×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Райф ворует деньги и начисляет выдуманную комиссию
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Как увеличавают комисионные доходы в Райфайзен
Но тут банк решил, что так не должно быть, и решил какие-то платежи, которые типа были в течении месяца, проводить по карте в последний рабочий день (в моем случае, операцию от 20/12 провели после обеда 31/12/2021). Естественно, клиент уверен, что у него задолженности нет, отслеживать изменения по счету в это время не будет. За что и получает начисление страхового платежа.
Очень действенный и рабочий способ увеличения доходов :)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Немає банкомату
Вдячні за Ваш зворотній зв'язок. Ми обов'язково проаналізуємо це питання, та додатково проінформуємо у приватні повідомлення. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
ОБСЛУЖИВАНИЕ
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Денег нет
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Ужасное обслуживание!!!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (10)
Ужаснейшее отношение к клиентам банка
Во-вторых — 10−15 человек в очереди, вместо того чтобы установить экран и аппарат с выдачей номерков для порядка в очередях очередь занимается словесно, из-за этого происходит какой-то хаос.
В-третьих, один единственный двухместный диван для ожидания, то есть остальные человек 10 должны тупо простоять час дожидаясь своей очереди
И напоследок я позвонил в колл центр и сказал что хочу перестать быть клиентом банка по причинам родной неорганизованности и неуважении к клиентам — мне просто сказали ну окей давайте закроем счёт. То есть банка абсолютно безразлично мнение клиентов.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Порушена постанова НБУ при укладанні договору на відкриття депозиту
Зараз відкрила постанову НБУ № 492, де у п. 8 «Загальних положень» вказано: «У договорі банківського вкладу обов’язково зазначаються:
1) вид банківського вкладу;
2) сума, що вноситься або перераховується на вкладний (депозитний) рахунок;».
Тобто А Т «Райффайзен Банк» свідомо порушує постанову НБУ, не зазначаючи суму депозиту в договорі.
Крім того, вклад закінчується в суботу. Зсунути терміни депозиту так, щоб вклад не закінчувався у вихідний день, неможливо.
Це все особливо насторожує після того, як у іншому відділенні моєму чоловіку відмовились віддати депозит на основі довіреності, яку самі й видали, мотивуючи це тим, що довіреність оформлена на депозитний рахунок, але після закінчення вкладу сума депозиту поступає на розрахунковий рахунок, то треба було оформлювати довіреність на нього. При цьому в тексті довіреності вказано, що вона дозволяє «отримання коштів із закриттям рахунку». Довелось телефонувати на гарячу лінію НБУ. Там порадили подати скаргу, дочекатись відповіді, і, якщо її не задовільнять, звертатись до них. Скаргу подали. Провели у відділенні кілька годин. Правда, ввечері чоловіку передзвонили і сказали, що скаргу реєструвати не будуть, а гроші завтра віддадуть. І дійсно віддали. При цьому в чоловіка, який не має в банку жодних рахунків, взяли ще завірені копії паспорту і коду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Ноль желания помочь
Подал заявление в полицию, а затем запрос на возврат средств банком. Они заявку конечно рассмотрели, но отказались помочь сославшись на то что по их словам при расчёте использовали ленту и вводили пароль. Это исключено! Вор не мог знать пароль, а вот бесконтактная его никогда не требует!
Полный игнор и нежелание помогать своим клиентам. Ушёл к их конкурентам и Вам советую!
P. s. также раздражает постоянное рвение навязать кредит при покупке иностранной валюты в кассе
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Комфортний банк
Особлива подяка центральному відділенню та начальнику відділення на вул.Сумській 44/2 Кубанцевій Вікторії Анатоліївні
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Не доверяю
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Обслуговування
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Найгірший банк
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Все супер, кроме ограничений для ФОП
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Реструктуризация -вид мошенничества банка
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Снятие адреста с карты
Сотрудники профисионалы, всегда помогут в любом вопросе и всегда максимально приятно общаться.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
не клиент банка, но мой номер передают коллекторам уже не первый раз
А на счет того что возможно предыдущие хозяева номера набрали на него кредитов, не врите, мой номер у меня уже почти 5 лет, видела его историю, до перевыпуска он 3 года был в так называемом «отстойнике» и до этого еще год не использовался.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Нет регистрации онлайн приложения без ИНН
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Мошенники
4149 5001 4936 5267
Сума (грн): 500.00
Комісія (грн): 0.00
Сумалітерами: п’ятсотгривень00копійок Призначенняплатежу: Переказособистихкоштів
Час отримання доручення: 06.01.2022 21:02
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Надежный, но назойливый
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар