×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Лучший Банк!
Дякуємо, що Ви з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Банк не подав апеляцію в платіжну систему
Нажаль банк вирішив не боротися за інтереси свого клієнта і просто надіслав повідомлення:
Bank proanalizuvav Vashu spirnu transaktsiju #4446**. Povidomlyaemo, scho, na zhal, nemae pidstav dlya povernennia koshtiv
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер заяви на спірну транзакцію. Дякуємо
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Зняти гроші в касі
Ну ок. Працюють 9−16. Приїхав 29.11 в 12.50. дівчина менеджер сказала що мені в касу — але там обід з 13 до 14. Засада. В додатку ні слова про обід. Фідбек в додатку — ми врахуємо ваші побажання. Але. Суму треба замовляти за два дні бо то валюта. Байдуже що то 500$. Ок. Замовив. Призначили сьогодні
01.12 на 12.00. приїхав. Черга чоловік 10. Ну ок. Чекаю. Дзвінки по роботі, месенджери, спілкування з дівчатами підтримки райфу в додатку… Врешті, півтори години очікування і вуаля — мета досягнута. Жодних питань до касира. Питання до керівництва — нахіба вам платять таку ЗП, якщо ви не можете організувати процес. Один касир і на фізиків і юрики без черги — то нонсенс. Ну і власне побажання в додатку я залишив: в Укрпошті і те швидше.
Висновок: додаток — так, відвідування відділень — ні.
Сподіваюсь, ви виправитесь.
Нам прикро, що ми не змогли задовільнити потреби обслуговування повною мірою.
Дійсно вся сума йде під замовлення під час воєнного стану країни, замовити можливо або в чаті додатку або в Інформаційному центрі 0800 500 500.
Розуміємо, що було б зручніше за візитом відразу отримати готівку, прикладаємо зусиль, щоб обслуговування було легким та менш тривалим. Вам в свою чергу дякуємо за відгук та побажання. Будемо працювати на краще та сподіваємось, що в майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
Для зручності пропонуємо переглядати актуальний графік роботи на сайті Банку, де вказаний графік роботи відділення з перервою ( https://raiffeisen.ua/viddilennya#218537).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Депозит з валютної картки
Онлайн підтримка банку посилається на постанову НБУ № 18. Хоча в тексті даної постанови з усіма доповненнями на даний момент (а саме постанова НБУ № 58 і постанова НБУ № 78) чітко вказано, що єдине обмеження на «quasi cash» операції з валютної картки — це 100 тис грн в еквіваленті.
З валютної карти державного ПриватБанку такі депозити проходять без ніяких обмежень.Чи це тільки на ваш банк накладені такі обмеження?
Дякую за відповідь.
На виконання вимог НБУ щодо встановлення ліміту на операції переказу коштів, в т.ч. зарахування на користь PayPall, Revolut тощо Банком здійснюються технічні налаштування.
На цей час тимчасово операції недоступні.
Виведення коштів із деяких рахунків (PayPall, Revolut, Skrill тощо) на картку Райфу можливе в разі, якщо інформація щодо даної операції передається до Банку як переказ з картки на картку.
За іншими типами операцій платежі не будуть успішними.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Для юр лиц — плохо!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б аналізувати ситуацію та надати відповідь, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані ( код ЄДРПОУ та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного центру).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
банк блокує всі платежі з фоп
Не передбачено умовою Постанови оплати документів з даним призначенням, це таку причину блокування банк вказав, коли я хотів перевести кошти на інший розрахунковий рахунок. Зверталися спочатку у відділення, там сказали що телефонуйте на гарячу лінію, бо у відділення менеджера нічим не можуть допомогти. Телефонували на гарячу лінію, також без результатно, платежі як блокували так і блокують. До Авалю з такими проблемами стикалися з банками в яких були фінансові проблеми і потім вводилася тимчасова адміністрація. Можливо і Аваль на даному етапі має якісь фінансові проблеми, не все гаразд з ліквідністю…
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного центру).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Очень странный банк
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили Ваш запит на аналіз до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме запитпід свій індивідуальний контроль та надасть Вам відповідь. Для детального аналізу менеджеру потрібен час, тому він може зв'язатись з Вами протягом кількох днів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
скарга на роботу банку
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили Ваш запит на аналіз до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме питання під свій індивідуальний контроль та надасть Вам відповідь. Для детального аналізу менеджеру потрібен час, тому він може зв'язатись з Вами протягом кількох днів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Шахраї
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Хочемо зауважити, що в банкоматах нашого Банку зняття готівки можливо з карти будь-якого Банку, при наявності в банкоматі готівки. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили з Вашого питання запит на розгляд до відповідного підрозділу, та надамо Вам відповідь, як тільки отримаємо результати розгляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
После полугодового перерыва не можем получить доступ к расчетному счету
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Відсутність можливості зняття вкладу
Ніколи не міг і подумати про ситуацию що такий системний банк не може видати 1300 долл, самі більші проблеми на мою думку могли бути тільки у Моно із-зі відсутності відділень, але у нас Моно (через А-банк) Аккорд, Альфа видають новенькими купюрами і цим тільки збільшують депозитний портфель, а не навпаки як Райфайзен.
За формуванням результату — обов'язково проінформуємо Вас додатково.
Повторно приносимо вибачення за створені незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Банкомат Райффайзен банк не видав готівку
Всіх не байдужих закликаю про поширення цієї інформації. Ми боремось за свободу України, тому хай це буде нашим вкладом.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Неквалифицированный персонал
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Проблемы с блокировкой карты самим клиентом
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
ПРЕДЛАГАЮ СОБИРАТЬСЯ, И ИДТИ В ШАХРАЙЗЕН БАНК РОЗБИРАТЬСЯ!!!
ПИШИТЕ НА ПОЧТУ У КОГО ПРОБЛЕМЫ oseiko.igor@yahoo.com
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами в месенджері, який на фінансовому номері (якщо на іншому – просимо написати нам в особисті, будь ласка), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На разі, отримали інформацію, що менеджер з Вами з'єднався та Ваше питання було вирішене. Дякуємо за відгук та можливість розібратись. Сподіваємось, ми змогли змінити Вашу думку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Крадіжки
Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що виникла така ситуація, вже отримали від Вас інформацію та проводимо аналіз.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Банк ввел санкции против бюджета Украины
Я в щоке.
на самом деле такая ситуация может говорить о том что у банка проблемы с ликвидностью.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код та номер телефону, з якого Ви звертались до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Розуміємо, що дана перевірка завдала незручностей та могла вплинути суттєво на Ваше враження про нашу роботу, проте, інформуємо, що у зв’язку з військовими діями у країні та регулярним застосуванням санкцій згідно Закону України «Про санкції», в т. ч. введених в дію Указом Президента України від 19 жовтня 2022 р. № 7272022 рішення Ради національної безпеки та оборони України «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Банк здійснює ретельні перевірки платежів з метою виявлення операцій, пов’язаних з особами, до яких застосовані санкції, тому час на обробку деяких платежів може збільшуватися. З метою зменшення часу обробки платежів у національній валюті та спрощення Банку процедури перевірки, просимо у разі ініціювання платежів на отримувача — фізичну особу або ФОП, вказувати повністю ім'я, прізвище та по-батькові фізичної особи або ФОП у полі «Отримувач (назва отримувача)». Бережіть себе та рідних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Пользуюсь много лет
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про нашу роботу. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Банк Аваль абсолютно игнорирует обращения в чате поддержки
https://minfin.com.ua/company/aval/review/305612/
Я клиент банка Аваль из-за бездействия которого понес огромные финансовые потери, обратился в чат поддержки с вопросом, после чего банк Аваль полностью решил игнорировать обращения.
Тема обращения была следующая:
Банк аваль зарыл свои отделения 24.02.2022 тем самым лишив доступа клиентов к хранилищу и своим сбережениям, мотивируя это тем что была угроза жизни персоналу и клиентам.
При этом постоянно упоминая оккупированную территорию, не понимая что оккупация и вход русскофашистских воск в город был не 24.02.2022 а 28.02 -01.03.2022.
После многочисленных обращений в банк на протяжении 8 месяцев и отписок банка с историей об оккупации, 31.09.2022 я обратился на линию поддержки с вопросом «работают ли отделения банка в многострадальном г. Николаев, на что получил утвердительный ответ.
Далее прилагаю копию переписки с банком.
*****************************************************
Райф вітає! Будь ласка, напишіть ваше запитання. Будемо раді допомогти😊
14:38
Добрий день, надайте будь ласка інформацію щодо роботи відділень банка Аваль в м. Миколаїв, цікавить коли банком було прийнято рішення про закриття відділень, чи то було в Вересні чи на початку Жовтня?
14:38
Станіслав
Доброго дня! Мене звати Станіслав. Радий буду Вам допомогти.
Зараз перевірю інформацію. Мене потрібно декілька хвилин.
14:39
Станіслав
В’ячеслав, дякую за очікування. Вас цікавить яке саме відділення?
15:06
Головне
15:07
Станіслав
У м. Миколаїв закрито наразі чотири відділення. Яке саме цікавить Вас?
15:11
Головне відділення
15:11
На артилерійській вулиці?
15:12
Добре може бути інше питання тоді, чи є на сьогоднішній день відкриті відділення в м Миколаїв, як що так- то чому вони відкриті в умовах коли є загроза працівникам та клієнтам банку від ракетних ударів які можуть бути будь коли?
15:13
Це дуже важливе питання для мене я далі скажу чому
15:14
Станіслав
Вячеслав, Базове відділення, 54030, м. Миколаїв, вул. Артилерійська, 19а наразі працює, Робота відділення 09:00 — 16:00, Робота каси 09:00 — 15:30, Перерва роботи каси
13:00 — 14:00
15:20
Я очікую відповідь на «чому відділення відкрито в умовах коли є загроза працівникам та клієнтам банку від ракетних ударів які чому вони відкриті в умовах коли є загроза працівникам та клієнтам банку від ракетних ударів які можуть бути будь коли? можуть бути будь коли?»
15:22
Ваш банк закрив відділення в м Херсоні 24.02.2022. Не дав можливості клієнтам доступу до банківських чарунок мотивуючи це саме «загрозою працівникам та клієнтам» майже 400 чарунок клієнтів скоріше вже розграбовані. Так от, питання ЧОМУ коли є загроза від ракет в Миколаєві відділення там працюють?
15:25
Мені потрібна мотивована відповідь, мої юристи працюють над позовом до банку. І саме в цьому питанні є розбіжності.
15:27
Станіслав
Ваше питання потребує уточнення у профільного підрозділу, тому я передам чат моїй колезі, яка, відповість Вам після того, як отримає інформацію. Дякую за розуміння
15:34
01.11.2022
Чекаю на відповідь!
10:36
Ало! Вы там что уснули? Я написал обращение в банк, извольте ответить. Как закрыть банк в Херсоне и отдать хранилище на разграбление то банк ни чего умней не придумал, а как касается ответа на обращение, вдруг ступор случился?
15:19
Как как вам обращаться что бы вы изволили дать ответ на обращение?
15:20
03.11.2022
Доброго дня, нешановні оператори банки Аваль. Мною --------------------------. Вам було задане питання з приводу відкритих відділень в м Миколаєві. Питання було поставлене 31.09.2022. На що оператор банку Станіслав о 15.34 надіслав таке повідомлення «Ваше питання потребує уточнення у профільного підрозділу, тому я передам чат моїй колезі, яка, відповість Вам після того, як отримає інформацію. Дякую за розуміння»
По сьогоднішній час 03.11.2022, банк не надав жодної відповіді. Ви- оператори лінії обслуговування, маєте розуміти, що ненадання відповіді- це теж відповідь у вигляді безвідповідального відношення до клієнтів. Ви маєте розуміти що такі дії не ідуть на користь Банку Аваль, та такім діям буде надана оцінка в майбутньому судовому процесі, щодо бездіяльності банку в період з 24.02.2022 по 01.03.2022 в М Херсоні, які призвели до значних фінансових втрат клієнтів банку.
11:21
************************************************************
Уважаемые читатели данного отзыва, думайте тысячу раз! готовы ли вы доверить свои финансы Банку Аваль.
Да процесс разбирательства будет долгий, но если бездействие банка приводит к утрате финансов многих лет Вашей работы, то вам ни чего не остается как идти до конца в отстаивании свей правоты.
Борітеся й поборете!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою і Ви залишились саме такої думки.
У Ваших попередніх зверненнях ми надали Вам коментарі щодо причин, які унеможливлюють доступ до сейфів у відділенні міста Херсон.
У зв'язку з загостренням ситуації в країні та окупацією Херсонської області Банк публічно заявив, що не контролює свої приміщення та майно на тимчасово окупованих територіях та не несе відповідальності за те, що там відбувається.
Банк забезпечував доступ до відділень на тимчасово окупованих територіях, поки це не несло загрози життю та здоров'ю наших клієнтів.
Ми розуміємо Ваше обурення та Ваше бажання отримати доступ до майна, що зберігається у скриньці, проте хочемо зауважити, що Банк не міг взяти на себе відповідальність за життя клієнтів при візиті до відділення на тимчасово окупованих територіях.
При всьому бажанні Вам допомогти, наразі Банк, на жаль, не може надати більш детальну інформацію. Доступ до відділення буде відновлено після повернення території під контроль української влади. У разі, якщо Банк буде володіти іншою корисною інформацією, вона буде доводитись до відома клієнтів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (19)
«Замечательный банк»
Проблемная ситуация, в начале войны отец утерял карту пенсионную, заблокировал, восстановить не успел (банк резко свернул отделения и помахал рукой, т.к. русские оккупировали город).
Звонок на абонлинию — Обратитесь в отделение с проблемой, когда я же сказал отделения не существует уже, оператор еще и позлорадствовал мол что, его взорвали? Нет, ну тогда откроют когда-то. Очень весело в наших реалиях.
Давайте виртуальную сделаем, предложил сразу же следующий оператор. После сборе данных, сверки документов и т.д, радостно сообщают — нельзя вам карту, у вас не подписан публичный договор. Как хотите — езжайте в обл. центр, в Запорожье (в моем случае) и подписывайте рукой владельца карты. Объясняю — война, дороги перекрыты, человек старый и болеет — это невозможно, мол почему новую карту вы открываете онлайн, там через видеовалидацию и т.д, а восстановить заблокированную нет. Внятного ответа нет, только совет — ждите решения вопроса, вам перезвонят, чем-то помогут. Может помогут. Окей.
Никто конечно же не перезвонил. Ни при втором ни при десятом обращении, правда обещали связать с каким-то менеджером постарше рангом. Обещали.
Русские отрезали нашу связь, достучаться до банка стало проблемнее.
Итог — сидим в окупации, пенсия с марта в банке, внятного ответа и совета, хотя бы совета — что делать кроме везите пенсионера как хотите за 300 км блокпостов под обстрелами — нет. Или ждите.
Ну и как относиться к банку, который просто кормит завтраками и надеждой, а хочется на завтрак еды на которую денег почти нет? Зато на счету есть. Спасибо.
В першу чергу хотіли б підтримати Вас, повністю відома ситуація на тимчасово окупованих територіях, зараз дійсно важко і морально, і фінансово, і фізично. Головне тримайтесь та пам’ятайте, що з Вами вся Україна, ми сильні, ми все разом подолаємо!
Щодо ситуації, нам прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях дані власника (ідентифікаційний код або номер телефону) та з якого номеру Ви звертались до Інформаційного центру?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар