Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найнегнучкіший банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vald0phoenix 29 грудня 2019, 10:17
Я обслуговуюсь у рамках пакету «Престиж» і маю рахунки для ФОПа, а також фіз. особи. Кожного року потрібно перепідписувати якісь папери саме у відділенні та саме в тому, в якому ви обслуговуєтеся. Уявіть цю ситуацію коли ви закордоном.

З плюсів можу сказати, що у рамках пакету можна знімати готівку без комісій, як в Україні, так і закордоном, платежі по реквізитам на інші банки також без комісій. Вартість обслуговування безкоштовна, якщо є витрати у торгових мережах на 15000 грн., тобто не перекази на інші картки, ні.

Персональний менеджер працює гірше аніж call-centre, у ньому вам вирішать питання швидше.

Якось я відкрив одного разу депозит універсальний, поповнював його без проблем, але коли дійшла справа до зняття, то в банку сказали, що через те, що я ФОП, вони депозити синхронізують з податковою і чекають якоїсь відповіді від них (не можу зрозуміти до чого депозит фіз. особи до ФОП) і те, що він зараз заблокований, відповідно, я не можу зняти кошти як було заявлено по умовах в необхідний мені момент. Вже буду з цим розбиратися після нового року.

P.S. Найгірший варіант для роботи з платежами які стосуються валюти. Часто-густо було таке, що працівники провтикували опрацювати мою заявку на переведення валюти, так як вони це роблять вручну у бізнес онлайн. Відповідно я отримував свої кошти на 2-4 дні пізніше.
В цілому мій вердикт наступний: не рекомендую для айтішного ФОПа.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 січня 2020, 16:15
Доброго дня!
На жаль, вказаної Вами інформації недостатньо для надання детальних пояснень щодо причин необхідності подання та підписання документів у відділенні Банку та причин затримки платежів у валюті.
При цьому, зауважуємо, що згідно з вимогами чинного законодавства, при відкритті рахунків фізичною особою, яка також зареєстрована як приватний підприємець, видаткові операції по рахунку мають бути обмеженими поки рахунок не буде прийнятим на облік податковою.
Додатково повідомляємо, що Ви, як преміум клієнт, маєте змогу змінити свого менеджера, якщо не задоволені якістю його обслуговування. Для цього потрібно звернутися до іншого менеджера у відділенні, а бо ж зателефонувати до Інформаційного центру Банку та повідомити, що Вас не влаштовує обслуговування преміум менеджера.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися