×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Немає дисципліни працівників
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію та провести роботу над покращенням надання сервісу, тому написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Огромная благодарность сотрудникам!!!
Розчулені Вашим відгуком, нам дуже приємно отримати такий теплий зворотній зв'язок!
Ми завжди готові допомогти наших клієнтам та надати кваліфіковану консультацію.
Ми цінуємо те, що Ви з нами і дякуємо за вибір Райфу!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
треш
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції. Проте, ми дійсно, хочемо розібратися у ситуації, так як виходячи з Вашого відгуку, на жаль, не отримали повної інформації раніше.
Ми Вам написали у приватні повідомленні та попрохали надати дані для можливості перевірки. Нам дуже важливо проаналізувати звернення та його вирішити. Будемо вдячні за відповідь у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Приховані платежі по кредитним картам «Райфайзен Банк»
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питанні, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Банк живет в 18 веке
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питанні, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Не открывают счёт по паспорту и ИНН — требуют свидетельство о разводе
В отделении супругой был предоставлен действующий паспорт и ИНН, но после проверки сотрудница отказала открывать карту так как ей понадобилось свидетельство о разводе, так как ФИО в базе банка отличалось от данных паспорта нового клиента.
На каком основании ваши сотрудники нарушают инструкцию НБУ и требуют документы, которые не предусмотрены для открытия счета? То что супруга когда-то была вашим клиентом не даёт вам право нарушать постановление НБУ, куда будет направлена жалоба на ваше финансовое учреждение.
Жалобу на действия сотрудника отделения, поданную на горячую линию банка 05.12.22 рассматривали до сегодняшнего дня, хотя регламент три рабочих дня.
Не судьба открыть депозит в этом банке из-за самоуправства его сотрудников и тупых процессов в банке. Колцентр трижды ускорял заявку и обещал, что перезвонят в тот же день, но каждый раз супруга звонила сама в банк и очередному сотруднику объясняла заново ситуацию. Куча потраченного времени на элементарный процесс.
Для можливості проведення індивідуального аналізу ситуації та надання відповіді ми написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Банк не выдает долларовые депозиты в Харькове
Хотя я перед открытием спрашивал будет ли валюта. Но кто ж мне правду скажет. Харьков типо в красной зоне. Прошу скинуть карту зон — не могут. Вы или работайте или закрывайтесь. На мне вы уже заработали, а услугу так и не оказали. Крайне не рекомендую. И не надо писать что вы разбиретесь. Это все вранье. Деньги не выдают! Четыре депозита, теперь думаю все расторгнуть и забрать в гривне. И больше никогда о райфайзене не слышать. Надежный банк, как же. Сильных сторон у банка нет совсем. Закрывайтесь и с глаз долой.
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції.
На жаль, відділення у м. Харкові, дійсно, працюють у червоній зоні, а тому здійснити замовлення валюти завчасно неможливо. Ви можете звернутись до відділення Банку у робочий день на зняти кошти у доступній сумі на дату звернення.
Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це, однак у цей непростий час ми продовжуємо роботу, забезпечуємо обслуговування рахунку, надійне зберігання коштів.
Ви можете також обміняти валюту на гривні у «Райф Онлайн» у зручний момент.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Кредитная карта банк аваль
Нам прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування та вимушене рішення обмеження кредитного ліміту завдало Вам незручностей.
Проте, Банк підтримав своїх клієнтів надавши кредитні канікули у березні.
Зокрема, відсотки нараховуються за умовами договору, та Національний Банк України зазначав, що нові правила по кредитам, які було введено при військовому стані, не передбачають скасування відсотків за кредитами. Кредитні канікули-це лише відстрочка оплати боргу, а не його прощення. Деталі Ви можете переглянути за посиланням https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Невозможно отправить SWIFT из приложения или онлайн банкинга
Практически во всех банках Европы, США и других стран есть функция в мобильном приложении банка и в один клик можно средства отправить в любой банк в любой точке мира, но вот в Райфайзен банке Аваль такого нет и нет также возможности вернуться в Украину из-за отсутствия авиарейсов. И вопрос, что делать и как перевести деньги остаётся загадкой
На даний час виконання переказів закордон можна виконати дистанціно за запитом на електронну пошту профільного підрозділу за обмеженої мети згідно постанови НБУ № 18.
Ви можете здійснити оплату навчання, лікування, оплату товарів критичної інфраструктури.
Рекомендуємо створити запит на електронну пошту swift.send@raiffeisen.ua із зазначенням теми листа «СВІФТ_ІПН_ПІБ» та необхідно долучити підтвердні документи (сканокопії, що додаються у вигляді вкладень), на підставі яких буде здійснюватися переказ.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Збої в додатку Райфайзен
Я інвалід, в мене хворе серце. Банк що не розуміє що таки помилки, не тільки шкодять імеджу банку, але шкодять здоров’ю ваших клієнтів та іноді можуть вбити, стресів зараз і так забагато. Якщо є таки збої в системі не використовуйте її. Це нелюдено.
Нам прикро, що така ситуація сталась із Вами. Для можливості проведення аанлізу обставин написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
закрытие счеа
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Зарахування SWIFT
28.11.22 року на моє ім'я був відправлений переказ в сумі 6000 доларів.
Банк-відправник, як з’ясувалось, допустив помилку в імені. Переказ висів на нерозяснених.
Я звернулася до банку-відправника з цим питанням.
01.12.2022 року банк-відправник вислав уточнення щодо переказу.
Я в чаті надала цю інформацію у вигляді фото з уточненням від банку-відправника. Сьогодні 14.12.22 переказ так і не зарахований на мій рахунок.
В чаті та на гарячій лінії питання вирішити неможливе. Просто ніхто нічого не знає.
Дуже сумно, що банк з такою репутацією, не виконує своїх зобовязать перед клієнтами.
На мою вимогу надати адресу для оформлення скарги, мені відповили що це неможливо.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Дякуємо за терпіння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Свідоме грубе порушення законодавства та прав споживача фінансових послуг
Після 15 років користування послугами банку прикро і глибоко розчарований.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або ЄДРПОУ компанії) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Хапуги, воры и вообще неадекватные
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону, до якого прив'язано рахунок. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (13)
Купівля валюти
Булоб добре щоб ще зробили можливість купляти ОВДП чи акції подібно як в додатку «sense» чи «mono invest», й вихід на українську біржу простим людям, допомогти і нашому бізнесу й собі. Тепер це довгий процес і ліміти від 200 000грн та комісія не мала.
Наразі отримати кошти з депозитного рахунку Ви можете без комісії у валюті у касі нашого Банку за попереднім замовленням. Замовити можливо за зверненням до Інформаційного центру за номером: 0-800-500-500 або створити запит у Чаті додатку «Райффайзен Онлайн».
Купівля військових облігацій доступна дистанційно за зверненням до преміум менеджера або ж у відділенні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Спірна транзакція
Оператор Райффайзен банку зафіксував звернення: Shanovnyi Kliient vashu zaiavu na spirnu tranzaktsiiu zareestrovano #447501. Raiffeisen Bank, повідомивши про те, що на протязі 3−10 банківських днів кошти повернуться на мій рахунок, працівник банку зі мною зв’яжеться і хвилюватися немає причини.В цей же день я залишила звернення на гарячій лінії АЗС WOG .І почала чекати зворотній зв’язок з банком.
І ось вже 11.12.22р., пройшло 10 БАНКІВСЬКИХ днів, як мене все «годують обіцянками»!!! При цьому,інша сторона, повідомила, що їх бухгалтерія направила лист до банку на повернення коштів, ще 29.11.22р.
З Райффайзен банку до мене жодного разу не зателефонували ні спеціаліст, ні менеджер, а ні будь хто інший, весь час зв’язуюсь тільки Я, а оператори говорять різні версії, щодо мого звернення.
На сьогоднішній день оператор повідомив, що розгляд звернення відтягується до 15.01.2023р., причину не назвав!!! В додатку Райффайзен Онлайн, в чаті теж ігнорують мої запитання, зокрема, щодо оформлення скарги чи чарджбек!
Після 15.01.23.мені щось нове скажуть?!
Жахливе відношення до клієнтів!!!
Буду писати скаргу в НБУ.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами в месенджері, який на фінансовому номері (якщо на іншому – просимо написати нам в особисті, будь ласка), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Райффайзен банк на Філатова м. Одеса
З повагою та турботою, @Raifhelp
Написати коментар
Валютний депозит, банк вирішив за мене, що відсотки видавати не потрібно
Чому касир не видала ті нещасні 0.02 євро відразу у грн копійками? Днями саме так зробили у касі А-банку без прохань та нагадувань. А тут… Немає слів. Чи це навмисно?
Нам прикро, що Ви отримали негативне враження.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію, а тому написали Вам у приватні повідомлення для отримання необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Погана робота працівників
На мою картку відправила кошти дивна особа Коліадко Т. і потім вирішила поздвонти у свій банк і повернути їх, а потім мені для повернення своїх 77 грн, 11 коп.
Після чого я їй повернула їх з іншої картки. (це особисто моя інфомація-не від банку)
Далі 1 числа в мене заблокова картка Райфазену. Дзвоню на гарячу лінію через декілька днів, мені кажуть: «…ШАХРАЙСЬКІ ДІЇ І ВСЕ В ТАКОМ ЗМІСТІ» Добре-я чекаю на розбирательство.
Дзвоню 5 чи 6 числа і питаю чи вже щось відомо, на що мені відповідають-передамо у відділ до спеціаліста, від зв’яжеться.
Вибачте, але про ніяки строки розбирательства ви не можете відповісти, інформацію отримати не можливо, дуже шкода, що працівники ніяк не допомагають клієнтові (мені).
На картку не поступають кошти…також не можна зняти нічого. Я як клієнт вирішила піти також як ФОП з розрахунковим рахунком до іншого банку, навіщо потрібен банк, який 6 днів тягне, нічого не пояснює, кошти що надходили після блокіровки не зараховані.
Вважаю таку роботу недоцільною та відстающу від інших банків.
Для співпраці не рекомендую.
Нам дуже прикро, що склалась така неприємна ситуація. Ми хотіли б проаналізувати її та надати Вам відповідь згідно результатів дослідження обставин блокування рахунку.
Для цього написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Відсутність контакту на запит. Списання 30 грн щомісяця, при відсутності відділень
Щоб отримати 2 тис (ліміт) ходили від 3 до 7 днів, стоячи весь день у великих чергах.
Потім банк взагалі закрився, при тому, що Приват та А-Банк працювали.
Підприємство, де отримую кошти, не працює. Зарплатм немає. Але на картці була сума коштів.
Через 4−5 міс., заходу в особистий кабінет… І бачу, що банк списує по 30 грн за відсутность руху по картці.
А як мені Аваль забезпечить рух?
Картка матері взагалі була заблокована.
І там теж списання.
У мене та у мами — відкриті депозити… Наші кошти на рахунку у банку.
Зарплата, яку не знімали — теж у банку.
При цьому Аваль списує за обслуговування…
Була проблема зі відходом, писала на потшу, що на сайті. Лист на 2 адресмюи від 1 грудня. Відповіді немає.
Писала у скайп.
Писала у вайбер бот.
Подзвонитм неможливо, оскільки в окупації немає української мережі.
Ніколм не пораджу цей банк знайомим. Облиралово. Звісно, знімимо і депозит.
Не можу довіряти кошти тим, хто ігнорує клієнтів.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується у разі, якщо по ньому не було руху більше, ніж 6 місяців.
Зі скайпу, на жаль, можна лише здійснити дзвінок, чат працює в додатку Райффайзен Онлайн.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому написали Вам в особистих повідомленнях для уточнення даних. Дякуємо
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)