×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.6931 | 41.9596 |
EUR | 42.1825 | 43.831 |
Всі курси банку |
Закрытие счёта
Написал в чате банка 09.02.24 г. о закрытие счетов в дол. и евро и дал реквизиты др. банка, что бы вы перечислили на него валюту. До сих пор вы не закрыли счета и не перекинули мои средства.
Когда банк сделает данные перечисления?
Розуміємо Ваше бажання закрити рахунки та отримати кошти в найкоротший час. Хочемо зауважити, що термін закриття відбувається зазвичай до 5 робочих днів, проте бувають випадки, що дана процедура може зайняти трішки більше часу. Після виконання запиту Ви отримаєте повідомлення у Viber.
Ми дуже хочемо допомогти розібратися у питанні, тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних ( ідентифікаційного номеру або контактного телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Ми дякуємо за можливість проаналізувати звернення .
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Вдячність за співпрацю
На минулому тижні під час чергового відвідування відділення спостерігав як персонал відділення як «бджілки» метушаться намагаючись якнайшвидше та якнайякісніше обслужити клієнта. І це все при досить великому клієнтопотіку. В розмові з іншим клієнтом ми навіть дійшли спільної думки, що, мабуть, краще увесь день працювати важкою фізичною працею, ніж з такою кількістю людей, які звертаються кожен зі своєю різною проблемою. Дякую вам! Всім нам найскорішої Перемоги, а вам терпіння і процвітання!
Щиро вдячні Вам за такі теплі слова! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.
Завжди радіємо, коли про обслуговування в нашому банку отримуємо такі приємні відгуки, адже задоволені Клієнти — найкраща мотивація працювати краще.
Дякуємо, що обрали Райф, цінуємо, що Ви з нами!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Велика подяка за роботу спеціалістів та гарні враження
Вдячна велике менеджеру за швидке обслуговування, я за 40 хв відкрила рахунок та отримала валюту в касі. Залишилась задоволена та повернусь сюди ще раз.
Рекомендую!
Щиро вдячні Вам за такі теплі слова! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.
Завжди радіємо, коли про обслуговування в нашому банку отримуємо такі приємні відгуки.
Дякуємо, що обрали Райф, цінуємо, що Ви з нами!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Найкращий банк рідного міста
Щиро вдячні за такі теплі слова. Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише гарний настрій після вирішення питань. Вдосконалюємо сервіс та лише радіємо, коли бачимо такі відгуки.
Дякуємо, що обрали Райф, цінуємо, що Ви з нами!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Мафія спеціалістів і валютчиків.
Дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Придбання валюти у касі відділення поза чергою можливе для преміум-клієнтів банку, за попереднім призначенням зустрічі на фіксований час через преміум-менеджера.
При обслуговуванні в касі Вам можуть запропонувати придбати додаткові продукти банку. Їх придбання не є обов'язковим, остаточне рішення приймає клієнт.
Ми б хотіли допомогти із вирішенням даного питання, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код), а також орієнтовний час звернення до відділення. Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Відділення пр. Д. Яворницького, 33 м. Дніпро
Безмежно дякуємо за такий приємний відгук, вся команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції.
Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо Вашу подяку у зазначене відділення.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Кращій відгук місяця
Водночас у законі зазначено, що фінансові операції або спроба їх проведення незалежно від суми, на яку вони проводяться, вважаються підозрілими, якщо клієнт має підозру або має достатні підстави для підозри, що вони є результатом злочинної діяльності або пов’язані чи стосуються фінансування тероризму або фінансування розповсюдження зброї масового знищення.
Відповідно з Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу Банк має право використовувати свій ризик-орієнтований підхід при оцінці здатності клієнта здійснювати фінансові операції з готівкою, за результатом якої визначати свої ризики при ділових відносинах з клієнтом.
РайффайзенБанк використовує можливість для тлумачення даної законодавчої бази в широкому сенсі, оскільки оголосити будь-які фінансові операції з готівкою підозрілими легше, ніж довести це. Але вже сама підозра у сумнівності фінансових операцій дає банку право встановити клієнту неприйнятно високий рівень ризику та заблокувати його рахунки. І якщо клієнт не доведе випискою по рахунку в іншому банку зняття саме цільових надходжень (заробітна плата/пенсія/інші офіційні виплати) у розмірі, в якому вніс їх на рахунок до РайффайзенБанку за той же період, то клієнту буде відмовлено у поновленні ділових відносин і запропоновано написати заяву на закриття рахунку для перерахування заблокованих коштів на рахунок в іншому банку.
Все це цілком прийнятно і зрозуміло для якогось електрика з Дюссельдорфа, у якого рідко знайдеться в кишені пара-трійка сотень євро, оскільки його доходи офіційні і знаходяться на банківських рахунках, але для сантехніка скажімо з Тернопіля, такі вимоги РайффайзенБанку здаються неадекватними становищу у країні, де лише за офіційними даними у тіні перебуває понад 30% економіки. А за фактом, гадаю, більше.
Тут треба або РайффайзенБанку разом із НБУ, який штрафує ті ж банки за недостатньо «глибокий» фінансовий моніторинг, одуматися або на законодавчому рівні вживати дієвих заходів щодо «відбілювання» тієї частини країни, яка досі працює в тіні. А робити це так, як зараз, на мій погляд, профанація та імітація бурхливої діяльності, яка створює лише зайві труднощі українцям і без того у нелегкий час.
P. S. Прохання до представника РайффайзенБанку на цьому форумі не писати на цей відгук, що він дуже засмучений або йому дуже прикро, тому що тут такими словами не допоможеш. Краще постаратися донести хоча б у межах своїх повноважень до свого керівництва, що РайффайзенБанку необхідно щось переглядати у підходах до фінансового моніторингу клієнтів, щоб не писати тут кожного разу про свою засмученість. Інші банки якось враховують реалії України.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Згідно з Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк», які опубліковані на сайті Райфу:
пункт. 4.3. У випадку невиконання Клієнтом передбачених пунктом 4.2. Статті 4 Розділу 1 вимог, зокрема у разі ненадання Клієнтом Банку документів/відомостей для актуалізації даних, Банк має право відмовитися від надання Послуг, зокрема, від підписання Заяв, надання доступу в Систему «Райффайзен Онлайн», проведення операції(ій) по Рахункам Клієнта, надання всіх чи окремих Послуг в Системі «Райффайзен Онлайн», а також призупинити (тимчасово) всі або окремі операції по ним та/або здійснити Блокування П К, відмовити в обслуговуванні Клієнту та/або закрити Рахунок/Рахунки.
пункт 8.8. Відмова Клієнту в обслуговуванні Карткових рахунків та операцій з Платіжними картками
8.8.1. Банк має право у будь-який час, без попереднього погодження та попередження Клієнта та/або Довірених осіб, відмовити Клієнту в обслуговуванні, що передбачає Припинення операцій з використанням ПК, а також відмову у видачі ПК (у тому числі всіх ПК, випущених до Карткового рахунку) у наступних випадках:
ж. зупинити або припинити використання ПК з метою виконання Банком вимог законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Додатково повторно фіксуємо запит та передаємо в роботу нашому спеціалісту, який надалі прокомунікує з власником рахунку, просимо зачекати на відповідь. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Зневажливе відношення до клієнтів бо закон дозволяє нікому нічого не пояснювати!
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код, або контактний номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)
Шахрайський банк
Прошу повернути мої власні гроші і не займатися шахрайством
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити ситуацію, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (9)
I asked — they answered
The operator immediately answered the question, fully satisfying my information requests.
I wish I had asked for the operator’s name or number to say thank you personally. So I’ll just say thank you to all the first line of support.
We sincerely thank you for your feedback, we are always glad to receive such kind words!
If you have any questions in the future, please contact us, we are always ready to help.
With respect and care,
@RaifHelp
Написати коментар
Банк не знімає арешт із рахунку
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка.
Відповідно до чинного законодавства України Банк обмежує доступ до грошей на арештованих рахунках лише після отримання виконавчого впровадження від виконавчої служби.
Для того щоб знову користуватися коштами необхідно вирішити питання з виконавчою службою та отримати постанову про зняття арешту.
Ящо на поточний момент документ не надходив в Райф варто звернутися до органу державної виконавчої служби, приватного виконавця, який наклав арешт.
При отриманні такого запиту Банк опрацьовує документ до 2-х робочих днів.
Додатково, ми б хотіли допомогти та перевірити інформацію, просимо написати у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Набридає спамом про депозити та акції
Дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Про актуальні пропозиції та акції ми інформуємо всіх клієнтів банку. Брати участь в цих акціях, відкривати депозит чи ні — це Ваше рішення. Дані пропозиції добровільні і банк не змушує брати участь в них.
Ми б хотіли допомогти із вирішенням даного питання, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Непрофесійність співробітників фінмоніторингу
Ми вдячні, що Ви обираєте Райф як Банк для обслуговування. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Крім цього, хочемо звернути Вашу увагу на те, що згідно Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ Райффайзен Банк, стаття 4, пункт 4.1.1:. Банк не здійснює встановлення ділових відносин та/або не підтримує ділові відносини з клієнтами, діяльність яких пов’язана з постачанням послуг щодо віртуальних активів, в тому числі здійснення переказів та платежів у віртуальних активах та/або платежів пов’язаних з віртуальними активами.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість розібратися. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що питаня врегульовано та надано всі можливі варіанти. Якщо у майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Блокування рахунків, дії фінмоніторингу
Шановний … Дякуємо за надані документи. Однак, отримана інформація не покриває усіх з перелічених у листі про припинення ділових відносин питань, а саме:
• Надати виписку з рахунку в іншому банку на який надходять заробітна плата/пенсія за період з 21.09.2023−13.12.2023.Надана виписка має розкривати інформацію щодо «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу», містити дату здійснення транзакції та ідентифікаційні дані власника рахунку. Також виписка повинна містити факт зняття готівкових коштів в сумі, яка відповідає внесенню готівкових коштів на рахунок РайффайзенБанк.
• Надати роз’яснення, щодо економічної доцільності внесення коштів готівкою через АТМ та в подальшому перерахування в інші банки.
• Згідно наданої довідки ОК5 та ОК7 дохід за 2023рік склав 163тис.грн, а готівково було внесено 184тис.грн, просимо надати пояснення та підтвердження походження коштів внесених на рахунок банку та розкрити наявність додаткових джерел фінансування необхідних для задоволення життєвих потреб.
Прошу офіційного представника Банку надати відповіді на такі запитання.
1. Наскільки коректною (раціональною) є вимога, яка міститься у першому пункті листа від Банку? Адже зрозуміло, що у Клієнта на вказаний момент могли бути власні заощадження, що він міг отримувати та знімати кошти, які надходили і з інших джерел (наприклад, після закінчення депозиту, як в моєму випадку) або просто перераховувати заробітну плату/пенсію в інший банк і вже там знімати кошти.
2. Чому Банк вимагає пояснень «економічної доцільності» від особи, яка не займається підприємницькою діяльністю, про що я писав у попердньому листі? Я просто переказував кошти між власними рахунками з подальшим відкриттям депозиту або валютообміну, і мені зручніше було внести кошти в АТМ одного банку і потім переказати їх в інший, ніж відвідувати обидва банка. Зрозуміло, що обираючи між двома банками, я обрав той, який розташований ближче до мене і має зону 24/7. Але ці прості логічні пояснення, на думку Банку, не вкладаються в поняття «економічної доцільності».
3. В попередньому листі від Банка не було вказано, що для розрахунку доходів Клієнта беруться дані тільки за 2023 р. Тому я надав довідки ОК5/ОК7, де було вказано мої доходи за попередні роки, а такоє дев’ять місяців 2023 р. Після останнього листа я надав необхідні документи, але Банк представив ситуацію так, що саме я не надав одразу повну інформацію, що призвело до черговоі ітерації запитів/відповідей і затягування процесу.
Відповіді на свій останній лист я чекаю вже тиждень, а мої рахунки залишаються заблокованими більше місяця. Я розумію, що конкретних термінів розгляду подібних справ не існує, і відповідно Банк законодавчих норм не порушив. Але такі дії Банку не мають нчіого спіьлного ані з так званою клієнтоорієнтованістю, ані просто зі здоровим глауздом. Вважаю, що всім постраждалим (а їх багато навіть тут на форумі) необхідно звертатися зі скаргами до НБУ, щоб він звернув увагу на необхідність законодавчо врегулювати відносини між Банком та Клієнтом у сфері фінмоніторингу.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Добрий день!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Відповідно до ст. 11 Закону 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» «6. Суб'єкт первинного фінансового моніторингу має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов’язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання таким суб'єктом первинного фінансового моніторингу інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії.»
Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за Ваш зворотній зв’язок, для нас це дуже важливо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Банк заблокував рахунки за купівлю Облігацій внутрішніх державних позик, Міністерство фінансів Україн
Облігацій внутрішніх державних позик, Міністерство фінансів Україн Банк заблокував рахунки.
Сума становитиме 50% місячного доходу.
Банк щоразу запитує нові документи. Думає над кожним 4−5 днів, далі запитує нові документи.
Так за весь час було надано документи
-документи, що підтверджують мету здійснених операції
— довідка з ДПС Про нарахований дохід і нараховані податки
— ОК-05
— ОК-07
— Виписка із зарплатного рахунку
— Довідка про доходи
— Податкова декларація за 2023 рік
— Квитанція № 2 до Декларація за 2023 рік
— Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом
— Довідка про нараховану заробітну плату та утримані податкі найманого сторудника
— Довідка ДПС про сплату податків
Ми вдячні, що Ви обираєте Райф як Банк для обслуговування. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Заблокировали счет
Шановний клієнте, вимушені повідомити про припинення ділових відносин. Для можливості подальшої співпраці просимо:
надати пояснення з докладним описом змісту та мети проведених прибуткових та видаткових операцій за період 19.10.2023−10.01.2024, а саме:
-документи, що підтверджують мету здійснених операції;
-документи, що підтверджують фінансовий стан у обсягах, відповідних сумам проведених прибуткових операцій по рахунку (довідка з місця роботи, декларація,
довідка з ДФС, ОК-05/ОК-07, виписки з рахунків інших банків);
-розкрити суть майбутніх операцій (періодичність, орієнтовна сума в міс., контрагенти);
-актуалізувати дані та оновити опитувальник, в т. ч. джерела походження коштів та фінансовий стан.
Документи можуть бути сформовані через застосунок Дія або мобільні застосунки обслуговуючих банків.
Відповіді необхідно надіслати на E-mail raif.help@raiffeisen.ua.
У разі не надання запитуваної інформації радимо звернутися до відділення для закриття рахунків.
Ваш Райф.
У меня были сбережения в других банках на депозитах. Я объясняю, что свои личные средства переводил в размере до 50000 гривен в месяц с других банков со своих личных счетов на ваш банк и покупал доллар. Они требуют происхождение денег. Я говорю, что эти деньги ещё у вас год назад доллары забирал с депозитов, менял на гривны и ложил в другие банки на депозит в гривне. Сейчас решил обратно купить доллары через ваш банк. В итоге заблокировали счёт и говорят приходите расторгайте счёт.
Это что, получается клиенты для них 0.
Нам щиро прикро, що ми могли призвести Вас до негативних вражень та думок про Райф. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання. Маємо намір не залишити Ваш відгук осторонь та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), адже дуже хочемо провести з Вами комунікацію і надати пояснення.
Чекаємо на зворотній зв’язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Проблеми з оплатою комунальних платежів
Ми дуже засмучені, що ця проблема вплинула на Ваше враження про додаток та в цілому про Банк. Ми б хотіли допомогти із вирішенням, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону, або ідентифікаційний код). Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Робота фінансового моніторинга
умови витримані. Всі ці, та інші документи їм представлено.Але моніторингу Райффайзен Банк цього мало. Вони вимагають надати договори володіння нерухомістю, автотранспортом, обладнанням, назвати основних контрагентів, партнерів, з якими ведеться та заплановано співпрацю (назва, код ЄДРПОУ/ІПН), надати офіційний лист з докладним описом змісту господарської діяльності. І ЦЕ ВСЕ ЗА 150000 В РІК??? «Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ» — назвіть мені, в чому було порушення вимоги чинного законодавства та постанови НБУ? Я вже більше місяця відправляю документи, які, мабуть, ніхто не читає.
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам з вирішенням. Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме Вашу ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на комунікацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Гаряча лінія банку словоблудства та брехні!
Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження та відгук для нас є дуже неочікуваним.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо негайно розібратися у ситуації та детальніше проаналізувати звернення.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотний зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Не подходите близко, бегите кто подошел.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Будемо відвертими нам надзвичайно сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо Ваше бажання вирішити питання в найкоротший термін та наразі запит знаходиться в роботі у менеджера, ми зі свого боку передали інформацію щодо повторного звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)