×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.5842 | 43.0404 |
EUR | 42.7278 | 44.5468 |
Всі курси банку |
Мошенник
4149 5110 2930 8319
Максименко Денис Віталійович
Написала заявление в полицию, хочу вернуть деньги
Щиро дякуємо за Ваш сигнал, ми передали інформацію, щодо шахрайства в профільний підрозділ Банку для аналізу та можливості блокування картки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Самый Ужасный Банк
1. Обманывает людей на том что когда началась война и пошли переводы людям зарплаты банк блокировал всем счета.
2. Нету виртуальных карточек!
3. Качество обслуживания в отделение ужасные! Большие очередя.
Будьте осторожны с этим банком! Работают мошенники! Не советую! Сам обжогся и Вам не желаю облагаться!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Проте, обмеження рахунку може відбутись лише за обгрунтованих обставин.
Наразі оформлення віртуальних карток доступно.
Ми працюємо над тим, щоб у відділеннях не було черг та надаємо можливість здійснити запис до відділення Банку на певну дату та час.
Банк сумлінно дотримується законодавства та не здійснює сумнівних операцій.
З питання обмеження рахунку — написали Вам у приватні повідомлення для можливості аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написати коментар
Не возвращают деньги с уже закрытого счета!
Ее карту заблокировали с причиной «подозрение в мошенничестве». Т. е., если человек получил деньги — он мошенник? Обратились в отделение банка. Некомпетентные сотрудники не могли толком обьяснить, что делать. Написали заявление на закрытие счета. В итоге деньги пообещали вернуть через 3 банковских дня. Позже выясниллсь, что нужно снова идти в отделение и писать заявление по новой, так как «нужно заявление другого образца'. А сразу нельзя было сказать? В итоге счет закрыли, а деньги сказали, что вернут «когда подтвердят факт отсутствия мошенничества». Что за презумпция виновности? Нам надо ДОКАЗЫВАТЬ банку, что мы не мошенники? Я переводил деньги своей девушке. Где тут факт мошенничества??? Что здесь проверять??? Возврат денег ждем уже половину месяца, новогодние праздники испорченны. Будем жаловаться на этот банк в соответствующие органы. Знайте, если в этом банке откроете счет — будете должны доказывать банку, что вы не мошенник. Уникальный банк с уникальными правилами
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід.
Для можливості аналізу ситуації ми написали Вам у приватні повідомлення із запитом необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Питания вирішили дуже швидко. Дякую
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок! Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному форматі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Погані процеси
Намагаюся провести платіж ще раз. Про всяк випадок переказую ще й на рахунок, а не на картку. За рахунком одразу переказ пройшов. За годину дзвонять, щоб підтвердити платіж по картці. Але мене знову не було, знову взяв хлопець, і знову заблокували доступ.
Питання:
— Навіщо потрібен код із смс для підтвердження, якщо потім телефонують на цей самий номер, щоб знову підтвердити операцію?
— Чому я не можу переказати на свою картку в іншому банку 20000 грн без проблем?
— Чому операції за карткою на таку суму обробляють годину?
— Чому після розблокування, підтвердження операції, потім повторної тієї ж самої операції, вона не проходить автоматично? У приваті так — ваша наступна така сама операція пройде автоматично
Навіть не буду починати описувати про бізнес рахунок — постійні вимоги надати різні документи. Хоча операції абсолютно ті ж самі. Контрагент взагалі один.
Дуже шкодую, що вчасно не змінила банк і доводиться зберігати гроші тут
Зазвичай, переказ з карти на карту може бути виконано впродовж 15 хвилин. Проте, якщо операції потрапляють на перевірку до профільного підрозділу, то Вам можуть зателефонувати для підтвердження його здійснення на Ваш фінансовий номер телефону. Надати підтвердження на здійснення платежу може лише власник рахунку.
Ми дбаємо про безпеку та приносимо вибачення, якщо могли завдати Вам незручностей.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Немає дисципліни працівників
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію та провести роботу над покращенням надання сервісу, тому написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Огромная благодарность сотрудникам!!!
Розчулені Вашим відгуком, нам дуже приємно отримати такий теплий зворотній зв'язок!
Ми завжди готові допомогти наших клієнтам та надати кваліфіковану консультацію.
Ми цінуємо те, що Ви з нами і дякуємо за вибір Райфу!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
треш
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції. Проте, ми дійсно, хочемо розібратися у ситуації, так як виходячи з Вашого відгуку, на жаль, не отримали повної інформації раніше.
Ми Вам написали у приватні повідомленні та попрохали надати дані для можливості перевірки. Нам дуже важливо проаналізувати звернення та його вирішити. Будемо вдячні за відповідь у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Приховані платежі по кредитним картам «Райфайзен Банк»
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питанні, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Банк живет в 18 веке
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питанні, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Не открывают счёт по паспорту и ИНН — требуют свидетельство о разводе
В отделении супругой был предоставлен действующий паспорт и ИНН, но после проверки сотрудница отказала открывать карту так как ей понадобилось свидетельство о разводе, так как ФИО в базе банка отличалось от данных паспорта нового клиента.
На каком основании ваши сотрудники нарушают инструкцию НБУ и требуют документы, которые не предусмотрены для открытия счета? То что супруга когда-то была вашим клиентом не даёт вам право нарушать постановление НБУ, куда будет направлена жалоба на ваше финансовое учреждение.
Жалобу на действия сотрудника отделения, поданную на горячую линию банка 05.12.22 рассматривали до сегодняшнего дня, хотя регламент три рабочих дня.
Не судьба открыть депозит в этом банке из-за самоуправства его сотрудников и тупых процессов в банке. Колцентр трижды ускорял заявку и обещал, что перезвонят в тот же день, но каждый раз супруга звонила сама в банк и очередному сотруднику объясняла заново ситуацию. Куча потраченного времени на элементарный процесс.
Для можливості проведення індивідуального аналізу ситуації та надання відповіді ми написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Банк не выдает долларовые депозиты в Харькове
Хотя я перед открытием спрашивал будет ли валюта. Но кто ж мне правду скажет. Харьков типо в красной зоне. Прошу скинуть карту зон — не могут. Вы или работайте или закрывайтесь. На мне вы уже заработали, а услугу так и не оказали. Крайне не рекомендую. И не надо писать что вы разбиретесь. Это все вранье. Деньги не выдают! Четыре депозита, теперь думаю все расторгнуть и забрать в гривне. И больше никогда о райфайзене не слышать. Надежный банк, как же. Сильных сторон у банка нет совсем. Закрывайтесь и с глаз долой.
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції.
На жаль, відділення у м. Харкові, дійсно, працюють у червоній зоні, а тому здійснити замовлення валюти завчасно неможливо. Ви можете звернутись до відділення Банку у робочий день на зняти кошти у доступній сумі на дату звернення.
Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це, однак у цей непростий час ми продовжуємо роботу, забезпечуємо обслуговування рахунку, надійне зберігання коштів.
Ви можете також обміняти валюту на гривні у «Райф Онлайн» у зручний момент.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Кредитная карта банк аваль
Нам прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування та вимушене рішення обмеження кредитного ліміту завдало Вам незручностей.
Проте, Банк підтримав своїх клієнтів надавши кредитні канікули у березні.
Зокрема, відсотки нараховуються за умовами договору, та Національний Банк України зазначав, що нові правила по кредитам, які було введено при військовому стані, не передбачають скасування відсотків за кредитами. Кредитні канікули-це лише відстрочка оплати боргу, а не його прощення. Деталі Ви можете переглянути за посиланням https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Невозможно отправить SWIFT из приложения или онлайн банкинга
Практически во всех банках Европы, США и других стран есть функция в мобильном приложении банка и в один клик можно средства отправить в любой банк в любой точке мира, но вот в Райфайзен банке Аваль такого нет и нет также возможности вернуться в Украину из-за отсутствия авиарейсов. И вопрос, что делать и как перевести деньги остаётся загадкой
На даний час виконання переказів закордон можна виконати дистанціно за запитом на електронну пошту профільного підрозділу за обмеженої мети згідно постанови НБУ № 18.
Ви можете здійснити оплату навчання, лікування, оплату товарів критичної інфраструктури.
Рекомендуємо створити запит на електронну пошту swift.send@raiffeisen.ua із зазначенням теми листа «СВІФТ_ІПН_ПІБ» та необхідно долучити підтвердні документи (сканокопії, що додаються у вигляді вкладень), на підставі яких буде здійснюватися переказ.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Збої в додатку Райфайзен
Я інвалід, в мене хворе серце. Банк що не розуміє що таки помилки, не тільки шкодять імеджу банку, але шкодять здоров’ю ваших клієнтів та іноді можуть вбити, стресів зараз і так забагато. Якщо є таки збої в системі не використовуйте її. Це нелюдено.
Нам прикро, що така ситуація сталась із Вами. Для можливості проведення аанлізу обставин написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
закрытие счеа
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Зарахування SWIFT
28.11.22 року на моє ім'я був відправлений переказ в сумі 6000 доларів.
Банк-відправник, як з’ясувалось, допустив помилку в імені. Переказ висів на нерозяснених.
Я звернулася до банку-відправника з цим питанням.
01.12.2022 року банк-відправник вислав уточнення щодо переказу.
Я в чаті надала цю інформацію у вигляді фото з уточненням від банку-відправника. Сьогодні 14.12.22 переказ так і не зарахований на мій рахунок.
В чаті та на гарячій лінії питання вирішити неможливе. Просто ніхто нічого не знає.
Дуже сумно, що банк з такою репутацією, не виконує своїх зобовязать перед клієнтами.
На мою вимогу надати адресу для оформлення скарги, мені відповили що це неможливо.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Дякуємо за терпіння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Свідоме грубе порушення законодавства та прав споживача фінансових послуг
Після 15 років користування послугами банку прикро і глибоко розчарований.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або ЄДРПОУ компанії) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Хапуги, воры и вообще неадекватные
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону, до якого прив'язано рахунок. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (13)
Купівля валюти
Булоб добре щоб ще зробили можливість купляти ОВДП чи акції подібно як в додатку «sense» чи «mono invest», й вихід на українську біржу простим людям, допомогти і нашому бізнесу й собі. Тепер це довгий процес і ліміти від 200 000грн та комісія не мала.
Наразі отримати кошти з депозитного рахунку Ви можете без комісії у валюті у касі нашого Банку за попереднім замовленням. Замовити можливо за зверненням до Інформаційного центру за номером: 0-800-500-500 або створити запит у Чаті додатку «Райффайзен Онлайн».
Купівля військових облігацій доступна дистанційно за зверненням до преміум менеджера або ж у відділенні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)