Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Юрий Кметь 14 січня 2021, 14:39
очередная недоступность онлайн-сервисов в рабочее вермя. почему вы не можете заранее предупреждать или при возникновении проблем писать примерное время их устранения? каждые выходные что-то не работает или тормозит. доступность онлайн-сервисов у ваших начальников в KPI прописано и они занимаются очковтирательстом, чтобы показатели не завалить? меня не затруднит каждый раз сообщать об этом в ваш центральный офис в Австрию. не понятно зачем вы решили называться Райф, вам надо было вернуть старое название — Аваль, ваше отношение к клиентам и внедрение инноваций больше отвечает этому названию. если бы вы хотели быть инновационный Райфом, вы бы уже давно заменили свой зоопарк информационных систем на единую систему типа SAP. не хватает знаний и понимания у местных рулей, пригласите кого-нибудь типа О. Гороховского для консультаций. вы очень стимулируете клиентов к выводу части денег в другой банк у которых нет проблем с онлайн-сервисами и есть постоянный доступ к своим фин ресурсам, и это печально, ведь ваша стабильность и финпоказатели очень внушают доверие оставаться вашим клиентом
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 січня 2021, 14:45
Доброго дня! Ми приносимо вибачення за завдані незручності і повністю розуміємо Ваше незадоволення. Робимо все можливе для усунення проблем в найкоротший термін. Сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serb0605 13 січня 2021, 20:00
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 24
Ситуація котра сталася в грудні 2020 продовжується на щомісячній основі, в попередньому місяці мене запевнили що все змінили і це більш повторюватися не буде хоча як бачимо казати і виконувати то різні речі в банку Райффайзен Банк Аваль (відгук від 12.12.2020). Користувався послугами банку ±5 років по сіціальному проекту так як являюсь інвалідом 2 группи. Завжди данна картка (для соціальних виплат) обслуговувалася без будь-яких комісій та скритих платежів. Яке було моє розчарування коли при знятті готівки з картки № 4149 *** 0802 на дату 13.01.2021р я дізнаюся, по факту (без будь-якого попередження, що комісія для соціальних карток складає вже 36 грн), я не можу зняти необхідну сумму 3000грн оскільки на картці не хватає коштів (хоча кошти поступили на картку 13.01.2021 в розмірі 3004грн). Я все розумію але це банально крадіжка, зі сторони банку коштів клієнта та коштів Держави. Держава виплачує мені соціальну допомогу, а банк на цьому заробляє — верх цинізму. Як на мене для банка такого рівня це позор — знімати кошти з картки для соціальних виплат у інваліда. Надіюсь ту сумму Державних коштів котрі ви зняли у всіх інвалідів таким самим сбособом підуть на добрі справи.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 січня 2021, 20:09
Доброго вечора! У відповіді на Ваш попередній відгук надавалися роз'яснення щодо причин зміни пакету обслуговування та здійснення інформування про це, шляхом надсилання СМС повідомлення. Крім того, Вам, в якості лояльності була повернена списана комісія та надані рекомендації, стосовно зміни пакету обслуговування, для уникнення списання в майбутньому. Також зазначено, що в подальшому комісія буде утримуватись у відповідності до діючих тарифів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
qw21erty123451 13 січня 2021, 16:36
Звонят и спрашивают имя каких то двух людей, которые я впервые слышу. При том я даже не являюсь клиентом банка и не имею никакого отношения к нему. Пытался звонить на горячую линию, но как я понимаю на ее не дозвониться.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 січня 2021, 16:46
Доброго дня! Приносимо вибачення, якщо Банк завдав Вам незручності телефонними дзвінками. Ми обов'язково перевіримо чи дійсно ми телефонували та з якої причини, а також, зробимо все необхідне для запобігання подібного у майбутньому. Але для здійснення перевірки, будь ласка, вкажіть нам у особистих повідомленнях:
— Ваші ПІБ;
— номер телефону, на який телефонують;
— дати дзвінків;
— та номер, з якого вони здійснювались.
Після отримання інформації все перевіримо та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
ProstoSeryj 13 січня 2021, 15:25
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 135
После очередной смены тарифов, эта организация перестала предлагать тарифы с картами МастерКард. Только виза. Если хочешь мастер, плати 100грн. Самый идиотский банк, и единственный, где нет возможности выбрать платежную систему. Вот и сидите теперь вместе со своей визой. Не советую пользоваться их услугами, и всем знакомым расскажу, что оно того не стоит. Лучше посмотреть в сторону более интересных и лояльных банков.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 січня 2021, 15:30
Доброго дня, дякуємо за Ваш відгук, хоч і дуже прикро, що він негативний. Ми доведемо інформацію до колег, які займаються розробкою продуктів та надамо Вам коментарі. Просимо трохи зачекати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 січня 2021, 16:08
Сергію, письмову відповідь з викладеною позицією Банку з порушеного питання було надано Вам на поштову адресу, яку Ви вказували оператору в чаті системи «Райффайзен онлайн». Нам прикро, що Ви залишились незадоволені послугами, що пропонує Банк, але, станом на сьогодні, внесення змін до пропозицій не планується. Сподіваємось на розуміння.
З повагою, @ Raifhelp
Проблема вирішена
Andri1 12 січня 2021, 12:46
24 грудня замовив карту Райфкарта + Visa Gold. Прийшло СМС, в якому сказано, що орієнтовано через 5−10 днів прийде інше повідомлення, коли карта буде у відділенні. 12 січня, так як СМС не приходило, вирішив уточнити в підтримці статус карти. Можливі варіанти:
1) контактна форма на сайті — вказано, що тимчасово не працює;
2) кол-центр, пробував номери 0 800 500 500 та 068 490 08 88 — при проходжені IVR є опція поговорити з оператором, на жаль жодного разу ніхто так і не відповів.
Неприємний початок співпраці з банком!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 січня 2021, 12:57
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності, на жаль, контактна форма, дійсно, тимчасово не працює, робимо все можливе для того, щоб відновити її роботу в найкоротший термін. При цьому, уточнити інформацію щодо наявності картки у відділенні, шляхом заповнення контактної форми не можливо, оскільки вона не передбачає ідентифікації Клієнта, без здійснення якої інформація про готовність картки не може бути надана. Якщо Ви користуєтесь нашою системою «Райффайзен онлайн», напишить нам, будь ласка, в чаті, перевіримо і одразу надамо відповідь. Якщо ні — на жаль, змушені рекомендувати повторно зателефонувати до Інформаційного центру. При цьому може виникнути необхідність очікування з’єднання з оператором. Це пов’язано з тимчасовим виникненням черги на лінії. Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 січня 2021, 17:22
Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували працівники відділення, все пояснили та запросили на зустріч. Сподіваємось, що питання врегульоване та у Вас не залишиться негативного враження про роботу Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Khrustyna 11 січня 2021, 19:14
Доброго вечора.10.01.2021 о 14:50 стала жертврю шахраїв яким було здійснено переказ у сумі 2800грн. Позвонила на гарячу лінію на протязі 3 хвилин. про відміну транззаакції на що мені відвовіли що так як було підтвердження відмінити не можна. Чому в Притбанку йдуть назустріч клієнтам, а ви відмовляєтесь? Чому коли гроші ще не пішли, а були просто заморожені ви відмовились мені допомогти?
Всім кого знаю буду радити з вами не мати ніяких справ і тим паче відкривати у вас Рахунки.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 січня 2021, 19:23
Доброго дня! Христина, нам дуже прикро, що Ви стали жертвою шахраїв. В той же час, на жаль, відмінити вже проведений платіж (з моменту підтвердження операції), відсутня будь-яка технічна можливість та законодавчі підстави. Не дивлячись на те, що Ви бачите дану суму «в обробці», сам платіж вже відправлено, а іноді, навіть зараховано на рахунок отримувача. Рекомендуємо Вам, не втрачаючи часу, звернутись до правоохоронних органів, в компетенції яких знаходиться розгляд подібних ситуацій. Банк же, зі свого боку, буде всіляко сприяти слідству і надасть всю необхідну інформацію на запит правоохоронних органів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Leonids2444 10 січня 2021, 11:35
Як отримувач пенсії є клієнт вашого банку більше 10 років. Отримую пенсію по тарифу Пенсійний базовий. Картка Простір. Раніше все було нормально..Зауважень не було. Але останні місяці банк став утримувати з моєї пенсії комісію в сумі 36 грн. щомісячно. В банкоматі завжди мінімальна купюра 100 грн., тому після зняття, округлонеї в сторону зменшення, суми на рахунку залишається певна сума до 100 грн. Ось і з цієї суми зникає частина моєї пенсії. В квитанції написано, що можлива комісія банку-емітенту. А за що комісія? Не хотілось би міняти банк. Я людина похилого віку, так і ще карантин.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 січня 2021, 12:23
Доброго дня! Дуже прикро, що обслуговування в нашому Банку залишило у Вас негативні враження. Наразі, у Банку діють лише два тарифа, на яких обслуговуються карткові рахунки Клієнтів. Один з них не передбачає сплату комісії за обслуговування взагалі, інший може бути безкоштовний, за умови виконання певних критеріїв. Про переведення карткових рахунків на новий тариф клієнтів інформували СМС повідомленнями. Якщо Ви не маєте можливості виконувати критерії для безкоштовного обслуговування Вашого рахунку (це розрахунки протягом місяця на загальну суму 2000 грн. або середньомісячний залишок на рахунку 2000 грн. ) зателефонуйте до нашого Інформаційного центру, ми допоможемо Вам змінити пакет послуг та надамо консультацію відносно тарифів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Вячеслав Александров 9 січня 2021, 19:11
После установки приложения Райфайзен онлайн невозможно войти: оно требует подтверждения кодом из СМС, а оно не приходит. Альтернативных вариантов не предлагается. Функция восстановления логина или пароля тоже не работает. Самый плохой банк из всех.
Ответить вам тоже не могу, эта функция не доступна. А ваши операторы отсылают к моему мобмльному оператору.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 січня 2021, 19:17
Доброго вечора! Дуже прикро, що у Вас виникли незручності в користуванні додатком. Зателефонуйте, будь ласка, до нашого Інформаційного центру, оператор спробує допомогти Вам вирішити дане питання. Сподіваємось, що все вдасться та жодних незручностей в подальшому не виникатиме.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cherneysasha 5 січня 2021, 10:38
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 21
Здравствуйте, вечером примерно около 18.00 4.01 пополнял карту на 18000грн, и хотел закрыть кредит полностю, деньги терминал забрал и показал на экране что деньги внесены, но тут произошол технический збой в работе терминала, карту терминал отдал, а деньги нет и деньги не зачислились на счёт. Заявку на спорную транзакцыю сделал, сказали ждать ответа примерно 2 робочих дня. Прошу на время уточнения не взымать с меня процент за пользование кредита, ведь на тот момент у меня была полная сумма для погашения кредита, если бы не техническая неисправность терминала кредит был бы закрыт в тот же день.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 січня 2021, 10:42
Доброго ранку! Дозвольте принести вибачення за завдані незручності. Запевняємо Вас, що докладемо зусиль для розгляду заяви на спірну операцію в найкоротший термін. А також, в разі позитивного вирішення, розглянемо питання про корегування нарахованих процентів за період розгляду спірної операції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Cherneysasha 5 січня 2021, 13:33
Сегодня 5.01, 13.30 проверяю свой счёт и мне вернули мои деньги, спасибо большое не ожидал.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
akononova 4 січня 2021, 19:35
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 186
Обратилась в банк с просьбой предоставить справку о состоянии задолженности по кредиту. В банке эта услуга стоит 300 гривен и ждать до 5 рабочих дней. Мало того, что это в два раза больше чем в других банках, так ещё и ждать. Качество предоставления этой услуги не стоит этих денег.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 січня 2021, 19:49
Доброго вечора! Дякуємо за те, що знайшли час викласти свої зауваження, для нас це дуже важливо, адже завдяки контакту з клієнтами Банк змінюється на краще. Обов'язково доведемо інформацію до відома підрозділів, які здійснюють підготовку довідок для розгляду можливості скорочення часу підготовки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 січня 2021, 15:38
Доброго дня!
Маємо інформацію, що Вам телефонували працівники відділення та повідомили, що довідка готова та Ви можете її отримати у зручний для Вас час.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Natasha27 31 грудня 2020, 10:03
У цьому відділенні обслуговуємося з чоловіком більше 10р. Персонал завжди привітний і готовий вирішити будь-яке питання на професійному рівні, відчувається «людський» підхід до клієнта, що дуже важливо саме зараз у період карантину! Після кожного візиту до них залишається лише позитив) дякуємо за гарну роботу і якісне обслуговування!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 грудня 2020, 10:08
Доброго дня! Дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших Клієнтів :)
Запевняємо Вас, що ми й надалі будемо намагатись надавати лише послуги найвищої якості. З наступаючими святами! Гарного Вам року!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
158915 30 грудня 2020, 13:52
24 грудня поповняв свою картку в терміналі в одному з відділень банку гроші термінал забрав, а на картку не зарахував — вкрав. звернувся відразу на гарячю лінію банку сказали протягом трьох днів. пройшло вже шість днів, а гроші неповертають. Телефонував декілька разів на гарячу лінію оператори кажуть чекайте або взагалі кидають слухавку. Я ущо банк дає кредит він проценти бере відразу, а моїми грошима користується даром. Яж невинен що в банка поломаний термінал. Скільки ще чикати. Бутьте клієнти банку обережні щоб у Вас банк не вкрав Ваші гроші. Сьогодні сказали що іймовірно моє звернення будуть розглядати після нового року
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 грудня 2020, 13:58
Доброго дня! Ми обов'язково розберемося в даному питанні та надамо Вам коментарі. Але для цього просимо вказати номер заявки на спірну операцію або ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях Банку. Дана інформація необхідна для можливості здійснити перевірку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 грудня 2020, 16:33
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за необхідність очікування. Запевняємо Вас, що завжди намагаємось вирішувати подібні питання в найкоротший термін але іноді ситуація потребує додаткової перевірки. Наразі, Ваше питання позитивно вирішено, перевіряйте інформацію по рахунку. З наступаючим Вас святом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Zaliv 29 грудня 2020, 19:29
Банк имеет хорошую репутацию ±, но кассиры, которые не умеют вежливо общаться, создают этому банку репутацию не соответстующую обслуживания в Европе. В этом отделении почти всегда нет наличных в кассе. Как будто это не банк, где происходят финансовые операции разного рода, а продуктовая лавка, где нет размена. На кассе женщина -кассир, (не увидела к сожалению ее имя) но она одна работала на кассе, в г. Вишневом на мой вопрос поменять валюту на гривны, очень презрительно без доли сожаления, ответила: — Мы вам что здесь обменник? Нет у нас наличных. Во-первых, меня возмутило, то с каким выражением лица и тона она это произнесла. Во-вторых, в этом отделении гривны не водятся давно. Вопрос почему? НБУ этот банк не снабжает гривнами? Или этот банк уже перешел давно на электронные деньги? В первую очередь возмутило быдлодское отношение кассира, а также почему в этом отделении очень часто нет наличных?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 грудня 2020, 20:34
Доброго вечора! Дякуємо Вам за те, що знайшли час залишити відгук, це дуже важливо для нас, адже завдяки цьому ми маємо можливість змінюватись на краще. Запевняємо Вас, що ми розберемося в ситуації та зробимо все необхідне, щоб обслуговування в нашому Банку залишало лише приємні враження.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 грудня 2020, 18:26
Доброго вечора! Дякуємо за очікування відповіді та приносимо вибачення за завдані під час візиту у відділення незручності. При цьому, змушені повідомити, що наявність певної суми коштів на момент Вашого звернення залежить від багатьох факторів (зокрема кількості клієнтів та суми проведених прибуткових та видаткових операцій протягом дня). Рекомендуємо Вам в подальшому попередньо звертатися в телефонному режимі до Інформаційного центру, або в чаті системи «Райффайзен онлайн» і ми призначимо Вам зустріч (що, до речі, дасть змогу обслуговувати поза чергою у призначений час) та передамо у відділення інформацію про необхідність забезпечення певної суми на вказану Вами дату. В разі, якщо проведення операції для Вас зараз залишається актуальним, можете вказати свій номер телефону у особистих повідомленнях Банку, з Вами зв’яжеться начальник відділення та домовиться про час проведення операції (на жаль, не раніше 04.01). Що стосується некоректного поводження з боку працівника Банку, запевняємо Вас, що дана ситуація не залишилась без уваги та заходи щодо недопущення подібного у майбутньому вжиті.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
IHIrina 29 грудня 2020, 11:53
29.12.2020 р. звернулася до СП із запитаннями, що стосуються використання приватної картки.
Щиро дякую оператору, що зі мною спілкувалася, відповіла на всі мої запитання, порекомендувала, як краще вирішити мої «проблеми» з моєї ж вини.
Приємно вражена саме тим, що оператор дійсно підбирала варіанти, як вирішити моє питання, а не шаблонно надавала відповідь.Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 грудня 2020, 11:55
Доброго дня! Дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших Клієнтів :)
Запевняємо Вас, що ми намагаємось всі питання Клієнтів вирішувати в найкоротші терміни і, сподіваємось, нам це буде вдаватись з кожним днем все краще.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Irenevger 28 грудня 2020, 19:33
Ситуация следующая оплатила картой счет-фактуру из магазина, который оказался мошенническим, что стало ясно после оплаты. В примечании к списанию сказано, что это производится оплата за товар. Когда мошенники перестали выходить на связь, я обратилась в банк на «горячую линию», где мне было сказано, что ничего сделать не могут и это вообще не дело банка, т. е. о возможности опротестовать транзакцию не было сказано ни слова. Мне самой пришлось искать информацию, открывать и читать Visa Core Rules and Visa Product and Service Rules. Далее последовал мой визит в банк, с просьбой предоставить типовой бланк для заявления на чарджбэк, если таковой имеется. Менеджер смотрела на меня удивленными глазами и говорила, что никогда не слышала о таких операциях. Поняв, что шаблона нет, я написала заявление, собрала все с моей точки зрения необходимые документы и снова пришла в банк для регистрации моего обращения. Тут наконец-то я встретила человека, который слышал о подобных обращениях и сказал, что они регистрируются онлайн. Еще один звонок оператору и уже на мое четкое требование принять заявку на оспаривание транзакции, оператор согласилась это сделать.
Уже мной в телефонном разговоре с оператором было предложено выслать доказательства моей попытки урегулировать ситуацию с продавцом (требования ПС Visa), скриншоты переписок, отсканированные письма с уведомлением к продавцу, копия счета, на основании которого была произведена оплата (документы были высланы позже на эл. почту, указанную оператором в разговоре). Еще раз повторюсь — мною предложено, а не сотрудник банка мне объяснял, какие документы нужны для оспаривания. Наверное, сразу же стоило понять, что заявку принимают для виду, и никто заниматься вопросом не планирует. Я ведь права?
24.12.2020 в 15.38 моя заявка на опротестование транзакции № 288143 была зарегистрирована и уже 28.12.2020 мной было получено смс следующего содержания «Bank proanalizuvav Vashu spirnu transaktsiju #288143. Povidomlyaemo, scho, na zhal, nemae pidstav dlya povernennia koshtiv». С учетом 3-х дней выходных с 25.12 по 27.12, на принятие решения у сотрудников банка ушло меньше одного рабочего дня, т. е. я должна поверить, что банк хотя бы пытался решить проблему?
Опять звонок на «горячую линию» с попыткой выяснить причину отказа. Конечно же на этот вопрос ответа нет, а только лишь сообщение, что вероятно письмо с причиной я могу забрать в отделении, но это не точно. И опять мне нужно идти в отделение, а учитывая скорость работы сотрудников придётся потратить как минимум час своего времени.
Вынуждена констатировать факт ненадлежащего рассмотрения моего заявления на опротестование транзакции со стороны сотрудников АТ «Райффайзен Банк Аваль» (если ее вообще рассматривали, а не сразу же написали отказ).
А самое веселое в этой ситуации, каждый из операторов call-центра пытался рассказать о кредитной программе, даже не смотря на мои слова, что мне это не интересно, а самое забавное, что данную кредитку получить в Луганской области нельзя.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2020, 20:33
Доброго вечора! Ми проаналізуємо ситуацію та надамо Вам коментарі. Приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 грудня 2020, 16:54
Доброго дня! Нам прикро, що Ви потрапили в таку ситуацію та переказали кошти шахраям, але, на жаль, в разі, якщо Клієнт самостійно виконав операцію, ввів всі необхідні реквізити платіжної картки, Банк не має можливості оскаржити таку операцію, і тому працівники рекомендують Клієнтам в найкоротший термін звернутися до поліції та вирішувати дану ситуацію у відповідності до діючого законодавства. На жаль, відповідь про неможливість повернення коштів залишається незмінною. Повторно рекомендуємо звернутися до поліції, в компетенції якої знаходиться розгляд подібних ситуацій. Зі свого боку Банк надасть всю необхідну інформацію на запит правоохоронних органів. Стосовно озвучення пропозицій з кредитування, Ваше зауваження прийнято та буде враховано в подальшій роботі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
svitlana1956 27 грудня 2020, 18:57
Відділення за адресою: Одеса, вул. Левітана, 101
Я получила возврат денег от авиакомпании Ryanair. Хотя билеты покупала с еврокарточки, авиакомпания вернула в долларах, на евросчет. Сделать конвертацию денег и зачислить их на счет сотрудники отделения отказываются. Предложили открытость счет в долларах. Я оплатила и открыла. Деньги все равно не зачисляют, мотивируя это тем, что авиакомпания должна переоформит перевод. Компания считает, чт ораз деньги поступили в банк, то конвертация валюты не представляет проблемы и это дело менеджеров, а не компании.
В Приватбанке аналогичная ситуация была решена сотрудником банка за несколько минут
В Авале все длится с 6 ноября 2020 г и получить я свои деньги не могу.
Прошу помочь, т.к. буду вынуждена обвинить банк в мошенничестве и обратиться в вышестоящии инстанции по этому поводу
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 грудня 2020, 19:53
Доброго вечера! Завтра протягом дня, перевіримо ситуацію та надамо коментарі. Приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 грудня 2020, 23:34
Доброї ночі! У разі, якщо валюта рахунку та валюта переказу відрізняються, для можливості зарахування необхідно уточнення від банку-відправника. Ми дуже хотіли б Вам допомогти позитивно вирішити Ваше питання, але, на жаль, станом на сьогоднішній день, кошти вже повернені відправнику, а отже подальше вирішення питання, щодо повторного надсилання коштів можливо, виключно, з ним. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
someemail 22 грудня 2020, 11:15
Негативные уже писал. Для объективности, оставлю и позитивный отзыв.
Делал покупку на Розетке картой. В момент оплаты онлайн что-то пошло не так, Розетка сообщила что платеж не прошел. Я решил, что, видимо, неверно ввел реквизиты карты. Нажал оплатить, ввел реквизиты еще раз. Та же ошибка.
Зашел в интернет-банкинг, а там у меня уже дважды сумма за покупку списана. Звоню в розетку — они видят только одну оплату. Т.е. вторая сумма денег ушла куда-то «в никуда».
Позвонил в КЦ, разъяснил ситуацию. Подождал на линии, пока мне заполнили заявку на спорную транзакцию #286962. Пообещали рассмотреть до 31 декабря.
Через 18 часов деньги вернулись. Я не знаю кто осуществил возврат: банк или Розетка, меня и не должен волновать этот вопрос, как клиента. Но скорость решения проблемы очень радует!
Благодарю за оперативность!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 11:19
Доброго дня! Дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших Клієнтів:) Запевняємо Вас, що ми намагаємось всі питання Клієнтів вирішувати в найкоротші терміни і, сподіваємось, нам це буде вдаватись з кожним днем все краще.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
ZakharAl3 19 грудня 2020, 10:33
Добрый день. Клиентом данного банка не являюсь. На мой телефон стали приходить смс по операциям по карте Аваля. Решил позвонить на горячую линию банка что бы решить данный вопрос. Звоню. Автоответчик сообщает что мы перезвоним через 3 мин. Звонок сбрасывается. Жду. Перезванивают через 2 мин. Сообщают «Це райфайзен ми поруч щоб вирішити ваше питання». И звонок сбрасывается. Два дня про бывал по несколько раз результат один и тот же — берут на перезвон перезванивают и тут же сбрасывают. Если стать клиентом банка и в случае форс мажора при краже карты и невозможностью воспользоваться личным кабинетом для блокировки карты горячей линией воспользоватся не возможно. Пока карту заблокируют — без денег останешся. Проблему решил следующим образом: смс от райфайзена добавил в черный список. С таким отношением становится клиентом данного банка больше не планирую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 грудня 2020, 10:41
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані надходженням СМС повідомлень та неможливістю додзвонитися незручності. На жаль, іноді, дійсно, виникають черги на лінії, що пов'язано з неочікуваним збільшенням дзвінків. Будемо Вам дуже вдячні, якщо Ви все ж таки перетелефонуєте пізніше з номера телефона, на який надходять СМС повідомлення, оскільки на сайті не можемо прийняти заяву на відключення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Antonio PA 16 грудня 2020, 11:01
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 72/74
О том что в Одессе в главном офисе дают такие купюры, что потом их нигде не принимают, то я об этом уже говорил по горячей линии банка, правда я уверен что это ничего не изменило!
Райфайзен за последние 8 лет, что я ним, превратился из образцового банка в
Банк, из которого надо бежать!
Оператор назначает встречу в банке, при этом банк к этому времени не готов, приходите после обеда!
При получении денег с валютного счёта или просто при обмене, доллары необходимо проверять ТЩАТЕЛЬНО. Могут подсунуть такие купюры, которые никто не примет и даже они сами!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 11:07
Доброго дня! Нам прикро, що якість обслуговування в нашому Банку не відповідає Вашому очікуванню. Дозвольте нам детально розібратись в ситуації і, в разі необхідності, вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому. Для цього просимо Вас в особистих повідомленнях зазначити свій ІПН та/або номер телефону з якого Ви зверталися до Інформаційного центру. Ми перевіримо консультації, які Ви отримували, та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 грудня 2020, 16:30
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що з Вами зв'язалися представники відділень, в яких Ви отримували послуги, для пояснення ситуацій та принесення вибачення. Інформація, отримана від Вас відносно недоліків в обслуговуванні, буде використана для вдосконалення роботи відділень . Дякуємо Вам, та сподіваємось, що  в подальшому обслуговування в Банку буде залишати у Вас лише приємні враження.
 З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Dimon4eks 15 грудня 2020, 1:49
С банком 5 год уже. Никогда не жаловался и удобно пользоваться интернет банкингом. Хорошее и читаемое приложение, обновляют всегда в лучшую сторону. Если быть за границей, не нужно думать что нужно снять и перевести деньги в иностранную валюту, карточка или GPay все сделает за вас. Так же стабильный и имеет отличный рейтинг в стране. Так же пользуюсь вкладом депозита. Есть пролонгация, очень удобно, сколько хочешь столько и ложишь на счёт, снять можно обратно в любое время и без комиссии. Так же радует что добавили программу «Ще» это начисление кешбека на счёт. Даже начислили 20% редкость но есть. Спасибо что радуете своих клиентов. Другим банкам почему-то не доверяю, это первый мой банк и внушил доверия сразу. На самом деле плюшек много и так же для бизнеса помощь. Что мне нужно все есть. Ну а банку желаю продвижение и успехов.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 8:46
Доброго ранку! Дякуємо Вам за відгук та побажання. Ми і надалі будемо покращувати продукти та послуги для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 40.6931 41.9596
EUR 42.1825 43.831
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 40.6931 41.9596
EUR 42.1825 43.831
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝