×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.6931 | 41.9596 |
EUR | 42.1825 | 43.831 |
Всі курси банку |
Скотское отношение к клиентам
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Медленная реакция
Сразу пришло СМС, что заявка принята и карта будет доставлена через 5−10 дней на пр-т Лобановского 9−1.
Сегодня уже 23.04. А в ответ тишина по данной заявке.
К поддержке не дозвониться. Других каналов быстрой связи (мессенджеры, соц. сети) у банка нет.
СМС о готовности карты не приходит.
16.04 сделали повторную заявку на сайте. И все также тишина.
И это я карту в Киеве заказываю.
Так сколько её ждать еще? Год? Выдайте мгновенную неименную карту уже.
З повагою,
@RaifHelp
Співробітник відділення встановив з Вами зв’язок для подальшого вирішення питання.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Неможливо закрити валютний рахунок
Згодні з Вами, довго очікувати на лінії – не зручно і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли Ви вимушені інколи через це витрачати власний час. Запевняємо Вас, що гаряча лінія працює, але періодично може виникнути черга і це пов’язано з неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування.
Для пріоритетного з’єднання рекомендуємо телефонувати з фінансового номера, це значно прискорить час з`єднання з оператором, за номерами: 0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів), +38044 490 88 88 (для дзвінків з-за кордону, безкоштовно для Київських міських номерів),521 (безкоштовно для абонентів Vodafone); Київстар — (068) 490-08-88 або для закриття рахунку напишіть нам по внутрішній пошті «Райффайзен Онлайн» в розділі «Повідомлення (чат)» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Чат» в мобільному додатку).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
неадекватный водитель
Райфайзен вы вообще хоть проверяете своих водителей наличия удостоверение на право вождение ТС и на адекватность???
Передамо інформацію, викладену Вами, для проведення перевірки уповноваженим підрозділом. Після отримання результату — повідомимо. На жаль, детальна перевірка потребуватиме додаткового часу, приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою,
@RaifHelp
З інкасатором-водієм проведено додатковий інструктаж щодо обов’язкового дотримання Правил дорожнього руху та шанобливого ставлення до інших учасників руху. Також, проведено додатковий тематичний інструктаж з усіма співробітниками підрозділу Банку з акцентом на недопущення подібних конфліктних ситуацій у майбутньому.
Приносимо вибачення за виниклу ситуацію.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Продают клиентов.
Сразу сделали о себе мнение.
Запевняємо, що наш Банк зберігає надійно дані Клієнтів та не передає інформацію вищевказаним компаніям.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
обманывающие уведомления
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Чихати і кашляти хотів банк на «Карантин», на закон і на своїх клієнтів.
Мій тарифний план (Пакет послуг — «Бізнес класичний») 150 грн. на місяць має сервіс Raiffeisen Business Online, гроші регулярно списуються з мого рахунку і нічого банку не заважає, а отримати доступ до послуги, яку я регулярно оплачую, виявляється треба заключити (перезаключити???) інший договір, та ще й нібито за моєю згодою розірвати попередній. Відмову Банка в односторонньому порядку від своїх обов’язків, створення перешкод у користуванні грошима на рахунку, неаргументовану вимогу про переукладання договору, ВВАЖАЮ НЕПОВАГОЮ ДО КЛІЄНТА, та не повагою до карантинних норм і перешкодою до своєчасного справляння платежів до БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ,
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (11)
Вечный кредит, условия не донца озвучиваются
И тебе уверенно говорят «да, кредит будет погашен, если внести полную сумму», но не добавляют «25 числа всё равно начислится процент на уже оплаченную вами сумму»
И ни в твоём личном кабинете на сайте, ни в сообщениях, такой информации нет. Никакой информации для клиента нет, до тех пор, пока ты случайно не узнаешь о том, что у тебя снова копится процент, но уже на процент.
Буду искать юриста. Выглядит, как утаивание.
Никому не рекомендую связываться с этим банком
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
не раджу цей банк для відркиття рахунку у валюті
Спочатку (приблизно півроку тому) ввели комісію за обслуговування рахунку у розмірі 1 EUR на місяць, але і цього виявилося замало — починаючи з 26.04.2021 комісія становитиме вже 2 EUR на місяць.
Те ж саме стосується і депозитів в іноземній валюті. Якщо ви щасливий власник депозиту в USD або EUR, то вам доведеться заплатити за можливість розмістити депозит.
Банк анітрохи не зацікавлений у тому, щоб зберегти лояльність клієнтів і не пропонує можливість зняти кошти на пільгових умовах хоча б у період перед зростанням тарифу. Що не є дивним, оскільки навіть представники банку визнають, що левова частка приватних користувачів є зарплатними клієнтами (~ 1.3 млн серед 1.9 млн активних карт, детальніше можна ознайомитися тут https://minfin.com.ua/2021/04/12/62503732/).
Загалом, єдиною перевагою банку є його «надійність». З точки зору розвитку банківських технологій (інтернет-банкінг, якість обслуговування, спеціальні пропозиції) банк суттєво поступається лідерам. Хоча варто визнати, що в інтернет-банкінгу поступово з’являються можливості сучасних банків (але аваль тут все одно завжди у ролі того, хто наздоганяє а не створює нові продукти)
Хочемо пояснити логіку прийняття рішення про введення комісії:
1. Ви знаєте, що банк отримує дохід кредитуючи одних своїх клієнтів за рахунок коштів на депозитних/поточних рахунках інших клієнтів.
2. Кредитування у валюті — заборонено. Відповідно, кошти клієнтів (у т.ч. і Ваші) у Євро на поточних і депозитних рахунках не можуть бути банком використані для кредитування.
3. Проте, збереження коштів клієнтів на поточних/депозитних рахунках теж потребує певних витрат (касові операції, інкасація, безпека і т.д.).
4. По-суті, кошти у євро не приносять нам дохід, але для того, щоб їх зберігати і гарантувати Вам їх повернення у будь-який момент вводиться мінімальна комісія.
Хочемо зазначити, що при видачі коштів з валютного депозиту комісія Банком не утримується, а також є можливість безкоштовно проводити валютообмінні операції в інтернет-банкінгу «Райф Онлайн» для подальшого отримання коштів на Ваш гривневий рахунок.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Банк из прошлого?
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Обслуговування
При зверненні до спеціаліста з проханням відкрити рахунок для соцвиплати, працівниця відділення мовчки взяла документи, хвилин 15 -20 щось там в комп’ютері клацала, поробила копії документів. Підійшла з купою паперів і сказала поставити підписи (навіть не спитавши, чи бажаю я їх переглянути). Через то, що в країні була ситуація жорсткого локдаун, я поспішила покинути людне приміщення. Так як на вулиці був сильний мороз, я вирішила подивитись документи вдома. По перше, не правильно вказана адреса проживання, а саме головне підписаний договір на страхування, про що працівниця навіть не попередила. Не кажучи про те, щоб запитати, чи він мені взагалі потрібен. Коли я прийшла у відділення і попросила відключити дану функцію, то спеціаліст мене завірила, що тепер кошти ніхто знімати не буде з рахунку і дала якусь бумажку з печаткою. А наступного місяця з мене знову зняли кошти за страховку, яку, по типу, мені відключили, коли я приходила особисто. Про яку довіру до банку може йти мова з таким відношенням до клієнтів?
При першій же нагоді поміняю Ваш банк на інший.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Очень не удобно
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Кэшбек
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Программа «ще»
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Позор, ужасное обслуживание.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Одесса
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Благодарность за хорошее обслуживание!
Желаю банку больше таких Профессионалов!!!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
От этого банка хочется бежать
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Жалоба
Я думала, что в банке, где следят за масками, за деньгами следят более внимательно, и так как я спешила неподалеку к нотариусу в конце рабочего дня и недели за документами, я ушла. Там я обнаружила недостачу именно этой тысячи, не 300грн., не 1300, а именно 1 тысячи гривен.
В начале 17 часов, я снова забежала в ваш банк и вежливо попросила этого же кассира пересмотреть внимательно все деньги, на что она мне в грубой форме ответила (теперь уже смело и уверенно, так как я уже уходила из банка), что больше ни кому менять ничего не будет и снова ничего не пересчитала, я вынуждена была уйти, едва успела к нотариусу.
Уважаемый Сергей Анатольевич, прошу Вас просмотреть видео, прослушать аудио записи указанного дня и времени и выяснить все обстоятельства, повлекшие за собой эти последствия, чтобы на терять имидж банка.
Эти деньги я получила в этот же день на похороны своего отца на почте. Очень прошу Вас внимательно отнестись к этой проблеме, так как это «гробовые» деньги особенно в великий пост могут вернуться бумерангом, тем более, что эта моя потеря была именно в вашем банке, я знаю точно.
Прошу Вас ответить мне на моё обращение.
С уважением Корбашова И. И. 31.03.2021
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Банк четвертого рейху !!!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар