Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Віктор Лозовський 27 грудня 2024, 9:43
Відділення за адресою: Львів, вул. Матейка, 8
Хоті подякувати працівникам цього відділення за хорошу професійну роботу. Закінчився термін валютного депозиту і у них були доступні кошти без попереднього замовлення, яких в іншому відділенні (Стрийська) не було. Також особлива подяка Федишин Тетьяні за прфесійну роботу і приємне ставлення до клієнтів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 грудня 2024, 9:50
Добрий день!

Дякуємо за теплі слова та високу оцінку нашої роботи! Радіємо, що змогли оперативно вирішити питання і що наші зусилля принесли Вам позитивні емоції. Ми обов'язково передамо слова подяки. Ваш відгук мотивує нас продовжувати працювати ще краще. Вдячні за довіру і за те, що обрали Райф!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Svetlanak84 25 грудня 2024, 21:32
Відділення за адресою: Одеса, вул. Дерибасівська, 14
Я клієнт банку з 2021 року та користуюсь пакетом Престиж.
Хочу сказати, що за весь цей час я ще жодного разу не отримала хоча б нормальну консультацію у чаті по проблемах, які сам банк і створює.
Наприклад, зараз я знаходжусь не в Україні і в загалі в іншому часовому поясі, та банк не може надіслати мені смс у мессенжер для підтвердження електронного підпису.Тоб то я не можу користуватися My Raif, до якого сам банк і примушує перейти).
Також зараз відправила на карту невелику суму своїй близький людині, але банк не проводить платіж та тримає його в обробці! На питання у чаті що не так, ніхто взагалі не відповідає! І так, я знаю усі перевірки фінмону і ліміти, але мій ліміт не вичерпано, та гроші на картку я отримую від своєї підприємницької діяльності! Але як показує пракика, оці робітники та оператори чату взагалі не розуміють для чого вони там усі сидять і що їм треба робити.
Тому якщо ви шукаєте гарний та швидкий сервіс, вам не до цього банку!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 грудня 2024, 9:04
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Під час реєстраці в застосунку «MyRaif» код підтвердження надходить SMS повідомленням. Ми активно працюємо над вдосконаленням застосунку та можливості отримання кодів у Viber.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 грудня 2024, 10:06
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 грудня 2024, 18:12
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Serg777vn 25 грудня 2024, 19:13
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 35
Співпрацював з «Авалем» понад 10 років. Картка була «Голд», регулярно сплачував кошти за користування нею. Але з невідомих мені причин її заблокували без жодного попередження після того, як мені переказали кошти в розмірі 12 тисяч грн з картки фізичної особи. Повідомили, що картка заблокована згідно з абзацом 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Я такого абсурду ще не бачив. Зробили з мене терориста, хоча за 12 тисяч гривень можна хіба що петарди дітям купити, щоб бахкали біля банку. Попросив надати інформацію, яка конкретно транзакція порушує законодавство, проте я не отримав адекватної відповіді.
Працівник, який спілкувався зі мною через електронну пошту, виявився абсолютно некомпетентним: звертання до особи без використання кличного відмінка та розділових знаків, численні орфографічні помилки. Де їх таких взагалі беруть?
Також хотів би дізнатися, яка сума коштів підлягає фінансовому моніторингу та які існують ліміти на перекази, можливо, я чогось не знаю. Жодних порушень чинного законодавства з мого боку не було, тому прошу допомогти розібратися в цій ситуації.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 грудня 2024, 9:03
Добрий день!

Ми цінуємо співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час і нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось таке враження!
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, для аналізу.
Щиро очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 грудня 2024, 10:05
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
booba8 23 грудня 2024, 16:39
Почну з того, що я був вимушений відкрити рахунок в цьому банку, тому що підприємець відмовився переводити мої кошти на рахунок іньших банків (в яких в мене є рахунки)

Після відкриття рахунку у Райффайзен Банк (і встановлення додатку MyRaif) на протязі години,(у додатку MyRaif) без моєї згоди, було відкрито ще дві картки. Картка АТБ, і картка Fishka (від заправних станцій ОККО), послугами яких я не користуюсь в принципі.

Сьогодні, коли я знімав кошти у касі відділення, до мене підійшла начальник відділення і «запропонувала» мені підійти до консультанта райфайзенбанк, начебто для перевірки моєї причасності до співпраці з ворогом-оккупантом!!! В результаті цієї «перевірки» мені, на телефон, було встановлено додаток OLD Raiffeisen (логін і пароль прописувала консультант), в якому одразу було відкрито кредитну картку з максимальним лімітом, також мені було «запропоновано» одразу перевести частку грошей з цієї кредитної картки на мою основну. Після того як я відмовився і практично влаштував скандал, мені повідомили, що це нова політика банку і що цей кредитний рахунок я зможу закрити самостійно через місяць часу…

НЕ рекомендую цей «банк» НІКОМУ!!!

P. S. І взагалі, я дивуюсь, чому після стількох поганих відгуків, райфазенбанк (у відгуках про банки) знаходиться у графі — найпопулярніші банки, а не в графі — проблемні банки?

м. Тернопіль. Відділення райффайзен банк вул. Кардинала Йосипа Сліпого, 8
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2024, 16:48
Добрий день!

Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про Райф.
Дійсно, Банк може самостійно випустити до існуючого рахунку Клієнта додаткові віртуальні картки без подання Клієнтом до Банку будь-яких заяв. В такому випадку, Банк направляє повідомлення Клієнту про випуск такої картки.

Картка Visa Fishka дає можливість використовувати програму лояльності у мережі «ОККО» та їх партнерах. Ви можете отримувати балами таку кількість бонусів: ✔️за бензин і дизель 1 грн/л балами; ✔️за газ 0, 50 грн /л балами; ✔️за покупки смаколиків в магазинах та кафе на АЗС ОККО 5% від суми покупки балами. Картка АТБ дає знижики від 5% до акційної ціни на товари акції «Суперціна» при розрахунку карткою.
Якщо ж картки для Вас неактуальними — їх закриття можливе за запитом до чату застосунку «MyRaif».

Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, наприклад про наявність кредитної пропозиції та її переваги, але ні в якому разі не нав’язування. Ми поважаємо думки та бажання кожного, остаточне рішення залишається за Вами.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 січня 2025, 17:55
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/credits/articles/narodny-rating-bankiv-122024/
Проблема вирішена
Станіслав Шевченко 23 грудня 2024, 8:53
В Авалі обслуговувався до 30 років, почав ще коли сам працював в АППБ «Аваль». Тоді до працівників ставились дуже вимогливо, клієнт був завжди правий. На відміну від зараз, коли зіткнувся сам, та почитав відгуки на Мінфіні. Подобалось відношення безпосередньо у відділенні, обслуговування по картках, привабливі курси валют, але фінмоніторинг перекреслює всі досягнення.
Неодноразово, я та дружина, проходили раніше в банку перевірку фінмоніторингу. 2.12 замовили у відділенні зняття валюти з депозиту на 5.12. 4.12 дружина отримала запит по фінмоніторингу, з проханням надати пояснення до 11.12. Так як в нашому місті відділення закрили, то замовляли і їздили в інше місто. Видати, замовлені і підтверджені кошти, дружині відмовили, бо в них стоїть якийсь «флажок». Далі почалось відверте знущання. В запиті було «надати доходи за 2023, 2024 р.», хоча підтверджених доходів раніше за попередні періоди хватало з надлишком.Засумнівався банк в коштах, які прийшли від суб'єкта фінансового моніторингу, однієї з найбільших найуспішніших фінансових компанії — ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КАПІТАЛ УКРАЇНА» від погашення ОВДП, затребував: «а саме: договори купівлі ІЦП/заява про приєднання до Генеральної угоди Торговця/згода з правилами опрацювання та виконання доручень/заява про приєднання до Договору про обслуговування рахунку в цінних паперах/замовлення на купівлю/розпорядження, повідомлення про виконання операцій, інші документи щодо правочинів. Також, прохання надати виписку по рахунку, з якого Ви здійснювали купівлю фінансових інструментів». Питання яким чином надані документи підтвердять легальність грошей, якщо і так банку видно, що гроші зайшли безготівково від даної установи, а для мене це гора проблем — запити в ТОВ, витрата часу, нервів. По інших пунктах запиту, по готівці яка знімалась в кредитній спілці, надані копії видаткових касових ордерів, банк вимагає виписку по рахунку в кредитній спілці. Моє пояснення що, згідно чинного законодавства, кредитні спілки (до речі теж суб'єкти фінансового моніторингу) працюють з членами спілки без відкриття рахунку, Олену Горішню, Головного економіста Управління віддалених каналів сервісу та продажів АТ «Райффайзен Банк» не задовільнило і далі вимагає виписку.
Викликає сумніви компетентність працівників банку, в останньому «уточненні " Горішня О. пише «При аналізі наданих документів, а саме: видаткових касових ордерів та Відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків виявилось різниця в датах виплачених пайових членських внесків.» Це при тому що у Відомостях з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків фіксуються нарахування і виплата Доходів і податків по них, наприклад «Плата (відсотки), що розподіляються на додаткові пайові членські внески членів кредитної спілки», а в видаткових касових ордерах кошти знімались з додаткового пайового внеску. Тобто вона «аналізує» — прирівнює зовсім різні речі «додаткові пайові внески «і «відсотки нараховані на додаткові пайові внески».
З 4.12 отримали запит і три запити-уточнення, останнє уточнення 19.12 зранку, до середини дня займався запитом і, після відправлення першого пакету документів, на телефон дружина отримала повідомлення, що АТ «Райффайзен Банк» заблокував ВСІ рахунки: і картки, і депозити, і гривневі ,і валютні, при тому що зразу намагалися підготовити і надати інформацію по запитах. Подзвонили на «гарячу» лінію. Хотіли, щоб оператор з'єднав з відділом фінмоніторингу і безпосередньо поспілкуватись з працівниками, вирішити проблему, уточнити яким чином вийти з даної ситуації, коли непрофесійність працівників породжує проблеми для клієнтів і в результаті втрату клієнта для банку. Оператор повідомила, що з фінмоніторингом можна спілкуватись тільки по електронній пошті. І, дякую, запропонувала розірвати ділові стосунки з АТ «Райффайзен Банк», тоді банк здійснить переказ на вказаний мною рахунок в іншому банку. На даний час не бачу іншого виходу, ніж перехід з АТ «Райффайзен Банк» на обслуговування в іншу фінустанову. Є банки які не приймають кошти з формулюванням «розірвання ділових відносин», без різниці з чиєї ініціативи. Вже поспілкувався з керівником іншого банку, яка з радістю прийме нового клієнта, навіть з формулюванням «розірвання ділових відносин» достатньо підтвердження доходів з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2024, 9:07
Добрий день!

Нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі то, може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми маємо намір не залишити Ваш відгук осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу ситуації.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 грудня 2024, 10:25
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 грудня 2024, 15:35
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Mykhaylo2024 21 грудня 2024, 16:37
В Райффайзен Банк не вміють працювати з клієнтами. Через близькість їх відділення до дому, вирішив частину коштів з продажу ОВДП перевести в готівку. І тут почалося, надайте документи звідки взяли кошти. Надав. Надайте ще інші документи. Знов надав. Далі пишуть надайте ті самі, які я вже надав попередні рази. Пишу, я вже їх надав, в ланцюжку листування вище все є. Знов пишуть, надайте ті самі документи. Я пишу я вже їх надав, з нити щось не так? Пишуть, надайте документи, а то закриємо рахунки. Я ж не папуга повторювати по кілька разів, що вже надав всі наявні документи. В результаті заблокували рахунок. Дивні люди там працюють, тому на має бажання з ними мати справ. В двох інших банках, — Приват та Ощад, таких проблем не було, тому продовжую далі з ними нормально співпрацювати.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 грудня 2024, 16:41
Добрий день!
Щиро шкодуємо, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про наш банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ. Саме тому, ми ретельно перевіряємо кожну операцію і робимо все можливе для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Сподіваємося на Ваше розуміння, щодо важливості періодичних перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання необхідних документів.
Ваш зворотній зв'язок дуже важливий для нас, ми не залишимо його без уваги. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, щоб ми могли детальніше розібратися у вашій ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 грудня 2024, 16:59
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 грудня 2024, 14:59
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VVG75 21 грудня 2024, 15:00
Лише із останніх зашкварів даного угрупування: офіційний представник АТ
«Райффайзен банк» Науменко Орися Вікторівна, під час судового засідання, яке проводилося в режимі
відеоконференції, заявила (13хв.:20с. — 14хв.:30с., запису судового
засідання, Протокол № 2663058 від 27.03.2024, справа 543/225/23, провадження № 2-
р/543/1/24.), що стягнуті кошти надійшли від ПВ Лавріненко Я.В. на транзитний рахунок банку лише 02.11.2023 р. Але, співучасник протиправних та протилюдських дій людоїдського угрупування ат райффайзенбанк, ПВ Лавріненко Я.В., яка програла вже чотири суди різних інстанцій, подаючи свої заперечення в касаційних заявах до Верховного суду України, тримаючись зубами за своє корито приватного виконавця, надала т.з «докази» того, що представник АТ
«Райффайзен банк», провідний юрист Науменко Орися Вікторівна відверто бреше в суді, і нібито остання перерахувала вище згадані кошти ще 27.09.2023р…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 грудня 2024, 15:07
Добрий день!
Ми дякуємо за Ваш відгук та нам прикро, що у Вас склалось таке враження, щодо Банку.
Райффайзен Банк Україна – це український банк та окрема юридична особа, яка зареєстрована і працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні і припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Ми готові розглянути звернення, що стосується нашого клієнта та є незакриті питання. Просимо написати у приватні повідомлення, детальний опис та дані.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Татьяна Уклеина 18 грудня 2024, 20:19
Только купили новый телефон и поставили новую симку Life.
На новый номер, который никто ещё не знал, получили СМС с требованием оплатить какой-то борг:
«Oplachujte borg 5058,61 UAH na novi rekvizyty R UA913003 350000000265022150310 v AT «Rajffajzen Bank EDRPOU 35234236,otrymuvach TOV FK«Kredyt-Kapital. ІD 22471117
Начали поступать также и многочисленные звонки с разных номеров.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 грудня 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Хочемо зазначити, що Райф сумлінно дотримується чинного законодавства.
Для уточнення деталей по отриманому повідомленні просимо звернутись до Kredyt-Kapital.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Євген Тунік 18 грудня 2024, 17:43
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 29
Мені виконавиць дозволив користуватись рахунком до 14000 на місяць це соціальний рахунок по інвалідності 1 гр, а фін моніторинг банка заблокував карту і не чего не пояснив я другий місяць не можу нечего доказать на рахунку дві пенсії їсти нема за ще комунальні в долги зайшов будласка допоможіть.це Райффайзен банк.а виконавиць моніторингу Шульга І. О
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 грудня 2024, 17:48
Добрий день!

Щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про наш Банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Hornet3FT 17 грудня 2024, 15:54
Більш неадекватної установи стосовно оформлення карти у режимі «on-line» годі і шукати.
Видурюють у людей персональні данні а потім падають на мороз. Після двадцятої спроби оформити картку та спілкування в режимі листування з проФФессіоналами із служби «підтримки» покинув цю марну ідею. Про що зовсім не жалкую, а навпаки.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2024, 15:59
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваші плани та враження про банк.

Розуміємо Ваше небажання робити додаткові дії та надавати до банку додаткові документи. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ. Ми розуміємо важливість захисту Ваших персональних даних та дотримуємось законодавства України та міжнародних стандартів у цій сфері.

Повністю розуміємо Ваше бажання вирішити питання швидко, не витрачаючи час на походи до відділення. Як для Вас, так і для нас це реально зручно та більш економно за часом та ресурсом.

Не хотіли б залишати осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати ситуацію детальніше та допомогти Вам, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Rafate 13 грудня 2024, 18:18
Багато років користування без проблем.
Постійно блокую картки тимчасово щоб уникнути несподіванок.
Сьогодні мав зробити терміновий платіж. Спробував розблокувати картку.Зазвичай це не займає максимально одну хвилину.
Але виникли якісь проблеми в банківських операціях. Причини не пояснили, сказали чекати
Очікування розблокування затягнулося на 2 години.
Певна річ, що платіж не вдалося здійснити, час очікування перевищений
Є думка що напевно прийдеться прощатись з цим банком, через такі неякісні послуги.
Дуже прикро.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 грудня 2024, 18:25
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваші плани та враження про банк.

Наша система, як і будь-який популярний сервіс, іноді виходить з ладу. На жаль, це зазвичай, відбувається невчасно.

Зазвичай розблокування картки дійсно відбувається доволі швидко, проте іноді виникають ситуації, коли треба зачекати оновлення даних довше. Зазвичай, час очікування займає не більше однієї години.

Не хотіли б залишати осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати ситуацію детальніше, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Евгений Крайнк 13 грудня 2024, 14:22
Я не є клієнтом банку. Сьогодні 13.12, спробував набрати гарячу лінію банку і отримати консультацію по депозитам, але мені робот пару разів казав щоб я перетелефонував зі свого фінансового номеру, в мене його звісно немає. Потім мене робот все ж таки перевів на оператора, який певно був зайнятий і мені знову робот щось запропонував, але не договорив до кінця, розмову перервали гудки і потім транслювали повідомлення що всі оператори зайняті. Це єдиний банк з мого списку банків з якого мені не вдалось отримати інформацію.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 грудня 2024, 14:28
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що у Вас виникли такі складнощі з дзвінком до банку.

Дійсно, якщо Ви телефонуєте не з номеру телефону — робот може запропонувати Вам зателефонувати з фінансового номеру телефону. Але при цьому Ви можете озвучити питання, яке Вас цікавить, та дзвінок буде направлено на оператора. Якщо на момент Вашого дзвінка наявна черга на лінії — потрібно дочекатись вільного оператора.

Ми б хотіли проаналізувати детально Ваш дзвінок, для цього просимо вказати в особистих повідомленнях наступну інформацію:
1. Номер телефону, за яким Ви телефонували (номер банку);
2. Номер телефону, з якого здійснювали дзвінок (Ваш номер);
3. Дата та час дзвінка.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
orlanchik 10 грудня 2024, 10:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Рональда Рейгана, 6
1) Зв’язатись з підтримкою неможливо. Голосовий робот РАЙЯ безкінечно розповідає непотрібну інформацію, а переключити на живу людину так і не змогла.
Аж бісить, щоб отримати допомогу потрібно пройти 10 кругів АДУ!!!
Я так і не отримав допомоги від банку і зараз в мене тільки 1 бажання, ЗМІНИТИ БАНК на адекватний.

2) Також в банку, у відділенні на Рейгана 6 працюють не кваліфіковані, та зовсім не клієнтоорінтовані працівники. Не хочуть виконувати свою роботу, постійно намагаються відшити пошвидше.

Раніше банк задовольняв мої потреби, але зараз точно буду міняти, тому що у моменти коли потрібна допомога — ВИ ЇЇ НЕ ОТРИМАЄТЕ, або щоб отримати вам прийдеться їхати у відділення, і то не факт, що там Вам попадеться нормальний кваліфікований спеціаліст, який буде мати бажання Вам допомогти!!! (я ФОП і працюю з 2008 року, мав справу з багатьма банками України, але сьогодні вперше банк мене так вібисив)

Якщо це читає якась служба банка — зробіть щось з вашим голосовим помічником, щоб можна було вийти на живу людину, а також відправте своїх працівників з Рейгана 6 на підвищення кваліфікації. (працівники які займаються юридичними особами)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2024, 10:41
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 грудня 2024, 11:02
Дякуємо за очікування!
Ми дійсно засмучені, що у Ви отримали саме такі емоції при використанні послуг Банку. На всі 100 % згодні, що доступність Інформаційного центру має бути легкою та займати мінімум часу. Наш бот Рея активно вдосконалюється, щоб кожен клієнт зміг швидко вирішити своє питання чи отримати відповідь. Під час дзвінка достатньо озвучити своє пряме питання, а в свою чергу наша Рея наддасть відповідь або переведе до оператора.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним й мав гарний настрій після вирішення питання, та завжди готові допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
У нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла, які готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання.

Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації. Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LFisenko 9 грудня 2024, 14:54
Замовила валюту. Видали вчасно і без черги.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2024, 14:57
Добрий день!
Дякуємо за відгук, нам надзвичайно це приємно. Ми раді, що Вам сподобався наш сервіс і що Ви скористались послугами Райфу. Комфорт та задоволення наших клієнтів є одним із найважливіших пріоритетів.
Будемо раді бачити Вас і надалі. Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Maria98 5 грудня 2024, 10:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Ревуцького, 40-В, прим. 1016
Честно говоря не передать словами в какой я ярости, банк без какой либо на то причины заморозил мои счета, потом прекратил вообще сотрудничать разорвал договор исключительно на своих каких то личных основаниях, не попросив ничего уточнить или предоставить, после 8 лет сотрудничества это тупо не уважение к клиентам мягко говоря. В гугл плей на мой комментарий высказали мол без основательно банк не закрывает договора… хаххаха когда я пошла в банк они сказали именно что без основательно! Не предоставив ни одного аргумента просто заморозили счета! Без возможности пользоваться банком, деньги забрать можно будет в лучшем через 5 рабочих дней. А то что я меня к этим счетам были подвязаны выплаты которые я не могу перенести в другой банк им глубоко все равно!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 грудня 2024, 10:55
Добрий день!
Нам сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо повідомити, Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Запевняємо, що Райф, як і наші Банки в Україні, неухильно дотримується норм чинного законодавства та постанов НБУ.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишати осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати детальніше, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 грудня 2024, 17:08
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
ar4poff 27 листопада 2024, 21:31
Разорвали договор, была зарплатная карта, прислали письмо что остаток можно получить в отделении, и нужно какое то заявление, в приложение зайти не могу, так как уже договор разорван, соответственно не могу обратится в чат поддержки, чтобы узнать как перевести средства с карты на другой счет, может отзыв поможет решить проблему
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 листопада 2024, 9:05
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Хочемо зазначити, що рахунок може бути закрито через відсутність операцій тривалий період часу. Та, в разі наявності коштів на рахунку їх можна буде отримати у відділенні Райфу.
У разі неможливості звернутися до чаті підтримки, Ви можете зателефонувати до Інформаційного центру Банку за номером: 0800 500 500 по Україні та для дзвінків із-за кордону +38044 230 9998 (за тарифами оператора), щоб отримати детальну консультацію.
Якщо така можливість відсутня, просимо написати у приватні повідомлення Ваші дані ( ідентифікаційний код та актуальний контактний номер), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 листопада 2024, 9:23
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
stash 27 листопада 2024, 15:01
Найбільш тормознутий банк, що я зустрічав. В мене зараз заблоковані рахунок з великою кількістю грошей через те, що фінмоніторінг запросив в мене документи на походження коштів аж через 2 місяці після того, як я проводив операції. Для порівняння в Приваті зі мною звязалися через декілька годин після проведення операцій на велику суму. Я очікував що якщо вам буде треба, то ви зі мною зв’яжеться ну може через тиждень щоб я надав вам документи. А замість цього банк через два (!) місяці написав мені 1 СМС і відправив письмо на емейл яке попало в спам. Нащо вам ваші додатки якщо ви не можете навіть вивести на головний екран додатка інфу о том, що треба надати документи.

І ось я надіслав документи 20.11.2024 і райфайзен тиждень, ПОВНИЙ ТИЖДЕНЬ, порівнює чи перевищують доходи з трьох декларацій, що я надав, мої сумарні витрати. Для порівняння в Приваті мені все розблокували за 1 годину.

Потім з банком дуже складно зв’язатися, бо в старому додатку пише «чат доступен лише в новому додатку», а в новому додатку при натисканні на іконку з навушниками показує екран з номером телефону 0800 500 133 і там немає ніякого способу почати чат. Коли я подзвонив по цьому номеру мені відповів робот і потім я 10 хвилин кричав на цього AI голосового помічника, що мені потрібен фінмоніторінг та оператор, а вона мені пропонувала написати в чат, в який неможливо написати.

Нарешті коли я додзвонився до оператора, оператор не зміг мене навіть з'єднати з відділом який тиждень порівнює два числа. Все, що вона змогла запропонувати — це написати e-mail і знову, напевно, тиждень чекати відповіді.

P. S. Я взагалі збирався з нового року до цього банку свій ФОП переводити, бо в банку тарифи на продаж валюти вигідніші ніж в Приваті — але тепер все, ніколи в житті.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 листопада 2024, 15:10
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Що стосується робота при дзвінку до банку — ми розуміємо, що ви хочете одразу з’єднуватися з оператором. Ми працюємо над покращенням наших сервісів, і банк прямує в напрямку використання штучного інтелекту для забезпечення максимально швидкого та ефективного вирішення вашого питання. Іноді дійсно стаються ситуації, коли функціонал, як і будь-яка техніка, не працює досконало. Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок та просимо з розумінням ставитися до можливих «недосконалостей», ми аналізуємо кожне побажання та робимо все для вдосконалення роботи сервісу.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані: Ваш ідентифікаційний код, номер телефону, з якого Ви дзвонили до банку, дату та час дзвінка.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 листопада 2024, 18:25
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tartaram 27 листопада 2024, 14:41
Прийшло повідомлення, що вам відкрито карту Fishka Virtual. Я подумав що це якісь шахрайські дії і зателефонував у банк, там робот сказав що перетелефонують. Але я не дочекався та написав в чат. Там мені повідомили, що це банк відкрив вам таку карту і все ніби-то нормально. На моє питання, що як без моеї згоди, банк відкриває мені додаткову карту, та робить її активною, мені відповіли, що «Так» банк може так робити. Розмова в чаті проходила ніби то, я щось питав про цю картку, яка мені взагалі була не цікава. Мені намагалися розповісти, що вона дуже класна і дуже потрібна мені, і повністю ігнорували моє питання щодо самовільного відкриття картки без моєї згоди.
Звісно карту я одразу закрив через додаток.
Я нікому не раджу відкривати рахунки в цьому банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 листопада 2024, 14:48
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про Райф.

Дійсно, в рамках пакету «Райфкартка», «Райфкартка +» Банк може самостійно випустити до існуючого рахунку Клієнта додаткові віртуальні картки без подання Клієнтом до Банку будь-яких заяв. В такому випадку, Банк направляє повідомлення Клієнту про випуск такої картки до рахунку.

Картка Visa Fishka дає можливість використовувати програму лояльності у мережі «ОККО» та їх партнерах. Ви можете отримувати балами таку кількість бонусів: ✔️за бензин і дизель 1 грн/л балами; ✔️за газ 0, 50 грн /л балами; ✔️за покупки смаколиків в магазинах та кафе на АЗС ОККО 5% від суми покупки балами.

Якщо ж картка для Вас неактуальна — її закриття можливе за запитом до чату застосунків або за дзвінком за номером 0 800 500 500.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
rbu66 26 листопада 2024, 13:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А
Руководитель отдела арестов заставляет сотрудников совершать должностные преступления, дублируя арест счетов по нескольку раз по одному исполнительному производству. Так, по преступному распоряжению руководителя отдела арестов, её исполнитель Олена, задваивает и затраивает суммы арестов на счетах по одному и тому же исполнительному производству, по которому имеется несколько постанов разных исполнителей на одну и ту же сумму.

Таким образом, по иполнительному производству идет арест на 41 тысячу гривен. Через три года по тому же исполнительному производству идет пересмотр и госисполнитель ПЕРЕПОДТВЕРЖДАЕТ арест наложенный его же службой три года ранее.

Халатность руководителя отдела арестов Банка Аваль в Киеве на Алмазова 4а, позволяет ему фривольно интерпретировать положения Постановы Правления НБУ № 163 и извращенно толковать конкретно положение статьи 79 данного положения, которое гласит, что «протягом операційного дня інших документів про арешт коштів виконує їх у порядку надходження згідно» и задваивать и затраивать одну и ту же сумму ареста по одному и тому же производству. В преступном сговоре с его подчиненными неоднократные обращения (по телефону и лично на отделение) относительно банковской ошибки наталкиваются на откровенное хамство, грубость и обвинения в непонимании Постановы 163 НБУ.

Также по непонятным причинам Банк достает из своего архива устаревшие постанови про арест, по которым уже были наложены аресты этим же банком несколько лет назад и снова налагает двойной/тройной арест по документам, который банк получил несколько лет назад (НЕ в течение опердня) и по которым этот же банк УЖЕ несколько лет назад наложил арест, который не был отменён.

Общение с сотрудником отдела арестов Оленой вновь наталкивается на хамское и беспрецедентно грубую с ней коммуникацию, которая упрямо обвиняет, что все вокруг *** , включая другие банки, которые не нарушают законодательства и не накладывают двойные аресты по одному и тому же производству и упрямо закрывает всем рот. что банк учитывает полученные постановы исполнителей в порядке поступления и они не обязаны эти бумаги подвязывать к конкретным производствам. По словам Олены, если Райфайзен получит 5 постанов исполнителя по одному и тому же производству по наложению ареста на одну и ту же сумму банк заблокирует не 40 тысяч, а 200 тысяч ваших кровных денег и это Ваша головная боль, почему исполнитель прислал пять одинаковых постанов по одному производству (а такое — частая практика из-за текучести кадров у госисполнителей).

Таким образом, преступная халатность и некомпетентность Руководителя отдела арестов и её сотрудников по фривольному толкованию Постановы НБУ 163, выемке из банковского архива старых постанов, по которым банк уже наложил арест и новое накладывание арестов по этим старым постановом не просто в суровые времена лишает многолетних клиентов банка их личных (не арестованных госисполнителями) средств на годы вперёд, но и бросает огромную тень на всё Правление банка, Набсовет и лично на Предправления Писарука, который не ведает, что творит его подчиненный в лице Руководителя арестов и Руководителя Юротдела, который не может вразумить руководителя отдела арестов, правильно растолковав Постановы НБУ и связанные с ними прочие законодательные акты.

Верж невежества и некомпетентности со стороны РБА.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 листопада 2024, 13:52
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 листопада 2024, 14:05
Дякуємо за очікування!
Хочемо повідомити, що відповідно до чинного законодавства України, Банк обмежує доступ до грошей на арештованих рахунках лише після отримання виконавчого провадження від виконавчої служби. Для того щоб знову користуватися коштами необхідно вирішити питання з виконавчою службою та отримати постанову про зняття арешту. Деталі арешту і контакти виконавця є на сайті Міністерства юстиції України «Єдиний реєстр боржників» https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Райф та всі співробітники Банку сумлінно дотримуються чинного законодавства. Ми цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв’язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 листопада 2024, 14:13
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
DmytroBuryachok 23 листопада 2024, 16:02
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 35
Доброго дня, звертаюсь з проханням врегулювати ситуацію яка склалась між мною та банком, а саме блокування картки. Заблокували і попросили надати документи по руху коштів на електронну пошту. Я підготував це все і готовий відправити, але потім знову оператор сказав, що це можливо зробити тільки у відділенні. Хоча перший оператор сказав що можна в онлайн форматі це зробити. Як це може таке бути? Що перший оператор каже одну інформацію, що можна онлайн, а другий оператор говорить, що перший оператор каже не вірну інформацію. В мене немає часу і мені потрібно терміново мої кошти які на картці. Або надайте чітку адресу куди можна прикріпити документи по руху коштів, або розірвіть договір
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 листопада 2024, 16:04
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін. Спосіб надання документів (дистанційно чи у відділенні) залежить від конкретної ситуації.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 листопада 2024, 16:27
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.73
USD 42 42.4
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.73
USD 42 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝