Мінфін - Курси валют України

Встановити

Работа кассы

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Jiliia0505 29 травня 2020, 11:29
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 9
Добрый день, вчера хотели в кассу сдать мелкие деньги(монеты) и все банки обязаны это делать, но нам просто сказали идите в другой банк и дали адрес другого отделения и в результате мы потратили два часа времени на то, чтобы занимает 15 минут.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 травня 2020, 12:44
Доброго дня.
В ході перевірки даних встановлено, що, на жаль, у Замостянському відділенні Вам було рекомендовано звернутись для обміну монет до іншого відділення у зв’язку з відсутністю у відділенні обладнання для перерахунку монет, так як без даного обладнання на обмін був необхідний значний час, що призвело б до неможливості обслуговування інших Клієнтів.
Ми обов’язково опрацюємо дану ситуацію з метою недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 травня 2020, 11:31
Доброго дня.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та номер Вашого телефону в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
29 травня 2020, 11:31
#
Корисний коментар
Доброго дня.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ та номер Вашого телефону в особистому повідомлені (натисніть на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися