Мінфін - Курси валют України

Встановити

Боже збав від такого банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
FatHarry 16 січня 2017, 13:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А
1. Мені запропонували випустити безкоштовно картку, там типу аутентифікація краща, бла-бла-бла. Погодився. Випустили, в прізвищі зробили 1 помилку, в імені -3. На моє зауваження мені запропонували перевипустити картку, але вже за гроші.
Це що за фігня така?

2.Онлайн-банкінг: Більш дурнуватого сервісу я не бачив. При першому вході запропонували змінити пароль. Змінив. Тепер не можу зайти, ні старий, ні новий пароль не проходить(робити дурня з мене не треба, я уважно вводив пароль, коли змінював, і записав його).
Далі. На Андроїді не працює — пише сталася технічна помилка.
Це я не кажу про те, що довелося ходити до відділення двічі, бо здерти покриття на картці ідентифікації то є ювілірна процедура, воно здирається разом з усим.
Боже збав такого банку…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 січня 2017, 16:01
Шановний FatHarry!

На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для аналізу описаної ситуації щодо випуску платіжної картки.
Просимо надіслати більш детальну інформацію, а саме: Ваші ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків, та дату отримання платіжної картки, на електронну адресу: info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
Після розгляду ситуації будуть надані роз'яснення на вказану Вами адресу електронної пошти.
Для отримання консультації щодо роботи системи «Райффайзен Онлайн» та зміни пароля для входу в систему, рекомендуємо Вам звертатися до Інформаційного центру Банку, за телефонами: 0 (800) 500 500 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в Україні безкоштовні) або 521 з мобильного (безкоштовно для абонентів МТС). Графік роботи Служби підтримки послуги «Райффайзен Онлайн»: пн.-пт. – з 08:00 до 00:00, сб.-нд. – з 08:00 до 20:00.
Для ідентифікації у голосовому меню необхідно обрати послідовно пункти 3; 1, ввести дані карти ідентифікації, потім – обрати пункт меню 1.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 2

+
0
No0nestar
No0nestar
17 січня 2017, 11:49
#
На рахунок покриття на картцi ідентифікації абсолютно згiдний. Та й з онлайн банкiнгом така ж бiда була.)
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
21 січня 2017, 0:34
#
Позвоните в инфоцентр, Вам сбросят пароль до первоначального (четырехзначного), и Вы сможете повторить процедуру первого входа
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися