Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зняли з картки 2500 грн (питання вирішене, 20.06.2020)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TetyanaLytovko 17 червня 2020, 13:19
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 9
Доброго дня. Пишу від імені мого батька, Олйника Володимира Леонідовича. 27 травня 2020 в 7-15 ранку в мого батька з картки Райффайзен Банк Аваль зняли 2500 грн. Батько з карткою в цей момент був дома. Смс банкінг в тата не підключен, тому зрозумів що грощей не має в обід, коли пішов в АТБ. Одразу позвонили в банк. Заблокували картку, випустили нову, записались в банк на подачу заяви від руки(карантин). 29.05.2020 числа заяву написали, банк сказав що бачуть що картка знаходилась в Вінниці, а гроші зняли в Києві. Пообіцяли батькам що на протязі 5 робочих днів гроші повернуть. І попросили заяву в міліцію не подавати. Через 5 днів банк гроші не повернув. Батько позвонив на гарячу лінію. Сказали що вернуть через 10 роб днів. 10 роб днів пройшло, грошей не має. На гарячій лінії банку говорять що справа ще розглядається. Номер справи 204467 від 29.05.2020. Сьогодні батьки йдуть подавати заяву в міліцію. Копія заяви з банка в них на руках. Прошу розглянути цей випадок. Мої батьки пенсійного віку. Татові 67 років і він дуже переживає стосовно ціє ситуації. На жаль, для тата це велика сумма.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 червня 2020, 14:30
Шановна Тетяно! Розуміємо, наскільки неприємна ситуація сталася. У свою чергу, ми завжди готові вирішувати будь-які питання наших клієнтів, але іноді це потребує додаткового часу. При цьому, працівники Інформаційного центру повідомляють орієнтовні терміни розгляду заяв на спірну операцію, які, на жаль, можуть бути подовжені у випадку необхідності проведення поглибленої перевірки. Ми докладемо зусиль для вирішення даного питання до кінця сьогоднішнього дня. Просимо Вашого батька не хвилюватись та завтра зранку перевірити рахунок, сподіваємось що звертатися кудись додатково потреба не виникне.
Дякуємо за відгук та приносимо вибачення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 червня 2020, 13:24
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Перевіремо інформацію і найближчим часом надамо коментарі. Очікуйте, будь ласка. З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 червня 2020, 13:24
#
Корисний коментар
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Перевіремо інформацію і найближчим часом надамо коментарі. Очікуйте, будь ласка. З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Зняли з картки 2500 грн (питання вирішене, 20.06.2020)