Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
olhakurchenko 22 жовтня 2024, 19:25
В шоці. Відкрила рахунок онлайн минулого року оскільки стала власницею пайової ділянки. На цю картку офіційно приходять пайові виплати.

Далі стала користуватись депозитом, бо сподобались умови. Покласти і зняти гроші можна в будь який момент без втрати відсотків (відсоток не великий). На депозиті перебувало максимально 30 тис грн. на картці 25 тис і то не обночасно)) Надходження на картку були виключно з моїх інших рахунків інших банків (і один раз пай)

Сьогодні прийшов лист про принення ділових відносин, бо банк боїться ризиків?!
Ви серьйозно?! В мене не спитали довідку про доходи… Звідки висновки? І невже 30 тис грн в теперішній час це підозріло великі гроші? Ніби банк з клієнтами живе в різних світах

Немає слів. Тепер я витрачаю купу часу на написання заяв і очікування щоб мені повернули мої кошти що зависли в банку.

Саме неприємне, що тепер я не знаю як вирішити питання з оплатами пая, бо мати рахунок Райффайзен банку була їх вимога
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2024, 19:28
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 жовтня 2024, 9:02
Добрий день!
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 жовтня 2024, 14:41

Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
VADIM ON 18 жовтня 2024, 17:58
Купив в магазині АТБ кобрендову картку Райфайзен+АТБ. Встановив додаток банку, пройшов всю процедуру активації через Дію. В результаті неможливість використання картки.Звернувся у відділення, кажуть, що 20 років тому ваше прізвище на російській мові занесено в базу данних банку. Так що, до побачення. Не рекомендую банк, гроші за купівлю картки АТБ на вітер.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 жовтня 2024, 18:04
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що Ви отримали таке враження від обслуговування в банку.

У випадку, якщо Ви раніше були клієнтом банку або отримували послуги, які потребують збереження даних, і після цього у Вас змінились дані, або якщо дані в базі банку були збережені з помилкою — редагування цих даних можливе у відділенні з документами, після чого Ви зможете відкрити новий рахунок та користуватись ним.

Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
ViT22 18 жовтня 2024, 17:43
Отримав я сертифікат на 100 грн. для АТБ. Там він не спрацював. Підримкане може перевірити і відповісти у чому річ півгодини і більше! НІ! Не користуюся, не довіряю і не рекомедую!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 жовтня 2024, 17:47
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона вплинула на Ваше враження про банк.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо написати нам у приватні повідомлення, для більш детального аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду та контактного номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Manysik20 10 жовтня 2024, 20:27
Склалася дуже неприємна ситуація. Після повернення мого чоловіка з передової, банк райффайзен вирішив заблокувати всі рахунки. Чоловік обслуговування дуже давно в цьому банку і всі зп+бойові перераховував з привату на райфайзен, бо йому подобалось користування даним банком. Але спочатку банк казав, підтвердити звідки такі гроші. Надав виписки з привату про зарахування коштів та те що він їх на райфайзен перекидував. А в кінці кінців у виділені банку повідомили, що якщо навіть і відновлять рахунки, то ліміт кредитний не відновлять. Бо банк не знав, що чоловік служить. А військові не платят комісію за користування лімітом та проценти за кредит. І банку не вигідно фінансово поновлювати військовому ліміт, бо так банк не зможе заробити собі в карман.
Ось таке відношення в райфайзен банку до військовослужбовців, які захищають Україну. Які гроші заробляють кровью і потом, а банку просто не вигідно.
Спочатку банк робить військового шахраєм, бо звідки гроші. Потім тиждень вимагають бігати відділення, щоб надавати куча документів для підтвердження. Хоча зараз всі дані всі бачать. А потім у відділенні кажуть, що не очікуйте, що вам повернуть ліміт, бо ви ВІЙСЬКОВИЙ! Досі карти не розблаковані, чоловік повністю без грошей, бо закидував на ліміт, щоб його перекривати.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 жовтня 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Висловлюємо вдячність Вашому чоловіку за наш захист та спокій, за тихі ночі та можливість працювати. Віримо в довгоочікувану Перемогу!

Нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані Вашого чоловіка (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вакуленко Павел 10 жовтня 2024, 12:57
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А
Вчера получал в отделении Райффайзенбанка по адресу ул. Генерала Алмазова, 4а валюту, купленную накануне и заказанную в этом отделении. Пришёл в назначенное время, но пришлось немного обождать, так как людей в кассы было очень много. Из-за этого настроение слегка испортилось. Попали мы с женой на обслуживание в кассу, где кассиром работает Котенко Алина. И были приятно удивлены быстрому обслуживанию, повышенному вниманию в наш адрес и профессионализму этого человека. Работа этого кассира была проделана выше всяких похвал. Мы с женой остались очень довольны и вышли с отделения Райффайзенбанка в прекрасном настроении. Вот как работа одного человека может изменить отношение к целому банку!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 12:59
Добрий день!

Щиро вдячні за зворотній зв'язок. Команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції. Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо подяку у зазначене відділення.

Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
krv77 10 жовтня 2024, 11:52
Вийшла цікава ситуація.
Бронював номер на букінгу. Для бронювання ввів номер картки та термін закінчення дії. CVV не знадобився.
Підтвердження на фінансовий номер не прийшло.
Моделюю ситуацію: Хтось, хто дізнався номер картки та термін дії, бронює на букінгу (а можливо і на інших сайтах) по моїй картці якісь послуги. Користується ними і їде, не заплативши. Гроші за послугу знімаються з мене, а я й не знав про це.
Оператор на гарячій лінії сказав, що додаткове підтвердження у системі налаштувати неможливо.
Це така серйозна дірка у безпеці?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 12:02
Добрий день!

Безпека наших Клієнтів – найважливіший пріоритет Банку.
Послуга 3D — Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Перевірити активність послуги можливо у Raiffeisen Online: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!

З повагою та турботою,
@RaifHelр
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 жовтня 2024, 14:27
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Анна Шиманска 10 жовтня 2024, 8:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 8
Добрый день! 11.05.2024−13.05.24 с моей кредитной карточки 100 дней вашего банка сняли деньги мошенники в размере 142558 грн., ночью в промежутке 23.58 до 2.00., что есть критерием сомнительной транзакции. карточка была заблокирована утром около 6 чпсов. До мне пришло сообщение о одноразовом пароле для подписей с банка, то являється не понятным, какое право у банка выдавать разовые пароли на подписи это не подтверждение это именно подпись
Право выдавать электронные ключи есть не во всех банках,
Тем временем, как я находилась в Польше деньги снимались в Украине.Код не кому не передавался и не рассказывала. Пароли для приложения и для подписи не кому не передавался и не рассказывала, телефон находился со мной, не передавался никому. Я звонила в call центр и сразу оформила запрос о возврате несанкционированно списанных средствах. За 3,5 года обслуживания банка по кредитной карте не разу не возникало проблем, а тут такое?! Теперь возникает, такой вопрос, как это могло произойти? Банк же должен как-то отвечать и разбираться в сложившейся ситуации. Так как это произошло в субботу в Call- центр ответили что все отделение работают с понедельника, в понедельник с моего счета списалась последняя сумма из кредитного лимита, на нем остался «0».
Я узнала от сотрудников банка что такие ситуации в банке не единичные, система безопасности не идеальна это у банка с немалыми активами, зарубежной сетью. После этого позвонила обратно в Call — центр и подала заявку на спорную транзакцию, на что мне ответили нет оснований для возврата. Нет денег на кредитной карте, платите.
Пожалуйста, рассберитесь.

Сума шахрайства 142558, открыто уголовное дело.
В ночное время сделано 6ть платежей, списание средств с кредитной карты под «0». Должно было вызвать со стороны банка, службы безопасности банка, который отвечает за сеисание средств, необходимость проверить платежы в моменте их списания или заблокировать до выяснения.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 9:02
Добрий день!

Нам щиро шкода, що склалась така ситуація. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Райфу. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 жовтня 2024, 11:19
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Asdzxc 8 жовтня 2024, 16:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Найбільш гіршого відділення даного банку ще не зустрічала. Працівники банку некомпетентні. Замовляла зняття валюти зі свого рахунку. Провела замовлення через чат-бот в моб. додатку. Запланована зустріч на першу половину дня, (попередньо проходячи повз банк, зайшла уточнити у працівників відділення чи є в них обідня перерва- на що отримала відповідь, що працюють без обідньої перерви), доходжу до банку мені телефонують запитують чи я буду і говорять що каса зараз на обідній перерві. Я у відділенні чекаю на касира, який з’являється на своєму робочому місці вчасно згідно свого обіднього регламенту. І тут починається: переді мною касир-стажер, тому я розумію, що процедура не пройде швидко, але це нічого ми ж всі колись вперше опановували нові навики роботи. Замовляла зняття валюти з євро рахунку євро, і відповідно замовлення валюти в євро. Але касир повідомляє, що на мене валюта замовлена долари. Яким чином працівник банку так провів замовлення не відомо. На що мені працівники банку повідомляють, що мені необхідно повторно провести замовлення валюти. Телефоную в банк і вже в живій телефонній розмові замовляю валюту, акцентуючи увагу що валюту саме євро треба ,і розповідаю операторові що попередньо мені не ту валюту замовили, на що він дуже здивувався, говорячи «як можна було замовити долари для євро рахунку». Оператор банку чемний і уважний. Замовлення розбили на два дні по сумі. І знову термін на зняття довелося здвинути (це добре що валюта мені не потрібна була негайно). Перше заплановане зняття пройшло добре, все без проблем. Приходжу у відділення на друге зняття і знову попадаю на незаплановану обідню перерву (це при тому що я теж працююча людина, яка змушена кожен раз корегувати свій робочий час під роботу банку). Дочекалася касира, який щось дуже уважно і довго перевіряє в базі, і знову запитує, валюту в доларах видаємо? Говорю ні, в євро, як в рахунку. Підходить працівниця банку і говорить що мене в списку на валюту не має. Запитує як я замовляла і коли. Показую їй смс повідомлення про призначену зустріч. На що вона говорить можливо вам валюту в інше відділення замовляли, ми ж не знаємо, вас в списках немає, для вас валюти не має замовляйте повторно. я пояснила, що валюту я замовляла саме на сьогодні і сам на це відділення, тому прошу видати мені валюту тут і зараз, і більше жодного бажання працювати з даним відділенням в мене не має. В кінці кінців валюту видали, закрию рахунок і забуду про цей банк мабуть надовго. До речі до цього обслуговувалася в відділенні банку, що знаходиться в м.Бровари, то там взагалі ніколи ніяких питань не виникало, дівчата завжди оперативно все вирішували і надавали кваліфіковану допомогу і роз’яснення (як для обслуговування фіз. так і для юр.осіб).
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 жовтня 2024, 16:18
Вітаємо!

Будемо з Вами відвертими, нам щиро шкода, що Ви отримали саме таке враження від співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.

Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 жовтня 2024, 17:59
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 жовтня 2024, 16:39
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
rivnyj 8 жовтня 2024, 11:59
Відділення за адресою: Одеса, вул. Черняховського, 24
08.10.2024 р. звертався до відділення на Черняховського для обміну банкноти номіналом 100 дол. США по процедурі миттєвий Інкасо. Касир навіть не бравши до рук банкноту (не кажучи про детектор) заявила, що вони дуже сильно зношені(плями і мають напис олівцем в кутку, менше 100мм²) і вона їх не прийме. Потім я запитав касира «чи знає/вміє виконувати інкасо», вона надала чітку відповідь — інкасо в її банку не працює і ці долари вона може прийняти лише на обмін тільки, а зі своєї кишені не хоче платити за них. Звернувся до керівника відділення, яка виконувала обов’язки менеджера, внятної відповіді від керівника отримано не було, переклала всю відповідальність на касира. Попросив надати письмову відмову, або ініціювати процедуру інкасо, щоб вона прийняла цю банкноту на інкасо з комісією, на що знову була відмова. Якось дуже дивно виглядає коли один із 6 банків, які згідно інформації НБУ мають надавати послугу інкасо при обміні іноземної валюти раптом безпідставно відмовляється її здійснювати та відсилає клієнта до іншого банку. Моє звернення на гарячу лінію не надало також результату. Маю надію, що банк все-таки визнає провину своє порушення та запропонує цивілізований вихід з даної ситуації, яку сам же і створив. В іншому випадку буду змушений звернутися до НБУ зі скаргою на неправомірні дії банку під час здійснення операцій, пов’язаних з обміном іноземної валюти. Перечитуючи відгуки на Мінфіні зрозумів що це не перший подібний випадок. Схоже банку не вигідна ця процедура і він всіляко намагається відкрутись від неї, хіба 100$ того варті? Нащо брати на себе таку відповідальність, якщо не можете виконувати її? Проблема відмовитись від цієї процедури офіційно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 жовтня 2024, 12:06
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок.
Відділення приймають та обмінюють на платоспроможну іноземну валюту значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти. Рішення щодо прийому купюр приймається касиром, на підставі обстеження купюри. Якщо валюта придатна до обміну (перевіряється платіжність банкноти), то працівник Банку повідомить розмір комісії за обмін зношених банкнот в іноземній валюті. Наразі комісія за обмін складає 7%.
За виключенням: якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; із пошкодженими елементами дизайну та захисту; обпалені, пропалені, трухлі.

Зі свого боку ми б хотіли проаналізувати ситуацію та вирішити в індивідуальному порядку. Тому формуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде з Вами комунікувати. Просимо очікувати на дзвінок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ANGELA0110AA 4 жовтня 2024, 11:38
Дуже жахливий банк! Жахливе відношення до клієнтів. Зверталася до даного банку по проханню брата який зараз служить у лавах ЗСУ.У нього у даному банку був картковий рахунок, який він понад рік тому відкривав для отримання заробітної плати. На даний час перебуваючи у лавах ЗСУ він ще користувався інколи даною картою, і перекидував туди гроші, які отримував як зп за службу.
На даний час банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту, а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі документи працівники банку отримали -але їм всерівно, що можливо людина їсти не має за що купити. І мені ,і брату сказали що кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно.
Отак працює даний банк у військовий час в країні. Так цінує клієнтів. І таку повагу має до військових!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2024, 11:45
Добрий день!

З великою повагою відносимся до наших військових, це колосальна робота, задля майбутнього нашої України. Висловлюємо безмежну подяку Вашому брату за захист нашої країни.
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом Вас засмутив. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Ми фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку після аналізу.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 жовтня 2024, 14:10
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
golovskaja 3 жовтня 2024, 10:37
Це дуже цікавата дуже невесела історія про яку вже можна книжки писати…Банк Аваль почина пробивати дно…

Чому скрізь суцільне свавілля та морок, а з зомбоящика нам співають заливають про якесь десь там світло і якусь правову державу Україна. Хочу публічно, щоб всі знали, поставити доречне запитання до всіх працівників банку Аваль та його верховних головнокомандувачів: Чому на арештованому рахунку, згідно договору «Пенсійний оптимальний», який визначено рахунком для видаткових операцій, заборонені будь-які онлайн платежі, а дозволено лише зняття готівки в банкоматі!?

При спробі сплатити комунальні послуги пише: «Для використання сервісу потрібно оновити ваші дані. Будь ласка, зверніться у відділення банку з паспортом та ІПН.»

Та в чаті з банком ми з’ясували, що ніяких даних оновлювати не треба, і що мовляв згідно постанови виконавця про визначення рахунку для видаткових операцій дозволено лише зняття готівки.

1) Те, що Банк Аваль чхав на пенсіонерів, то ми вже зрозуміли, коли зарахована на рахунок пенсія пішла на виконання постанови і пенсіонер залишився без засобів до існування, хоча в постанові чітко сказано на які кошти накладати арешт! «…окрім тих, стягнення яких заборонено законом»! Та банку чомусь того, що явно написано в постанові та законі, — не видно та/або начхати?! Згідно перехідних положень Закону, на час дії військового стану заборонено стягнення пенсій та стипендій, а в «мирний» час не більше 20%!

2) працівники банку Аваль нахабно брешуть, бо в постанові про визначення рахунку для видаткових операцій немає жодного слова про готівку взагалі і чітко написано: «…що можуть здійснювати видаткові операції з поточного рахунку на суму в розмірі, що протягом одного календарного місяця не перевищує двох розмірів мінімальної заробітної плати…» форма здійснення (готівкова чи безготівкова) видадткових операцій не вказана!

3) окрім створення клієнту зайвих проблем де інша логіка в забороні видаткових операцій онлайн і в перекладанні готівки з банкомату в касу того ж банку?! Наприклад, постанова про арешт пенсійного рахунку оскаржується в електронному суді (добре шо є онлайн версія), а щоб оскаржити саме рішення за яким видано виконавчий лист треба сплатити судовий збір, а коли перебуваєш за межами міста де нема ні банкоматів ні банківських відділень, то зробити це практично неможливо!

То я вас усіх ще раз запитую, які законні підстави заборони онлайн платежів з рахунку для видаткових операцій, коли в постанові немає жодного слова про такі заборони, та коли цей весь беспредел скінчиться???

P. S. І без того існування, це не життя, складне, а до всього того ще й банк зовсім поганий зробився.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2024, 10:41
Добрий день!
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.

Запевняємо, що ми завжди готові піти на зустріч допомогти нашим клієнтам, якщо це не суперечить норм чинного Законодавства України та наші двері завжди відкритті для Вас. Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Wasilina Smetenko 29 вересня 2024, 11:50
Саме краще місто де я була в своей жизни.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 вересня 2024, 11:51
Добрий день!

Щиро вдячні за зворотній зв'язок. Команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції. Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо подяку у зазначене відділення.

Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Gost6 24 вересня 2024, 10:02
Відмовляються блокувати шахраїв, які стягують з людей гроші за неіснуючі кредити. На мій дзвінок до цього банку відмовляються перевіряти та блокуватиданні цей рахунок. Порадили поспілкуватись з шахраями та перевірита мої данні з ними.

Oplachujte rozstrochku na novi rekvizyty UA783003350000000265032150371 v Rajffajzen Bank EDRPOU 35234236 otrymuvach TOV FK Kredyt-Kapital. ID 15524312
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 вересня 2024, 10:09
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Хочемо пояснити, що у разі порушення умов кредитного договору, право вимоги за Вашим кредитом може бути відступлено новому кредитору. Надалі вся інформація за кредитом знаходиться у нового кредитора та деталі щодо рахунку варто уточнювати у нього.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням. Просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna Тищенко 21 вересня 2024, 11:16
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Банк в своїй рекламі позиціонує себе як банк який працює за європейськими стандартами. А на ділі це не що інше як самий жахливий по обслуговуванню банк на Україні. Звернулися по питанню терміналу (звернення № 240919−21)який було видано хто зна коли нам банком, Даний термінал не считує інформацію зі смартфонів тільки із магнітних карт. Нас тепер гаряча лінія банку футболить до технічної підтримки і навпаки. За весь цей час нам даже ніхто не зателефонував ні з банку ні з тех. підтримки. Замовлення не виконується зовсім нас ігнорують, що перешкоджає обслуговуванню нами наших клієнтів. Між банком і тех підтримкую є договір. Згідно даного договору банк має право/обовязок контролювати виконання тех.підтримкою своїх зобовязань перед клієнтами банку. Але чомусь банк не бажає займатися цими питаннями перекладаючи це на своїх клієнтів. Ось такі європейські стандарти від Райффайзен банку. як в народі кажуть курям на сміх.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 вересня 2024, 11:21
Добрий день!

Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Anna Тищенко 20 вересня 2024, 14:21
Зміст
Термінал не считує інформацію зі смартфону тільки із магнітної картки із заявкою звернулись на горячу лінію звернення зафіксували № 240919−21. По виконанню данного звернення не можемо отримати ніякої конкретної інформації. Ці колцентри як кажуть зовсім не в темі, усі відповіді по методичці. ніякої конкретики тільки« Заявка зафіксована. ». Заплановане виконання« «Має бути виконане»» «Вам зателефонують» Конкретно коли, ким і т.д. таємниця. Це що рівень Райфу в обслуговуванні клієнтів. Чи реклама це одне, а реальне обслуговувааня це зовсім інше.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 вересня 2024, 14:27
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми дуже хочемо допомогти у питанні та зафіксували звернення і передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який прокомунікує з Вами, щодо шляхів вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 жовтня 2024, 12:34
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
A0972053850a 16 вересня 2024, 14:47
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Космонавтів, 39
Добрий день. Потрібно було зробити проплату за навчання, за Університет. Попросила співробітника, як назвалась Альоною, допомогти з проплатою через мобільний додаток. На мої запитання була відповідь не знаю, не маю права.Дуже не професійно. Мені було не комфортно, наче я просила щось лічне. Допомогу я не отримала, хоча я є користувачем вашого банку. Паралельно розмовляють по телефону, на лічні теми. Неприємний осад.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 вересня 2024, 14:56
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з нашим Банком. Ми завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Для здійснення платежу за реквізитами в «Райффайзен Онлайн» достатньо обрати розділ «Платежі» — за реквізитами IBAN — заповнити всі поля, комісія буде відсутня.
Додатково, ми зробили відеоінструкцію, яку можете переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rLWqgXSXgz0.
Ми обов'язково проаналізуємо Ваш відгук та все перевіримо, адже подібне є неприпустимим в роботі. Також, просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 вересня 2024, 14:58
Добрий день!
Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішну комунікацію. Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 9:30
Відгук не зарахований (на 20.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Юлія Муравйова 16 вересня 2024, 12:42
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Вітаю, у липні я отримала лист від фінансового моніторингу з приводу підтвердження свого фінансового стану та пояснення операцій. І це сталося коли я звернулася на базове відділення, а там жінка менеджер мені нахамила і сказала що я буду обслуговуватися в іншому банку. Відразу надала відповідь та прикріпила всі необхідні документи що підтверджують мої доходи та описала суть операції. Суть операцій полягала в тому що на протязі останніх 6 міс я здійснила 4 рази валютообмін на суму 50 тис. грн, і за цей період зняла готівкою з рахунку 3700$, найбільше мене здивувало питання, поясніть цільове використання знятих коштів. На днях знову отримала лист, але уже з тим що я не пояснила саме цільове використання знятих готівкових коштів, та не надала підтвердження походження коштів, хоча в поясненні я писала ще в липні, що це мої заощадження і я зберігаю їх готівкою. Склалося таке враження, що готівка сприймається цим банком як щось незаконне, хоча ні одним Законом України не забороняється мати готівкові кошти в іноземній валюті, прямо вже повернулися в радянський союз, де мати іноземну валюту це протизаконно! І це питання до суми 3700$ за пів року, коли мої доходи значно вищі цієї суми. Невже банк не має клієнтів де дійсно потрібно перевіряти походження коштів, і де операції проходять на суми більше 1 млн. в місяць? Також хочу зауважити що працівники банку або не хочуть, або не розуміють як працювати з документами, і це один із найбільших банкі… засмучує. Ось далі подумайте шановні клієнти, Райфайзен Банк, чи є сенс довіряти такому банку, адже в будь-який момент він блокує рахунки, а ще звинувачує у відмиванню доходів та фінансуванню тероризму, без будь-яких на те доказів чи підстав. І це ми живемо у вільній країні… де діє призумція невинності.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 вересня 2024, 12:48
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з нашим Банком. Ми завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми завжди готові розглянути питання індивідуально та для кожного клієнта є свій підхід. Просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Владислав Дмитриевич 13 вересня 2024, 11:56
12.09.2024 Я відкрив онлайн картку Fishka від Райфу і після декількох операцій по карті мені заблокували доступ до ЛК і видалили мій аккаунт. Ніяких листів на пошту не надходило, на картки залишилось 4300 гривень і я хочу повернути свої гроші.
Підтримки немає в мессенджерах, а дзвонити с закордону і тратити свої гроші немає бажання!!!
Подзвонив і 30 сєк тільки робот рекламу говорить 🤦🏻 Мало того що свій час тратив, та ще купу грошей зняли з рахунку.
3401100774
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 вересня 2024, 12:01
Добрий день!

Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом Вас засмутив. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку після аналізу. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Iryna0410 12 вересня 2024, 8:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 8
03.07.0224 Райффайзен банк надіслав лист про розірвання ділових відносин і заблокування всіх моїх рахунків і що поновлення співпраці неможливе. Тобто банк, не вимагаючи ніяких документальних підтверджень, одразу звинуватив мене у отриманні доходів злочинним шляхом.
Перше, що я зробила, це погасила кредит, наданий мені банком. При цьому банк відмовився гасити заборгованість коштами, які я мала на депозитному рахунку Райффайзен. Я внесла кошти через касу, як вимагав банк. При цьому я запропонувала документ, який пояснює походження внесених мною коштів. Але співробітниця відділення відповіла, що це не потрібно. ТОБТО??? А як щодо контролю за відмиванням незаконно отриманих коштів???
Отже я намагалась з’ясувати причини блокування, також надала довідки з місця роботи і виписку БАНКУ, з якого надходили кошти до Райффайзен
Також серед вимог банку було:
ЦИТАТА з листа Прохання надати пояснення щодо здійснених видаткових операцій: економічної доцільності/мети конвертації коштів у готівку у розмірі 125 000.00 грн; Тобто??? Я повинна надати інформацію про рух коштів, які я вивела з банку після закінчення депозиту? Я надала виписку про розміщення цієї суми в іншому банку і отримала відповідь
ЦИТАТА з листа: Згідно наданого клієнтом пояснення, отримані зарахування були зняті з рахунку АТ «Райффайзен Банк» у розмірі 125 тис. грн з метою укладення депозитних договорів у інших банках — Прохання надати пояснення щодо економічної доцільності у даному випадку перерахування коштів на рахунок АТ «Райффайзен Банк», чому кошти первинно не були зняті у іншому банку. В сенсі???
За час листування з Райффайзен я дійшла висновку, що Банк не цікавлять документи, які ви надаєте для підтвердження тих чи інших фінансових операцій, бо вражаюче некомпетентні співробітники не знають, що з ними робити. Банк по колу задає ті ж самі запитання, вимагає фінансових обгрунтувань, доцільності витрат.
Я не встигла відповісти на це і на інші запитання, які були у листі від Райффайзен банку. Я також попросила банк відповісти на декілька запитань.Наступного дня мені зателефонувала співробітниця Райффайзен банку Вікторія і сказала, що оскільки я надала в банк всю необхідну інформацію і не планую подовжувати ділові відносини з Райффайзен, я можу закрити всі мої рахунки і отримати залишки моїх коштів через касу будь-якого відділення. Я здивувалась і задала їй питання, на яке вона мені відповіла, що суму до 30 тис. грн (в моєму випадку 11 тис.) можна отримати через касу після закриття всіх рахунків.Вона пояснила, що система на декілька годин розблокуе мій рахунок
Також вона спитала в якому відділенні банку мені було б зручно це здійснити і що вона передзвонить в це відділення і попередить співробітників.
Я обрала Святошинське відділення № 5 м. Київ, так як я багато років співпрацювала саме з цим відділенням як фізична особа і як бухгалтер компанії, яка є клієнтом Райффайзен.
Але спочатку, коли я отримала лист про припинення ділових відносин з Райффайзен, я звернулась в відділення в Дніпровському районі(за місцем проживання) за адресою Воскресенський проспект 22.
На просте запитання чи працюєте ви під час відключення світла я отримала відповідь співробітниці відділення: В нас немає генератора. Якщо хочете, можете купити нам. Я цього не можу зробити, в мене ж не така зарплата, як у вас. Відповіла мені співробітниця, яка бачить мене вперше. В сенсі? Так відповідає представник одного з найбільших банків України?
Це було перше хамство співробітника банку за багато років роботи бухгалтером
І співпраці з різними банками.
Я вже не кажу про роботу касира цього відділення, яка двома місяцями раніше весь час відправляла мене отримати гроші через банкомат, який знаходиться на вулиці. Я п’ять днів приходила в касу банку, щоб отримати кошти (125 тисяч гривень) після закриття депозиту. Я намагалась замовити кошти, але все одно отримувала в касі не більше 30 тис. в день. Один раз, коли касир була відсутня, мені пощастило і я отримала відразу 50 тис. грн.
Отже це ще одна причина, чому я звернулась в Святошинське відділення і оформила закриття всіх рахунків, але співробітниця Марина попросила мене надати реквізити рахунку в іншому банку, для того, щоб (як вона пояснила) перевести туди залишок з карти АТБ (приблизно 85,00 грн) На моє запитання чому я не можу ці кошти отримати теж через касу разом із іншими депозитними коштами, вона відповіла: це технічно не можнливо зробити. Також співробітниця повідомила, що заяви про закриття рахунків будуть розглянуті впродовж 10 днів, після чого вона повідомить мені, коли я маю прийти, щоб отримати залишок коштів через касу.
Через декілька днів мої кошти були переведені до іншого банку, в призначенні платежу було вказано положення закону про відмивання коштів. Наступного дня ці кошти було заблоковано.

Що це було? Некомпетентність і недбалість або непорядність і обман клієнтів. Чи варто такому банку довіряти свої кошти?
Всім знайомим фізичним і юридичним особам буду повідомляти, щоб якомога скоріше виводили гроші з вашого банку
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 вересня 2024, 9:00
Добрий день!

Перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Для зручності наших Клієнтів є можливість призначити зустріч до каси в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00. Обмеження на зняття готівки в касі чи банкоматі складає 100 000 грн на добу.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 вересня 2024, 10:00
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 вересня 2024, 13:13
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
LOOSKER 10 вересня 2024, 14:44
В очередной раз сегодня не смог расплатиться за покупки на кассе АТБ в г. Рени. Оплата с других карт прекрасно работает. Стандартное сообщение- заблокировано банком. Этот банк можно использовать только путем снятия денег и в день зарплаты. Про остальные услуги я уже молчу. Банкоматов в Рени просто нет.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 вересня 2024, 14:51
Добрий день!

Нам дуже шкода, що у Вас виникла така ситуація. Розуміємо, що кожен Клієнт бажає мати доступ до власних коштів в будь-який момент. Насправді причин відхилення операції може бути декілька. Дізнатися чому саме Ви не змогли оплатити покупку можна звернувшись до Чату підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Або за дзвінком до Інформаційного центру за номером +380442309998 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати нашим колегам у Вайбері. Є кілька варіантів:
1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику.
2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.
Зі свого боку хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 вересня 2024, 15:03
Передали запит з Вашого питання до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме Вашу ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Доведеться зачекати на відповідь.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 вересня 2024, 18:45
Добрий день!
Вдячні за очікування. На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.18
USD 41.55 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.18
USD 41.55 42.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝