Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
nchvn 28 грудня 2022, 10:56
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 53/1
Дуже не зрозуміло, чому в такий час, як зараз, коли кожна хвилина важлива, працівники дозволяють собі відкривати банк на 10 хвилин пізніше, та закривати на 10 хвилин раніше. Стояв в касі рівно в 17:30, а мені кажуть, що вже не можемо тебе прийняти. Ну думаю добре, раз не змогли обслугувати за пару хвилин, то прийду наступного дня рівно в 9:00. Приходжу за 10 хвилин раніше, люди стоять вже ждуть відкриття, на годиннику 9:05, а банк ще закритий. За пару хвилин виходять працівники з кофєйком і відкривають банк, в 9:10 заходжу в касу, а мені говорять, що потрібно ждати ще 10 хвилин, тому що система ще не запустилася. Так якого ви не прийшли за 10 хвилин раніше і не ввімкнули її, щоб рівно в 9:00 вже обслуговувати клієнтів??? Чому працівники проиходять пізніше клієнтів і відкривають банк пізніше, чим потрібно, бачучи, що люди вже стоять??? Як закривати касу, так рівно в 17:30 вже готові, справилися, і не можуть виділити 5 хвилин, щоб видати той клятий депозит, а як відкриватися, так потрібно ждати пів години. Як результат, маємо тривогу в 9:12, і якщо б вони відкрилися вчасно і вчасно була запущена система, то хоча б частина клієнтів були б обслуговані, а я вже третій раз не можу зняти депозит. Дякую Райффайзен!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2022, 11:00
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію та провести роботу над покращенням надання сервісу, тому написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Sergey Babich 27 грудня 2022, 21:31
Более 10 лет уде сотрудничаю с банком. И зарплатный проэкт и депозитные программы и кредитные, плюс валютные операции, понятное и функциональное приложение! Но самое главное в этом банке, это его сотрудники! Приходишь в отделение не с чувством, что ты что-то должен, а с пониманием, что тебе помогут. Я очень благодарен и начальнику и кассиру-операционисту и всем сотрудникам отделения в г. Ахтырка, Сумской обл. за их человечность, понимание и профессионализм! Спокоен не только за збередения, но и получаешь уверенность в помощи. Спасибо!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2022, 8:55
Доброго дня!
Розчулені Вашим відгуком, нам дуже приємно отримати такий теплий зворотній зв'язок!
Ми завжди готові допомогти наших клієнтам та надати кваліфіковану консультацію.
Ми цінуємо те, що Ви з нами і дякуємо за вибір Райфу!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Степенко 26 грудня 2022, 10:50
Отримав листа від чоловіка з ніком RaiffaizenAlex він типу каже надайте всої дані (індифікаційний код)щоб він міг щось пояснити, ви чого там подуріли? я від вас тут не хочу пояснень, я написав для людей щоб вас обходили десятою дорогою. Попутно звернувся з заявкою у банк через офіційний номер.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:55
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції. Проте, ми дійсно, хочемо розібратися у ситуації, так як виходячи з Вашого відгуку, на жаль, не отримали повної інформації раніше.
Ми Вам написали у приватні повідомленні та попрохали надати дані для можливості перевірки. Нам дуже важливо проаналізувати звернення та його вирішити. Будемо вдячні за відповідь у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Доброго дня. Сьогодні сталась прикра ситуація, хочу про неї розповісти щоб інші були більш обережні при виборі банку для кредитування. Я користувався послугами райфайзен банку, конкретніше кридитною картою «прозора». Тепер по суті проблеми, мав кредит у районі 20000 тис грн, 21.12.2022 погасив кредит повністю та заблокував карту, при цьому рахунок не закривав (на всяк випадок). Сьогодні отримую смс про списання коштів 38грн з зарплатної карти ну типу сума не значна тому думаю що все ок. Потім відкриваю додаток і бачу що на моїй кридитній карті -760 грн. при тому що кошти присутні на зарплатній карті 1500грн. Виходить таким чином що банк 5 років брав кошти з зарплатної карти для погашення відсотків, а но момент коли я вирішив закрити кредит вони мене знову у нього вігнали. Тепер делема якщо я зараз знову закриваю цей мінус, на наступний місяць знову буде списання по тілу кредиту бо вони мене в нього вігнали. Зателефонував оператору, нажаль не зміг отримати логічної відповіді чому так сталось. Ще цікава річ якби я не мав можливості глянути у додаток то за пару місяців мав би велику проблему. Я відчуваю себе обманутим, та рекомендую для кредитивування обирати інший банк. Ще оде, навіть якщо все скласти до кучі та вважати що типу це норм (нажаль), банк мав надіслати смс про списання коштів з кредитного рахунку, та повідомити що мій кредитний ліміт зміненно. На даний час роблю виключно для себе вивід що банк Райф що Манівео і типу подібні, наче всі від одніеї мами. Біда…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 10:21
Доброго дня!
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питанні, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
ilyamsts 23 грудня 2022, 17:16
На улице 21 век, а у них по прежнему есть актуализация данных и по прежнему «едь в банк свети лицом перед менеджером» и подстраивайся под их работу в будние, воздушные тревоги и блекауты. Уже даже государство реализовало шаринг документов, электронные подписи в Дие и т. п. Но нет, есть особый банк который застрял в 18 веке. Позор
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 17:19
Доброго дня!
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питанні, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zhmunya 22 грудня 2022, 21:15
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 7-А
Супруга хотела открыть карту АТБ, чтобы разместить депозит и обратилась в отделение, так как онлайн отказали в открытии карты.
В отделении супругой был предоставлен действующий паспорт и ИНН, но после проверки сотрудница отказала открывать карту так как ей понадобилось свидетельство о разводе, так как ФИО в базе банка отличалось от данных паспорта нового клиента.
На каком основании ваши сотрудники нарушают инструкцию НБУ и требуют документы, которые не предусмотрены для открытия счета? То что супруга когда-то была вашим клиентом не даёт вам право нарушать постановление НБУ, куда будет направлена жалоба на ваше финансовое учреждение.
Жалобу на действия сотрудника отделения, поданную на горячую линию банка 05.12.22 рассматривали до сегодняшнего дня, хотя регламент три рабочих дня.
Не судьба открыть депозит в этом банке из-за самоуправства его сотрудников и тупых процессов в банке. Колцентр трижды ускорял заявку и обещал, что перезвонят в тот же день, но каждый раз супруга звонила сама в банк и очередному сотруднику объясняла заново ситуацию. Куча потраченного времени на элементарный процесс.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 9:12
Доброго дня!
Для можливості проведення індивідуального аналізу ситуації та надання відповіді ми написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Inimitable777 22 грудня 2022, 20:13
Відділення за адресою: Харків, вул. Молочна, 6
Открыть депозит легко, но никто не предупреждает, что деньги не выдадут.
Хотя я перед открытием спрашивал будет ли валюта. Но кто ж мне правду скажет. Харьков типо в красной зоне. Прошу скинуть карту зон — не могут. Вы или работайте или закрывайтесь. На мне вы уже заработали, а услугу так и не оказали. Крайне не рекомендую. И не надо писать что вы разбиретесь. Это все вранье. Деньги не выдают! Четыре депозита, теперь думаю все расторгнуть и забрать в гривне. И больше никогда о райфайзене не слышать. Надежный банк, как же. Сильных сторон у банка нет совсем. Закрывайтесь и с глаз долой.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 9:03
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції.
На жаль, відділення у м. Харкові, дійсно, працюють у червоній зоні, а тому здійснити замовлення валюти завчасно неможливо. Ви можете звернутись до відділення Банку у робочий день на зняти кошти у доступній сумі на дату звернення.
Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це, однак у цей непростий час ми продовжуємо роботу, забезпечуємо обслуговування рахунку, надійне зберігання коштів.
Ви можете також обміняти валюту на гривні у «Райф Онлайн» у зручний момент.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DDR74 22 грудня 2022, 19:59
У кого с начала войны заблокирована кредитная карта, т. е. не доступен лимит, а деньги на проценты тупо списываются, знайте, это пересмотр в одностороннем порядке банком условий договора и не выполнение обязательств перед клиентом! В суде все проценты что насчитаны с момента незаконной блокировки, банку простят!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 грудня 2022, 20:02
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування та вимушене рішення обмеження кредитного ліміту завдало Вам незручностей.
Проте, Банк підтримав своїх клієнтів надавши кредитні канікули у березні.
Зокрема, відсотки нараховуються за умовами договору, та Національний Банк України зазначав, що нові правила по кредитам, які було введено при військовому стані, не передбачають скасування відсотків за кредитами. Кредитні канікули-це лише відстрочка оплати боргу, а не його прощення. Деталі Ви можете переглянути за посиланням https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni
З повагою та турботою,
@RaifHelp
gennady1971 20 грудня 2022, 12:26
Очень странно, что банк не разработал функцию онлайн переводов. Ситуация патовая. Закончился депозит в валюте и я находясь за границей не могу перевести деньги с карточного счета банка на мой иностранный банк. Деньги вроде есть, но воспользоваться ими не представляется возможным.
Практически во всех банках Европы, США и других стран есть функция в мобильном приложении банка и в один клик можно средства отправить в любой банк в любой точке мира, но вот в Райфайзен банке Аваль такого нет и нет также возможности вернуться в Украину из-за отсутствия авиарейсов. И вопрос, что делать и как перевести деньги остаётся загадкой
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 12:32
Доброго дня!
На даний час виконання переказів закордон можна виконати дистанціно за запитом на електронну пошту профільного підрозділу за обмеженої мети згідно постанови НБУ № 18.
Ви можете здійснити оплату навчання, лікування, оплату товарів критичної інфраструктури.
Рекомендуємо створити запит на електронну пошту swift.send@raiffeisen.ua із зазначенням теми листа «СВІФТ_ІПН_ПІБ» та необхідно долучити підтвердні документи (сканокопії, що додаються у вигляді вкладень), на підставі яких буде здійснюватися переказ.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Вадим Бондар 19 грудня 2022, 23:29
Відділення за адресою: Одеса, пл. Соборна, 4
Я, Бондар Вадим Миколайович, 1964 р.н. користуюсь додатком Райфайзен. Сьогодні у вечорі зайшов в додаток. Маю кредитну картку на 40 тисяч гривень. Дивлюсь, а в мінусі за моєю кредитною карткою 77 мильонів гривень. Телефоную до банку, питають — чи подавав я заявку на кредитні канікули, відповідаю — подавав. І що? Пояснюють що такий збій може бути, але зателефонувати до цього відділу банку зараз неможливо. Тому чекайте до завтра.
Я інвалід, в мене хворе серце. Банк що не розуміє що таки помилки, не тільки шкодять імеджу банку, але шкодять здоров’ю ваших клієнтів та іноді можуть вбити, стресів зараз і так забагато. Якщо є таки збої в системі не використовуйте її. Це нелюдено.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 8:56
Доброго дня!
Нам прикро, що така ситуація сталась із Вами. Для можливості проведення аанлізу обставин написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serg2908 16 грудня 2022, 14:57
по фин мониторингу заблокировали карту. в переписке предлагают явиться в отделение банка, написать заявление на закрытие счета и перевода средств в другой банк. неужели нельзя онлайн принять заявление? сейчас в стране постоянные угрозы бомбежек, многие отделения закрыты, ближайшее от меня отделение находится за 150 км. я после операции на сердце, даже на улицу выхожу с трудом. сказали что супруга может по доверенности представить мои интересы в банке и написать заявление. в чате супруга спросила как правильно оформить доверенность, чтобы правильно прописать полномочия, на что сотрудник в чате ответил, что вопрос нужно задать нотариусу. нотариус сказала что такие тонкости вам должны сказать в банке. как связаться с вашими юристами и правильно прописать полномочия. может все-таки банк примет заявление на эл.почту? а по вэбзвонку сверить то что это именно я обращаюсь в банк с заявлением
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 грудня 2022, 14:59
Доброго дня!
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Nataly1711 14 грудня 2022, 18:40
Доброго дня!
28.11.22 року на моє ім'я був відправлений переказ в сумі 6000 доларів.
Банк-відправник, як з’ясувалось, допустив помилку в імені. Переказ висів на нерозяснених.
Я звернулася до банку-відправника з цим питанням.
01.12.2022 року банк-відправник вислав уточнення щодо переказу.
Я в чаті надала цю інформацію у вигляді фото з уточненням від банку-відправника. Сьогодні 14.12.22 переказ так і не зарахований на мій рахунок.
В чаті та на гарячій лінії питання вирішити неможливе. Просто ніхто нічого не знає.
Дуже сумно, що банк з такою репутацією, не виконує своїх зобовязать перед клієнтами.
На мою вимогу надати адресу для оформлення скарги, мені відповили що це неможливо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 18:49
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 грудня 2022, 13:28
Доброго дня!
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Дякуємо за терпіння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
utqpth 13 грудня 2022, 17:39
Обмеження послуг всупереч Закону України Про правовий режим воєнного стану, відверта демонстрація повного нерозуміння процедур і термінів.
Після 15 років користування послугами банку прикро і глибоко розчарований.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 17:42
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або ЄДРПОУ компанії) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
lana0210 12 грудня 2022, 18:22
Здравствуйте. пользуюсь Райфом уже довольно давно (лет 5), меня многое возмущало в этом банке, но все было решаемо. А сейчас они перешли все границы. у меня открыт счет и выданы дебетовые карты + я оформила еще и виртуальные. И вот пользуюсь своими деньгами как мне удобно (делаю покупки в интернете) и тут мне приходит письмо о том, что я должна им дать какие то документы подтверждения денег которые я перевожу на свой счет в банке и подтвердить документами на что я трачу свои деньги. Честно, меня это письмо повергло в шок, это с каких делов я должна перед ними отсчитываться, тем более куда я трачу деньги они прекрасно видят, я делаю покупки в интернет магазине. В общем написала я им письмо о том, попросила мне конкретно разъяснить в чем я не права и что мне нужно сделать что-бы от меня отстали. в ответ я получила такое же шаблонное письмо…После проходит еще 2 дня и мне блокируют счет с моими деньгами, причем блокируют в момент когда я ложу на него деньги…это как вообще назвать? я пишу снова письмо, на что они мне говорят, что мне нужно лично прийти закрыть счет и предоставить счет куда отправить деньги, но разблокировать счет не хотят. По моему банк просто обнаглел до ужаса, в момент войны решил заблочить и денежки себе подгребсти, ведь знает что сейчас не так то и легко попасть в банк. На контакт они не идут и отвечают шаблонными фразами. У меня несколько дебетовых карт в разных банках, но такого безобразия я нигде и никогда не видела. Однозначно не рекомендую, горите в аду с моими деньгами
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 18:25
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону, до якого прив'язано рахунок. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
43064855 11 грудня 2022, 17:50
Без проблем і легко в додатку можна купити валюту з розміщенням на депозит. Отримати в касі не має проблем але бажано передзвонити й запитати чи є в наявності, якщо не має то замовити на наступний день.
Булоб добре щоб ще зробили можливість купляти ОВДП чи акції подібно як в додатку «sense» чи «mono invest», й вихід на українську біржу простим людям, допомогти і нашому бізнесу й собі. Тепер це довгий процес і ліміти від 200 000грн та комісія не мала.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 грудня 2022, 18:07
Доброго дня!
Наразі отримати кошти з депозитного рахунку Ви можете без комісії у валюті у касі нашого Банку за попереднім замовленням. Замовити можливо за зверненням до Інформаційного центру за номером: 0-800-500-500 або створити запит у Чаті додатку «Райффайзен Онлайн».
Купівля військових облігацій доступна дистанційно за зверненням до преміум менеджера або ж у відділенні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Тетяна Оленіч 11 грудня 2022, 10:12
25.11.22р., я звернулася на гарячу лінію Райффайзен банку з проблемою, що при знятті готівки на АЗС WOG в сумі 5027грн., на терміналі вибило:«немає зв’язку з банком"., відповідно транзакція була неуспішна.Приїхавши додому в додатку Райффайзен Онлайн побачила, що кошти зняті, але відповідно, я їх не отримувала!!!
Оператор Райффайзен банку зафіксував звернення: Shanovnyi Kliient vashu zaiavu na spirnu tranzaktsiiu zareestrovano #447501. Raiffeisen Bank, повідомивши про те, що на протязі 3−10 банківських днів кошти повернуться на мій рахунок, працівник банку зі мною зв’яжеться і хвилюватися немає причини.В цей же день я залишила звернення на гарячій лінії АЗС WOG .І почала чекати зворотній зв’язок з банком.
І ось вже 11.12.22р., пройшло 10 БАНКІВСЬКИХ днів, як мене все «годують обіцянками»!!! При цьому,інша сторона, повідомила, що їх бухгалтерія направила лист до банку на повернення коштів, ще 29.11.22р.
З Райффайзен банку до мене жодного разу не зателефонували ні спеціаліст, ні менеджер, а ні будь хто інший, весь час зв’язуюсь тільки Я, а оператори говорять різні версії, щодо мого звернення.
На сьогоднішній день оператор повідомив, що розгляд звернення відтягується до 15.01.2023р., причину не назвав!!! В додатку Райффайзен Онлайн, в чаті теж ігнорують мої запитання, зокрема, щодо оформлення скарги чи чарджбек!
Після 15.01.23.мені щось нове скажуть?!
Жахливе відношення до клієнтів!!!
Буду писати скаргу в НБУ.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 грудня 2022, 10:16
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами в месенджері, який на фінансовому номері (якщо на іншому – просимо написати нам в особисті, будь ласка), дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
SergeyYurkov 10 грудня 2022, 17:35
Доброго дня. Необхідно було відкрити картку для кількох операцій. У відділені при оформленні сказав що не буду користуватися постійно карткою, тому попросив щоб не було абонплати. Все добре мені відкрили картку, але яке було погане враження про банк коли через певний час зайшов в їх додаток та побачив що мені нараховують плату за користування карткою. Подзвонив на гарячу лінію так мені відкрили картку з абонплатою, але в них є картки без абонплати. Тому перевіряйте при оформленні картки Ваші умови
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2022, 17:45
Доброго дня! Дуже прикро, що у Вас склалось про наш Банк таке враженняд Для детального аналізу ситуації просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або номер телефону, що прив'язано до рахунку.
З повагою та турботою, @Raifhelp
Проблема вирішена
universe 9 грудня 2022, 14:17
Сьогодні отримала два єврових депозита у касі відділення. На превеликий жаль я не помітила, що касирка вирішила не видавати смішні відсотки у сумі 0.02 євро, а залишила їх на рахунку. Вже вдома я намагалася через чат закрити рахунок, де спочатку співрозмовниця Леся так само вирішила за мене, що закривати не потрібно нічого, бо я можу відкрити ще депозит, і обслуговування рахунку безоплатне, і хотіла закрити розмову. В свою чергу я дуже добре памʼятаю, що обслуговування рахунку в євро платне. Нарешті вдалося таки отримати від Лесі відповідь, що у чаті закривається рахунок без залишку, і треба знов повертатися у відділення.
Чому касир не видала ті нещасні 0.02 євро відразу у грн копійками? Днями саме так зробили у касі А-банку без прохань та нагадувань. А тут… Немає слів. Чи це навмисно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 14:20
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви отримали негативне враження.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію, а тому написали Вам у приватні повідомлення для отримання необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
AleksandraUa 7 грудня 2022, 10:45
Доброго дня!
На мою картку відправила кошти дивна особа Коліадко Т. і потім вирішила поздвонти у свій банк і повернути їх, а потім мені для повернення своїх 77 грн, 11 коп.
Після чого я їй повернула їх з іншої картки. (це особисто моя інфомація-не від банку)
Далі 1 числа в мене заблокова картка Райфазену. Дзвоню на гарячу лінію через декілька днів, мені кажуть: «…ШАХРАЙСЬКІ ДІЇ І ВСЕ В ТАКОМ ЗМІСТІ» Добре-я чекаю на розбирательство.
Дзвоню 5 чи 6 числа і питаю чи вже щось відомо, на що мені відповідають-передамо у відділ до спеціаліста, від зв’яжеться.
Вибачте, але про ніяки строки розбирательства ви не можете відповісти, інформацію отримати не можливо, дуже шкода, що працівники ніяк не допомагають клієнтові (мені).
На картку не поступають кошти…також не можна зняти нічого. Я як клієнт вирішила піти також як ФОП з розрахунковим рахунком до іншого банку, навіщо потрібен банк, який 6 днів тягне, нічого не пояснює, кошти що надходили після блокіровки не зараховані.
Вважаю таку роботу недоцільною та відстающу від інших банків.
Для співпраці не рекомендую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 10:48
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що склалась така неприємна ситуація. Ми хотіли б проаналізувати її та надати Вам відповідь згідно результатів дослідження обставин блокування рахунку.
Для цього написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Natalis88 5 грудня 2022, 21:27
Доброго дня. Знаходжусь на окупованій території. У лютому, незважаючи на присутність ворожих військ і місті, можно було записатися в чергу та отримати гроші. Чергу чекали декілька днів…
Щоб отримати 2 тис (ліміт) ходили від 3 до 7 днів, стоячи весь день у великих чергах.

Потім банк взагалі закрився, при тому, що Приват та А-Банк працювали.
Підприємство, де отримую кошти, не працює. Зарплатм немає. Але на картці була сума коштів.

Через 4−5 міс., заходу в особистий кабінет… І бачу, що банк списує по 30 грн за відсутность руху по картці.
А як мені Аваль забезпечить рух?

Картка матері взагалі була заблокована.
І там теж списання.
У мене та у мами — відкриті депозити… Наші кошти на рахунку у банку.
Зарплата, яку не знімали — теж у банку.
При цьому Аваль списує за обслуговування…

Була проблема зі відходом, писала на потшу, що на сайті. Лист на 2 адресмюи від 1 грудня. Відповіді немає.
Писала у скайп.
Писала у вайбер бот.

Подзвонитм неможливо, оскільки в окупації немає української мережі.

Ніколм не пораджу цей банк знайомим. Облиралово. Звісно, знімимо і депозит.
Не можу довіряти кошти тим, хто ігнорує клієнтів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 грудня 2022, 8:49
Доброго дня! Перш за все, дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується у разі, якщо по ньому не було руху більше, ніж 6 місяців.
Зі скайпу, на жаль, можна лише здійснити дзвінок, чат працює в додатку Райффайзен Онлайн.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому написали Вам в особистих повідомленнях для уточнення даних. Дякуємо

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝