×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Всі курси банку |
Поменять финансовый номер
Захожу в А-Банк, а мне нужно ввести пин код карты который я забыл, тоже самое написал в чат, сразу ответили, позвонили, подтвердили мою личность, пин код установили!
Спасибо что выполняете работу даже в такое время. Всем советую!
Написати коментар
Спасибо за обслуживание
Написати коментар
Мошенник
Написати коментар
А-Банк надійний партнер!
Коментарі (1)
Помощь
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
4323 3570 2687 4293 или 4323357026874293 — Громилко Даниил Евгеньевич, мошенник!
Проживает в Днепропетровской области, где-то в районе Павлограда. Фото его есть. Его номер — 0959007844 Кидает людей на минимальную предоплату, якобы продавая обувь.
Банк по прежнему никак не реагирует на данное обращение, и такие люди живут за счёт обмана других.
Коментарі (2)
Norm support
Написати коментар
Клиентская поддержка
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Звернення за зміною фінансового номеру.
Через три хвилини після консультації був дзвінок з банку, і все буд швидко та зрозуміло.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Не смог зайти в приложение
Если Вы находитесь заграницей смс может не поступать по разным причинам. Ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении, проверим причины и поможем.
Написати коментар
Работа поддержки
Ваше замечания касательно приложения АБанк24 переданы разработчикам.
Мы рады, что Вы остались довольны диалогом с нашим Сотрудником, надеемся и в дальнейшем радовать Вас.😊🍏
Коментарі (3)
Вдячна персоналу відділення
Ми раді, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Написати коментар
SWIFT перевод , НЕ ПЕРЕВОДИТЕ!
Сделали перевод мне ещё 06.06.22 и до сих пор не дошли, предоставил банку все документы которые просили, в том числе МТ-103 протокол, банк мне просто отвечает что не видит средств и прямо говорит отзывайте средства, это вообще нормально? Я думал А-Банк один из ТОП банков Украины, но видимо ошибся …
Коментарі (1)
Подяка
Написати коментар
Прощення заборгованості за відсотками
У разі невиконання оплат за вашими кредитними зобов’язаннями банк буде змушений передати інформацію про прострочення ваших платежів до Українського Бюро Кредитних Історій (УБКІ). Це негативно може позначитися на Вашій репутації та вплинути на можливість майбутнього кредитування не тільки в А-Банку, а й у інших банках. Гарного Вам дня!»
Отримавши вищевказану смс я одразу ж сплатила суму в 1400,00грн та зателефонувала представнику банка за телефоном 3777 з метою дізнатися коли саме будуть списані %, як гарантувалося у смс повідомленні. На що працівник банку мені відповів, що перед тим як сплачувати вказану суму, я повинна була зателефонувати до банку (навіщо???) і тільки потім перераховувати кошти. А тепер-все (!), банк ніяких відсотків «простити» не може, бо я заздалегідь не зателефонувала… У мене питання-де в смс повідомленні було вказано про необхідність попереднього дзвінка? Де виконання гарантій банку про прощення заборгованості за %, про які банк мені «гарантує» в разі сплати мінімального платежу за кредитом? Що коїться? Банк погрожує мені зіпсувати кредитну історію та репутацію, а сам не виконує власних гарантій? Я не перший рік клієнт банку, чекаю пояснень як саме реагувати на таке відношення до клієнтів, та яким чином банк відповідає за свої «гарантії», які красномовно надіслані в смс повідомленні?
Перерахунок та списання відсотків, за Вашою карткою «Зелена», у зазначеній сумі, буде виконано до кінця цього місяця.
Приносимо вибачення за непорозуміння при розмові з нашим Співробітником. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Коментарі (3)
Гаряча лінія та віртуальні карти
Для вирішення Вашого питання, найте відповідь в особитому повідомлені.
Написати коментар
Единственный банк который не принимает доллары не опираясь на инструкцию нацбанка Украины
от 27.01.2021 р. N 50−0006/6961, из всего перечисленного в данном документе банк оставил только последний пункт, о том что кассир принимает решение о принятии или не принятии валюты, упустив суть письма с какими недостатками принятие валюты допускается.
Наш Банк не работает с инкассо. Поэтому, иностранную валюту мы принимаем только в надлежащем состоянии. К сожалению, если валюта имеет дефекты, что в дальнейшем делает невозможным ее реализацию, то кассир может отказать в ее приеме согласно сообщению НБУ № Э.AB.0.0.0.0/1-33604 от 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», решение об обмене валюты принимает Кассир. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на Ваше дальнейшее обслуживание.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (1)
Почему не могу войти в личный кабинет?
Написати коментар
Ломбардне кредитування
Наші фахівці надали Вам інформацію по Вашому питанню. Ваші звернення в підтримку перевірені та проведена робота зі співробітниками. Сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Коментарі (1)
Замовити готівку в гривні не можна
Дійсно каси в А-Банк у період воєнного стану у зв'язку з труднощами логістики та інкасації відділень, працюють із касового обороту, саме тому можуть виникати тимчасові труднощі з валютою.
Ми розберемося в ситуації, що склалася. Будь ласка, надайте нам відповідь в особистих повідомленнях.
Коментарі (1)