Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Львів, пл. Галицька, 14
Адреса:
Львів, пл. Галицька, 14
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-13:45, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Barsel
18 січня 2024, 19:13
Гаряча лінія банку створена для хамства, брехні, ненависті в суспільства клієнт для них це сміття, ніякого моніторингу розмов не існує суцільний фейк, з 03.01.2024 року не можуть розглянути дві скарги, дзвони не дзвони їхня ненависть до людини тільки збільшується, вам ніколи ні в чому там не поможуть суцільна брехня!
Коментарі (3)
Ответ банка
18 січня 2024, 19:18
Добрий вечір!
Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження та відгук для нас є дуже неочікуваним.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо негайно розібратися у ситуації та детальніше проаналізувати звернення.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотний зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження та відгук для нас є дуже неочікуваним.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо негайно розібратися у ситуації та детальніше проаналізувати звернення.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотний зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
04.01.2024 згідно попередньої замовлення коштів звернувся до відділення перші двері відчинені другі закриті вхід в сам зал закритий, темно читаю оголошення відділення вже два дня не працює ніхто нікого не попередив, а просто взяв і закрив відділення, звертаюсь в інші відділення суцільне хамство ви в нас не замовляли, нічого не знаємо до побачення всім службам не цікаво навіть спробувати вирішити це питання в них одна відповідь пере замовляйте можу колись віддамо коли захочемо шахраї зі Райффайзен банку запустили схему «ходунок дурачок», не довіряйте кошти цій установі тікайте від них!
Коментарі (3)
Ответ банка
4 січня 2024, 18:57
Добрий день!
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. На жаль, іноді саме такі ситуації, змушують переглянути наші помилки, та в подальшому покращувати сервіс, обслуговування Клієнтів. Відділення за адресою м. Львів, пл. Галицька, 14 тимчасово не працює 04.01 та 05.01. Щиро перепрошуємо за незручності. Ми розуміємо, що ця ситуація могла б вплинути на Ваші плани.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме контактний номер телефону, або ідентифікацій код. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. На жаль, іноді саме такі ситуації, змушують переглянути наші помилки, та в подальшому покращувати сервіс, обслуговування Клієнтів. Відділення за адресою м. Львів, пл. Галицька, 14 тимчасово не працює 04.01 та 05.01. Щиро перепрошуємо за незручності. Ми розуміємо, що ця ситуація могла б вплинути на Ваші плани.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме контактний номер телефону, або ідентифікацій код. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Володимиру Миколайовичу Миколайчуку
голові правління Райффайзен Банку Аваль
ЗАЯВА
Прошу Вас розібратись і втрутитись у ситуацію, яка склалась з моїм прикрим «обслуговуванням» у Вашому
банку. Мій син Аврамишин В.М. знаходиться після важкої травми в ДТП і потребує
тривалого і коштовного медичного обслуговування в КМКЛШМД ( м. Львів ). Ми попросили допомогу у людей
розмістивши оголошення в ФЕЙСБУКУ і попросили допомоги громадськості.
В результаті атаки шахраїв на мій рахунок і спроби заходу з використанням номеру мого телефону
та останніх номерів (родини, на які я дзвонила) – картка була заблокована 27.12
службою безпеки Вашого банку.
27.12.19 я у супроводі родини і свідків відвідала філію Вашого банку в м. Львів і звернулась з питаннями про
роз’яснення ситуації до працівників філії (вул. Галицька, 14). Працівників банку було попереджено про
спробу доступу шахраїв до мого рахунку і зняття наявних грошей у сумі більше 40 000 грн.
Було наголошено, що у мене не має особистого кабінету і всі платежі я провожу лише у зазначеній лікарні, за
медикаменти та супровідні послуги у м. Львів.
Я попросила розблокувати мій рахунок пред’явивши необхідні документи і забезпечити мені безпечне зняття
готівки. У відповідь почула, що у п’ятницю 27.12.19 р. – скорочений робочий день – зняти можна в банкоматі за
декілька годин або у сусідньому відділенні ( за пару вулиць, якщо встигнете).
З 16.00 по 24.00, у п’ятницю – мені вдалось зняти 30 200 грн. ( решту суми у ТЦ «Спартак», м. Львів) банкомат
відмовився видавати.
28.12.19 р. будучи у лікарні в реанімації в сина спробувала розрахуватись за необхідні ліки я побачила, що
замість 14300 грн. на рахунку залишилось 57 грн.
З 15.00 до 16.00 я і мій племінник ( Молодов Д.В. ) дзвонили на гарячу лінію
Вашого банку намагаючись попередити працівників банку про злочинні дії шахраїв і зупинити або відмінити
проведення розрахунків з моєї картки та рахунку. Всі наші спроби були марні, чули лише про вдалі трансакції
та не можливість їх відміни, блокування і т.п.
Виникають питання:
1) Чому не зважаючи на моє попередження про протиправні дії шахраїв, служба безпеки не втрутилась при
повторному ( вдалому ) акті крадіжки?
2) Чому працівник банку 27.12.19 р. – не зауважила на мої прохання по обмеження доступу до будь яких спроб
переказу грошей, не підтверджених кодовим словом чи дзвінком?
3) Чому без моєї згоди була проведена трансакція 28.12.19 р. на картку іншого банку ( ймовірно ЕКСІМБАНКУ?)
чи будь якого іншого банку, без належної моєї ідентифікації, не зважаючи на попередні застереження?
4) Чому мені, як клієнту Вашого банку не було надано комплекс банківських послуг і не забезпечено безпеку
грошових надходжень, їх належне зберігання та обслуговування мене як клієнта?
5) Чому працівники банку запевняючи мене у повній безпеці моїх вкладень у Вашому банку надали неправдиву
інформацію, що обслуговування рахунку можливо лише до прив’язки мобільного номеру ( була порада
відновити заблоковану сім карту – що мабуть і призвело до крадіжки)?
Чи це означає, що коштами вкладників можуть розпоряджатись шахраї на власний розсуд при прямій «без»
діяльності служби безпеки банку( в цілях «безпеки» вівся аудіо запис і Ви можете перевірити записи відео
спостережень свого відділення банку в м. Львів від 27.12.19 р.)?
Відповідне звернення здійснено в правоохоронні органи.
28.12.19 р.
Коментарі (2)
голові правління Райффайзен Банку Аваль
ЗАЯВА
Прошу Вас розібратись і втрутитись у ситуацію, яка склалась з моїм прикрим «обслуговуванням» у Вашому
банку. Мій син Аврамишин В.М. знаходиться після важкої травми в ДТП і потребує
тривалого і коштовного медичного обслуговування в КМКЛШМД ( м. Львів ). Ми попросили допомогу у людей
розмістивши оголошення в ФЕЙСБУКУ і попросили допомоги громадськості.
В результаті атаки шахраїв на мій рахунок і спроби заходу з використанням номеру мого телефону
та останніх номерів (родини, на які я дзвонила) – картка була заблокована 27.12
службою безпеки Вашого банку.
27.12.19 я у супроводі родини і свідків відвідала філію Вашого банку в м. Львів і звернулась з питаннями про
роз’яснення ситуації до працівників філії (вул. Галицька, 14). Працівників банку було попереджено про
спробу доступу шахраїв до мого рахунку і зняття наявних грошей у сумі більше 40 000 грн.
Було наголошено, що у мене не має особистого кабінету і всі платежі я провожу лише у зазначеній лікарні, за
медикаменти та супровідні послуги у м. Львів.
Я попросила розблокувати мій рахунок пред’явивши необхідні документи і забезпечити мені безпечне зняття
готівки. У відповідь почула, що у п’ятницю 27.12.19 р. – скорочений робочий день – зняти можна в банкоматі за
декілька годин або у сусідньому відділенні ( за пару вулиць, якщо встигнете).
З 16.00 по 24.00, у п’ятницю – мені вдалось зняти 30 200 грн. ( решту суми у ТЦ «Спартак», м. Львів) банкомат
відмовився видавати.
28.12.19 р. будучи у лікарні в реанімації в сина спробувала розрахуватись за необхідні ліки я побачила, що
замість 14300 грн. на рахунку залишилось 57 грн.
З 15.00 до 16.00 я і мій племінник ( Молодов Д.В. ) дзвонили на гарячу лінію
Вашого банку намагаючись попередити працівників банку про злочинні дії шахраїв і зупинити або відмінити
проведення розрахунків з моєї картки та рахунку. Всі наші спроби були марні, чули лише про вдалі трансакції
та не можливість їх відміни, блокування і т.п.
Виникають питання:
1) Чому не зважаючи на моє попередження про протиправні дії шахраїв, служба безпеки не втрутилась при
повторному ( вдалому ) акті крадіжки?
2) Чому працівник банку 27.12.19 р. – не зауважила на мої прохання по обмеження доступу до будь яких спроб
переказу грошей, не підтверджених кодовим словом чи дзвінком?
3) Чому без моєї згоди була проведена трансакція 28.12.19 р. на картку іншого банку ( ймовірно ЕКСІМБАНКУ?)
чи будь якого іншого банку, без належної моєї ідентифікації, не зважаючи на попередні застереження?
4) Чому мені, як клієнту Вашого банку не було надано комплекс банківських послуг і не забезпечено безпеку
грошових надходжень, їх належне зберігання та обслуговування мене як клієнта?
5) Чому працівники банку запевняючи мене у повній безпеці моїх вкладень у Вашому банку надали неправдиву
інформацію, що обслуговування рахунку можливо лише до прив’язки мобільного номеру ( була порада
відновити заблоковану сім карту – що мабуть і призвело до крадіжки)?
Чи це означає, що коштами вкладників можуть розпоряджатись шахраї на власний розсуд при прямій «без»
діяльності служби безпеки банку( в цілях «безпеки» вівся аудіо запис і Ви можете перевірити записи відео
спостережень свого відділення банку в м. Львів від 27.12.19 р.)?
Відповідне звернення здійснено в правоохоронні органи.
28.12.19 р.
Ответ банка
2 січня 2020, 16:18
Доброго дня!
Перш за все зазначаємо, що Правила безпеки користування платіжними картами викладені на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/personal/cards/advises/bezpeka/ («Послуги приватним особам» — «Платіжні картки» — «Заходи безпеки» — «Правила користування платіжними картками»).
У випадку, якщо Ви вважаєте, що проти Вас було скоєно шахрайство з боку третіх осіб, рекомендуємо звертатись безпосередньо до правоохоронних органів України, в порядку чинного законодавства.
Також, Ви маєте можливість залишити інформацію щодо даного випадку на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю, за посиланням: https://cyberpolice.gov.ua.
Сподіваємось на взаєморозуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Перш за все зазначаємо, що Правила безпеки користування платіжними картами викладені на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/personal/cards/advises/bezpeka/ («Послуги приватним особам» — «Платіжні картки» — «Заходи безпеки» — «Правила користування платіжними картками»).
У випадку, якщо Ви вважаєте, що проти Вас було скоєно шахрайство з боку третіх осіб, рекомендуємо звертатись безпосередньо до правоохоронних органів України, в порядку чинного законодавства.
Також, Ви маєте можливість залишити інформацію щодо даного випадку на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю, за посиланням: https://cyberpolice.gov.ua.
Сподіваємось на взаєморозуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
25 серпня. Вечір. Саме відділення зачинене, потрібний був банкомат. Авторизувався картою(щоб користуватись банкоматом та терміналом потрібно попасти в приміщення за допомогою авторизації), зайшов, зробив свої справи. Вийти не зміг! Заблокувались двері. Ломати їх я не став. Звернувся до колл-центру.(ну тут я міг звернутись до МНС чи Поліції… може був і правий) Від моменту розмови до першої конкретної відповіді минуло 40 хвилин.(Під музику очікування я ледь не заснув) І ще 50 хвилин я чекав поки людина приїде і відкриє мене.
Як добре те, що я спокійна людина. Як добре те, що я не почав матюкати оператора.
Висновки:
1. Швидкодія — 1 з 10.
2. Колл-центр — 2 з 10. (музику змінити негайно)
3. Технічне забезпечення банку — 0 з 10.
P.S. Я би міг вибити двері до самого відділення(залу) і по мене приїхали ваші працівники за 5 хвилин. :)
Всіх благ.
P.P.S.Якщо мені мільйон доларів нарахують у ВАШОМУ банку — не прийду, так як не зможу вийти :)
Коментарі (1)
Як добре те, що я спокійна людина. Як добре те, що я не почав матюкати оператора.
Висновки:
1. Швидкодія — 1 з 10.
2. Колл-центр — 2 з 10. (музику змінити негайно)
3. Технічне забезпечення банку — 0 з 10.
P.S. Я би міг вибити двері до самого відділення(залу) і по мене приїхали ваші працівники за 5 хвилин. :)
Всіх благ.
P.P.S.Якщо мені мільйон доларів нарахують у ВАШОМУ банку — не прийду, так як не зможу вийти :)
Завел в этом банке пенсионную карту. Был удивлен тем, что меня отправили в пенсионный фонд заносить им справку с номером моего нового счета. Потратил полдня в очередях и добираниях. как-то сразу осадок неприятный остался. Это первый банк у меня который так поступает. В ожидании новых разочарований. Так не хочется назад в прихват возвращаться…
Коментарі (1)
Ответ банка
10 листопада 2015, 10:15
Добрый день, уважаемый tkacha!
Пенсионный фонд Украины осуществляет прием документов об открытии счетов как от сотрудников банковских учреждений, так и непосредственно от пенсионеров.
При этом, внимание сотрудников отделений акцентировано на необходимости согласования с Клиентом порядка передачи документов в подразделения Пенсионного фонда, с целью выбора способа передачи, наиболее удобного для конкретного Клиента.
Приносим свои извинения за доставленные Вам неудобства. Надеемся, что данный случай не повлияет на наше дальнейшее взаимовыгодное сотрудничество.
Уверяем Вас, что сотрудники Банка заинтересованы в качественном и профессиональном предоставлении услуг Клиентам.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Пенсионный фонд Украины осуществляет прием документов об открытии счетов как от сотрудников банковских учреждений, так и непосредственно от пенсионеров.
При этом, внимание сотрудников отделений акцентировано на необходимости согласования с Клиентом порядка передачи документов в подразделения Пенсионного фонда, с целью выбора способа передачи, наиболее удобного для конкретного Клиента.
Приносим свои извинения за доставленные Вам неудобства. Надеемся, что данный случай не повлияет на наше дальнейшее взаимовыгодное сотрудничество.
Уверяем Вас, что сотрудники Банка заинтересованы в качественном и профессиональном предоставлении услуг Клиентам.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»