×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Арештували рахунки коли виконавець закрил провадження!
03.09.21 Аваль банк арештовує мої рахунки!
Вимагаю зняти усі обтяження з моїх зарплатних рахунків!
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код та ми розберемось у ситуації.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Нет ответа на обращения
На данном портале три дня представитель банка не выходит на связь. Вынужден оставить новую претензию, чтобы достучаться.
Для вирішення Вашого питання просимо надати в особисті повідомлення номер телефону з якого Ви телефонували в Інформаційний центр, ми все перевіримо та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Банк
Просимо надати Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення для можливості вирішення питання.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Робомужик глуховат
Жмакаю двойку еще раз десять, но робомужу плевать. Сбрасываю звонок.
Звоню на 0444908888. Ситуация повторяется. Робот успешно отбрыкивается глухотой от клиента.
Звоню на 521, о, удача! Он услышал цифру два и я пробился к живому человеку!
Любезныя! Почистите уши вашему IVR! Глуховат и дурноват. И нет, я не звонил со стационарного телефона с импульсным набором. Я использовал айфон с обычными DTMF-сигналами.
P. S. А еще открытие карты для заграничного использования можно добавить в онлайн-банкинг. Или вообще отменить как анахронизм. В моно, например, этой ерунды нет.
P. S. Оператору спасибо авансом, хотя качество работы можно будет оценить только по приземлению.
Нам дуже шкода, що дана ситуація мала місце бути у Вашому обслуговуванні.
Для можливості її виправлення просимо надати в особисті повідомлення номер Вашого телефону з якого Ви телефонували та дату дзвінку.
З повагою,
@RaifHelp
Написати коментар
Не выдали карточку АТБ
30.07 получаю сообщение, что карточка в отделении, можно идти забирать, иду в отделение, и мне говорят что до 18 лет счет в банке мы не открываем, при этом карточку они уже сделали и доставили в отделение и на сайте я указывал свою дату рождения, и у сайта вашего банка не было никаких претензий к моему возврату, только поморочили голову, и даже не написали на сайте с какого возраста можно открыть карту. Большинство банков выдают карты с 16 лет, только Райффайзен Банк поражает дурацкими правилами и инструкциями!
29.08 получаю сообщение «Нагадуємо, що картка *2216 у відділенні. Чекаємо на Вас», хахахаха!
В дальнейшем буду обходить этот банк стороной!
Дійсно, відкрити рахунок для особистого користування можливо з 18 років, якщо Вам не виповнилось ще 18 років — можемо порекомендувати відкрити рахунок на ім'я одного з батьків/опікунів та отримати додаткову картку на Ваше ім'я.
Для можливості вирішення питання з смс про наявність картки у відділенні просимо надати Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Печерське відділення № 7
Я є клієнтом Печерського відділення № 7 (вул.Генерала Алмазова 4а) вже дуже багато років і завжди приємно було відвідувати банк: всі привітні, усміхнені, завжди вирішують будь-яку проблему. Проте, останнім часом на відділенні щось відбувається, відчувається пригнічений стан працівників, напруження від усіх дівчат, які завжди були в гарному настрої.
І ось нещодавно я здогадався чому: з появою нового начальника відділення Онопенка А. О. та його заступника (не знаю ПІБ). Спостерігав наступну картину, очікуючи в черзі, заступник сидить в залі як клієнт та прислухається до того, як менеджери обслуговують клієнтів і коли його покликали допомогти у вирішенні питання, то виявилося, що він не володіє відповіднимии знаннями. Мені це здалося дивним: а в чому тоді полягає його робота? Бути «наглядачем»? Далі більше… Для вирішення мого питання хотів поспілкуватися з керівником відділення, але мені сказали, що він на зустрічі. Записати до нього на прийом теж не змогли, оскільки чіткої відповіді коли він буде на місці, я не отримав.
Як так? Прикро… Було найкраще відділення
Просимо написати в особисті повідомлення дату Вашого звернення та Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Оформление депозитной карточки АТБ
Так как в течение месяца СМС не пришла, 28.07.2021 я еще раз подала заявку через сайт АТБ. Пришла СМС с таким же текстом.
Сегодня 27.08.2021. СМС с какими-либо сведениями о карте не приходили.
Вопрос: зачем делать такой сервис (оформление карты через сайт АТБ онлайн) если банк не в состоянии обрабатывать заявки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (11)
Покупка евро онлайн
было написано, что все бесплатно (безкоштовне зарахування, безкоштовне отримання готівки).
Потом, как оказалось, есть комиссия 2 евро в месяц.
Дело принципа, решил закрыть этот счет, так как хитросделанный банк не указал открыто эту комиссию, плюс курс не самый выгодный
Коментарі (2)
Денежный перевод не зачисляется
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Мой номер передали коллекторам при том что я не являюсь клиентом банка
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Без сердечные люди
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Банкомат забрал много денег и не зачислил мне на счёт
Мне сказали ждать 5 дней и больше никакой информации. Я очень переживаю, что бы мне как можно быстрее вернули деньги, мне они очень нужны в кратчайшие сроки! Это очень большая сумма и я намерена писать заявление в полицию, чтобы мне помогли вернуть мои деньги! Как ещё мне поступать в данной ситуации? Как вернуть деньги?
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Заключают финансовые договора на чужие мобильные номера. Рафйфазен Банк.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Не приходят СМС
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
В банке Аваль не слышали о существовании ARN и RRN кодов
Ни на горячей линии, ни в отделении, мне не удалось найти компетентного сотрудника, который в состоянии по всемирно принятым кодам платежных поручений АРН и РРН мог бы проверить и найти затерявшиеся входящие платежи.
1я выплата ARN: 00030154612234916391450005007VISASMS0006007VISASMS RRN: 122316890738 2я выплата ARN: 00030153012234916386480005007VISASMS0006007VISASMS RRN: 122316890797 3я выплата ARN: 00030155812234916348050005007VISASMS0006007VISASMS RRN: 122316890740 4я выплата ARN: 00030155812234918952820005007VISASMS0006007VISASMS RRN: 122316893549 5я выплата ARN: 00030154612234916407460005007VISASMS0006007VISASMS RRN: 122316890881
Надеюсь, что банк соответствует мировым стандартам, и сразу после моего обращения здесь, компетентный сотрудник сделает поиск соответствующих платежей и сообщит в комментариях о результатах поиска платежей конкретно по каждому из указанных выше кодов.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (9)
Депозитная карточка АТБ
Дякуємо за те, що знайшли час залишити відгук. Нам дуже приємно, що Ви оцінили нашу картку, яку ми розробили і впровадили разом з партнерами АТБ. Користуйтеся на здоров'я. Ми й надалі плануємо розвиватися та впроваджувати цікаві нові банківські продукти для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Зря потраченное время. Еще один тупик и пустая трата времени.
Для удобства коллцентр банка предложил определенное время для предоставление документов по заявке.
Отлично.
Ближайшее отделение было — 49044, проспект Дмитра Яворницького, 33, Дніпро, Дніпропетровська область, 49044
Пришел в назначенное время.
Время проведенное в отделении на обработку данных (паспорт, инн, анкеты и т. п.) — составило 44 мин.
Предоставленные данные соответствовали заявке и рекламе: официальное трудоустройство более 1 мес, паспорт, инн.
После 44 мин, сообщило: нам необходимо еще время на проверку документов.
В итоге: время потрачено в пустую.
Сложно компенсировать потерянное время.
I applied for a credit card on 12.08.21.
For my convenience, the bank’s call center offered a certain time to provide documents upon application.
Excellent.
The nearest branch was — 49044, Dmytro Yavornytsky avenue, 33, Dnipro, Dnipropetrovsk region, 49044
I arrived at the appointed time.
The time spent in the department for data processing (passport, ITN, questionnaires, etc.) — was 44 minutes.
The data provided corresponded to the application and advertising: official employment for more than 1 month, passport, ITN.
After 44 minutes, I received: we need more time to check the documents.
After 2 hours, I got the answer: denied.
As a result: time wasted.
It is difficult to make up for wasted time.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Благодарность
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
воровство з картки
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Райффайзен банк
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (10)