×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Восток Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.5100 | 41.9900 |
EUR | 43.5300 | 44.2400 |
Всі курси банку |
Гарний банк
Написати коментар
Карта Євідновлення
Написати коментар
Прочь от этого недобанка
Написати коментар
Отвратительное обращение.
Что касается менеджеров, произвели хорошее впечатление, старались помочь, но с этой кассиршей совладать никто не смог.
Написати коментар
Шахрайство, некомпетентність
Написати коментар
Гаряча лінія — некомпетентні оператори
Інтернет-банкінг ЖОДНИМ чином не показує факт і причину блокування рахунку.
На пошту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи;
— пояснення щодо здійснення операцій по Ваших карткових рахунках із переказу коштів на рахунки фізичних осіб (p2p-переказів) та операцій з активами,…"
Телефоную на гарячу лінію, прошу зазначити, про які саме транзакції потрібні пояснення, документальні підтвердження, за який період, якими документами підтверджувати?
Пані внятно не відповіла на жодне запитання, окрім «ну я б радила пояснити ВСІ операції за пів року хоча б».
Некомпетентність гарячої лінії вражає. Відсутність будь-яких пояснень — яка сума перевищена? За який період? На скільки?
Сподіваюся, банк з таким підходом втратить якомога більше постійних клієнтів.
Коментарі (2)
Банк восток
Коментарі (1)
Це жах ,блокують кошти
Щоб всім було зрозуміло, там взагалі заходять декілька тисяч і як раз родина відправила на День Народження родини.дуже тяжко і довго все вирішується і тільки листуванням (де вже 3 дні немає відповіді навіть)
Кошти заблоковані
Я багато не втрачу якщо не буду користуватися цим банком, поверніть кошти.сказали, чекати 20 днів 🙈
Не рекомендую
Та і по документам там такий список зо я в шоці і ще з моїми оборотами.здається просто пальцем в небо блокують …
Написати коментар
Счет открывают неделями
Написати коментар
Шопопало.
Написати коментар
Беспредел
Коментарі (2)
Шахрайство
Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.
Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.
Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.
І це ще не все. В продовженні історії ще гірше і уже спроба явного шахрайства (можливо кримінального з розбоєм). Співробітники роздають персональні дані клієнтів, користуються службовим становищем, телефонують з особистих номерів, погрожують, надають неправдиву інформацію, залякують, маніпулюють і говорять речі, які прямо протилежні тій інформації, яку надають через офіційні канали зв’язку.
Коментарі (2)
заблокували кошти
Написати коментар
Обслуговування в банку
Написати коментар
жахливе обслуговування
Так сталось, що я втратила телефон. Очевидно, щоб купити новий, мені потрібно було перевести гроші зі збиралочки на картку.
Я звернулась з паспортом, кодом у відділення
І мені сказали — для цього вам потрібно отримати смс.
Я пояснила менеджеру, що в мене нема можливості отримати смс. І мені відмовили в подальшому обслуговуванні.
Виходить, що мені, маючи гроші на рахунку, — хоч з голоду помирай — бо я не можу отримати смс.
Також хочу звернути увагу на мову обслуговування — зі мною менеджер спілкувався нахально мовою окупанта.
Я була дуже засмучена, тому що в мене було всього 20 гривень, а він насміхався над моєю скрутною ситуацією!!! Бейджа у нього не було, тому як прізвище цього чоловіка я не знаю
Написати коментар
(((нема слів
Написати коментар
Мастер-класс от Банка «Схід» по скаму клиентов на кешбек.
2. Выравниваешь баланс (вычитаешь сумму операции, проведённой 31 мая), загоняя клиента в минус.
Профит. Никакого кешбека для клиента.
Являюсь клиентом банка всего 1 месяц, а уже в шоке с этой помойки.
Написати коментар
Сделали все, чтобы я не открыла депозит
Сотрудница банка, не представившись, нехотя начала отвечать на мои вопросы (ведь я отвлекла её от важных разговоров с коллегой, в отделении ни одного клиента не было)
Всю информацию мне предоставить не смогли — по словам сотрудницы «давно не оформляли такие депозиты». Она сделала запрос, но долго не получала ответ.
Я не стала ждать и попросила ответ сообщить мне на телефон. Сотрудница записывать мой номер телефона даже не собиралась! Лениво протянула мне бумажку, чтобы я записала свой номер ВНИМАНИЕ со словами «ну если не забуду, перезвоню!»
Итог: сотрудник банка сделал всё, чтобы я отказалась от идеи вложить СВОИ средства в этот банк!
Кстати, на горячей линии мне также ответ не предоставили, сославшись, что нужно обратится в отделение банка! Замкнутый круг…
Написати коментар
Обслуговування просто кошмар👎🏻
Написати коментар
Тухлятина
Написати коментар