Відділення Райффайзен Банку: Вінниця, вул. Замостянська, 9
Адреса:
Вінниця, вул. Замостянська, 9
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15, перерва: 13:00-13:45), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
TetyanaLytovko
17 червня 2020, 13:19
Доброго дня. Пишу від імені мого батька, Олйника Володимира Леонідовича. 27 травня 2020 в 7-15 ранку в мого батька з картки Райффайзен Банк Аваль зняли 2500 грн. Батько з карткою в цей момент був дома. Смс банкінг в тата не підключен, тому зрозумів що грощей не має в обід, коли пішов в АТБ. Одразу позвонили в банк. Заблокували картку, випустили нову, записались в банк на подачу заяви від руки(карантин). 29.05.2020 числа заяву написали, банк сказав що бачуть що картка знаходилась в Вінниці, а гроші зняли в Києві. Пообіцяли батькам що на протязі 5 робочих днів гроші повернуть. І попросили заяву в міліцію не подавати. Через 5 днів банк гроші не повернув. Батько позвонив на гарячу лінію. Сказали що вернуть через 10 роб днів. 10 роб днів пройшло, грошей не має. На гарячій лінії банку говорять що справа ще розглядається. Номер справи 204467 від 29.05.2020. Сьогодні батьки йдуть подавати заяву в міліцію. Копія заяви з банка в них на руках. Прошу розглянути цей випадок. Мої батьки пенсійного віку. Татові 67 років і він дуже переживає стосовно ціє ситуації. На жаль, для тата це велика сумма.
Коментарі (1)
Ответ банка
17 червня 2020, 14:30
Шановна Тетяно! Розуміємо, наскільки неприємна ситуація сталася. У свою чергу, ми завжди готові вирішувати будь-які питання наших клієнтів, але іноді це потребує додаткового часу. При цьому, працівники Інформаційного центру повідомляють орієнтовні терміни розгляду заяв на спірну операцію, які, на жаль, можуть бути подовжені у випадку необхідності проведення поглибленої перевірки. Ми докладемо зусиль для вирішення даного питання до кінця сьогоднішнього дня. Просимо Вашого батька не хвилюватись та завтра зранку перевірити рахунок, сподіваємось що звертатися кудись додатково потреба не виникне.
Дякуємо за відгук та приносимо вибачення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Дякуємо за відгук та приносимо вибачення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Добрый день, вчера хотели в кассу сдать мелкие деньги(монеты) и все банки обязаны это делать, но нам просто сказали идите в другой банк и дали адрес другого отделения и в результате мы потратили два часа времени на то, чтобы занимает 15 минут.
Коментарі (1)
Ответ банка
29 травня 2020, 12:44
Доброго дня.
В ході перевірки даних встановлено, що, на жаль, у Замостянському відділенні Вам було рекомендовано звернутись для обміну монет до іншого відділення у зв’язку з відсутністю у відділенні обладнання для перерахунку монет, так як без даного обладнання на обмін був необхідний значний час, що призвело б до неможливості обслуговування інших Клієнтів.
Ми обов’язково опрацюємо дану ситуацію з метою недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
В ході перевірки даних встановлено, що, на жаль, у Замостянському відділенні Вам було рекомендовано звернутись для обміну монет до іншого відділення у зв’язку з відсутністю у відділенні обладнання для перерахунку монет, так як без даного обладнання на обмін був необхідний значний час, що призвело б до неможливості обслуговування інших Клієнтів.
Ми обов’язково опрацюємо дану ситуацію з метою недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»