×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Хороший банк
Написати коментар
10/10
Написати коментар
А-Банк — найкращій 💖
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Розрив ділових відносин
Я є клієнтом банку більше 10 років. В мене завжди були хороші відносини з банком, я активно користувався послугами банку, і в мене гарна кредитна історія.
12 червня я вирішив оформити VIP картку platinum, зараз це World Elite. Проходить 10 днів, і приходить сповіщення у а24, що досягнуто ліміт поповнень. Я написав оператору і надав всю інформацію. Через 10 хвилин приходить сповіщення, що банк розриває зі мною відносини. Я ж намагався дізнатися, чому так сталося і виявилося, що жодного закону я не порушив, і банк не наполягає на тому, що я порушив законодавство. А причина в тому, що в мене «неприйнятно високий ризик». І це дуже дивно. Тобто 10 років все було добре, а зараз щось пішло не так.
Я не згоден з рішенням банку, і я налаштований йти до суду і відстоювати свої права. І в у суді хочу почути детальну позицію банку, чого в мене «неприйнятно високий ризик». Мені не буде шкода ні часу, ні фінансів. Я за справедливість, тому буду йти до кінця
Банк дотримується Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Надані Вами документи, що підтверджують характер зарахувань на карту, було проаналізовано банком та за результатами перевірки прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами та закриття поточних рахунків (згідно з частиною 1 ст. 15 зазначеного Закону України).
Раніше при здійсненні моніторингу, банком було відправлено лист з рекомендаціями щодо прибуткових операцій по картці, які проводяться Вами. Додатково щодо причин розірвання ділових відносин Банк направив Вам лист на електронну пошту.
Коментарі (6)
швидкість обслуговування
У А-Банку черга відсутня. Оформив та отримав хвилин за три. Повернувся до дружини у Приватбанк. В банку 2 консультанта, а чергу у три людини чикали з пів години.
Написати коментар
Списання коштів 19.0523
Нам дуже прикро, Ви потрапили в дану ситуацію.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. У разі якщо операція підтверджена за допомогою 3D Secure, оскаржити таку операцію, з боку платіжної системи, можливість відсутня.
3D Secure – це додатковий метод ідентифікації клієнта для онлайн-транзакцій за картками. Дане підтвердження надходить виключно у застосунок клієнта, тому ми завжди рекомендуємо в жодному разі не передавати інформацію за карткою та доступ в застосунок третім особам.
Додатково ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки на коректність консультації.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом.
Коментарі (6)
Недовіра банку
Поперше, мені несподобалось що банк почав переманювати в свій банк.
Подруге, 12 липня 2022 проходив в А-Банку варифікацію потратив 10−15 хвилин (для того щоб покласти кошти на монобанк).Дані мої записали зробили фото, внесли в базу даних.
Робив після цього 4 поповнення
-на 3000€ (12 липня 2022 р)
-на 13470 грн (27 квітня 2023 р)
-на 16050 грн (3 травня 2023 р)
-на 11261 грн (31 травня 2023 р)
А сьогодні 21.06.2023 мені кажуть що мене немає в базі данних і треба знову проходити варифікацію. Ви в це можете повірити що мене немає у них в базі данних. Якщо я в них мав би кридит чи мене вони забули б?
Непрацюйте з такими банками шахраями.
Звонив я в кол центр: співробітник завченими стандартними фразами: «потрібно знову пройти варіфікацію» пояснити чому знову незмогла і не пояснила чому так.
Свої дані неміняв і номера залишились старими.
Згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх прибуткових касових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що ідентифікація клієнтів, які не мають активних рахунків в А-Банку, проводиться один раз в квартал, а сама процедура проводиться згідно з постановою № 65 від 19.05.2020 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу.»
Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Коментарі (2)
Чудове обслуговування
Обслуговування супер найкраще
Написати коментар
My comment
Коментарі (1)
Робота call — центру
Також подяка банку за кліентоорієнтованість. Була повернута комісія (900 грн.) за зняття готівки (депозит), з «зеленої карти», яку я помилково (не знаючи) зробив. На моє прохання повернути кошти, банк розібравшись, через декілька днів вернув мені на карту.
Написати коментар
Неможливість видачі коштів з депозиту у сумі кратній 50
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок.
Дійсно згідно умов замовлення готівки, сумма у валюті, повинна бути кратна 50 євро або 100 доларів, це пов'язано з тим, що на момент Вашого звернення в касі може не бути дрібних купюр.
Ваше питання вирішено. Чекаємо на Вас у відділенні.
Коментарі (6)
Полная неадекватность
Заблокировали карту.
Для разблокировки необходимо совершить видеозвонок из приложения.
Ок.
Итого — вы зашли в приложние, вы совершили видео звонок, вас идентифицировали, сказали да, ок, сходится с фото в базе, вы ответили на кучу дурных вопросов, а в итоге карта НЕ разблокирована.
Знаете, почему?
Потому что техподдержке не понравился ответ на вопрос (ВНИМАНИЕ!!!) — с какой модели телефона вы звонили последний раз!!!
ШТАААААА?
Ребята, вы в своём уме?
Коментарі (6)
А-банк руле
У А-банку відмінно працює гаряча лінія. Не потрібно слухати непотрібну мені інформацію. Спеціаліст читко коротко надає потрібну інформацію чи надасть консультації. Поповнити карту можна у «пополняшці» без відсотків. Інформація по витратам у застосунку актуальна.
Клієнт банку більше трьох років. Є з чим порівняти.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Коментарі (1)
Спасибо за честность!!!
Хочу поблагодарить кассира и сотрудников банка за честность и отличное обслуживание.
Спасибо, девочки Вы просто супер
Слава Украине
Написати коментар
не вказана комісія
Коментарі (5)
Зеро Банку
Для можливості розібратися у ситуації більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (3)
Карта: 5169 1551 2227 6742 мошенника
Написати коментар
Хороший банк, грамотные специалисты, хорошее, качественное, быстрое, удобное обслуживание
Написати коментар
АБанк
Написати коментар
Будьте готові до несподіванного блокування всіх карток з незрозумілих причин
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Нам дуже шкода, що дана ситуація спричинила незручності.
Захист Ваших рахунків є нашим пріоритетом, тому Співробітник намагалась вберегти Вас від можливих шахрайських дій.
Ми перевіримо звернення та коректність дій нашого Співробітника, для того щоб вжити необхідні заходи, якщо це потрібно.
Дякуємо Вам за розуміння та сподіваємось на подальшу співпрацю.
Коментарі (5)