×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Благодарность
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Черга в касу
Спізнився через чергу на зустріч, маю збитки
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
карта є підтримка.
Інші банки дають згоду, а Ваш банк мені відмовляє. Не вже це так складно зробити верифікацію зі звичайним паспортом, адже я ваш клієнт, а не стороння людина.
Погоджуємось, що в 21 столітті вже зовсім не хочеться витрачати час на зайві візити, а інвестувати його у більш приємні моменти! Повністю розуміємо таке бажання та самі полюбляємо вирішувати всі питання дистанційно.
Проте, умови відкриття рахунку встановлюються кожним банком окремо. Дійсно, на сьогоднішній день в нашому Банку можливо оформити таку карту в режимі «онлайн» лише якщо в додатку «Дія» наявні ID-карта або закордонний біометричний паспорт. У випадку, якщо у Вас паспорт старого зразка, оформлення такої карти можливе за візитом до відділення Банку. Для оформлення потрібно буде мати з собою оригінали паспорту та ідентифікаційного коду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Недобанк ноль
2.Решил купить на новый год подарок семье, на основной карте немного нехватало до нужной суммы, перевожу с депозита 300 грн и… тишина, с депозита снялось, на карте, в обработке,, потом пришло операция отменена, на депозит возвращается, внимание, 30(тридцать) грн, опять ноль потерялся, второй раз за месяц.Второй день общения по телефону и в чате результата пока ноль.
Обслуживаюсь 15 лет, пока не стал райфом такого не было.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Просто развернули и всё.
Мол, не первый раз к ним приходят с непонятными бумажками.
Знал бы, поменял во Львове, ехал через Львов. А так поверил информации на сайте Рафайзен банка и Минфина. Остался дома без наличных денег. Зачем размещать на сайте лживую информацию?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Примите извинения, если информация, размещенная на нашем сайте, ввела в заблуждение. На сайте «Минфин» указаны курсы и доступные валюты по банку в целом, без привязки к конкретным отделениям: https://minfin.com.ua/company/aval/currency/.
Поэтому перед посещением отделений с целью валютообмена рекомендуем перезванивать или в такое отделение, или в контакт-центр банка для уточнения наличия возможности провести интересующую вас валютообменную операцию и актуального курса в конкретном или ближайшем к вам отделении банка.
Коментарі (1)
Працюйте над належною підготовкою персоналу
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На майбутнє, просимо Вас описувати ситуації більш детально для проведення грунтовного дослідження обставин.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Дякую за якісне обслуговування
Дякуємо за Ваш відгук, щодо обслуговування у відділенні, від наших клієнтів завжди приємний комплімент отримувати такий зворотній зв'язок, завжди раді бачити Вас нашим клієнтом. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Customer service 5*
В первую очередь хотел бы отметить работу колл-центра. Всегда очень вежливые и приятные в общении люди. Всякий раз после звонка остаются положительные впечатления. Если вопрос сложный — обещают перезвонить и перезванивают. Линия поддержки работает и после 18:00 тоже (просьба уточнить график работы).
Линия поддержки малого и среднего бизнеса берёт трубку менее чем за секунду.
Чат в приложении — быстрый отклик, компетентные сотрудники. Хорошие впечатления.
И даже на минфине Вы отвечаете очень быстро и помогаете клиентам.
Дальше. Приложение — не загромождено излишним функционалом, и как следствие, простое в использовании. Лимиты (=безопасность) поддерживаются и на обналичивание и на покупки в торговых сетях.
Отделение на ул. Академика Филатова, 70, Одесса.
Кассир — хорошее обслуживание клиента. Больших очередей в кассе также не видел.
Некритичные на мой взгляд минусы. Их три:
1. Перед поездкой в Барселону хотел снять 100 евро в кассе отделения — евро валюты вообще не оказалось.
2. Менеджер отделения отказала в личной просьбе распечатать авиабилеты (почему бы и нет?), а после добавила, что им и самим печатать не на чем.
Пожалуйста, обеспечьте сотрудников этого отделения всеми необходимыми техническими средствами.
3. Сразу два банкомата в ближайшей доступности демонтировали. Остался только один, и тот может иногда не работать.
В целом ставлю оценку 5. Все мелкие недостатки нивелируются клиентским сервисом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Спам та SMS інформування з одного номеру телефону
Всі такі пропозиції одразу були відправлені в спам додатку Google message (а це додаток, що використовуеться майже в усіх Android сматфонах які були випушені за останні кілька років).
Додаток Google message на основі скарг користувачів про спам чудово вчиться та починає автоматично блокувати і інші подібні повідомлення. І не забувайте, що алгоритми Google досвід одних користувачів про спам з часом поширює і на інших.
Згодом я помітив, що повідомлення від абонента «Raiffeisen» помічені як «Потенційний спам».
Банк своїми спам повідомленнями успішно заклеймив свій канал зв’язку, через який приходять одноразові паролі та інформація про транзакції, як спам бота.
Для відключення рекламних повідомлень просимо написати нам в особистих повідомленях Ваш ідентифікаційний код та номер телефону.
З повагою та турботою,
RaifHelp.
Написати коментар
Кредит
Додатково для можливості перегляду рішення про видачу кредиту просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З поватою та турботою
RaifHelp.
Написати коментар
Оцінка відділення банку в м. Львові, вул. Володимира Великого, 2
Щиро вдячні за приємний зворотній зв'язок, щодо обслуговування у відділенні, відгуки наших клієнтів завжди приємний комплімент для Банку. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Благодарность
СПАСИБО !)
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Банк незаконно забрав гроші і утримує у себе
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Плохое обслуживание.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Попередження клієнтів банку! Привласнення банком коштів клієнта на 9500,00 грн.
Банком надіслано листа в якому стверджується, що при проведенні інкасації було виявлено 56 купюр (55 номіналом 500 грн. та 1 з невизначеним номіналом) Тобто залишок коштів в терміналі становив 55×500=27500,00 грн. По факту банком повернуто на рахунок — 28500 грн., що в свою чергу знову підтверджує про грубі порушення проведення інкасації, оскільки сума повернених коштів і сума залишку після проведення інкасації не співпадають. Після таких розрахунків стає очевидним, яким чином проводиться інкасація.
Вищезазначеною ситуацію скористалися, привласнили та ухилилися від повернення коштів на суму 9500,00 грн.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Нет СМС информипрвания
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Не открыть карту АТБ без визита в банк если ты ФОП.
Почему такие ограничения для ФОП?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Обмеження при відсутності номера облікової картки платника податків
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Банк Аваль ворует мелкие суммы у клиентов
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Каменный век
Не поверите!!! Сегодня, по истечении обещанного срока, мне заявили, что карту никто не делал, и предложили подать новую заявку и… подождать две недели. А я ещё и не начала плотно сотрудничать с этим банком. И не начну конечно.
Обидно, что до остального цивилизованного мира нам никогда не долететь на наших сверхзвуковых услугах «онлайн».
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар