми з мобільним додатком, блокування карток та складності зі швидкою підтримкою клієнтів.
taibadp 23 липня 2025, 14:36
Колись отримав в цей банк виплату Нац. кешбеку. Захотів нарешті скористатися — сплатити комуналку (інтернет провайдер Фрегат з Дніпра, мабуть найбільший в місті).
Знайшов у «платежі — Комунальні платежі — Інтернет» Fregat, вводжу платіжний номер, дивлюсь «Деталі постачальника» — якийсь «лівий» ФОП, замість «ТОВ ІНТРА.КОМ».
Шукаю за ЄДРПОУ — немає.

Пишу на гарячу лінію. По-перше що месенджер, що телефон — дуже довге очікування.
По-2, такий собі Віталій відписує, що так, не всі постачальники є. Питаю чи можна додати — «через технічні причини додати постачальника, нажаль, неможливо».
Питаю: «Які технічні причини? Втратили доступ до бази? Оператора мобілізували і нікому замінити?»
Віталій: «Ми співпрацюємо з … Portmone, то саме звідти підтягуються комунальні підприємства… самостійно додати … не можемо».
Заходжу на Портмоне, вбиваю ЄДРПОУ — є мій Fregat! Спитати у Віталія «як же так?» вже не встиг.

Наступного дня вже Анастасія спершу відписує що мій провайдер в додатку є. Перевіряю — знов не той, а «той» за ЄДРПОУ відсутній. Перевірила — «того провайдера в нашому Банку немає, ми не співпрацюємо наразі з ним».

Питаю, а як же відповідь Віталія — «намагався проінформувати, що немає і не можемо додати».

Тобто маємо — 1) брехня про співпрацю з портмоне, 2)невникання в питання, а спроба надати першу-ліпшу відповідь, 3) покриття брехні колеги, 4) небажання виправити ситуацію
Являюсь клиентом с 2020 года, но очень долгое время не пользовалась услугами банка. В феврале этого года восстановила доступ в личный кабинет, и ждала карту на отделение. В течении недели пользовалась услугами банка, по реводида деньги на карты родных и знакомых так как не могу без карты делать покупки. Через неделю пользования банк заблокировал доступ в аккаунт и счёт. Уже пол года не даёт ни какой информации, гор линия отправляет в банк, банк на гор линию. И так пол года уже. Они делают проверку. Пол года уже. И сроков не дают. Эти деньги были папе на лечение. Оставалось там 4500. Папа умер в апреле. И я не скажу что от части в этом нет вины банка, так как денег на лечение особо уже не было. А банк никак не отдае. Теперь ребёнка нужно вести в обл город к специалисту. Подтверждение диагноза, а денег на дорогу нет. Я проживаю в городе с активными боевыми действиями, круглосуточно обстрелы с арты и круглосуточно fpv. Приветы во двор, машина, времянка, гараж после последних за пол часа 6 fpv- сгорело всё. И банк издевается и не отдает деньги. И самое интересное не даёт никакой информации вообще
Amicus 18 липня 2025, 18:03
Постійно блокують картку при розрахунках на нових сайтах, навіть на Amazon і навіть в наступні рази після розблокувань. Заблокували після трьох спробах списань, коли на рахунку недостатньо грошей сервісом Google Ads. Додаток по функціоналу та зручності жахливий — SWIFT переказ так і не зробиш, ліміти, які залишились для розрахунків за кордоном не подивишся, курс та комісія при розрахунках за кордоном жахливі. Повний жах скрізь.
olekschi 18 липня 2025, 16:43
Відкрив рахунки та попрацював місяць — все дуже проблемно працює, довго, незрозуміло, аплікація — швах. Вирішив закрити рахунки.
Обнулив баланс та подав заяви.
Через два дні на закритому рахунку зʼявився відмінний баланс -0.12. Як його погасити — не відповідають — тиждень переписки по пошті та в чаті, декілько годин на телефону. Нульовий результат. Відписки, пересилання з чату в колцент і обратно.
За досвідом — це сами неадекватний банк в країні.
DanF 14 липня 2025, 16:50
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 29
1. Плутанина з сервісами. Назви настільки невиразні, що важко зрозуміти, що для чого: СА+, Інтернет банкінг, CA+Pro, Corpex підприємцям чи/або/та юр. особам.
2. Процес логіну надповільний за будь-яких умов у будь-який день і час: більше 40 секунд на авторизацію, ще й викидає після 5 хвилин.
3. Вхід у веб-систему за допомогою QR-коду веде в Google Play Store, а не у встановлений додаток CA+.
4. Веб-інтерфейс кабінету чорно-білий з нульових років н.е.
5. Якщо не користуєтеся системою тривалий час, вам дзвонитимуть з банку й проситимуть проводити транзакції час від часу, щоб «не заморозили рахунки».
6. Якщо на ваш ФОП рахунок має прийти копійчина, то крім стандартних документів (контракт, інвойс) кожен раз треба подавати папірець-заяву з підписом та тими ж самими даними, які треба ще раз ввести, інакше зарахування не відбудеться, бо своя внутрішня система моніторингу сама собі робить пригоди.
7. Електронні міжнародні платежі мають свої години роботи, десь як в сільському магазині.
Унилий Бетменцев 2 червня 2025, 12:32
В принципі заголовку достатньо, банк чомусь трактує скасовані на момент травня 2025-го року «ліміти НБУ» на p2p перекази як ліміт на будь-які операції, навіть переказ на рахунок юридичної особи.

Пітримка абсолютно некомпетентна, постійно посилається на неіснуючу заборону НБУ, на прохання надати інформацію про документ щодо так званої «заборони» починає «плавати» та на ходу вигадувати причини. Повідомлення про те, що ліміти не діють на перекази юрособам — ігнорує, кажучи, що «у нас відсутня така інформація».

Не рекомендую користуватись послугами цього банку.
Homik 23 травня 2025, 13:00
Я змінила смартфон, купила новий. Після надходження авансу, зайшла в додаток на новому смартфоні, правильно з першого разу ввівши пароль. Зробила переказ на 200 грн. Наступного ранку зайшла вже за пін-кодом, зробила один переказ, далі хотіла зробити ще один (на секунду 400 грн) — і мені заблокували картку і виключили додаток. Було 6:30 ранку, почала телефонувати на гарячу лінію, так як смс нагадувало шахрайське.
Ледь дозвонилася, молоде дарування замість заблокувати негайно картку (бо я підозрювала що це шахраї заблокували), винесло мені весь мозок, бо я не могла згадать кодове слово, причому що телефонувала я з фінансового номера.
Запропонували мені звернутись у відділення чи в чат, що робить з 8-ми ранку.
Ще раз звернулася, коли думала що згадала кодове слово. Там вже дівчина толковіша, запитала 4 цифри картки і бігом зробила спробу заблокувати картку. Виявилося, що картка таки дійсно заблокована службою безпеки банку. (Навіть це мені попередній тупорилий сопляк повідомити відмовився, так як він не міг мене ідентифікувати, бо я не знаю кодове слово).
Пішла в банк, написала заяву, ось сиджу, чекаю, оператор ересилає її, щось ще роблять, дуже довго.
Переконували мене, що це дуже добре, що система заблокувала, коли я зайшла з нового смартфона, і зробила аж 2 перекази…
Як на мене сумнівний сервіс — я не маю права купити інший смартфон? І кому яка справа, скільки я роблю переказів…
Тим паче не могла знайти ідентифікаційний… Добре, що оператору було достатньо «Дії» й паспорта…

Курс валют в Креді Агріколь Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.39
USD 41.95 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Креді Агріколь Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.39
USD 41.95 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Креді Агріколь Банк 💰 / Відгуки про Креді Агріколь Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Креді Агріколь Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.