Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
pkostomakha 16 червня 2021, 18:38
Одна из последних ситуаций, которая шокировала в работе с данным банком;
В онлайн банкинге, был осуществлён перевод денег на карту другого банка; Статус=успешный, но получатель денег не получил; Убедился в правильности номера карты=сомнений нет; Ситуация=конфликтная, получатель требует денег; Доказать, что перевод успешный=нет возможности, так как в квитанции, которую предоставляет банк=скрыт номер карты получателя; Обратился в поддержку; после долгих дебатов, ответ простой -банк не может предоставить квитанцию где будут открыты реквизиты получателя; Тоесть, переведя личные средства, у меня нет возможности документально подтвердить куда они поступили!!! Это как?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 червня 2021, 18:48
Доброго вечора! Нам прикро, що виникла ситуація завдала Вам незручності та залишила негативне враження від роботи Банку. На жаль, зараз в квитанції дійсно не відображається повний номер карти отримувача, при цьому такі перекази виконуються одразу та або зараховуються на рахунок отримувача, або повертаються відправнику. Додатково уточнимо, як в данному випадку платнику можна підтвердити факт оплати і що можемо покращити для запобігання подібному у майбутньому та надамо Вам інформацію в коментарях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 червня 2021, 17:50
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Згідно Payment Card Industry Data Security Standard в системах Банку не зберігається повний номер картки отримувача, якщо вона належить іншому Банку. Тому роздрукувати квитанцію з зазначенням повного номеру, на жаль, не можливо. При цьому, ми завжди прагнемо допомагати Клієнтам у будь-якій ситуації, тому, як виняток, в разі, якщо Вам так і не вдалося вирішити питання з отримувачем коштів, можемо запропонувати Вам лист- підтвердження сплати саме на даний номер карти. Якщо існує така потреба, напишіть нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», але просимо з розумінням поставитись до того, що на підтвердження номеру (Банк здійснює запит) потрібен буде додатковий час.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Сергій Валерійович 16 червня 2021, 13:39
Отменили начисление процентов на остаток на карте. Меняют условия обслуживания без уведомления.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 червня 2021, 13:48
Доброго дня! Сергій Валерійович, на залишки по карткам проценти не нараховуються вже досить давно (за виключенням тих, які мали індивідуальні тарифи по домовленості між Банком та організацією — зарплатним Клієнтом). При цьому, всі Клієнти мають можливість відкрити депозит «Універсальний» на який перераховувати кошти з картки, отримувати проценти на залишок коштів на даному депозиті, та в будь-який момент перерахувати їх знову на картку та використати згідно своїх потреб. Що стосується зміни умов обслуговування, зазвичай Клієнтів інформуємо шляхом надсилання СМС -повідомлень. Маємо звернути увагу на те, що в тарифних пакетах, які зараз наявні в Банку, багато переваг, в порівнянні з тими, які були раніше. Це і можливість отримувати кешбек, і безкоштовне зняття коштів у будь-яких банкоматах України, і безкоштовні перекази в системі «Райффайзен онлайн» і можливість не сплачувати комісію взагалі (в разі виконання встановлених критеріїв). Якщо потрібна детальна консультація саме по Вашому рахунку або залишились питання напишіть нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонуйте до інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
0969628926 16 червня 2021, 12:21
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 18/9
Очень часто пользуюсь кредитными услугами Райффайзен Банк Аваль, всегда погашаю во время как указано в льготном периоде (100 дней). В данном случае льготный период заканчивался 28.04.2021 г., денежные средства до полного погашения были внесены и упали на карту 28.04.2021г, т. е в срок, но банк выставил мне комиссию в размере 48,00%, в сумме 791,22 грн. На каком основании? Для дальнейшего разбирательства буду подавать в суд.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 червня 2021, 12:23
Доброго дня! Ми перевіримо інформацію та найближчим часом надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 червня 2021, 10:14
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Маємо зазначити, що подібна ситуація виникає через те, що термін зарахування коштів на рахунок становить до 3-х банківських днів. Дана інформація зазначена в Правилах обслуговування фізичних осіб, які є частиною договору, що укладається з клієнтом та викладені на сайті Банку. Також, дана інформація було повідомлена Вам під час звернення в телефонному режимі до Інформаційного центру Банку. Отже, утримання відсотків було здійснено правомірно, у відповідності до умов договору. При цьому, запевняємо Вас, що ми цінуємо своїх Клієнтів та в будь-якій виниклій ситуації намагаємось знайти рішення, яке б задовольняло їх вимогам. Саме таке рішення прийнято і в даній ситуації, детальна інформація надана Вам в особистих повідомленнях. Просимо Вас в подальшому, при користуванні карткою враховувати термін зарахування коштів та здійснювати погашення за 3 дні до дати закінчення пільгового періоду.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
0989751375 15 червня 2021, 16:30
Доброго дня, я ще такого не бачила!!! Зробила безготівкову операцію на дострокове погашення кредиту, кошти списані з рахунку, а зарахування немає, два дня виясняю де кошти? При дзвінкові в інформаційний центр відповідь кваліфікованого працівника — збій в системі банку. Я просто в шоці, який збій Ви про що ??? це кваліфіковані працівники в банку ??? … немає слів другий день виясняю, і у відповідь просто чекайте, що чекайте Ви маєте повернути кошти мої, а не чекайте!!! Відповідно поки чекаю продовжують нараховувати відсотки, а мої кошти не понятно де зависли.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 червня 2021, 16:35
Доброго дня! Просимо зазначити номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру Банку (можна в особистих повідомленнях). Перевіримо, що трапилося під час проведення дострокового погашення та якість консультації, яку Вам надавали та прокоментуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 червня 2021, 16:47
Доброго дня! Відповідь по ситуації буде надана в чаті системи «Райффайзен онлайн». Додатково наголошуємо, що працівники інформаційного центру не мають права надавати консультацію, якщо виникає підозра що звертається третя особа. Просимо з розумінням поставиться до даної вимоги, оскільки вона направлена виключно на недопущення розголошення інформації, яка становить банківську таємницю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Nataliiia78 12 червня 2021, 17:27
Зателефонував робот і повідомив що моя карта буде заблокована, але я не маю карту. Вона була зареєстрована на мій номер минулого власницею. Коли хотіла поговорити із оператором, але він кинув слухавку навіть не вислухавши суть моєї проблеми. Хотіла щоб відкріпили номер від тих даних. Похабне відношення. Їх розсилка мені не потрібна. І банк не має актуальних даних про клієнта.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 червня 2021, 19:05
Доброго дня! Банк зазвичай не телефонує з повідомленням про блокування, можливо це були шахраї, які, зрозумівши, що у Вас немає картки і, відповідно, отримати від Вас гроші не вдасться, перервали розмову. Зателефонуйте нам до Інформаційного центру (0800500500) ми перевіримо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
DariaCh 10 червня 2021, 11:37
Почему ваш банк по всем инновациям всегда самый запоздалый?
Apple pay внедрили когда уже год им можно было пользоваться в других банках, наиболее популярных.
Сейчас вот паспорт в Дія не принимаете и ожидаете только оригинал.
Плохая оценка только за постоянное отставание.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 червня 2021, 11:43
Доброго дня!
Без перебільшення проходити ідентифікацію, маючи лише смартфон – це супер зручно! Навіть не буду Вас переконувати у зворотньому :) Проте поки відділення не оснащені пристроями для зчитування інфо, просимо нас тимчасово зрозуміти та пробачити! Розраховуємо, що це відбудеться найближчим часом та будемо радувати Вас «повним безконтактом» 😊
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
borisovm 8 червня 2021, 18:00
Відділення за адресою: Київ, вул. Гришка, 6
Каменный век, бюрократия и надругательство над экологией. Зашел в отделение в котором же обслуживаюсь, хотел оформить еще один продукт. Снова отсканили паспорт и код, распечатали и застивили написать Копия верна + ФИО + подпись + дата. Вопрос зачем, если я уже лет 10 как обслуживаюсь по нескольким продуктам в этом отделении и в паспорте у меня ничего не менялось? 30 минут задавли глупые вопросы, к примеру, должность. Что даст должность Главный Инженер Ч П «Пупкин» для банка — да ничего ровным счетом, так зачем красть время клиентов и создавать очереди? Самое смешное, по финалу мне сообщили что из-за проблем в системе они не смогут закончить оформление и предложили пройти процедуру в следующий раз, при этом утилизировав копии документов. Да, ко всему прочему, касса в этот день в банке не работала :(Естестевенно сюда же можно добавить очень бедный функционал онлайн банкинга.
В общем, Аваль не лучший выбор.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 червня 2021, 18:10
Доброго дня! дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. Інформацію щодо процедури передамо до профільного підрозділу для аналізу можливості її спрощення. Маємо зазначити що працюємо над розширенням функціоналу системи «Райффайзен онлайн» і сподіваємось, що найближчим часом візити у відділення взагалі будуть необхідні у дуже рідких випадках. Приносимо вибачення за завдані незручності
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 червня 2021, 18:13
Інформація щодо проблем у роботі системи та каси також будуть перевірені. Запевняємо Вас, що дана ситуація не залишиться без нашої уваги та отримана від Вас інформація буде використана для покращення якості обслуговування в нашому Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
ksjxa 4 червня 2021, 19:23
15 апреля пришла смс со ссылкой сайта банка и телефоны +380442238058
+380507854327, RaiffeisenBankAval.ua срочно пройти авторизацию или перезвонить или карта будет заблокирована банком. Так как я нахожусь в декретном отпуске и у меня маленький ребенок я не могла проехать в банк или пройти по ссылке не было интернета перезвонила по +380442238058. Мужчина задавал вопросы номер карты и сумма на ней сразу обратился ко мне по имени отчеству фамилии… Он знал сколько у меня карт от это банка. Вопросов было много … Я поначалу побоялась и отказалась проходить авторизацию по телефону. На что представитель банка мне ответил, мол если я боюсь что это мошенничество меня наберут с официального номера банка. После этих слов я согласилась. И через некоторое время меня псевдо представитель банка набрал. Вопросов было много. Прошла авторизацию. После авторизацию мне псевдо представитель сказал, что моя карточка разблокирована, и я могу пользоваться. Смс о снятии денег мне не пришло и Смс с паролем на телефон мне не пришло для подтверждения о транзакции. Зато через месяц 15 мая пришло уведомление о том, что мне нужно погасить страховой платеж за использование кредитной карты. Это меня и удивило ведь я кредитку не использовала. Я сразу же. Перезвонила на горячую линию и выяснилось, что 15 апреля кто-то снял без моего ведома с моей кредитной карты 17 175 грн. Мы составили заявление на спорную транзакцию она должна рассматриваться в течении 10 дне. Но и тут они затягивали рассмотрение, передавали с отдела в отдел на рассмотрение. А проценты по снятой сумме росли. И пока я не одолжила и не оплатила эту сумму + проценты к ней мне ответ не приходил. Только я оплатила на следующий день мне пришёл ответ об отказе вернуть деньги. В итоге после заявлений о спорной транзакции Банк не счел правильным разобраться в этой ситуации прислал ответ о том, что я сама отправила деньги… Я физически не могла это сделать. Не стала служба безопасности это расследовать.Я считаю это не без работников банка обошлось. Знали на счете есть деньги… инициалы мои и какого банка карта. Присылают тем, у кого на счете есть приличная сумма денег. Банковские работники и служба безопасности банка Аваль… позор вам!!! … Раньше я всем своим знакомим и родним рекомендовала Аваль как самый надежный и хороший. А сейчас я всем буду НЕ РЕКОМЕНДОВАТЬ его и говорить, что там воруют деньги и нет, не какой безопасность и не кто не разбираются. Думаю обратиться в программу Говорит Украина и подать в суд… может журналистское расследование поможет или хотя бы разворошат этих воров… Если бы не предприятие на котором я работала до декрета на котором заключил с ними договор, я бы не стала с этим банком связываться
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 червня 2021, 19:33
Доброго вечора! Нам прикро, що Ви стали жертвою шахраїв, передамо дані номера телефонів у відповідний відділ. Запевняємо Вас, що банк дбає про безпеку рахунків Клієнтів, але і клієнти, в свою чергу, повинні дотримуватись правил використання картками. Зокрема нікому не повідомляти інформацію про данні картки та паролі, що надходять на номер телефону Клієнта. Пошук осіб, що вчинили шахрайство, знаходиться в компетенції правоохоронних органів, банк же, в свою чергу, готовий надавати на їх запит всю наявну інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
KolesnykViktor 1 червня 2021, 10:45
Я, Колесник Віктор, став жертвою псевдо-брокерів TradersHome і звернувся до АТ «Райффайзен Банк Аваль» за процедурою чарджбек для заперечення спірних транзакцій. Я направив в банк належним чином складену заяву з усіма доказами на відкриття чарджбек-диспуту.
17.03.2021р. на мій телефон надійшло смс-повідомлення від банку, де зазначалось, що «Шановний Клієнт вашу заяву на спірні транзакції зареєстровано № 315538»
20.03.2021р. я направив до АТ «Райффайзен Банк Аваль» запит про результати розгляду моєї заяви на спірні транзакції.
29.03.2021р. я отримав листа від АТ «Райффайзен Банк Аваль» за № 97−5-4/572 від 16.03.2021р. в якому повідомлялось, що «На підставі Вашого звернення було зареєстровано заяву про оскарження операцій по картковому рахунку за номером № 315538. На поточний час, орієнтовний термін розгляду 06.05.2021р. За результатами розгляду, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини відмови»
08.05.2021р. я зателефонував до Інформаційного центру Банку для уточнення статусу моєї заявки № 315538, де від співробітника банку дізнався, що по моїм спірним транзакціям отримана відмова у поверненні коштів.
Згідно правил МПС VISA, у випадку наявних підстав та доказів, у мене є можливість подальшого оскарження транзакції протягом 30 календарних днів, шляхом виставлення до арбітражної претензії, для подальшої передачі справи на розгляд арбітражного комітету VISA.
11.05.2021р. я направив до «АТ «Райффайзен Банк Аваль» рекомендованим листом письмовий запит на отримання копії відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА за моїми спірними транзакціями, для ознайомлення та підготовки пакету документів на пре-арбітраж.
19.05.2021р. на свій телефон я отримав смс-повідомлення від банку, де зазначалось, що «Банк проаналізував ваші спірні транзакції за № 315538. Повідомляємо, що на жаль, не маємо підстав для повернення коштів».
20.05.2021р. я отримав від Банку листа за № 81−19−1-00/26/234153 від 19.05.2021р. за підписом начальнику відділу обробки та контролю безготівкових зарахувань Бережна І.А., де зазначалось, що «Банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій, але торговець відмови. Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до платформи, на якій здійснювалася торгівля та інвестування в фінансові продукти. Враховуючи вищенаведене, а також згідно операційних правил VISA International, продовження оскарження та повернення коштів на Ваш картковий рахунок за рахунок банка-еквайєра є неможливим»
Однак, така відповідь ніяким чином не аргументована і викликає здивування. В правилах VISA чітко розписаний алгоритм претензійних дій. Згідно Правил VISA RULES в ході чарджбек-диспуту передбачена відповідь на претензію виключно банка-еквайєра. Є очевидним, що переписка банка-емітента з торговою точкою в обхід еквайєра не мають жодної юридичної сили.
Якщо банк-еквайєр надав відмову на претензію, банк-емітент терміново повинен повідомити користувача картки про це, та надати копію документів для ознайомлення та підготовки пакету документів на друге представлення претензії (пре-арбітраж)
В своєму останньому листі № 81−19−1-00/26/234153 від 19.05.2021р. АТ «Райффайзен Банк Аваль» наголошує, що банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій
Виникає питання, згідно яких пунктів та сторінок VISA RULES АТ «Райффайзен Банк Аваль» не надав для ознайомлення користувачу картки відповідь банка-еквайра на претензію?
Таким чином, співробітники претензійного відділу АТ «Райффайзен Банк Аваль» ігноруючи всі мої запити та звернення, грубо порушуючи правила МПС VISA, позбавили мене можливості подати документи на пре-арбітраж платіжної системи.
21.05.2021р. я направив до банку вимогу держателя картки щодо неналежного опрацювання транзакцій, де вимагаю надати копію відповіді банка-еквайра для підготовки документів на пре-арбітраж.
29.05.2021р. я отримав від АТ «Райффайзен Банк Аваль» листа за № 97−5-4/1092 від 17.05.2021р. за підписом менеджера з підтримки процесів розгляду звернень відділу якості, контролю та обробки скарг Управління інформаційного обслуговування клієнтів Департаменту каналів продажів та дистрибьюції АТ «Райффайзен Банк Аваль» Жницька Н. Ю, виконавець Нежевело О. С., де повідомлялось, що «за наявними даними, робота по оскарженню сум операції по заявці № 315538 продовжується, рекомендуємо зачекати рішення по заявці, орієнтовний термін завершення розгляду до 30.06.2021р.».
З цієї відповіді банку виникає ще більше запитань. Чи продовжується претензійна робота по моїм спірним транзакціям чи вже закінчилась?
За таких обставин, я вимушений констатувати про надання клієнту банку завідомо неправдивої інформації з боку співробітників банку, про бездіяльність працівників претензійного відділу.
А вчора 31.05.2021р. на мою електронну пошту надійшов лист від банку, де повідомлялось, що «Банк відправив лист доброї волі на торгівця. Термін очікування від торговця до 28.06.2021. Перейти на стадію Арбітражу неможливо, оскільки згідно правил МПС час вичерпався.»
Виникає дуже багато запитань. Які листи доброї волі по моїй справі відправляв банк від мого імені та без мого відома??? Я вже місяць не можу добитись копії відповіді банка-еквайра для подчі документів на пре-арбітраж! А мені Банк розказує, що я вже і на Арбітраж не можу подати бо термін скінчився. Аваль вже стиг за мене все зробити!
Я звертаюся до Голови Правління АТ «Райффайзен Банк Аваль» та іншим відповідальним особам з проханням, розібратися і допомогти мені у вирішенні мого питання та надати копію відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА (з наявними ідентифікуючими реквізитами: Chargeback ID, Chargeback Amount, Chargeback Reason Code, Acquirer Reference Data, Chargeback Reference Number тощо) за моєю спірною транзакцією, а також повідомити до якого числа я маю підготувати пакет документів для подачі на третє представлення претензії (Арбітраж).
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 червня 2021, 10:49
Доброго ранку! Ми перевіримо викладену Вами інформацію та надамо коментарі протягом дня. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 червня 2021, 12:53
Доброго дня! Вікторе, зазначаємо, що 01.06 на електрону адресу Вам надсилався запит щодо надання документів, які Ви готували для стадії Арбітражу. Також маємо зазначити, що остаточне рішення за операціями іще не прийнято, крім того, зараз на розгляді знаходиться Ваше чергове письмове звернення, відповідь на яке буде надана у строки, встановлені законодавством та ведеться переписка в чаті системи «райффайзен онлайн». Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
KolesnykTetiana 31 травня 2021, 18:32
Я, Колесник Тетяна, стала жертвою псевдо-брокерів TradersHome і звернулася в АТ «Райффайзен Банк Аваль» за процедурою чарджбек для заперечення спірних транзакцій. Я направила в банк належним чином складену заяву з усіма доказами на відкриття чарджбек-диспуту.
20.03.2021р. я направила до АТ «Райффайзен Банк Аваль» запит про результати розгляду моєї заяви на спірні транзакції.
29.03.2021р. я отримала листа від АТ «Райффайзен Банк Аваль» за № 97−5-4/571 від 16.03.2021р. в якому повідомлялось, що «На підставі Вашого звернення було зареєстровано заяву про оскарження операцій по картковому рахунку за номером № 315530. На поточний час, орієнтовний термін розгляду 06.05.2021р. За результатами розгляду, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини відмови»
21.04.2021 я отримала смс повідомлення від банку, що «Ваше звернення № 315530 розглянуто, за результатами проведеної роботи найближчим часом на Ваш рахунок надійдуть кошти»
23.04.2021 р. за рішення МПС VISA мені було частково повернуто кошти Стосовно останньої спірної транзакції на суму інформації від банку не надходило.
І ось тут пригоди почались! На гарячу лінію телефоную, називаю номер заявки, оператор каже, що все добре і скоро повернеться остання сума. Час іде, а гроші не надходять. 30.04.2021р. я направила запит до АТ «Райффайзен Банк Аваль» про результати розгляду останньої спірної транзакції за 10.08.2020 на суму 7561,59 SAR з використанням платіжної картки Міжнародної платіжної системи VISA.
19.05.2021р. я отримала смс повідомлення від банку, що «Ваше звернення № 315530 розглянуто, за результатами проведеної роботи найближчим часом на Ваш рахунок надійдуть кошти»
Але кошти так і не поступили на мій картковий рахунок.
Телефоную на гарячу лінію, мені кажуть, що термін продовжено до 30.06.2021р. я питаю за смс повідомлення яке надійшло мені 19.05. про виграну справу, оператор нічого не знає, каже, що баче відмову. А я знаю з правил Виза, що коли приходить відмова від банка-еквайра, то банк -емітент, тобто мій банк «Аваль» мав би терміново мене про це повідомити, ознайомити з документами, дати 30 днів для підготовки документів на 2 подачу претензії. Але А Т «Райффайзен банк Аваль» не знає правил, тому і запропонував мені сидіти і чекати 30.06.
Тоді 21.05.2021 р. я вже звернулась до чату АТ «Райффайзен Банк Аваль» з запитом про результати розгляду спірної транзакції за 10.08.2020 на суму 7561,59 SAR. Тут оператор мені також повідомив, що претензійна робота по транзакції продовжена до 30.06.2021р і треба чекати.
Вечором цього ж дня 21.05.2021р. я отримую від Банку листа за № Д2-В65/30/ВВ-516 від 20.05.2021р. за підписом головного менеджера Базового відділення (м. Херсон) Мединського Р.Є., виконавець Харченко К. В., де зазначається, що «Банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій, але торговець відмови. Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до платформи, на якій здійснювалася торгівля та інвестування в фінансові продукти. Враховуючи вищенаведене, а також згідно операційних правил VISA International, продовження оскарження та повернення коштів на Ваш картковий рахунок за рахунок банка-еквайєра є неможливим»
Однак, така відповідь ніяким чином не аргументована і викликає здивування. В правилах VISA чітко розписаний алгоритм претензійних дій. Якщо банк-еквайєр надав відмову на претензію, банк-емітент терміново повинен повідомити користувача картки про це, та надати копію документів для ознайомлення та підготовки пакету документів на друге представлення претензії (пре-арбітраж).
Виникає питання, чому Аваль, отримавши відповідь від банка-еквайра не зв«язався зі мною, не ознайомив мене з документами, та не дав можливості самій подати на пре-арбітраж??? Звідки я знаю чи там взагалі були документи від банку-еквайру, а якщо і були, то що там було написано і що їм відповів мій банк? Скільки б я не дзвонила на гарячу лінію, чи зверталась у чат відповіді весь час були різні. Можливо якби Аваль не порушив грубо правила платіжної системи, надав вчасно мені копію відмови від банку-еквайру, то я б виграла б чарджбек-диспут після другого представлення претензії.
Згідно правила платіжної системи VISA, я знаю, якщо програно другий етап представлення претензії, то я можу подати на третє представлення претензії тобто Арбітраж, але для цього мені потрібна відповідь з відмовою банка-еквайра яку я не може добитись вже який тиждень.
Я звертаюся до Голови Правління АТ «Райффайзен Банк Аваль» та іншим відповідальним особам з проханням, розібратися і допомогти мені у вирішенні мого питання та надати копію відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА (з наявними ідентифікуючими реквізитами: Chargeback ID, Chargeback Amount, Chargeback Reason Code, Acquirer Reference Data, Chargeback Reference Number тощо) за моєю спірною транзакцією, а також повідомити до якого числа я маю підготувати пакет документів для подачі на третє представлення претензії (Арбітраж).
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 травня 2021, 18:37
Доброго вечора! Ми перевіримо викладену Вами інформацію та надамо коментарі завтра протягом дня. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 червня 2021, 12:46
Доброго дня! Тетяно, зазначаємо, що 01.06 на електрону адресу Вам надсилався запит щодо надання документів, які Ви готували для стадії Арбітражу. Також 01.06 в чаті системи «Райффайзен онлайн» та 02.06 на електронну пошту Вам надавалися документи наявні у Банку. Також маємо зазначити, що остаточне рішення за операціями іще не прийнято, крім того, зараз на розгляді знаходиться Ваше чергове письмове звернення, відповідь на яке буде надана у строки, встановлені законодавством. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
tetianapol 30 травня 2021, 18:01
Ніколи не писала негативних відгуків за все своє життя, але тут достало. Мій кредит в Авалі це окрема тема, врешті вирішила його закрити, але і не тут то було. Заплатила всю суму, звернулась на гарячу лінію. Пройшло більше місяця, виявляється мій кредитний рахунок не закрили і знову потрібно оплатити за обслуговування рахунку, а це по моєму 50 грн. Коли я знову позвонила на гарячу лінію, чому не закрили кредит, пообіцяли розібратись. Через деякий час перезвонили, типу це непорозуміння і це я повинно була сказати банківському працівнику, що для того щоб закрити мій кредит необхідно закрити рахунок. Тобто виявляться це я повинна була проконсультувати банківського працівника, як правильно закривати кредит. В мене нема слів, нікому не рекомендую брати кредит в цьому банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 травня 2021, 18:26
Доброго дня! Дуже прикро, що виникла така ситуація і у Вас залишились негативні враження про обслуговування в Банку. Просимо Вас вказати номер телефону з якого дзвонили в Інформаційний центр та дату звернення ( можна в особистих повідомленнях). Обов'язково розберемося в ситуації та, сподіваємось, знайдемо шляхи її вирішення.

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Dmitriy Alexeenko 28 травня 2021, 20:57
Я, Алексєєнко Галина Володимирівна, сьогодні прийшла до відділення банку на початку перерви (бо не знала, коли саме час перерви). До мене підійшов керівник відділення Олег Леонідович та спитав, чи не потрібна допомога. Я приїхала до сина, поскаржилася що для мене є проблемою прийти після перерви. Олег Леонідович дав вказівку касирові щоб мене обслугували. Все пройшло швидко та якісно, за що висловлюю щиру подяку керівнику відділення та його працівникам. Якби так було у кожному банку!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 травня 2021, 7:24
Доброго ранку! Дякуємо, що знайшли час залишити позитивний відгук про роботу Банку. Обов'язково подякуємо начальнику відділення за дбайливе ставлення до Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
mahaon2805 28 травня 2021, 14:18
Пришлось как-то перевести с карты одного банка на карту Райфа определенную сумму. Но почти сразу понадобилось вернуть «как было». Все хорошо, пока зачисление было в сторону Райфа, но если обратно то система обрабатывает платеж «до двух дней» и в это время «деньги еще не полностью прошли» и за это снимается оплата, как за превышение кредитного лимита!!! которого отродясь не было. Звучит бредово, но это факт. При этом ни сообщений, ни предупреждений о возможном списании нет. «По-тихому» списали и обнаружилось все случайно. Будьте бдительны с Райфом.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 травня 2021, 14:29
Доброго дня! Інформація про строки зарахування платежів, а також про можливість виникнення недозволеного овердрафту та утримання процентів за користування ним, передбачена умовами договору. Для проведення детального аналізу ситуації та надання коментарів, просимо вказати Ваш ідентифікаційний номер (можливо в особистих повідомленнях Банку).
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 травня 2021, 12:11
Доброго дня і дякуємо за очікування відповіді. Запевняємо Вас, що ми завжди дотримуємось умов договору та діючого законодавства. Строки проходження платежів, причини виникнення недозволеного овердрафту та процент, який утримується за користування ним, передбачені договором. В той же час, ми завжди намагаємось вирішувати будь-які виниклі в процесі співпраці ситуації на користь Клієнтів, тому в чаті системи «Райффайзен онлайн» проінформували Вас тільки що про прийняте рішення відносно утриманої суми. Просимо Вас ознайомитись з відповіддю в чаті та сподіваємось, що в подальшому подібних ситуацій не виникатиме.
З повагою,
@RaifHelp
vol123 27 травня 2021, 14:36
Відділення за адресою: Суми, вул. Покровська, 1
Якось вирішив перевести залишок коштів з картки банку за допомогою їхнього додатку. В додатку показало, що комісія складає 0,00 грн. Супер, подумав. І забув про картку. Але через два місяці зайшов у додаток і побачив від'ємний баланс. Як виявилося, через декілька днів після переказу, була списана комісія! Хоча додаток вказав, що вона склада 0,00 грн. Якби була якась комісія, то я б скоріше просто оплатив рахунок мобільного, щоб використати кошти на картці.
Після того від'ємного балансу, почалися нараховуватися відсотки за несанкціоноване використання коштів (картка то дебетна). Окей, подумав. Закинув туди кошти, щоб вивести на нуль. Дочекався зарахування коштів на рахунок у виписці. Заблокував картку в додатку, бо не мав уже бажання користуватися цим банком. Поїхав до відділення щоб закрити картку. Співробітниця сказала, що мені потрібно лише у режимі додатку тепер розблокувати картку та зателефонувати в підтримку і так закрити рахунок. Потім я уже дізнався, що підтримка у них працює лише в робочі години. Так і знову забув про банк на пару місців.
Знайшовся час зателефонувати, а мені кажуть, що на картці (заблокованій) борг в -0,01 грн. і поки я її не погашу, закрити рахунок вони не можуть. І дійно, через місяць після того, як я вивів картку в нуль, є операція по списанні з заблокованої картки однієї копійки. Окей, аби тільки закрити питання з цим банком… Запропонували скинути копійку на картку, обов’язково зачекати декілька днів і потім можна знову до них звертатися. Закидаю з картки цього ж банку 0,01 грн на свою картку, а воно логічно повертає платіж, бо картка заблокована. То ж і закрити рахунок виходить ніяк.
Сказати, що Райффайзен якось засмучує не можу, бо уже ситий по горло цим банком, оскільки клієнтом був ще з 2000-их коли він просто називався Аваль.
Але хотілося б вирішити питання з закриттям рахунку, без додаткових поїздок до відділення де з корисного мене можуть послати в чат додатку чи на телефон підтримки.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 травня 2021, 15:40
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та за завдані незручності. Перевіримо викладену Вами інформацію, надамо коментарі та, сподіваємось, вирішимо Ваше питання позитивно.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 травня 2021, 16:20
Дякуємо за очікування відповіді.
Питання стосовно анулювання заборгованості, наявної на рахунку, та ініціювання процедури його закриття буде вирішено протягом завтрашнього дня. Додаткову інформацію надамо в коментарях під Вашим відгуком або особистим повідомленням. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
vp298 27 травня 2021, 1:01
Так склалося, що в моїх рідних склалися не надто позитивні враження від банку. Банк завжди, систематично, мав приховані комісії на все що тільки можна. На початку квітня побачив повідомлення, то АТБ та Райф випускають спільну картку, ну і подумав, що можливо щось подібне то Walmart картки в США буде.
Оскільки розумію, що якщо я просто прийду на відділення, то є велика ймовірність, що мене залишать ні з чим, скажуть карток немає, я вирішив убезпечитися та замовити онлайн. Замовив картку 23.04.2021. В смс повідомленні надіслали, що зможу забрати картку через 5−10 робочих днів. Про прибуття картки буду повідомлений наступним смс. Смс не було, натомість було повідомлення у вайбер (він у мене відключений, але в той день я таки зайшов у нього), але це сталося 24.05.2021 — аж через місяць. Цей банк дійсно здивував, я навіть не впевнений, що Приватбанк та Ощадбанк зможуть таке переплюнути, навіть якщо об'єднати їхні терміни виготовлення картки.
25.05.2021 прийшов отримувати картку і на 30 хвилин затримався у відділенні. Це аж скільки часу потрібно щоб оформити видачу картки, яка була оформлена онлайн. Давно такого у мене не було. При цьому, співробітниця намагалася нав’язати мені пакет послуг, який платний. Лише після того, як я сказав, що я прийшов сюди за тим пакетом, який замовляв онлайн та навів приклад місячного очікування картки — вона відступила. Я ще зазначив, що я хочу спробувати банк, можливо він виявиться зручним і пізніше я перейду на той пакет послуг. Я також допусти порівняння, що наразі, за моїм враженням, гірші від Райфу хіба що Приват та Ощад.
Перший день користування: в додатку картка не відображається, але зміг здійснити оплату в АТБ. Взяв один товар — виключно перевірити. На тому товарі спрацювало.
Наступного дня запрацював додаток. Вирішив ще раз зробити тест, та купити акційні товари з червоними цінниками, на які за умовами картки мала би бути додаткова знижка 5%. Придбав 5 видів товарів, при цьому одни з товарів ваговий, один товар взяв у кількості 4 шт, і один товар, який був з червоним цінником, але не в акційній газеті. Так от з 5 позицій лише дві позиції були зі знижкою, або лише 2/8 товарів вийшли з обіцяною знижкою. Я ще можу якось прийняти, що товар, який не був у акційній газеті, але з червоним цінником — вийшов без знижки, але це 2 із 7. Вибачте, вашо продукт недієздатний. Ваш продукт не відповідає вашим обіцянкам перед клієнтами. Додав би чек для підтвердження моїх слів, але тут так не можна.

Отже, картка АТБ від Райфа з тріском провалила тест, і через декілька днів буду її закривати. Чому не сьогодні, та бо в них операції проходять декілька робочих днів, і поки вони не пройдуть закрити її не зможу))) При оформленні я зависоко поставив Райф у порівнянні з Приватом та Ощадом, можливо навіть образив останніх таким порівнянням, бо Райф явно поступається їм.

P. S. Забігаючи наперед, якщо ви рекламуєте цю картку, як таку що дає знижку на червоні цінники — то ви з партнером зобов’язані дотримуватися цього, інакше — ви обманюєте свого клієнта. І відмовка по типу «це ще не досконале» тут не проходить, оскільки це є основою банківського продукту, який ви уже випустили на ринок. Звідси і 1 бал, було б 0 — це було б точніше, бо банківського продукту немає по факту.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 травня 2021, 8:42
Доброго ранку! Нам прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про Банк. Приносимо вибачення за виниклу ситуацію. Дуже хочемо детально в ній розібратися, все Вам пояснити та знайти можливість її виправити. Просимо Вас для цього вказати свій ідентифікаційний код в особистих повідомленнях Банку. Запевняємо, зробимо все можливе, щоб Ваше враження про Банк змінилося і Ви залишились нашим задоволеним Клієнтом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 червня 2021, 12:43
Доброго дня, Валентин! Інформація по описаній Вами ситуації та варіанти рішення щойно повідомлені Вам в чаті системи «Райффайзен онлайн», де Ви також зверталися з даного питання.
Сподіваємось, що Ви залишитеся нашим Клієнтом та подальша співпраця з Банком викликатиме лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Milla2606 25 травня 2021, 15:30
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 72/74
Я клиент банка более 2х лет, в 2020 году арестовали счета, за как бы не оплаченный штраф, который был на самом деле оплачен. Арестовали счета за 2 дня до оплаты налогов, (я ФОП 3й группы сумма налога была около 80тыс.) Без предупреждения. Я узнала про это, когда заправляла машину. Очень было не приятно, смотреть на кассира, который в бак залил на 1800 грн бензина. Сумма проблемы ±250 грн, уже не помню. Вот тут честно разносила всех в пух и прах, я в отделение юстиции залетала, к подруге которая не смогла проверить оплату с таким матом, что она при мне письмо писала в банк с дрожащими руками, и при мне относила его в канцелярию, так как письма на снятие с счетов с ареста нужны в бумажном виде и не только в Авале. Письмо в банк поступило на следующий же день. В этой всей ситуации, радует то, что девочки с банка, отдел Юр. лиц и Фоп — помогли решить вопрос за два дня (г. Одесса. отделение на Большой Арнаутской, менеджера зовут Диана), давно поняла что с своим менеджером надо очень хорошо дружить и только с ними нужно иметь дело, так ка в ее интересах решить мою проблему, сотрудники с горячей линии вопросы решать не умеют, мычат вечно в трубку им не интересны твои проблемы. Ну и плюс у меня личная карта открыта вип -обслуживание — мой личный менеджер Анечка (на данный момент она работает в отделении на Соборной площади, г. Одессы), мне с ней крупно повезло, она в течении 5ти минут разложила мне все по полочкам и сказала что делать на счет ареста счетов. Единственное, что плохо то что не предупреждают о проблемах. Плюс у Вас за частую не работает онлайн банкинг, что по фоп, что по личному счету. Попадала не раз в неприятные ситуации из-за этого. Валютный отдел, просто мега умнички, Проблем с ними не было ни разу.
Менять банк не рассматриваю, но если вы уж несете за собой ношу, наши клиенты нам дороги, поработайте над улучшением качества обслуживания кол-центра, и решения вопросов без менеджеров, так как Сегодня мой менеджер есть, а завтра он в отпуске и боюсь что если у меня возникнет проблема я ее без своего менеджера не решу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 травня 2021, 20:30
Доброго вечора! Ми уже працюємо над удосконаленням системи, за допомогою якої приймаються постанови на накладення та зняття арештів. Сподіваємось, що найближчим часом данний процес стане набагато зручнішим для наших Клієнтів. Також постійно вдосконалюємо знання та вміння працівників Інформаційного центру та прагнемо забезпечити безперебійну роботу наших онлайн систем. Будемо вдячні, якщо вкажете в особистих повідомленнях, номер телефону з якого зверталися за консультацією. Це допоможе нам проаналізувати консультації, надані працівниками та вжити відповідних заходів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
37940173 25 травня 2021, 14:32
зашел на отделение по вопросу актуализации документов — менял паспорт на идкарту. сказали, что по какому-то «внутреннему распоряжению» данный формат не принимается. вроде бы как официальные документы, опять не так. все, пока завтра беру свою карту и закрываю счет к чертям подальше.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 травня 2021, 20:39
Доброго вечора! Приносимо вибачення за очікування відповіді та завдані Вам незручності. На жаль, поки не маємо технічної можливості прийняти документи таким способом. Але ми активно працюємо над вирішенням даного питання, оскільки цінуємо наших Клієнтів та прагнемо надавати їм зручні та якісні послуги.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Kazantip7 24 травня 2021, 15:40
Велике дякую Центральному Дрогобицькому відділенню «Райффайзен Банк Аваль» вул. Д. Галицького 21 за відмінне обслуговування, надання інформації, допомога клієнту при оформленні документів, підтримка клієнта протягом усього періоду користування послугами банку. Персональна подяка працівнику Сенчишин Марії за професіоналізм і турботу про клієнтів. Щиро дякую. Ви молодці. Рекомендую усім. З повагою Бігуняк Юрій.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 травня 2021, 15:43
Доброго дня! Обов'язково передамо Вашу подяку працівникам відділення, запевняємо, що дана інформація не залишиться поза увагою керівництва. Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Дуже приємно такі отримувати, вони надихають нас працювати ще краще для наших Клієнтів. :)
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olha111 20 травня 2021, 20:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А
Огромное спасибо всем сотрудникам отделения и особенно Татьяне за высочайший профессионализм, побольше бы таких специалистов!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 травня 2021, 20:57
Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Дуже приємно такі отримувати. Обов'язково передамо Вашу подяку працівникам відділення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
SBut 19 травня 2021, 11:04
Більше 10 років я був лояльним клієнтом РБА, маю рахунок ФОПа, кредитну лінію, рахунки двох компаній. До останнього часу все влаштовувало, але за останні рік-два якість обслуговування впала просто катастрофічно.
Раніше більшість питань вирішувалась телефонним дзвінком операціоністу або начальнику відділення. Зараз навіть вирішити елементарне питання на кшталт відкриття рахунку вони не в змозі, все вирішує центральний офіс в Києві. Достукатися туди неможливо. Звернення на гарячу лінію не дають жодного результата, персонал, який там працює, здебільшого некомпетентний і не зацікавлений у вирішенні проблем клієнта. Я у бізнесі більше 25 років, і більшість питань вмію вирішувати самостійно. Тому на гарячу лінію телефоную тільки у екстремальних випадках. За останній рік ЖОДНОГО разу моє питання не було нормально вирішене. Зазвичай працівники гарячої лінії просто відповідають завченими шаблонними фразами, для того, аби вони взагалі вникли у питання і спробували його вирішити по суті, доводиться кожного разу витрачати масу часу і зусиль.
У грудні 2020 відкриття у РБА рахунку компанії зайняло 3 (ТРИ!) робочих дні. Це при тому, що в той самий період відкриття рахунку у Великій Британії (юрисдикція з дуже суворим банківським наглядом) зайняло 6 годин. Пояснити що відбувається та чому так довго ніхто не міг. Операціоністка щось невпевнено відповідала на кшталт «Київ ще перевіряє». При тому що я клієнт з бездоганною 5-річною (це тільки в РБА) кредитною історією та бланковим кредитним лімітом в декілька сот тисяч гривень. Мабуть, лояльних і сумлінних клієнтів у РБА і так забагато, якщо їм треба 3 дні, щоб вирішити чи відкривати таким клієнтам ще один рахунок.
Останньою краплею стала поведінка банку, коли виконавча служба за видуманим податковою боргом у 7 тис. грн. заблокувала мені всі банківські рахунки.
По-перше, ВСІ банки, де я маю рахунки, повідомили мене смс або телефоном про факт блокування. Крім РБА, де я зберігав основну частину грошей. Про блокування я дізнався, коли у супермаркеті термінал відхилив мій платіж по карті. При цьому РБА регулярно бомбардує мене листами і смс-ками маркетингового характеру, але ПОВІДОМИТИ КЛІЄНТА ПРО ФАКТ БЛОКУВАННЯ ЙОГО РАХУНКІВ НЕ ВВАЖАЄ ЗА ПОТРІБНЕ.
По-друге, на момент блокування сума коштів на моїх рахунках була близько 60 тис. грн., за цей час вона зросла до 150 тис. При тому, що вся сума боргу була 7 тис. грн. Оскільки грошей було більш ніж достатньо для сплати всього боргу, моя дружина, за моїм дорученням звернулася до служби підтримки за порадою як діяти, щоб максимально швидко розблокувати рахунки. На підтримці їй сказали «Нехай зателефонує ваш чоловік, ми розкажемо як скласти запит». Я телефоную, на підтримці кажуть «Нічого не знаємо, вирішуйте все з виконавцем». Знову телефоную дружина, їй кажуть «Так, нехай ваш чоловік перетелефонує, ми допоможемо». Знову я телефоную, мені знову кажіть «Нічого не знаємо, вирішуйте з виконавцем». Марно витрачені час та нерви на спілкування з некомпетентними працівниками банку.
12.05.2021 борг був погашений і виконавець видав постанову про зняття арешту з моїх рахунків. Приватбанк виконав її у той же день. Ідея-Банк виконав її 17.05. РБА отримав постанову по пошті лише 17.05, оскільки вони відмовляються приймати документи від виконавчої служби у електронними каналами, а вимагають надсилати поштою у паперовому вигляді (21 сторіччя на вулиці).
Сьогодні 19.05.2021, мої рахунки у РБА залишаються заблокованими. Звернення на підтримку не дають жодного результата. Відповідь «Чекайте, вам повідомлять». Я відчуваю себе шматком собачого лайна, що приклеївся до підошви, і якого банк намагається позбутися чимскоріш.
Як власник бухгалтерської компанії, я багато разів рекомендував своїм клієнтам обслуговування у РБА. Банк навіть пропонував мені комісію за залучення клієнтів, але я відмовлявся, аби не створювати конфлікт інтересів, натомість допомагав РБА залучати клієнтів цілком безплатно. Але тепер крапка. Надалі я відмовлятиму своїх клієнтів від користування послугами РБА, і закрию свої рахунки за першої можливості.
Прохання до працівників РБА не відповідати «ми діємо у рамках законодавства». Я більше 25 років у бізнесі, з них 20 у фінансах. Працював з усіма банками з ТОП-20 (крім Ощаду і російських), працював фінансовим директором виробничих компаній. Я вмію відрізнити добрий банківський сервіс від посереднього і поганого. Можна в рамках законодавства витирати ноги об клієнтів, а можно допомагати їм вирішувати проблеми. Ви клієнтів не цінуєте.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 травня 2021, 11:12
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний.
Для проведення перевірки просимо повідомити код ЄДРПОУ організації та Ваш ідентифікаційний код в особистих повідомленнях Банка.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 травня 2021, 19:05
Доброго вечора!
На поточний час, питання щодо зняття арешту позитивно врегульовано. Також прийняті до відома зауваження щодо якості консультацій, які надавалися працівниками Інформаційного центру та процесів в Банку щодо відкриття рахунків та накладення/зняття арешту. Запевняємо Вас, що будемо удосконалювати процедури, щоб в подальшому співпраця з Банком була зручною для Вас та викликала бажання рекомендувати Банк, як надійного партнера.
Також, в якості вибачення за затримку зняття арешту та завдані незручності просимо прийняти від нас подарунок. Для уточнення деталей його вручення з Вами завтра зв`яжеться працівник Банку.
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок.
З повагою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 40.6931 41.9596
EUR 42.1825 43.831
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 40.6931 41.9596
EUR 42.1825 43.831
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝