Відділення Райффайзен Банку: Харків, вул. Молочна, 6
Адреса:
Харків, вул. Молочна, 6
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
karina123456
15 травня 2024, 11:34
Була у відділенні: вул. Молочна, 6, де ще раз мені довели, що не можна мати справу з банком Аваль. У той день дуже довго була повітряна тривога. Очікувало багато літніх людей. Працівники їх не приймали і на питання не відповідали. Хоча могли відповісти. Один з працівників періодично виходив, щоб завести чергового під«їхавшего клієнта. Потім клієнт виходив. Потім працівник ще виходив, щоб допомогти якомусь черговому клієнту (ні з черги) з банкоматом і відповідав на питання. Але на питання літній бабусі він відповів:«Чекайте кінця тривоги, я не зобовязаний нічого відповідати». Потім він взагалі кудись поїхав. Коли був кінець тривоги, довелось стукати у двері, бо вони не хотіли відчиняти. Потім на чиє питання, — а зараз працює тільки один консультант? — НЕЧИПОРЕНКО ХРИСТИНА відповіла:« Я не обязана перед вами отчитываться, идите сядьте». Я ще раз запитала про кількість консультантів, відповідь була, — я сказала идите сядьте! Сказати, що це хамство, не кваліфікованість, та взагалі не припустимо — це не сказати нічого. В жодному банку такого ще не бачила і не чули. Коли інша жіночка теж намагалась щось сказати з приводу їх праці, таж сама Христина, відповіла, що зараз взагалі припинить обслуговувати її. Якщо ви насправді бажаєте доброго і кваліфікованого сталення до вас і отримання гарних послуг, раджу звернутись до іншого банку. Наприклад до Укрсіббанку.
Написати коментар
Ответ банка
15 травня 2024, 11:40
Добрий день!
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс та компетентну консультацію.
Безпека клієнтів та співробітників для нас найважливіший пріоритет саме тому, під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Ситуація, яка трапилась з Вами недопустима, маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс та компетентну консультацію.
Безпека клієнтів та співробітників для нас найважливіший пріоритет саме тому, під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Ситуація, яка трапилась з Вами недопустима, маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В четверг 26 октября, пополняли карту в отделении Райффайзен по адресу молочная 6, завис терминал. В результате чего терминал принял 24500 гривен. На карту деньги не поступили, квитанции терминал не выдал. Просто выплюнул карту
Работник отделения сообщил что в таких случаях нужно звонить на горячую линию, далее цитата «… но вы не переживайте, вы опишете свою проблему, и до конца дня, максимум завтра средства точно поступят на карту». На горячую линию дозвонились где-то через 30 минут. Зарегистрировали заявку и ждали до обеда след. дня. Так как деньги все еще не пришли на карту снова звоним на гор. линию и уже там сообщили что заявка зарегистрирована на 9 ноября … На просьбу о том, что средства нужны гораздо быстрее, адекватного ответа не получили. У меня финансовые вопросы, которые нужно погасить здесь и сейчас! Какой-то срочной реакции на нашу проблему нет, хотя мы об этом просим. Очень сожалеем что открыли счет в этом банке.
Коментарі (2)
Работник отделения сообщил что в таких случаях нужно звонить на горячую линию, далее цитата «… но вы не переживайте, вы опишете свою проблему, и до конца дня, максимум завтра средства точно поступят на карту». На горячую линию дозвонились где-то через 30 минут. Зарегистрировали заявку и ждали до обеда след. дня. Так как деньги все еще не пришли на карту снова звоним на гор. линию и уже там сообщили что заявка зарегистрирована на 9 ноября … На просьбу о том, что средства нужны гораздо быстрее, адекватного ответа не получили. У меня финансовые вопросы, которые нужно погасить здесь и сейчас! Какой-то срочной реакции на нашу проблему нет, хотя мы об этом просим. Очень сожалеем что открыли счет в этом банке.
Ответ банка
27 жовтня 2023, 13:56
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що кожен запит на оскарження операцій розглядається індивідуально, та термін розгляду визначається відповідно до орієнтовного часу, який потрібен банку для перевірки (інкасація, аналіз відео з камер спостереження тощо).
Ми на 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення для більш детальнішого аналізу, та вкажете Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що кожен запит на оскарження операцій розглядається індивідуально, та термін розгляду визначається відповідно до орієнтовного часу, який потрібен банку для перевірки (інкасація, аналіз відео з камер спостереження тощо).
Ми на 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення для більш детальнішого аналізу, та вкажете Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Открыть депозит легко, но никто не предупреждает, что деньги не выдадут.
Хотя я перед открытием спрашивал будет ли валюта. Но кто ж мне правду скажет. Харьков типо в красной зоне. Прошу скинуть карту зон — не могут. Вы или работайте или закрывайтесь. На мне вы уже заработали, а услугу так и не оказали. Крайне не рекомендую. И не надо писать что вы разбиретесь. Это все вранье. Деньги не выдают! Четыре депозита, теперь думаю все расторгнуть и забрать в гривне. И больше никогда о райфайзене не слышать. Надежный банк, как же. Сильных сторон у банка нет совсем. Закрывайтесь и с глаз долой.
Коментарі (4)
Хотя я перед открытием спрашивал будет ли валюта. Но кто ж мне правду скажет. Харьков типо в красной зоне. Прошу скинуть карту зон — не могут. Вы или работайте или закрывайтесь. На мне вы уже заработали, а услугу так и не оказали. Крайне не рекомендую. И не надо писать что вы разбиретесь. Это все вранье. Деньги не выдают! Четыре депозита, теперь думаю все расторгнуть и забрать в гривне. И больше никогда о райфайзене не слышать. Надежный банк, как же. Сильных сторон у банка нет совсем. Закрывайтесь и с глаз долой.
Ответ банка
23 грудня 2022, 9:03
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції.
На жаль, відділення у м. Харкові, дійсно, працюють у червоній зоні, а тому здійснити замовлення валюти завчасно неможливо. Ви можете звернутись до відділення Банку у робочий день на зняти кошти у доступній сумі на дату звернення.
Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це, однак у цей непростий час ми продовжуємо роботу, забезпечуємо обслуговування рахунку, надійне зберігання коштів.
Ви можете також обміняти валюту на гривні у «Райф Онлайн» у зручний момент.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції.
На жаль, відділення у м. Харкові, дійсно, працюють у червоній зоні, а тому здійснити замовлення валюти завчасно неможливо. Ви можете звернутись до відділення Банку у робочий день на зняти кошти у доступній сумі на дату звернення.
Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це, однак у цей непростий час ми продовжуємо роботу, забезпечуємо обслуговування рахунку, надійне зберігання коштів.
Ви можете також обміняти валюту на гривні у «Райф Онлайн» у зручний момент.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Восемь разных банков сегодня мне отказали в получении перевода « western union»… и только Ваш банк, выдал перевод в валюте без проблем!!! спасибо, что Вы единственные в такое сложное время ведёте себя достойно и честно!!!
Написати коментар
Ответ банка
31 березня 2020, 9:31
Доброго дня.
Дякуємо Вам за відгук. Нам справді приємно, що обслуговування саме в нашому Банку викликає у Вас позитивні емоції. Завжди раді бачити Вас нашим Клієнтом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Дякуємо Вам за відгук. Нам справді приємно, що обслуговування саме в нашому Банку викликає у Вас позитивні емоції. Завжди раді бачити Вас нашим Клієнтом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
17 марта пришло 2 перевода в валюте по системе western union. Попытался получить через один крупный банк, думаю все знают какой ( зел.логотип). Заявку на 19 марта одобрили, пригласили, а потом в отделении послали. Забрал 1 перевод у них в грн по грабительскому курсу. Как оказалось, получить валюту не возможно ни в одном банке, кроме Аваль. Позвонил 20 числа, сделал заказ валюты, но только на 26 марта. До последнего не верил, что выдадут в наше время. Но банк выдал валюту в назначенное время. Спасибо банку, он наверное сейчас единственный, где можно забрать перевод в $.
Единственный негатив, тяжело дозваниваться оператору.
Написати коментар
Единственный негатив, тяжело дозваниваться оператору.
Ответ банка
26 березня 2020, 16:18
Доброго дня.
Ми чудово розуміємо наскільки сьогодні нам усім важлива підтримка. Банк цінує кожного клієнта і розуміє, що надійні партнерські відносини – запорука успіху.
Дякуємо за те, що знайшли час залишити свій відгук. Що стосується дзвінків до Інформаційного центру, дійсно іноді виникають черги під час з’єднання з операторами Інформаційного центру. Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання. Також, клієнти можуть звернутися до Банку дистанційно, написав звернення у чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ми чудово розуміємо наскільки сьогодні нам усім важлива підтримка. Банк цінує кожного клієнта і розуміє, що надійні партнерські відносини – запорука успіху.
Дякуємо за те, що знайшли час залишити свій відгук. Що стосується дзвінків до Інформаційного центру, дійсно іноді виникають черги під час з’єднання з операторами Інформаційного центру. Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання. Також, клієнти можуть звернутися до Банку дистанційно, написав звернення у чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Позвонила на горячую линию с целью ознакомления с правилами закрытия карточного счета, в результате оператор вашего call-центра благополучно закрыла мне карточный счёт не ознакомившись с состоянием этого счета.На карте были деньги, когда я попросила разблокировать карту я сняла 50 грн и карта снова была заблокирована.Я снова позвонила на горячую линию и очередной оператор call центра, мне ответил, что оставшуюся сумму я снять не могу, поскольку она менее 100грн и списана на комиссии банка! Действие вашего банка я считаю не правомерными.С такой не порядочной работой банка я сталкиваюсь впервые.Не буду пользоваться вашими услугами банка.А так же советовать друзьям и знакомым!
Коментарі (6)
Ответ банка
9 січня 2020, 14:54
Доброго дня.
Обслуговування рахунків в Банку відбувається відповідно до чинних Тарифів Банку. Так, існують пакети послуг які передбачають комісію за закриття карткового рахунку: в розмірі залишку на рахунку, якщо залишок коштів менше або дорівнює 100 грн. Ознайомитися з чинними Тарифами Банку клієнти можуть на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Обслуговування рахунків в Банку відбувається відповідно до чинних Тарифів Банку. Так, існують пакети послуг які передбачають комісію за закриття карткового рахунку: в розмірі залишку на рахунку, якщо залишок коштів менше або дорівнює 100 грн. Ознайомитися з чинними Тарифами Банку клієнти можуть на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Хотел снять деньги с карты, но в ближайших отделениях и центрах самообслуживания банкоматы не работали! Обратился в кассу, кассир заверил, что за снятие своих средств комиссия не берётся. Через день был неприятно удивлён, когда обнаружил, что с меня банк снял комиссию. Банк набирает сотрудников и не может их обучить. Кассиры не знают тарифов по элементарным операциям!
Банкоматы постоянно ломаются, приходится искать по всему городу рабочий банкомат!
Написати коментар
Банкоматы постоянно ломаются, приходится искать по всему городу рабочий банкомат!
Ответ банка
15 січня 2019, 16:04
Добрый день!
Согласно имеющейся информации, пояснения относительно сложившейся ситуации предоставлены начальником отделения в телефонном режиме.
Нам искренне жаль, что ситуация, которая сложилась во время Вашего обслуживания, доставила Вам неудобства и оставила негативное впечатление о работе Банка в целом.
Дополнительно сообщаем, что ознакомиться с действующими тарифами Банка возможно на официальном сайте Банка www.aval.ua в разделе «Услуги частным лицам» — «Все услуги Банка» — «Публичное предложение о предоставлении банковских услуг» — «Тарифы банка» или перейдя по ссылке http://www.aval.ua/ru/personal/all_services/proposition/tarrifs
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Согласно имеющейся информации, пояснения относительно сложившейся ситуации предоставлены начальником отделения в телефонном режиме.
Нам искренне жаль, что ситуация, которая сложилась во время Вашего обслуживания, доставила Вам неудобства и оставила негативное впечатление о работе Банка в целом.
Дополнительно сообщаем, что ознакомиться с действующими тарифами Банка возможно на официальном сайте Банка www.aval.ua в разделе «Услуги частным лицам» — «Все услуги Банка» — «Публичное предложение о предоставлении банковских услуг» — «Тарифы банка» или перейдя по ссылке http://www.aval.ua/ru/personal/all_services/proposition/tarrifs
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»