Відділення Райффайзен Банку: Миколаїв, вул. Артилерійська, 19-А
Адреса:
Миколаїв, вул. Артилерійська, 19-А
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Вячеслав Стангрит
5 липня 2024, 16:25
4 июля 2024 года я зашёл в центральное отделение Raiffeisen Bank в городе Николаеве по адресу ул. Артиллерийская, 19-А. Цель — пополнить карту на 41000 гривен. Направился сразу в кассу. Милая девушка-кассир выслушав меня бодро сообщила: «Идите в банкомат, сделаете это там». На моё возражение она поспешила к выходу и добавила: «Это придётся сделать двумя операциями, больше 40-ка купюр банкомат не принимает». Ну да ладно, может человеку выйти срочно нужно, подумал я и направился к банкомату. Всё что я успел сделать — вставить карту. Сразу после этого пропало электричество, погас свет. Секунд через десять он появился снова и банкомат начал перезагружаться. Карта конечно же осталась внутри. Я знаю, её не вернут, придётся перевыпускать — политика безопасности. Но! Когда я зашёл в операционный зал и рассказал о своей проблеме, мне сообщили что именную карту придётся ждать 10 дней и… перевыпуск мне обойдётся в 100 гривен. Как так? Это же форс-мажор, который однако банк мог предотвратить просто установив соответствующее оборудование, защищающее от скачков напряжения или последствий переключений. И почему в этом случае человек должен платить за вашу ошибку? Я развернулся и ушёл. Карту перевыпускать не стал. Остаток средств перевёл на карту другого банка с помощью онлайн-банкинга.
Коментарі (3)
Ответ банка
5 липня 2024, 16:32
Добрий день!
Зізнаємось, нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Виготовлення іменної картки здійснюється протягом 10 робочих днів. Замовлення додаткової картки до Вашого рахунку виконується відповідоно до тарифів Вашого рахунку. Ознайомитися з ними можна на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-25062024.pdf. Натомість Ви можете отримати у відділенні миттєву картку або віртуальну, поки триває виготовлення іменної.
Ми б хотіли більш детально розібратися в ситуації, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Зізнаємось, нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Виготовлення іменної картки здійснюється протягом 10 робочих днів. Замовлення додаткової картки до Вашого рахунку виконується відповідоно до тарифів Вашого рахунку. Ознайомитися з ними можна на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-25062024.pdf. Натомість Ви можете отримати у відділенні миттєву картку або віртуальну, поки триває виготовлення іменної.
Ми б хотіли більш детально розібратися в ситуації, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 9:58
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
Арендовал в банке ячейку. После начала войны позвонил менеджер с просьбой забрать содержимое ячейки. Не смотря на то что ячейка было оплачена еще на 6 месяцев забрал все с нее и забыл об этом. А сегодня приходит СМС что срок действия ячейки закончен 3 месяца назад и за этот период я должен оплатить аренду. На мое возражение что я не пользуюсь ячейкой менеджер ответил «нужно было читать договор». И представитель банка который ничего не сказал о необходимости расторжения договора ни в чем не виноват.
Коментарі (2)
Ответ банка
30 березня 2023, 16:24
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук. Ми хочемо розібратися у ситуації та аналізувати, що саме відбулось з коміркою після отримання його вмісту Вами чи було розірвано договір в першу чергу.
Просимо, будь ласка, Вас написати нам у особисті повідомлення (ідентифікаційний код, контактний номер ). Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за Ваш відгук. Ми хочемо розібратися у ситуації та аналізувати, що саме відбулось з коміркою після отримання його вмісту Вами чи було розірвано договір в першу чергу.
Просимо, будь ласка, Вас написати нам у особисті повідомлення (ідентифікаційний код, контактний номер ). Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вітаю. Соррі. Чому Аваль бере з мене комісію в 1% при переказі ВЛАСНИХ ВІЙСЬКОВИХ коштів з картки банку аваль на картку іншого банку?
У всіх НООМАЛЬНИХ банках це складає 0−0,5%. Навіть напівкрахобор приват бере 0,5% при переказі на картку іншого банку. Поясніть, будь ласка, свою позицію?
Чи буде мені краще змінити Аваль на Моно чи А-Банк?
ДУЖЕ НЕ ЗРУЧНО кожен раз заходити через паролі у додаток у чат в спілкуванні зі СП коли додаток висить у фоні в потрібно КОЖЕН РАЗ логініитися!!! А, коли ти знаходишся під Херсоном, поганий інтернет і трохи морозно у руки — виникає злість на аваль Де робота з клієнтами у месенджерах Вайбер, Телеграм?
Дуже прикро за крахоборні тарифи аваля у порівнянні з іншими НОРМАЛЬНИМИ Банками (А-Банк, Моно, ІЗІ та т.п.: 1, 2 та 5 місця у рейтингу МінФіна на відміну від аваля — 23!!!).
КОЛИ БУДУТЬ МЕСЕНДЖЕРИ у СП (служби підтримки) аваля? Дякую.
Коментарі (17)
У всіх НООМАЛЬНИХ банках це складає 0−0,5%. Навіть напівкрахобор приват бере 0,5% при переказі на картку іншого банку. Поясніть, будь ласка, свою позицію?
Чи буде мені краще змінити Аваль на Моно чи А-Банк?
ДУЖЕ НЕ ЗРУЧНО кожен раз заходити через паролі у додаток у чат в спілкуванні зі СП коли додаток висить у фоні в потрібно КОЖЕН РАЗ логініитися!!! А, коли ти знаходишся під Херсоном, поганий інтернет і трохи морозно у руки — виникає злість на аваль Де робота з клієнтами у месенджерах Вайбер, Телеграм?
Дуже прикро за крахоборні тарифи аваля у порівнянні з іншими НОРМАЛЬНИМИ Банками (А-Банк, Моно, ІЗІ та т.п.: 1, 2 та 5 місця у рейтингу МінФіна на відміну від аваля — 23!!!).
КОЛИ БУДУТЬ МЕСЕНДЖЕРИ у СП (служби підтримки) аваля? Дякую.
Ответ банка
16 січня 2023, 9:29
Доброго ранку!
Дякуємо за очікування на відповідь. Ми вдячні за наш захист та спокій, бережіть себе! Поважаємо Вашу думку, дякуємо за відвертий зворотній зв'язок.
Згідно тарифів Банку, при переказі з карти на карту у додатку «Райффайзен Онлайн» комісія залежить від типу тарифу: Райфкарта ( 0,5 % + 5 грн), Райфкарта + ( 0,5 % мін 5 грн). Ми можемо рекомендувати здійснювати перекази за повними реквізитами — без комісії, розділ Платежі — за реквізитами IBAN — надалі зберегти шаблон та відправляти кошти без внесення даних кожного разу.
Також, якщо Ваш мобільний пристрій підтримує TouchID FaceID у налаштуваннях профілю Ви можете встановити вхід по біометрії для швидкого входу у додаток. Ми постійно працюємо над вдосконаленням, приносимо вибачення за незручності.
Дякуємо, що Ви є та обороняєте наше місто.
Дякуємо за очікування на відповідь. Ми вдячні за наш захист та спокій, бережіть себе! Поважаємо Вашу думку, дякуємо за відвертий зворотній зв'язок.
Згідно тарифів Банку, при переказі з карти на карту у додатку «Райффайзен Онлайн» комісія залежить від типу тарифу: Райфкарта ( 0,5 % + 5 грн), Райфкарта + ( 0,5 % мін 5 грн). Ми можемо рекомендувати здійснювати перекази за повними реквізитами — без комісії, розділ Платежі — за реквізитами IBAN — надалі зберегти шаблон та відправляти кошти без внесення даних кожного разу.
Також, якщо Ваш мобільний пристрій підтримує TouchID FaceID у налаштуваннях профілю Ви можете встановити вхід по біометрії для швидкого входу у додаток. Ми постійно працюємо над вдосконаленням, приносимо вибачення за незручності.
Дякуємо, що Ви є та обороняєте наше місто.
Отримую заробітню плату на карту райфу. Два роки користуюсь додатком — не такий функціональний як у моно, але в принципі норм. Перекази не літають, але протягом декількох годин гроші доходять куди треба. Я власне про інше. Влітку закинув 500$ на депоз по цікавому курсу через валютообмін. Три місяці минули як один день і гроші впали на поточний рахунок. Заїхав у найближче відділення там де оформлював зп карту — зачинено. В інше — також зачинено. Заліз в додаток — працює тільки одне в Миколаєві …
Ну ок. Працюють 9−16. Приїхав 29.11 в 12.50. дівчина менеджер сказала що мені в касу — але там обід з 13 до 14. Засада. В додатку ні слова про обід. Фідбек в додатку — ми врахуємо ваші побажання. Але. Суму треба замовляти за два дні бо то валюта. Байдуже що то 500$. Ок. Замовив. Призначили сьогодні
01.12 на 12.00. приїхав. Черга чоловік 10. Ну ок. Чекаю. Дзвінки по роботі, месенджери, спілкування з дівчатами підтримки райфу в додатку… Врешті, півтори години очікування і вуаля — мета досягнута. Жодних питань до касира. Питання до керівництва — нахіба вам платять таку ЗП, якщо ви не можете організувати процес. Один касир і на фізиків і юрики без черги — то нонсенс. Ну і власне побажання в додатку я залишив: в Укрпошті і те швидше.
Висновок: додаток — так, відвідування відділень — ні.
Сподіваюсь, ви виправитесь.
Написати коментар
Ну ок. Працюють 9−16. Приїхав 29.11 в 12.50. дівчина менеджер сказала що мені в касу — але там обід з 13 до 14. Засада. В додатку ні слова про обід. Фідбек в додатку — ми врахуємо ваші побажання. Але. Суму треба замовляти за два дні бо то валюта. Байдуже що то 500$. Ок. Замовив. Призначили сьогодні
01.12 на 12.00. приїхав. Черга чоловік 10. Ну ок. Чекаю. Дзвінки по роботі, месенджери, спілкування з дівчатами підтримки райфу в додатку… Врешті, півтори години очікування і вуаля — мета досягнута. Жодних питань до касира. Питання до керівництва — нахіба вам платять таку ЗП, якщо ви не можете організувати процес. Один касир і на фізиків і юрики без черги — то нонсенс. Ну і власне побажання в додатку я залишив: в Укрпошті і те швидше.
Висновок: додаток — так, відвідування відділень — ні.
Сподіваюсь, ви виправитесь.
Ответ банка
2 грудня 2022, 8:56
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Нам прикро, що ми не змогли задовільнити потреби обслуговування повною мірою.
Дійсно вся сума йде під замовлення під час воєнного стану країни, замовити можливо або в чаті додатку або в Інформаційному центрі 0800 500 500.
Розуміємо, що було б зручніше за візитом відразу отримати готівку, прикладаємо зусиль, щоб обслуговування було легким та менш тривалим. Вам в свою чергу дякуємо за відгук та побажання. Будемо працювати на краще та сподіваємось, що в майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
Для зручності пропонуємо переглядати актуальний графік роботи на сайті Банку, де вказаний графік роботи відділення з перервою ( https://raiffeisen.ua/viddilennya#218537).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, що ми не змогли задовільнити потреби обслуговування повною мірою.
Дійсно вся сума йде під замовлення під час воєнного стану країни, замовити можливо або в чаті додатку або в Інформаційному центрі 0800 500 500.
Розуміємо, що було б зручніше за візитом відразу отримати готівку, прикладаємо зусиль, щоб обслуговування було легким та менш тривалим. Вам в свою чергу дякуємо за відгук та побажання. Будемо працювати на краще та сподіваємось, що в майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
Для зручності пропонуємо переглядати актуальний графік роботи на сайті Банку, де вказаний графік роботи відділення з перервою ( https://raiffeisen.ua/viddilennya#218537).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наше предприятие пользуется овердрафтом в Вашем банке с 2019г. Договор кредитования действует до 2022года.
Вчера – 27.04.2020р., наш овердрафт закрыли в связи с несвоевременным обнулением, который мы должны проводить один раз в 90 дней.
90 дней выпало на воскресенье — 26 апреля 2020г.
Мы планировали провести обнуление на понедельник – 27.04.2020г., так как последнее обнуление прошло 27.01.2020г. (из-за ошибочного расчета в 3 месяца, а также в связи с карантинным режимом работы, когда нарушены четкие действия всех структур бизнеса)
Мы, обращались к сотрудникам банка, нам ответили, что мы можем снова подать заявку на кредит.
Но у нас сложная ситуация. Собственник умер, а наследница — малолетний ребенок.
Предприятие работает стабильно, но возможности оформить новый кредит, в связи с этой ситуацией нет. Требуется время для приведения всех документов (в т.ч. уставных) в соответствие, особенно в период карантина, когда нотариусы и госрегистраторы не работают.
Ваш кредит в форме овердрафта, необходим для нашего предприятия, потому, что мы работаем по предоплате с товарами, которые остро необходимы для населения при сегодняшней ситуации.
Однако, Ваш банк не пошел нам на встречу. Я, как бухгалтер, звонила и просила, чтобы в виде исключения, нам сохранили «овердрафт», но ответ был отрицательным.
Нам сложно, но Мы переживем это. Однако нами принято решение закрыть р/счет в Вашем банке и снять терминалы.
P.S. Когда заканчиваются сроки ключей в клиент-банке есть оповещение, но когда подходит срок обнуления «Овердрафта» никто никого не оповещает. Только на другой стороне, на стороне Вашего клиента работают живые люди, которые в период карантина ходят на работу пешком или работают в удаленном доступе и зачастую выполняя работу за двоих-троих, в следствии чего многие ключевые моменты невозможно охватить.
Коментарі (3)
Вчера – 27.04.2020р., наш овердрафт закрыли в связи с несвоевременным обнулением, который мы должны проводить один раз в 90 дней.
90 дней выпало на воскресенье — 26 апреля 2020г.
Мы планировали провести обнуление на понедельник – 27.04.2020г., так как последнее обнуление прошло 27.01.2020г. (из-за ошибочного расчета в 3 месяца, а также в связи с карантинным режимом работы, когда нарушены четкие действия всех структур бизнеса)
Мы, обращались к сотрудникам банка, нам ответили, что мы можем снова подать заявку на кредит.
Но у нас сложная ситуация. Собственник умер, а наследница — малолетний ребенок.
Предприятие работает стабильно, но возможности оформить новый кредит, в связи с этой ситуацией нет. Требуется время для приведения всех документов (в т.ч. уставных) в соответствие, особенно в период карантина, когда нотариусы и госрегистраторы не работают.
Ваш кредит в форме овердрафта, необходим для нашего предприятия, потому, что мы работаем по предоплате с товарами, которые остро необходимы для населения при сегодняшней ситуации.
Однако, Ваш банк не пошел нам на встречу. Я, как бухгалтер, звонила и просила, чтобы в виде исключения, нам сохранили «овердрафт», но ответ был отрицательным.
Нам сложно, но Мы переживем это. Однако нами принято решение закрыть р/счет в Вашем банке и снять терминалы.
P.S. Когда заканчиваются сроки ключей в клиент-банке есть оповещение, но когда подходит срок обнуления «Овердрафта» никто никого не оповещает. Только на другой стороне, на стороне Вашего клиента работают живые люди, которые в период карантина ходят на работу пешком или работают в удаленном доступе и зачастую выполняя работу за двоих-троих, в следствии чего многие ключевые моменты невозможно охватить.
Ответ банка
28 квітня 2020, 9:58
Доброго дня, шановний Клієнт.
На жаль, вказаної інформації недостатньо для надання коментарів по викладеній ситуації. Просимо повідомити: код ЄДРПОУ вашої організації та контактний номер телефона на info@aval.ua з темою «Відгук Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на даний відгук.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
На жаль, вказаної інформації недостатньо для надання коментарів по викладеній ситуації. Просимо повідомити: код ЄДРПОУ вашої організації та контактний номер телефона на info@aval.ua з темою «Відгук Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на даний відгук.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Воспользовался кредитом 100 дней. Решил перед Новым годом его закрыть. Пришёл в банк, написал заявление ( перед этим естественно сумма на карте была какая пологается, даже с лихвой). Сотрудница сказала, что Я в льготном периоде и проблем с закрытием не будет, мол -ожидайте через 10 дней будут закрыта, а может и раньше. Сегодня, случайно, проходя мимо банка, думаю зайду ка узнаю, всё ли в порядке. Оказалось, нет. Оказывается, у Меня появился долг, якобы из-за того что, Я всё таки не попал в льготный период, как говорят сотрудницы банка на 2 дня. Пришлось доплатить 348 грн., это кроме того, что на карте был ещё излишек почти 200 грн. Спрашивается, где же забота о Клиентах? Можно было при написании заявления предупредить и посоветовать не спешить закрывать кредит, и есть номер телефона, можно было оповестить Клиента о возникших проблемах. Я, Клиент этого банка, получаю зарплату через него и так поступить. Разочарован, вот такой подарок на Новый год.
Коментарі (1)
Ответ банка
8 січня 2020, 12:38
Доброго дня.
За отриманою інформацією встановлено, що Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення про причини виникнення від’ємного залишку та повідомлено про повторне ініціювання закриття рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За отриманою інформацією встановлено, що Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення про причини виникнення від’ємного залишку та повідомлено про повторне ініціювання закриття рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
ИСПОЛНИТЕЛЬНАЯ СЛУЖБА деньги за объект БАНКУ ПЕРЕЧИСЛИЛА и деньги были зачислены в активы банка-запрет до сих пор не снят. Вряд ли мои знакомые впредь будут покупать залоговое имущество Аваля((((
02-03-2017 року у Центральному вiддiлi ДВС мною отриманий Акт про
проведенi електронi торги з реалiзацii майна. Постанова про зняття арешту мною як переможцем
отримана, арешт знатий, АЛЕ заборона БАНКОМ до теперьошного часу не знята-чим
порушуэться моэ право на користування та розпорядження майном. Я звертався у письмовiй формi до банку але вiдповiдь до теперiшнього часу мною не отримана. Прошу
прийняти мiри реагування та надати з цього приводу менi iнформацiю.
Олег Володимирович
Коментарі (12)
02-03-2017 року у Центральному вiддiлi ДВС мною отриманий Акт про
проведенi електронi торги з реалiзацii майна. Постанова про зняття арешту мною як переможцем
отримана, арешт знатий, АЛЕ заборона БАНКОМ до теперьошного часу не знята-чим
порушуэться моэ право на користування та розпорядження майном. Я звертався у письмовiй формi до банку але вiдповiдь до теперiшнього часу мною не отримана. Прошу
прийняти мiри реагування та надати з цього приводу менi iнформацiю.
Олег Володимирович
Ответ банка
17 березня 2017, 17:37
Уважаемый Олег Владимирович!
Учитывая поступление от Вас в Банк аналогичного запроса по электронной почте, ответ по сути Вашего запроса будет предоставлен на указанный Вами в письме электронный адрес.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Учитывая поступление от Вас в Банк аналогичного запроса по электронной почте, ответ по сути Вашего запроса будет предоставлен на указанный Вами в письме электронный адрес.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»