Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жах!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
olgunija 28 лютого 2017, 23:40
Підкажіть будь ласка!!! моя мама вставила карточку прозора в термінал самообслуговування, хотіла положить гроші на кредитний рахунок, там залишалася сума3257.18гр.треба було положить 542.82гр.але ввела 550гривень,і другий раз 542.82гр.і ця сума знялась з її кредитки,і видало три великі чеки а грошей не було куди всунути! вона пішла в банк з квитанціями, пояснила ситуацію,і начальник відділення пояснила що ця сума повинна повернутись через день, два! тоість 1092.82гр.мама заспокоїлась,і проплатила через касу те що повинна була положить на кредитний ліміт! пройшло більше місяця,і ніхто не шивелиться,і на данний момент висить мінус,і ще і проценти ростуть!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 березня 2017, 16:27
Шановна olgunija!

За встановленою інформацією, 13.01.2017 р. Ви намагалися виконати поповнення кредитного карткового рахунку через Інформаційний кіоск Банку. Даний технічний засіб дозволяє здійснювати безготівкові платежі та перекази між власними рахунками Клієнта і на користь третіх осіб за допомогою платіжних карток, та не обладнаний слотом для приймання готівки. Готівкове поповнення кредитної картки можливо виконати через депозитний банкомат або касу Банку.
Враховуючи зазначене, фактично Ви здійснили два безготівкових платежі з кредитного карткового рахунку, один з яких було списано з рахунку та одразу повернено. Другий платіж було направлено на погашення відсотків за кредитом.
Оскільки погашення заборгованості за кредитним картковим рахунком шляхом списання коштів з цього ж рахунку технічно неможливе, для уникнення прострочення планового платежу співробітником відділення Вам було рекомендовано здійснити поповнення іншим способом, наприклад, через касу Банку. Станом на 07.03.2017 р., кошти, помилково сплачені Вами 13.01.2017 р., повернено на Ваш рахунок у повному обсязі.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися