×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Комінбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 47.2 | 47.85 |
PLN | 10.8 | 11.3 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Всі курси банку |
Норм банк
Особливо подобається курс валют в додатку)
Написати коментар
страхування
Комісія за переказ з картки на картку до 200 000 UAH на календарний місяць — 0%;
від 200 000,01 UAH — 0,7%.
На залишок у гривні від 0 до 25 000 UAH — 5% річних;
від 25 000,01 UAH — 8% річних.
Мирного неба та гарного дня!
Коментарі (2)
єВідновлення
— відкрили дуже оперативно
— безкоштовно
— якихось відсотків і комісій прихованих немає
робимо ремонт у квартирі, що постраждала від російського бомбардування в Голосіївському районі, пройшли експертизу й отримали згодом компенсацію, яку витрачаємо на будматеріали
Незручно: те, що можеш купувати лише в магазинах, які беруть участь у цій програмі, а не в тих, в яких ти хочеш, але це так задумано нашим урядом
Дякуємо, що обрали наш Банк! Ми раді допомогти вам у цій складній життєвій ситуації.
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (2)
служба підтримки
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (5)
Не дають закрити рахунок
Коментарі (1)
Банк не дозволяє в інтернет застосунку користуватися поточним рахунком
Вже багато років є ввшим клієнтом та депозитним вкладником. Користуюся довший час виключно інтернет застосунком через довге перебування за кордоном. Питання, чому всі українські банки що мають інтернет застосунки мають функцію інтернет картки, а ви немаєте??? Людина поставила немалі кошти на депозитах, які закінчилися, картка також давно вже протермінована, тоді кошти потрапляють на поточний рахунок, з якого взагалі неможливо в форматі ІВАN переказати кошти чи оплатити послугу, бо в застосунку написано … як вирок … «заборонено умовами рахунку». Тоді виходить кругова порука, людина поставила на депозит кошти, кошти повернулися на поточний, але скористатися цими коштами ви неможете, ба навіть перелформити один з депозитів вийшло аж за тиждень мук, бо застосунок не міг підібрати підходячий депозит. Жоден ваш віртуальний помічник, це просто якийсь жах і для чого він взагалі не вирішує нічого від слова НІЧОГО, посилає клієнта на відділення або гарячу лінію. З певних причин на відділенні клієнт буде за декілька років зі зрозумілих причин, а дзвонити на гарячу лінію з закордону пробували, не вирішено було нічого, бо включився автовідповідач і клієнт в результаті за дзвінок з закордону оплатив додатково ще 38,63 долари США минулого місяця! Прохання:
1. Дати можливість скористатися своїм поточним рахунком і своїми знеціненими коштами в гривні в інтернет застосунку і переказати кошти на ІBAN, а не посилати «заборонено умовами рахунку»!!!
2.Створити можливість в Інтернет застосунку банку CIB відкривати віртуальну картку, яку можна наприклад додати в Google Pay чи Apple Pay, так як це є в інших банках України і можливість користуватися своїми коштами! Не кожен в стані дзвонити вам на гарячу лінію з США і потім оплачувати рахунки за ваші автовідповідачі а тимбільше піти на відділення коли фізично людина за тисячі кілометрів від України!
3. Вдосконалення додатку CIB, щоб клієнт в якого десятки депозитів і після закінчення кожного не мучився тиждень і більше щоб переоформити вклад, бо застосунок проводить регламентні роботи, не працює, не дозволяє підібрати депозит по декілька днів!!! Якщо банк європейський то чому таке обслуговування
дякуємо, що детально описали ситуацію.
Ми підготували відповідь і надіслали її на Вашу електронну адресу. Щиро просимо ознайомитися з листом, і якщо у Вас виникнуть будь-які додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого контакт-центру.
Центр клієнтської підтримки: 0 800 501 200 (безкоштовно по Україні)
Дзвінки із-за кордону: +38 044 290 79 00 (вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора)
Дякуємо, що багато років обираєте саме COMINBANK — для нас велика честь і відповідальність бути Вашим фінансовим партнером. Ми щиро цінуємо довіру кожного клієнта і постійно вдосконалюємо наші послуги, аби відповідати Вашим очікуванням. Перепрошуємо за будь-які незручності та прагнемо зробити все можливе для Вашого комфорту.
З повагою та найкращими побажаннями,
команда АТ «КОМІНБАНК»
Коментарі (8)
Не пролонгація дії карток, 0.25 % за переказ по реквізитах, не надання копій листування
2. Банк не пролонгував дію карток на час воєнного стану, як рекомендував НБУ. Попередження банка про пролонгацію дії карток на сайті не є правдивим та точним і вводить клієнтів в оману. Банк пропонує клієнтам приїхати в його відділення для замовлення нової карти під час війни. Банк не думає про фінансові витрати та безпеку клієнтів, які повинні повернутися до України лише для замовлення нової карти в банку, бо ніяким іншим способом банк не видає карти.
3. Без пролонгованої карти клієнт залишається без доступу до власних коштів. Єдиний шлях — переказ коштів по реквізитах на інший банк, де дія карток пролонгована, але за цей переказ треба сплатити банку 0.25% комісії на власні кошти. На мої прохання анулювати 0.25% або повернути ці комісії через не пролонгацію дії карток, банк відмовляє, бо «… все по тарифах банка і ви могли відмовитися і не переказувати ваші кошти по реквізитах, якщо вас не влаштовують тарифи». Банк знущається з клієнтів та нагріває руки під час війни, користуючись безпорадним становищем клієнтів: не пролонгував дію карток і забирає 0.25 % за перекази по реквізитах з власних коштів клієнтів. Гарний бізнес в банка, але не рекомендую цей банк нікому, бо не відповідає вимогам воєнного часу.
Якщо у Вас виникнуть будь-які додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки через сайт, Вайбер, Телеграм або за контактними телефонами (:
Центр клієнтської підтримки: 0 800 501 200 (безкоштовно по Україні)
Дзвінки з-за кордону: +38 044 290 79 00 (вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора)
Дякуємо, що обираєте саме COMINBANK, гарного продовження дня!
Коментарі (16)
Аферисты!
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїми зауваженнями. Ми цінуємо кожного Клієнта і розуміємо, як важливо враховувати кожен відгук, навіть якщо він є критичним. Чесний зворотний зв'язок допомагає нам покращувати рівень обслуговування.
Для справедливого висвітлення ситуації зазначимо, що працівник відділення надав Вам інформацію про декілька варіантів Валютообміну On-line, діючих у Банку, а саме:
— миттєве зняття коштів з комісією 1%
— безкоштовне зняття за умови розміщення коштів на депозитний рахунок (31 день мінімально).
Банк не порушує жодних директив, адже працює відповідно до вимог регулятора і чинного законодавства України.
Наш пріоритет – озвучити Клієнту всі можливі опції для прийняття зваженого та комфортного рішення. Тому вважаємо, що обставини, які призвели до негативного відгуку є прикрим непорозумінням.
Дякуємо, що свого часу Ви обрали COMINBANK і були нашим Клієнтом.
Щиро сподіваємося на взаємоповагу і співпрацю в майбутньому та будемо раді надалі залишатися для вас надійним фінансовим партнером.
Коментарі (6)
картка Дохідна
Розраховуватися і перекидати гроші зручно, хоча апка не найдружніша, але скоро звикла — відсоток за перекидання нуль!!! тобто в режимі отримати гроші за роботу і покупки/твої розрахунки повністю ідеально.
Назва карти походить через відсоток, який отримуєш за позитивний баланс. У мене зараз більше 200 тисяч на рахунку це означає більше 2000 гривень за рік плюс.
Деякі мінуси теж є:
— 100 гривень за отримання, якщо втрачу або зіпсую картку то ще 100 прийдеться заплатити
— найвигідніше зняти готівку в супермаркеті, це коштуватиме 5 гривень. Але в деяких супермаркетах потрібно скупитися на певну суму, черги, та й просто якщо поспішаєш то потрібен банкомат
— до додатка довелося звикати…(але типу скоро мають оновити
Мені плюси перевищують мінуси
З тарифами та умовами можна ознайомитися тут: https://www.cib.com.ua/uk/private/products/perekazi/groshovi-perekazi-moneygram
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (4)
дозвонився швидко до гарячої лінії
Особливо не довелося слухати багато музики і реклами, і стандартне про повітряну тривогу, з'єднали практично відразу. нормальний тямущий чолов’яга попався, глянув інфу за рахунком і по цифрах розкидав швидко. Та й взагалі це єдиний раз, коли довелося телефонувати, як таких проблем не було від слова зовсім
Дякуємо, що обрали наш Банк! Хочемо нагадати, що до кінця січня наступного року діє депозитна акція “Дохід +", відсоткова ставка в гривні: від 13,25% (3-6 міс) до 17% (24-40 міс).
Про це можна почитати детальніше тут: https://www.cib.com.ua/uk/private/products/depoziti/depozitna-akciya-dohid
Також, залежно від виду вашого депозиту, ми можемо продовжити наше партнерство (пролонгувати вклад). Про це докладніше можна дізнатися на гарячій лінії або в будь-якому нашому відділенні у фахівця.
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (3)
розмагнітилася депозитна картка
На мою радість ні перерви, ні якоїсь перезмінки в банку немає, співробітники всі на місці й черга просто була відсутня, менеджерка одразу зрозуміла, що мені потрібно на вчора, і пришвидшилась: у принципі хвилин 10 витратили щонайбільше. Я тільки сфоткалася і підписала на планшеті, взяла картку і бігом назад. Хотіла б дуже подякувати співробітниці, але від хвилювання забула ім'я, велика дяка!
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (3)
денежный вклад
Дякуємо, що обрали наш Банк! Завжди прагнемо надавати високий рівень послуг і комфортні умови нашим клієнтам. У нас також є можливість зберігати цінності та документи в індивідуальній банківській комірці, з можливістю доступу члену сім'ї або іншій близькій особі через довіреність.
Про це можна почитати детальніше тут: https://cib.com.ua/uk/private/page/individualni-bankivski-seyfi
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (3)
виплати пенсії
— немає ніяких прихованих комісій і %, смс теж безкоштовно надходять
— гроші можна знімати безплатно де завгодно, до 10 тисяч, більше й не треба
— карткою мама користується зручно
— на позитивний баланс буде йти 8 відсотків
Довіреність коштувала 50 гривень, це про всяк випадок, якщо знадобитися втрутитися
Поки що всім задоволена, та й мама теж
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (3)
Одеське відділення
Знаходиться навпроти Бродської синагоги, дуже зручно, що поруч Нова пошта і Таврія В
Мирного неба та гарного дня!
Коментарі (2)
Залишити $ під відсоток
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (4)
Відділення банку у м.Коломія
Мирного неба та гарного дня!
Коментарі (2)
полезный инструмент для различных переводов)
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (6)
страхування
Бережіть себе!
Мирного неба та гарного дня!
Коментарі (3)
Платинум картка
У Польщі без питань знімала готівку в кількох банкоматах, проблем не було, виходила комісія до 2%, тобто цілком норм…
Зверніть увагу на систему миттєвих переказів Moneygram, вона також зможе вас виручити — комісія за надсилання грошових коштів до Польщі (EUR) лише 1,5%.
https://www.cib.com.ua/uk/private/products/perekazi/groshovi-perekazi-moneygram
Мирного неба та гарного вам дня!
Коментарі (7)
Должен признать, но банк умеет работь с клиентами! обслуживание отличное пока
Общаюсь с банками уже лет 15 наверное и есть с чем сравнивать.
Должен признать, но банк умеет работь с клиентами! Не разу (боюсь сглазить) небыло с банком конфликтов, и я сейчас говорю не про выплату денег, а про отношение сотрудников к клиентам. Всегда с банком можно найти компромис по любому вопросу. сотрудники всегда подсказывают, идут на уступки и это вызывает доверие к Банку.
Если совсем придраться, то у меня при переоформлении новой карты сотрудница не отключила смс информирование, которое я просил и у меня снялось 10 грн, но я перезвонил в контакт-центр, рассказал ситуацию, не требовал вернуть 10 грн, просто сказал что так делать не хорошо: когда клиент просит надо либо выполнить, либо сказать причину невыполниния. Через час после разговора мне вернули 10 грн назад! От Привата или ПУМБа такого точно не будет, туда надо чуть ли не с адвокатом идти, чтоб доказать свою правоту.
Да, я не знаю как банк по части работы с кредитами или другими услугами, но по части вкладов мне все нравится,
Советую банк, пока советую!
Мирного неба та гарного дня!
Коментарі (3)