×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Нікому НЕ рекомендую банк !!! РОЗБЛОКУЙТЕ РАХУНКИ!
Я директор ТОВ, повідомляю, що 02/11/2023 були подані в розділ Документи необхідні дані для актуалізації. Про необхідність актуалізації я дізналася випадково через менеджера вашого, який зателефонував запропонувати якість послуги банку. Зазначаю, що документи не були взяті в роботу вами 2 тижні, після чого заблокували рахунки (навіть не переглянувши надану інформацію по ТОВ)! Змін НЕ було в ТОВ з моменту заснування. Я маю оплатити контрагентам інвойси день в день! Наразі, через повільну роботу банку це не можливо! На уточнення документів надала відповідь, але реакції немає. Ваші менеджери не компетентні, судячи по тим питанням, що вони задають! ВАШ ВІРТУАЛЬНИЙ ВІДДІЛ НЕ СПРАВЛЯЄТЬСЯ! По декілька днів я чекаю щоб просто переглянули надані документи! Ніхто не зателефонував! Ваша гаряча лінія тільки передає інформацію комусь. А у відділенні, за яким закріплена компанія — не має контактного телефону! Тобто тільки приїхати у відділення та спілкуватися.
Якщо ви позиціонуєте себе європейським банком — то горе вам з вашим відношенням до клієнтів. МІСЯЦЬ ЗАБЛОКОВАНИЙ БІЗНЕС! ВИ ПРАЦЮЄТЕ НА ВОРОГА, А НЕ УКРАЇНУ!
Нікому НЕ рекомендую з вами працювати! Планую закрити рахунки!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми б хотіли проаналізувати ситуація та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Блокування рахунків, відсутність комунікації та абсолютна некомпетентність співробітників
Почалось з того, що через декілька діб після внесення готівки і відкриття депозиту банк без попереднього інформування заблокував рахунки, повідомивши про це у вайбер постфактум. З банком сконтактували, дізналися які підтвердження потрібно надіслати — підготували письмове пояснення, документи про діяльність ФОП (29+ років працював як ФОП, лише минулого року закрив), документи про пенсійне забезпечення з підвищеною пенсією як учасника бойових дій, все ок, наступного дня все це відправили.
Тижні зо два чекаю на відповідь, у відділенні кажуть «дзвоніть на гарячу лінію або пишіть, ми нічого не знаємо». Після того як на гарячій лінії залишили звернення, дочекалися нарешті на лист з проханням доповнити документи для підтвердження та «розкрити суть майбутніх операцій» — надіслали також документи, що підтверджують діяльність ФОП (чинний) моєї дружини, документи, що підтверджують родинний зв’язок, більш детальне письмове пояснення з уточненням можливих майбутніх операцій.
І знову чекаємо два тижні, знову лишаємо звернення — наступного дня (06.11) зв’язується співробітник банку Вікторія (номер 495), погоджується, що наданих документів більш ніж достатньо й обіцяє передзвонити «завтра до кінця робочого дня», тобто 07.11, звісно, що «завтра до кінця робочого дня» ніхто не подзвонив, а в кінці тижня приходить електронний лист з текстом «Розгляд Вашого звернення потребує додаткового часу. Орієнтовний термін надання відповіді до 20.11.2023 р.» Тобто, ще 10 днів потрібно чекати.
Сьогодні вже 23.11, і шо ви думаєте, зі мною хтось зв’язувався? Ні. На гарячій лінії так само ніхто нічого не може відповісти — співробітник Наталія сказала, що експерт з мого питання зателефонує мені через 15 хвилин — Звісно, що ніхто не подзвонив. Далі вже співробітник Олена, запевнивши, що може надати відповідь стосовно стану рахунків, взагалі не володіє інформацією, і не лише за моїм випадком, а взагалі навіть не знає який відділ банку займається моїм або навіть схожими питаннями. Максимум, що співробітник Олена змогла зробити — зареєструвати скаргу та спробувати переключити на «експерта Вікторію», саме спробувати, бо, як виявилося «Вікторія зараз не на місці». Це все так жахливо, що аж смішно, враження, наче не в банк дзвониш, а на ринок. Ще лишалося на фоні почути як співробітник Олена кличе експерта Вікторію. Що ж, вкотре почув обіцянку, що експерт Вікторія передзвонить, вкотре ніхто не передзвонив.
Шановний представник банку, окрім шаблонної відписки надайте, будь ласка, чітку відповідь Чому ваші співробітники не в змозі відповісти на доволі прості питання клієнта й лише обіцяють передзвонити протягом вже майже 2 МІСЯЦІВ! І ви дійсно вважаєте, що людина, яка працювала 29 років як ФОП, отримуючи зараз підвищену пенсію як учасник бойових дій та маючи діючий сімейний бізнес не може накопичити кошти на відкриття валютного депозиту? І взагалі, вам документів відправлено вже цілу купу і не лише на мене, вам що ще потрібно для підтвердження? Чи може ще вашого співробітника фінфому до себе додому запросити, хай поживе в мене і побачить, що я не ризиковий клієнт, хіба що це лишається вже.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Банк с низкой безопасностью
Но есть и большие претензии к банку:
1) банк по каждому чиху присылает СМС-запрос с паролем. В этот раз транзакция прошла вообще без моего ведома.
2) После моего звонка на горячую линию, банк вроде как должен был провести расследование. Но никто похоже не заморачивался. Я делаю такой вывод, поскольку никто не задал мне ни единого вопроса. Участвовал ли я в транзакции, как данные оказались у мошенников, ну должны ж быть хоть какие-то вопросы, если это расследование? Я так понимаю, формально проверили контрагента по какой-нтбудь базе и умыли руки.
Тем не менее подобных жалоб на этого контрагента — весь интернет пестрит. Должен же банк как-то реагировать и на будущее допустим запрашивать подтверждение о таких транзакциях хотя бы с этим контрагентом. Но банку похоже пофиг.
Вообщем, пользоваться райфом или нет — решайте сами. Но лично мне трошечки страшно доверять свои деньги банку, который никак не заботится об их сохранности
Дякуємо за Ваш розгорнутий відгук.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Нам щиро прикро, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією.
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку, запевняємо, що дані надійно захищені та кожен співробітник Банку без виключення, зобов'язаний зберігати конфіденційну інформацію.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам.
Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
Якщо Ви не погоджуєтесь зі списанням, наші співробітники одразу формують заявку на спірну транзакцію при звернення.
Дуже хочемо проаналізувати звернення та будемо вдячні, якщо Ви наддасте нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер).
Написати коментар
Блокування рахунків людині без пояснення причини
Ми розуміємо, що блокування рахунків було неочікуваним для Вашої сестри та вона розраховувала на кошти. Зараз досить складний час та кожна копійка на вагу золота. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Згідно п. 15 ПП НБУ №18 від 24.02.2022р Банк припинив ділові відносини з Клієнтами-резидентами російської федерації/республіки білорусь та зупинив здійснення видаткових операцій за рахунками.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та надати пояснення Вашій сестрі. Тому просимо надати її дані в особисті (контактний номер, або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (18)
Блокування і утримання коштів
Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації та розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію. Будемо вдячні, якщо продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення запиту.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Финансовий моніторинг
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми з розумінням відносимось до Вашого відгуку та завжди готові допомогти. Запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження коштів.
Якщо документи не надано своєчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактного номеру чи ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Блокування рахунків
Банк попросив надіслати підтвердження надходження коштів 24.10.2023 року. В той же день направив довідку ОК-5 і ОК-7.
Відповіді від банку не було.
15.11.2023 року — ВСІ рахунки, в тому числі зарплатні, були заблоковані!!!
В той же день направив довідку ОК-5 і інформацію від ПФУ про надходження коштів!
Сьогодні надійшла відповідь, що даних не витачає!!! Потрібно уточнити про зарахування коштів, які надходили від друзів/знайомих (позика, покупка і інше).
Я вибачаюся, але надав довідку про надходження офіційних коштів, які в рази перевищують те що написано в повідомленні від бану і цього не достатньо???
Як в таких умовах, що є в країні, можна блокувати ВСІ РАХУНКИ (В тому числі зарплатні)???
Гарантую Вам, що у разі не вирішення питання 17.11.2023 року, скарга в НБУ і позовна заява про безпідставне блокування зарплатних карток і ін.
Сподіваюся банк швидко втратить клієнтів, з таким відношенням. Рекомендації НБУ для них уже ніщо… ну що ж будемо діяти ;-)
Дякуємо за очікування на відповідь.
Зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке емоції і враження, щодо співпраці з Райфом. Ми з розумінням відносимось до Вашого відгуку та завжди готові допомогти. Запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження коштів.
Якщо документи не надано своєчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактного номеру чи ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Блокування рахунків
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам щиро сумно, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми з розумінням відносимось до Вашого відгуку та навіть не можемо уявити Ваші емоції, при цьому, запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Також, хочемо пояснити, Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактного номеру чи ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Благодарность
Надзвичайно приємно отримувати такі щирі слова після консультації підтримки. Це дійсно мотивує нас робити більше та краще!
Дякуємо, що обрали нас та вирішили поділитись своїми враженнями про нашу роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Блокировка всех счетов
Коротко моя история.
Езжу на машине, заправляюсь на заправках, в сентябре месяце была рассылка от ОККО, с предложением оформить карту Виза от Райфа — называется Фишка.
Опускаем все ёё плюсы и минусы, но немного подумав решил оформить себе эту карту и так в итоге стал клиентом банка.
Заказал карту, привязал к Фишке, пользовался, заправлялся, получал какие-то бонусы и скидки.
Оборот небольшой, несколько тысяч грн в месяц.
Сразу изучив тарифы — держал остаток на счету более 5000 грн, чтобы не было комиссии.
Оформил еще себе, на всякий случай, платную валютную карту в долларах (пластик), думал в будущем возможно разместить тут валютный депозит.
Так продолжалось примерно полтора месяца и тут банк присылает уведомление, что ура, теперь у банка для своих клиентов, есть возможность купить валюту в приложении
или на 50к в месяц или на 200к в месяц, но на депозит 3 месяца.
У меня есть какие-то гривневые сбережения, курс был хороший, в итоге я купил в банке валюты на 50к, согласно лимитов НБУ.
Перед этим пополнив карту в терминале самого банка в отделении.
Пришёл, заказал валюту и забрал.
В следующем месяце решил купить опять валюты на 50к, согласно лимитов НБУ, но уже для родителей.
И через день, банк мне заблокировал все счета, с примечанием, операции с большим риском.
Обращаюсь в отделение, думаю это какая-то ошибка, нужно пройти идентификацию или еще что-то.
Мне говорят — так как в анкете было указано, что вы безработный, то мы хотим чтобы вы предоставили список документов:
И там целый лист формата А4, где пополняли, как пополняли, откуда средства, степень родства и источники доходов родственников.
Расписать, какие операции планируете в будущем и кому, какие даты и суммы.
В отделении мне сказали — например, вот вы 100 грн перечисляли туда-сюда. надо указать.
Вы издеваетесь? 100 грн? это просто отправил себе в другой банк и обратно, чтобы проверить какие комиссии будут, потому что тарифы не совсем понятно составлены.
Рассказать какие платежи, на заправке и их цель? Гениально, цель, покупка топлива для заправки машины.
Скорее всего триггером стало пополнение на сумму 50к+50к за 2 месяца, но простите, я ничего не нарушаю, лимиты не превысил, это согласно вашей же рассылки и предложения купить у вас валюту и согласно лимитов НБУ.
Более того, если бы я покупал валюту в кассе, то даже паспорт не спрашивают на такие суммы, как 50к гривен.
Причина блокировки мне непонятна.
Но из-за нежелания что-то доказывать и объяснять банку, мне в отделении предложили закрыть счета и забрать деньги.
Я написал заявление на закрытие счетов, но теперь сказали ждать 12−30 дней, пока они решат вопрос с разблокировкой счетов.
И только потом часть гривен выдадут наличными, а валюту со счета отправят свифт переводом в другой банк, на мои реквизиты.
Абсурд чистой воды, зашёл купить валюты называется, хорошая рассылка банка, и теперь ждать больше месяца своих денег и доказывать, что я не «верблюд».
К персоналу банка никаких претензий нет, но с таким подходом и скоростью работы — банк в будущем растеряет всех своих клиентов. Очень жаль.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови Національного Банку України, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детального аналізу з вказанням даних, а саме ідентифікаційного коду або номеру телефону. Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Ідіоти у тех підтримці
Нам прикро, що Ви опинились у такій ситуації. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ліміт на зняття готівки з гривневого рахунку за межами України складає — 12 500 UAH на тиждень (з пн. по нд.) це регламентується Постановою Правління НБУ.
Також, хочемо зазначити, що для економії часу Ви завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн для вирішення питання, наші оператори із задоволенням допоможуть.
Ми не хочемо залишати відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення, будемо щиро вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення із вказанням (контактного номеру чи ідентифікаційного коду та датою дзвінка).
Чекаємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Також було взято до уваги Ваше звернення для уникнення подібних випадків у майбутньому. Якщо у Вас будуть виникати питання — звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Погане відношення
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції після відвідування відділення. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта.
При відкритті рахунку наші спеціалісти Вам презентують всі тарифи, а Ви в праві обрати для себе найкращий та найбільш зручний.
Ми хочемо проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані: фінансовий номер, або ідентифікаційний код, а також адресу відділення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено.
За Вашим запитом було взято в роботу сигнал для удосконалення сервісу. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Блокування картки
Через деякий час прийшло повідомлення на Вайбер про припинення співпраці з запитом на купу документів. Всі доказові документи були надані на електронну пошту raif.help@raiffeisen.ua, а саме:
•Письмове пояснення
•Декларація
•Квитанції про сплату ЄП
•Виписка з ФОП рахунку Моно
•Виписка з ФОП рахунку А-Банку
•Виписка по касі
•Виписка з Електронного кабінету платника податків
Вчора отримала відповідь від Inna KOZLENKO про відмову у поновлені ділових відносин. Буду звертатися зі скаргою до НБУ.
Нікому не раджу користуватися цім банком, тим паче відкривати рахунок ФОП, адже в будь який момент ваш бізнес можуть паралізувати блокуванням рахунку і ніякі підтвердження походження коштів та законності діяльності не допоможуть.
В першу чергу дякуємо за очікування відповіді! Нам надзвичайно прикро, що склалась така неприємна ситуація, тим паче вплинула на Ваші плани. Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш фінансовий номер, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наталіє, ми вдячні за те, що Ви надали можливість нам проаналізувати звернення. Маємо інформацію, що наш менеджер з питань клієнтського сервісу провів комунікацію з Вами у телефонному режимі, та було надано повне пояснення.
Хочемо додати, відповідно до ПРАВИЛ БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ В АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК» — забороняється використовувати рахунки для проведення операцій, пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності.
Запевняємо, що ми завжди готові допомогти та надати консультацію, у разі додаткових питань.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Блокування коштів
Далі банк затребував купу інформації і документів. Не забули навіть затребувати мету майбутніх операцій.
Були надані пояснення по кожній операції, були надані виписки купівлі військових облігацій. Хоча і так зрозуміло, якщо Міністерство фінансів України виплачує облігації на картку єПідтримка, то ці облігації були придбані легально. В якості підтверджуючих документів були надані довідки ОК-5, OK-7, довідки з держреєстру фізосіб платників податків, довідка про пенсійні виплати. Все, що вони затребували було надано. З підтверджуючих документів видно, що коштів більш, ніж достатньо для купівлі облігацій.
Але сьогодні 8 листопада цей банк знову прислав лист і що він хоче.
По-перше, банк затребував виписку купівлі облігацій, яка була здійснена саме з Райффайзен банку. При тому що ця операція навіть пояснювалась. Вони не бачать навіть операцій всередині свого банку. Співробітники банку адекватні?
По-друге, банк затребував знову підтверджуючі документи доходів, з яких куплялись облігації. Які ще документи, якщо всі підтверджуючі документи на запит банку були надіслані. Знову надіслати ті самі документи?
По-третє, банк хоче виписку з інших банків про операції перераховування коштів на рахунок в Райффайзен банку. Але таких операцій не було. Тобто банк хоче виписку про неіснуючі операції. Ви взагалі адекватні?
Це виглядає як шахрайська схема, коли банк, щоб не платити відсотки за депозитом блокує кошти, після чого по кругу запитує одне і те саме, щоб клієнт плюнув і перевів кошти в інший банк. При тому листування и «перевірка» банком документів займає чимало днів. А я хочу свої чесні відсотки за депозитом згідно договору.
В першу чергу дякуємо за очікування відповіді! Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту Ваших коштів. Тому блокування не є безпідставним. У разі надходження на Ваш рахунок поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її на користь Клієнта. Просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані: фінансовий номер або ідентифікаційний код. Будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Банк принижує клієнтів своїм ставленням
Телефонує сьогодні оператор «Доброго дня, ми перевіряємо клієнтів на приналежність до держави агресора… Я маю Вам задати кілька питань» Питання на кшталт «Чи маєте Ви активи, цінні папери в державі агресорі, чи маєте ви зв’язки «… Райфайзен, Ви там що, з дуба впали? Покажіть ту Постанову НБУ, де сказано, що Ви маєте телефонувати клієнтам і ставити такі тупі принизливі питання, а Ваші клієнти мають себе відчути на допиті? Як взагалі це анкетування, де людина може сказати все, що в голову прийде може називатись перевіркою? Ви принижуєте клієнтів, щоб тупо поставити якусь «галочку» десь. Чому взагалі людина зобов’язані на них відповідати, бо Вам так придумалось? Жоден інший банк таким не займається!
Чисто з принципу і почуття гідності відмовилась відповідати і надалі, якщо не вийде від'єднатись від зарплатного проєкту — буду з Вашим банком в простому форматі «ЗП отримала — в інший банк перевела» — краще платити тисячі комісій, ніж терпіти таке ставлення і давати Вашому банку свої гроші у розпорядження!
Себе краще перевірте — в реєстрі спонсорів війни Ваш банк! А потім чіпляйтесь до клієнтів! Хто Ви, щоб вести себе як слідчі і допити людям влаштовувати!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що згідно постанови Правління НБУ від 16 березня 2023 року № 26 «Про розкриття інформації щодо зв'язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України» Банк має під час своєї діяльності виявляти та документувати інформацію про зв'язки клієнтів та їх контрагентів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Ми, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Райффайзен Банк Україна це український банк, який дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Блокировка карты
Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок Вашого чоловіка протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується.
Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях ідентифікаційний код Вашого чоловіка або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, для аналізу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за терпіння. На поточний момент маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Менеджер з питань клієнтського сервісу контактував весь час з власником рахунку та тримав в курсі. Також, сьогодні була комунікація та надано зворотній зв’язок, щодо вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Менеджер по роботі з кліентами реально робить чи чому запевняння що питання вирішено буде ще невідомо чи вирішиться
Нам шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс.
Передали менеджеру інформацію щодо Вашого нового відгуку, вона зв'яжеться з Вами додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Вимагання оформлення страховки при купівлі валюти в касі,якшо не погодишся «ділові відносини» скінчаться і це йде від головуючого регіонального відділення
Нам щиро шкода, що дана ситуація призвела до таких емоцій, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс. Ми, ні в якому разі, не нав’язуємо продукти нашим Клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта. Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі. За Вашим запитом сигнал було взято в роботу для удосконалення сервісу. Завдяки Вашим відгукам ми знаємо в якому напрямку удосконалюватися та покращувати роботу в цілому. Раді будемо бачити Вас у відділеннях Райфу, гарантуємо позитивний настрій.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Технологічно відсталий банк
Нам дуже прикро, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Хочемо пояснити, що термін обробки платежу це технічна частина й операція відображається у виписці після повної обробки. Зазвичай це відбувається на наступний день після проведення операції. Термін зарахування коштів між власними рахунками до 10 хвилин, але після 22:00 або на вихідних час може бути довшим (наприклад 1 година). Якщо Ви здійснюєте переказ на користь третіх осіб в мережі Райфу, або в інший банк України за реквізитами IBAN — термін зарахування зазвичай від 10 хвилин до 2-х годин.
Щодо розрахунку відсотків. Нарахування відбувається згідно з Вашим кредитним договором, залежно від відсоткової ставки.
Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації, тому якщо у Вас залишились питання, напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Хамське ставлення та шантаж з боку працівників Банку
Нам щиро шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.
Співробітники відділення можуть запропонувати Вам оформлення додаткових продуктів, але остаточне рішення завждит залишається за клієнтом.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми старались вирішити питання в максимально короткі терміни. Ми цінуємо кожного клієнта без виключення та обіцяємо, що у подальшому подібних ситуацій не буде. Цінуємо, що з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)