Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
leska 4 листопада 2023, 14:16
Відділення за адресою: Київ, вул. Закревського, 51/2
27.10.23 заблокировали карту мужа с суммой 45400грн на карте.Сразу обратились в отделение по адресу г. Киев, ул Драйзера. Взяли все документы, подтверждающие происхождение денег, что з.п. полностью официальная, не минимальная, что открыт ФОП, что в налоговую поданы отчёты, за эти месяца доход больше 600тыс грн… но ответ просто поразил, у вас все ок, чего заблокировали не могу понять…вообщем идите звоните на гарячую линию и документы им отправляйте. тобишь сидит, на вид« продавец селедки», абсолютно не соображаю как принять документы. Отправили документы на корпоративную почту, приложение тут же заблокировали… дальше что-то проверяли, соответственно никто не набрал… пришёл ответ -вы нас не устраиваете как клиент! Ну и хорошо, не особо и хотелось.но деньги то не вернули, уже неделю деньги наши в банке, а платить за пользование ими никто и не собирается. 02.11 пришли в другое отделение, г. Киев, ул. Закревского. Тот же бред, абсолютно не компетентные сотрудники, которые теперь рассказывают что деньги можно забрать через 12 рабочих дней! На сайте банка чётко написано, что возврат средств и закрытие счета по заявлению клиента в день подачи заявления! На сайте НБУ, та же информация. Задали вопрос где документ про 12 дней, у фин отдела…как это? Покажите! Не можем! Так вот вопрос, а кто нам за кредит и пользование нашими деньгами будет платить? И как вы будете выкручиваться, когда в НБУ прийдет наше письмо на проверку вашего банка, и то входящее заявление, которое подписал ваш сотрудник! и почему никто не предоставил документы, подтверждающие что ваши сотрудники не придумали 12дней возврата средств! Это уже просто ужас! готовте теперь вы готовить документы
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 листопада 2023, 14:22
Вітаємо.

Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок Вашого чоловіка протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується.

Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях ідентифікаційний код Вашого чоловіка або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 листопада 2023, 14:00
Добрий день!
Дякуємо за терпіння. На поточний момент маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Менеджер з питань клієнтського сервісу контактував весь час з власником рахунку та тримав в курсі. Також, сьогодні була комунікація та надано зворотній зв’язок, щодо вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evgenij40 4 листопада 2023, 8:27
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Була ситуація в Полтаві в центральному відділенні що без купівлі страховкі не продавали в потрібному обьемі валюту і з менеджером домовились що або ті хто не хотів продавати самі звонять і запрошують чи як казала менеджер кого звільнять. Я якшо не буде звільнена управляюча на відділення ужеж не піду або «вибачення» які виявляться в запрошенні мене до відділення так і не дочекався.Так керівниця звільнена чи чому я ще не отримав «вибачень»?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 листопада 2023, 8:56
Вітаємо.

Нам шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс.

Передали менеджеру інформацію щодо Вашого нового відгуку, вона зв'яжеться з Вами додатково.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evgenij40 2 листопада 2023, 7:07
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Райфбанка не перестає дивувати.При купівлі валюти в касі, якшо не оформлювати страховку в 600 гривень, то валюту не купити.Банк заробляє при продажу валюти, а що зобовьязує купувати страховку крім лічного бажання керівництва яке вимагае від підлеглих, а ті в свою чергу від кліентів я не розумію.Може хто пояснить як вимагати якшо я не захочу страховки я не маю права придбати валюту.Ці правила створює тількі полтавське відділення на вулиці Монастирскій 5-А чи і в інших так містах?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 листопада 2023, 8:59
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування.

Нам щиро шкода, що дана ситуація призвела до таких емоцій, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс. Ми, ні в якому разі, не нав’язуємо продукти нашим Клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.

Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта. Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 листопада 2023, 16:36
Вітаємо!
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі. За Вашим запитом сигнал було взято в роботу для удосконалення сервісу. Завдяки Вашим відгукам ми знаємо в якому напрямку удосконалюватися та покращувати роботу в цілому. Раді будемо бачити Вас у відділеннях Райфу, гарантуємо позитивний настрій.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Otalavas 31 жовтня 2023, 21:34
Обробка платежу може відбуватися до 3 днів, навіть коли переказуєш між картками всередині банку. При використанні кредитної картки цього банку датою зарахування коштів вважається дата коли банк обробить платіж, тож дуже легко порушити терміни. Розрахунки процентів не прозорі і ніхто не зможе вам пояснити, чому саме така сума відсотків нарахована — так порахувала програма, це максимум що ви зможете почути.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 листопада 2023, 9:06
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Хочемо пояснити, що термін обробки платежу це технічна частина й операція відображається у виписці після повної обробки. Зазвичай це відбувається на наступний день після проведення операції. Термін зарахування коштів між власними рахунками до 10 хвилин, але після 22:00 або на вихідних час може бути довшим (наприклад 1 година). Якщо Ви здійснюєте переказ на користь третіх осіб в мережі Райфу, або в інший банк України за реквізитами IBAN — термін зарахування зазвичай від 10 хвилин до 2-х годин.

Щодо розрахунку відсотків. Нарахування відбувається згідно з Вашим кредитним договором, залежно від відсоткової ставки.
Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації, тому якщо у Вас залишились питання, напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Віталій Сінчук 30 жовтня 2023, 14:46
Відділення за адресою: Львів, вул. Любінська, 4
30.10.2023 р. за умови попередньої реєстрації через гарячу лінію Банку, відвідав це Відділення з метою отримання консультації про карткові продукти (АТБ-картка, Райф картка тощо) та відкриття картки в національній валюті. Менеджер Банку відмовилась надавати консультацію та відкрити рахунки без придбання непотрібної мені та незрозумілої по умовах страхівки невідомої мені страхової компанії. На апеляцію про порушення нею вимог нормативних документів НБУ мені в хамській формі повідомлено, що це «правила відділення». Не шановний Райфайзен Банк, Ваше Відділення на вул. Любінська 4 у м. Львів працює за придуманими ним же правилами, на якій підставі клієнту відмовлено у наданні консультації та відкритті рахунку? Вважаю дії банку — шантажем (карний злочин) Прошу провести розслідування та терміново повідомити про результати. Доцільність подальшої співпраці з банком визначатиметься окремо. Додатково — залишив на гарячій лінії корпорації АТБ інфрмацію, що при спробі відкриття «АТБ картки» Райфайзен банк поводиться некоректно, шантажує клієнтів та вимагає не передбачені тарифами кошти.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 жовтня 2023, 14:52
Добрий день!

Нам щиро шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.

Співробітники відділення можуть запропонувати Вам оформлення додаткових продуктів, але остаточне рішення завждит залишається за клієнтом.

Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Віталій Сінчук 31 жовтня 2023, 10:45
Мінфін рулить. Після вчорашнього посту, ввечері, після 18,00 передзвонили з Регіонального Відділення у м. Львів на Матейка 8, перепросили за ситуацію і запросили в банк. Сьогодні зранку якісно обслужили і всі питання вирішили. Я наголосив їм, що ніщо так дорого не дається і так швидко не втрачається, як репутація, а особливо в нашій — банківській сфері.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 жовтня 2023, 14:17
Вітаємо, шановний Віталію!
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми старались вирішити питання в максимально короткі терміни. Ми цінуємо кожного клієнта без виключення та обіцяємо, що у подальшому подібних ситуацій не буде. Цінуємо, що з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
alexander6433 27 жовтня 2023, 13:49
Відділення за адресою: Харків, вул. Молочна, 6
В четверг 26 октября, пополняли карту в отделении Райффайзен по адресу молочная 6, завис терминал. В результате чего терминал принял 24500 гривен. На карту деньги не поступили, квитанции терминал не выдал. Просто выплюнул карту
Работник отделения сообщил что в таких случаях нужно звонить на горячую линию, далее цитата «… но вы не переживайте, вы опишете свою проблему, и до конца дня, максимум завтра средства точно поступят на карту». На горячую линию дозвонились где-то через 30 минут. Зарегистрировали заявку и ждали до обеда след. дня. Так как деньги все еще не пришли на карту снова звоним на гор. линию и уже там сообщили что заявка зарегистрирована на 9 ноября … На просьбу о том, что средства нужны гораздо быстрее, адекватного ответа не получили. У меня финансовые вопросы, которые нужно погасить здесь и сейчас! Какой-то срочной реакции на нашу проблему нет, хотя мы об этом просим. Очень сожалеем что открыли счет в этом банке.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 13:56
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що кожен запит на оскарження операцій розглядається індивідуально, та термін розгляду визначається відповідно до орієнтовного часу, який потрібен банку для перевірки (інкасація, аналіз відео з камер спостереження тощо).

Ми на 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз.

Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення для більш детальнішого аналізу, та вкажете Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 жовтня 2023, 14:36
Добрий день!
Дякуємо Вам за очікування, терпіння та можливість вирішити ситуацію. Отримала зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що ситуацію було проаналізовано та вона з'єдналася з Вами. На поточний момент питання вирішено.
Якщо у майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Однажды зашел в Райф оформить карту — нет електричества. Прождал с утра до обеда, и ушел ни с чем. Понимаю, банки живут бедно, откуда у них деньги на генератор или зарядную станцию. Спустя время зашел снова, карту оформили но… перепутали цифру телефона! А ехать в отделение 25 км путь не близкий да я и на работе! Не беда — есть интернет, чат, на желтом конверте номера выручалки… Итак, пишу в чат, ответ, сочувствуем, но мы подобные вопросы не решаем. Звоню по указанным номерам, но там не люди, там робот Рея, соедините с оператором говорю ей, она мне: а по какому вопросу?) я чуть со стула не упал, дайте оператора ему и скажу по какому…спустя час с большими нервами таки уговорил эту кибер-машину соединить меня с живым человеком. И что же? Ответ: Ничем не могу помочь, вам нужно ехать в отделение! Блин, нанимать машину, проситься с работы…Снова пишу в чат снова мольба о помощи, и так с десяток раз…И о Силы Небесные на какой то день, таки приходит ссылка на страницу где заполнив форму можно поменять финансовый номер.Выводы, все эти дни мне врали, от меня отмахивались как от назойливой мухи, короче водили за нос…Иван на Петра, Петро на Ивана. Что мы за люди таки, почему у нас все через…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 11:12
Добрий день!

В першу чергу хочемо принести вибачення за доставлені незручності під час обслуговування. Зміна фінансового номеру можлива в застосунку Райффайзен Онлайн, якщо наявний доступ до старого номеру телефону. Якщо доступу до старого номеру немає, то у такому випадку зміна можлива за зверненням до відділення Банку або ж за допомогою «Відеоідентифікації».
Додатково хочемо зазначити, що на сьогодні 150 відділень банку по всій Україні мають генератори, які підтримують роботу практично відразу після вимкнення електроенергії.
Перелік відділень розміщено на сайті банку https://raiffeisen.ua/viddilennya.та на сайті проєкту Power Banking НБУ.https://power.bank.gov.ua/

Хочемо розібратись в ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Maksym . 26 жовтня 2023, 22:43
обратился в данное отделение за покупкою валюты, на что сказали, что покупка валюты сейчас невозможна и делается только под заказ, но заказ возможен только в случае приобретения страховки за 240 грн на 1 месяц. видимо мало того, что банк продает ее по коммерческому курсу, который выше чем у других банков, и зарабатывает на этом, так еще и сотрудники решили план выполнить на данной услуге…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 9:05
Добрий день! Перш за все ми вдячні за очікування.

Нам надзвичайно сумно, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.
Придбати іноземну валюту можливо тільки в межах купленої. Для купівлі валюти Вам необхідно звернутися до відділення для уточнення її наявності в порядку живої черги. Щодо замовлення коштів в касі, то призначити зустріч можемо лише для отримання коштів з рахунків наших клієнтів. Менеджер у відділенні може розповісти клієнтам про наявні послуги, розповісти про переваги, але остаточне рішення приймає клієнт.
Також хочемо зазначити, що валюобмін можливо здійснити не виходячи з дому, у Вашому мобільному додатку. Проте є певні обмеження для здійснення цієї операції — 50 000 гривень на місяць. Надаємо Вам посилання на сайт, де зможете відслідковувати курси валют: https://raiffeisen.ua/currency.

Хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за Ваш зворотній зв'язок, для нас це дуже важливо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vagsgdv 26 жовтня 2023, 18:20
Користуюсь послугами цього банку вже давно.Недавно вирішила взяти собі кредитну картку.Дуже не задоволена, так як кредитний ліміт банк постійно підіймає без моєї згоди.Постійно потрібно просити щоб зменшили його назад.Оператор спочатку впрошує не зменшувати, типу кошти ніколи лишніми не бувають, а потім погоджується зменшити, але ніхто його не зменшить поки їм ще раз не напише і не нагадаємо.Тільки зменшуть, проходить кілька тижнів і знову його підіймають без моєї згоди🤬.Дістили уже, наглості такої, я ще не бачила ніде.Буду відмовлятися від неї.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 18:29
Добрий день!

Нам шкода, що дана ситуація у Вас викликала такі емоції.
Дуже круто, що у Вас не виникає потреби у використанні додаткових коштів. Бажаємо, щоб і надалі така потреба у Вас ніколи не виникала! Проте, погодьтесь, в наш час важливо мати резерв на непередбачені обставини — переїзд, незаплановані покупки. Ліміт точно не буде зайвим, а навпаки, зможе підстрахувати Вас, до того ж, збільшення кредитного ліміту ніяким чином не впливає на заборгованість, якщо вона наявна.

Ми дуже хочемо проаналізувати ситуацію, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vadim19881 25 жовтня 2023, 10:16
Никому не советую. Абсолютно бездарные консультанты колл-центра, каждый говорит разную информацию, просишь закрыть карту, они в ответ советуют ее заблокировать, но не закрыть. Нужно днями ждать, пока примутся действия по твоему вопросу (от 2 до 10 дней в среднем). Карты этого банка легко открыть, но закрыть очень проблематично. По сравнению с приватом тем же — просто бездарный банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 10:21
Добрий день! Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Для закриття рахунку Ви можете здійснити запит в підтримку чату Райффайзен Онлайн: «Більше» — «Зв'язок з банком»- «Чат.
Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Oleg P. 24 жовтня 2023, 17:58
11.09.2023 р. Заблокували зарплатну картку одразу після отримання заробітної плати! Прислали на почту листа надати письмові пояснення та документи! Звернувся в відділення банку де обслуговуюсь, так як мій додаток теж заблокували. З працівником банку ми разом відправили документи та пояснення які були вказані в листі! Не вистачало виписки з приват банку і письмового пояснення -надіслав. Після двадцяти днів очікування приходить відповідь з тими самими запитаннями і так по сьогоднішній день! Скажіть будь ласка в якій європейській країні банк вирішує чи будуть твої діти сьогодні вечеряти, чи будуть тепло вдягнені, чи отримає батько (інвалід) сьогодні ліки, чи заправиш авто, чи сплатиш кредит??? На мою думку банк повинен робити кращі умови для своїх клієнтів, а не знущатись з них, таке враження що там не люди працюють, а роботи,і відповість мені також робот! Куди в такій ситуації звертатись, ніхто не знає ні в банку відділення ні на гарячій лінії -тільки пишіть на почту і все! Можливо хтось під скаже?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 18:02
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що у Вас виникло негативне враження щодо Банку. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 25 жовтня 2023, 17:12
Вітаємо!

Перш за все, дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що з Вами зв’язались у телефонному режимі та надали пояснення щодо запиту. У разі додаткових уточнень чи запитань, менеджер залишила також контакт для зв’язку.
Якщо у майбутньому виникне потреба в консультації, звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
idmitrik 24 жовтня 2023, 17:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Севастопольська, 7/13
Залишу свій досвід спілкування з фін.моніторингом Банку.
Моя мати є приватним підприємцем. Щомісяця частину свого доходу (задекларованого) знімає готівкою для власних потреб, а іншу частину відправляє на мій рахунок в якості фінансової допомоги для майбутнього придбання мною нерухомості. Таким чином моя мама хоче допомогти мені фінансово, оскільки має таку можливість. Крім того, певну частину заробітної плати, одержаної на рахунок в іншому банку, я знімав та вносив на рахунок Райфу для розміщення на ощадному рахунку. 09 жовтня 2023 року банк без попередніх запитів заблокував рахунки. 10 жовтня 2023 року, звернувшись до відділення, мені надали лист із запитом про надання пояснень операцій за рахунком. В той же день, мною були надані запитувані документи (податкова декларація, виписка із ЗП рахунку, довідка із ПФУ про нараховані доходи) та письмові пояснення суті операцій. 13 жовтня 2023 року Банк надіслав додатковий запит на надання доцільності перерахування коштів моєю мамою на мій рахунок. Я знов пояснив Банку, що моя мама направляє частину свого прибутку мені в якості допомоги для придбання квартири. 20 жовтня 2023 року Банк надіслав ще один запит із тим самим питанням — «з якою метою Ваша мати перераховує кошти на Ваш рахунок, а не зберігає їх на своєму». Окрім того банк запросив пояснити розрахунки із моїм другом на 50, 150 та 850 гривень (4 докумети за 2 місяці), здійснені в іншому Банку та які працівники Райфу побачили у наданій виписці із ЗП рахунку (чому банк цікавлять розрахунки на 50 та 150 грн — загадка). У відповідь я відправив письмові пояснення моє матері що вона перераховує кошти своєму сину як фінансова допомога. Сьогодні, 24 жовтня 2023 року у відповідь я отримав запит пояснити доцільність перерахування коштів ФОП моєї матері мені… Крім того Банк знову попросив виписку, яка підтверджує виплату мені заробітної плати (яку я надіслав в першому листі). Останнім пунктом запиту було «підтвердити перерахування коштів на ТОВ». Якого перерахування, на який «ТОВ» банк не уточнив, тому навіть уявлення не маю що саме банк хоче…
Підсумок. пройшло 2 тижні та 4 запити. Банк ходить по колу та ставить одні й ті ж запити — «для чого Ваша мати дає вам гроші». Питання не в походжені — адже походження підтверджене декларацією, звітом з ПРРО та випискою з рахунку ФОП, який також відкритий в РАЙФі. Я тричі пояснював що моя мама допомагає мені з придбанням нерухомості. Банк ігнорує ці пояснення та продовжує ставити це питання повторно. Крім того банк повторно запитує виписки із зарплатного рахунку, що явно свідчить про те, що банк не зацікавлений в їх розгляді та аналізі, а просто повторно запитує одні й ті ж пояснення та документи.

Представники РАЙФУ! Свої контакти я вам вже давав в особисті.
Крім того, прошу не писати стандартну фразу, що Банк не блокує рахунки, а спочатку пише запит. Це є не правдою. Мій рахунок спочатку було заблоковано, а потім надано запит із вимогою надати пояснення операціям.

Я вважаю, що перекази між родичами першого ступеня споріднення — це особисті справи сім'ї і банк максимум повинно цікавити походження коштів, а не те в кого із членів сім'ї вони зберігаються. а запити про переказ другу 50 гривень в іншому банку — взагалі смішно.
Тому якщо хтось хоче обрати собі надійного партнера — вам точно не в Райф.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 17:56
Добрий день!

Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили на рахунки, коштом яких Вони Вам здійснили зарахування. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Ми будемо вдячні, якщо Ви продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення Вашого запиту. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
GMash 20 жовтня 2023, 17:22
Відділення за адресою: Одеса, вул. Дерибасівська, 14
я моряк. решил свою зарплату переводить жене через Райф и это была самая большая ошибка. снятие наличных 1,2 % и чтобы избежать этого жена положила 18 тыс евро на 3 месячный депозит. по истечении пошла снимать. так как в сутки банки выдают по 100 тыс гр эквивалент то снятие растянулось на несколько дней. три дня получала исправно, а на четвертый день ее деньги заблокировали. попросили дополнительные документы. предоставили все- контракт с суммой зарплаты паспорт моряка выписки из заграничного банка с указанием что это зарплата. ничего не помогло. видите ли назначение платежа «Financial Help» вызвало подозрение. а как можно назвать перевод если я в море, а жена не работает дома в Украине где идет война? в итоге продолжили остаток перевести с ее счета на мой, но проценты все равно нужно платить. зачем тогда деньги держали 3 месяца на депозите? в итоге — куча потраченных нервов. я ушел из Рафа и нашел другой банк который без проблем работает с моряками без этих проблем. нам с женой 126 лет на двоих и блокировать честно заработанные деньги под надуманным предлогом по крайней мере не уместно. просил финмониторинг банка разобраться — даже слушать не стали. если менячитают моряки, а их в стране больше 120 тысяч — не связывайтесь с Райфом. этот банк не для вас.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 17:26
Добрий день!

Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок Вашої дружини протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код Вашої дружини або номер телефону, до якого прив'язано її рахунок, для аналізу.
Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 жовтня 2023, 17:02
Добрий день!

Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що з Вашою дружиною проведено комунікацію у телефонному режимі та надано пояснення щодо запиту. На поточний момент питання вирішено. У разі додаткових уточнень чи запитань, менеджер залишила також залишила контакт для зв’язку.
Якщо у майбутньому виникне потреба в консультації, звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Oksmur 20 жовтня 2023, 10:49
Півроку тому я відкрила дистанційно, оскільки перебуваю за кордоном, в банку депозит, це було дуже легко і зайняло кілька хвилин. В день закінчення строку депозиту, виявилося, що він автоматично, без будь як виявленого наміру з мого боку, був продовжений на наступний термін. Але, оскільки, в мене були інші плани на ці гроші, тож я вирішила перевести їх на інший свій рахунок. І тут почалося, виявляється закрити дистанційно депозит не так легко, щоб не сказати дуже складно. Бо банк раптом починає дуже «дбати про безпеку моїх коштів». При цьому зауважу, чомусь коли я відкривала депозит і переводила цю ж суму з одного рахунку на інший, про «безпеку моїх коштів» зовсім не йшлося. А тут почалося, щоб «подбати про безпеку моїх коштів» потрібно банку позвонити мені у роумінг за кордон, або провести відеоконференцію, де я маю продемонструвати оригінал!!! свого внутрішнього паспорту і коду… При цьому дозвонитися банку до мене «вдалося» тільки після тривалого спілкування в чаті, в якому мене переконували, що мені телефонували кілька разів, а я не відповідаю, хоча насправді ніяких неприйнятних дзвінків від банку не було. Отже висновок, банк дуже неохоче повертає депозит під дуже непереконливим аргументом турботи про наші кошти". Тож дуже НЕ рекомендую відкривати депозит принаймні дистанційно, бо, авжеж, ніхто не попереджає при відкритті, що будуть такі проблеми при поверненні депозиту.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 11:15
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми з повагою відносимось до Вашого відгуку та розуміємо, чому саме ця ситуація викликала такі емоції.
Запевняємо, що безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Райфу. Якщо за умовами депозитного вкладу передбачено автоматичне подовження, це відбувається без додаткового підтвердження чи згоди клієнта. При цьому, протягом 7-ми денного періоду з дати пролонгації є можливість подати заявку на дострокове закриття рахунку.
Ми цінуємо наших клієнтів, піклуємось про безпеку, більшість операцій можливо провести дистанційно, адже розуміємо, що на жаль, в такий складний час більшість українців розкидані у різних куточках світу.
Тому, для дострокового закриття депозитного рахунку окрім формування заявки ще необхідно підтвердити свою особу у телефонну режимі та надати власне дозвіл на виконання заявки.
Ми дуже сподіваємось на Ваше розуміння в цій ситуації та важливість.
Хочемо додатково аналізувати звернення та просимо, написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
банк заблокував картку, для розблокування запросив довідки та роз«яснення платежів за 4 місяці- довідки надав, роз»яснення надав, йолопи з фінансового моніторингу цього недобанку не можуть розібратися в 10 операціях вже більше тижня. блокують картки і звинувачують людей у спонсорстві тероризму, хоча на росії через цей банк збирають донати на зброю проти українців. звертаюся до українців- не майте ніяких справ з ціми ідіотами. цей банк іде на дно, а паралельно ще знущається над клієнтами. треба заборонити цей райффазенднобанк в Україні.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 15:23
Добрий день!

Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Vishenko 19 жовтня 2023, 0:27
28.09.2023 загинув батько, дочка жила з ним гроші зарплату він перераховув їй, та 28.09.2023−11.10.2023 люди перераховували допомогу на картку побратими, знайомі щоб висловити співчуття та надати посильну допомогу і сьогодні 18.10.2023 Аваль заблокував рахунок, до кінця дня ми спілкувалися з гарячою лінією, в інстаграм але реальної допомоги в вирішенні питання не отримали, нам порадили збирати документи від тих хто надавав допомогу, причому банківські виписки не підходять, потрібні якісь не зрозумілі довідки ,є свідоцтово про смерть 28.09.2023, в банк надавали копію, але цього недостатньо нам прислали перелік: «Шановний клієнте, вимушені повідомити про припинення ділових відносин. Для можливості подальшої співпраці просимо надати пояснення з докладним описом змісту та мети проведених прибуткових та видаткових операцій за період 20.07.2023−11.10.2023, а саме:
-документи, що підтверджують мету здійснених операції;
-документи, що підтверджують фінансовий стан у обсягах, відповідних сумам проведених прибуткових операцій по рахунку (довідка з місця роботи, декларація,
довідка з ДФС, ОК-05/ОК-07, виписки з рахунків інших банків);
-розкрити суть майбутніх прибуткових та видаткових операцій (періодичність, орієнтовна сума в міс., контрагенти);
-актуалізувати дані та оновити опитувальник, в т. ч. джерела походження коштів та фінансовий стан.
Документи можуть бути сформовані через застосунок Дія або мобільні застосунки обслуговуючих банків.
Відповіді необхідно надіслати на raif.help@raiffeisen.ua.
У разі ненадання запитуваної інформації радимо звернутися до відділення для закриття рахунків.» На пошту написали, але це ж нетерміново, почекають, мені здається що це вже повний Треш, знайшли тероріста і злодія, схаменіться
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 8:59
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді.

Нам надзвичайно шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку. При цьому, хочемо зазначити, наш Банк дотримується чинного законодавства та постанови НБУ, тому ми перевіряємо кожну операцію. У разі необхідності, буде надіслано запит, щодо надання документів для перевірки джерела походжень коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

За зверненням у соціальних мережах з власником рахунку було проведено комунікацію менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі надали пояснення, щодо ситуації у повному обсязі та дане питання знаходиться на контролі у менеджера.
Запевняємо, що ми завжди готові піти на зустріч та допомогти нашим клієнтам.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 жовтня 2023, 17:46
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування, терпіння та можливість вирішити ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу. З Вашою донькою було проведено комунікацію в телефонному режимі та надано пояснення щодо запиту. На поточний момент питання вирішено.
Якщо у майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lampa9871 18 жовтня 2023, 14:10
Просто пришла смс что арестовали 30тыс грн, и теперь на счету минус. В реестре должников нет, что это и почему неизвестно.

при открытии счета навязали страховку на машину за 2к грн.

никому не советую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 жовтня 2023, 14:20
Добрий день!
Ми дякуємо за деталізований відгук.
Хочемо повідомити, що відповідно до чинного законодавства України банк обмежує доступ до грошей на арештованих рахунках лише після отримання виконавчого впровадження від виконавчої служби.
Для того щоб знову користуватися коштами необхідно вирішити питання з виконавчою службою та отримати постанову про зняття арешту.
Згідно Закону України зняття коштів з арештованого рахунка можливе в максимальній сумі — 13 400 грн. за 1 календарний місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат), за умови, якщо Виконавець (Виконавча Служба) надішле в Банк постанову «Про визначення поточного рахунку клієнта", де буде вказано номер рахунка, з якого Ви зможе зняти кошти. Виконавець (Виконавча служба) опрацьовує такі запити протягом — 2 х робочих днів з моменту Вашого звернення та відправляє до Банку Укрпоштою.
Ми цінуємо наших клієнтів та завжди пропонуємо класні нові послуги, а вибір вже за Вами. Тому, хочемо запевнити, що жодним чином не маємо за мету нав'язати той чи інший продукт нашому клієнту.
Також, дуже хочемо розібратися в ситуації, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер або ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 жовтня 2023, 15:57
Отзыв не засчитан (на 20.10.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
LOOSKER 16 жовтня 2023, 20:50
Попытался воспользоваться услугой снятия наличных на кассе магазина АТБ. Операция после нескольких попыток была не успешной. Пришлось на терминале воспользоваться для снятия наличных услугами другого банка. Все деньги на телефоне на Гуглпей, банкоматов Райфаив городе нет. Звонок на горячую линию ничего не дал- сначала оператор сетовал на плохую связь, а когда узнал, что с того же терминала успешно проходят платежи других банков, — заявил, чтобы я уговаривал на кассе АТБ кассира связываться с банком эмитентом терминалов, чтобы они решали эту проблему. Проблема повторяется уже не первый день. Проблема не решена.
Лично для меня Райф перешёл в разряд банков «снял весь нал в день получки и забыл о проблемах!».
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 9:00
Добрий день! Дякуємо за очікування відповіді. Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Розуміємо, що в такий тяжкий час кожен клієнт хоче мати доступ до зняття коштів. Насправді причин відхилення операції може бути декілька. Ми засмучені, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Светлана Зинько 16 жовтня 2023, 16:50
Добрый день! через Райффайзен Онлайн я сделала 4 платежа за услугу которую не получила, меня обманули мошенники. Я обратилась в кибер полицию с заявлением они утверждают что начали расследование, но не чего не делают. Я обратилась на горячую линию Райффайзен банка за помощью возврата денег они меня послали в ПриватБанк так как он получатель средств пусть и разберется, в ПриватБанке меня послали обратно в Райффайзен банк. В отделении банка мне говорят это не в нашей компетенции, а на горячую линию звонила три раза и все время фудболят. Подскажите пожалуйста что мне нужно делать чтоб вернуть деньги? У меня есть Витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань и есть номер моего дела в полиции
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 жовтня 2023, 16:59
Добрий день!

Нам дуже прикро, що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти, покладаючись, на доброту інших. Ми завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Зі свого боку ми докладемо максимум зусиль для допомоги та вирішення питання. Просимо Вас написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер телефону) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 жовтня 2023, 12:02
Добрий день! Отримали інформацію від менеджера що Вам було надано пояснення. Дякуємо за відгук та можливість розібратись в даній ситуації, це допомагає нам покращувати сервіс та роботу в цілому. У разі додаткових питань — будемо раді Вам допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Huper Huper 15 жовтня 2023, 1:39
Як і в багатьох стоїть питання походження коштів. Надано всі документи, були надходження, але найсмішніше, що в Приваті закрили питання за пару годин, а тут не можуть скласти 2+2 вже 2 тиждень, при чому, що це зарплатний рахунок. Комунікація з пані Марією просто жахлива, відповідають дуже рідко взагалі без якихось деталей, просто копіюють інформацію с одного листа, а на додаткові питання ніхто не відповідає. Надав довідку, яка навіть більше ніж сума про яку є питання, а відповідь, що сума не покриває, я не розумію як взагалі можна так рахувати. Взаємодії взагалі жахлива, тільки через пошту, на запит про телефонний зв’язок відповідь в чаті, що вони так не працюють. Більше того, просять надати довідки за операціями, які проводились через них, тобто людина, яка працює з цим взагалі не аналізує інформацію, просто працює як робот. Я её знаю як їм пояснити, що якщо одну суму переводити декілька разів, то надходженнь немає, а вони додають всі операції як сумарний дохід, ну як ви можете довіряти такі питання людям, що взагалі не думають, та працюють так некомпетентно. Та і взагалі, якби я не відкрив смс, які ну дуже рідко читаю, то навіть і не знав би про це, ну жах просто.
Як топ менеджер, який зберіг зарплатний проект з ними в минулому році, накликавши на себе негатив, в цьому році буду ініціювати зміну банку.
В жодному разі не заводьте депозити там, вам просто заблокують картку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2023, 8:56
Добрий день!

Вдячні за очікування відповіді.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про Банк. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код або номер телефону, до якого прив'язано рахунок, для аналізу.
Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Huper Huper 19 жовтня 2023, 17:57
Сьогодні питання вирішено. Отримав фінальну відповідь, було важко, декілька разів відповідав на одні й ті самі питання але в останні дні відчувалось, що вже відповідає людина яка дійсно в курсі питання. Дякую пану, що зателефонував та пришвидшив питання розляду, дійсно допоміг.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 жовтня 2023, 11:50
Вітаємо ! Ми дякуємо за Ваше терпіння та розуміння. Стараємось завжди виправдовувати очікування нащих клієнтів. Цінуємо, що з нами.
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝