Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
wawan7 13 липня 2023, 19:04
А — банк, вместо пополнения зелёной кредитной карточки, по ошибке списал с нее- 550 грн. Через минуту пополнил зелёную карту на 1000 грн, но комиссию на 22 грн сняли. Уведомление о том, что будет комиссия 4 % за списания кредитных денег — не было. Время на отмену операции — нет. ПриватБанк уведомляет о комиссии при операциях. Не рекомендую банк, зарабатывают на ошибках. Без лоха и жизнь плоха.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 липня 2023, 20:50
Доброго дня! При переказі коштів з карти А-Банку в рахунок кредитного ліміту через сторонні сервіси інших банків дійсно є комісія 4%: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf, також зазначена комісія доступна в застосунку АБанк24 в розділі «Тарифи». Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок, раді, що змогли допомогти вирішити Ваше питання.
Aligator2131 12 липня 2023, 17:16
Я можу із впевненість 100 відсотків сказати що, А банк найкращий банк, в плані підтримки та розв’язання проблем. Мав декілька проблем всі вони були вирішені оперативно в той же день.Працівники банку завжди ввічливі та дійсно роблять все що в їх силах. Я всім рекомендую даний банк.Дякую за вашу роботу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 липня 2023, 17:51
Дякуємо за довіру 💚
Whatislove 12 липня 2023, 13:50
Став користуватись, а банком з окупації, єдині хто залишився на той момент і куди можна було перевести бабусю песіонерку, звичайно ж, хто повинен був розбиратись? Я😅 Сподобалось, що немає комісії під час переказу на інші банки, згодом і сам став клієнтом банку. Поки все влаштовує, це круто і обслуговування у відділенні і контакт центр з чатом
Всі оператори круті💪
Єдине, що сумно, це те, що нема депозиту, на який можна було б покласти гроші і в будь який час зняти. Є тільки депозити, в яких треба очікувати певний час і аж тоді знімати кошти, це не завжди є круто і зручно
А в цілому, все круто, мені подобається💚
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 липня 2023, 15:53
Добрий день! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір.
Стосовно депозиту, в нашому Банку є можливість оформлення депозиту «Стандарт» мінімальна сума оформлення 1000 грн терміном від 3-х місяців з правом дострокового розірвання в будь-який момент. Більш детально з умовами депозиту можно ознайомитись на сайті нашого Банку за посиланням https://a-bank.com.ua/deposits Будемо рабі бачити Вас серед наших вкладників!😊🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fedosov 12 липня 2023, 12:42
Очень многим советовал этот банк, теперь буду говорить что бы обходили его стороной. И вообще отказались от него. Занимаються кадаловом.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 липня 2023, 15:35
Добрий день! Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації, більш детально, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mihail041978 12 липня 2023, 11:16
Цей банк допомагає шахраям працювати! Не блокують їх картки не передають данні до своеї безпеки (банку) так і до поліції! Не реагують на скарги про шахраїв які працюють через цей банк!!! Не рекомендую взагалі звязуватись з ними!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 липня 2023, 12:19
Доброго дня!
Банк нетерпимий до шахрайства, тому всіляко сприяє у розслідувані стосовно шахрайських дій.
Для можливості розібратися у ситуації більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 липня 2023, 18:45
Відгук не зарахований (на 014.07.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
richieberring 11 липня 2023, 13:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Анни Ахматової, 5
Дякую за те що АБанк, допомагає в тому що наші кошти завжди у нас, а не у когось другого, з мене списали кошти я подзвонив та мені дали відповідь що гроші повернуть в день мого звернення, дякую вам за те що ви допомогли, та за те що допомогаете в тому щоб їх повернути, я дуже вам за це вдячний!

Здоров’я вашим ріднім та близким людям.
Всё буде Україна
Слава Україні — Героям Слава
Слава ЗСУ
Та щоб у вас та у ваших рідніх та близких людей, було мирне небо над головою🥹❤️‍🔥
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 липня 2023, 14:04
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли бути корисними! Все буде Україна!💛💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Паранит 11 липня 2023, 9:40
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76
Пользуюсь не долго, но хотел поделить наблюдениями.
Почти в любом терминале можно пополнить без комиссии.
Когда нажимаешь на шестеренку что на карте надо секунд пять подождать пока прогрузится меню.
Сканер хз зачем если платежки по коммуналке и общественный транспорт оплачивается по QR Privat24.
Когда кладу долары на моно карту иногда просят подписать копии документов.
По адресу прописки не подтягиваются реквизиты по коммуналке, все надо вручную вводить.
Именную карту я так и не нашел как заказать через приложение.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 липня 2023, 10:54
Доброго дня!
Дякуємо за відгук.
Картки в Абанк, без комісії, можливо поповнити в терміналах Citi24, EasyPay, а також у касі відділення.
Щодо завантаження меню «Налаштування», швидкість завантаження залежить від інтернет-з'єднання. Давайте поглянемо на Ваш приклад, написали в особисті повідомлення.

Якщо Вас цікавлять саме платежі, за допомогою функції сканування QR-коду, в ABank24, Ви можете авторизуватись на офіційному сайті a-bank.com.ua (меню «Послуги» — «Платежі») для сплати комунальних платежів, а також відсканувувати QR-код, який розміщено на квитанції та сформовано за правилами НБУ, а також є можливість долучитися до збору, який відкрито в Абанк.

При поповнені картки більш ніж на 5000 грн. в еквіваленті, згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». У касі проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх прибуткових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.

Стосовно комунальних платежів, в застосунку відображаються компанії, з якими в Абанк є договір, інші комунальні компанії Ви можете додати самостійно, ввівши всі необхідні реквізити для оплати. Пропонуємо також перевірити.

Замовити іменну картку з фото, Ви можете у відділенні Абанк, вартість оформлення 150 грн.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 липня 2023, 16:28
Отзыв не засчитан (на 13.07.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Sergeynaum 7 липня 2023, 14:24
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам`янецька,122
Майже постійно нав’язують свої картки і послуги при візитах. При знятті депозиту в $, запитав, чи є нові. На що відповіли, що видають підряд, як лежать, ще і поржали всім відділенням. Насправді зверху лежали якраз нові але касир спеціально вибрала половину старих — 1996р.

Стосовно ситуації саме з доларом, відкривати депозит, щоб зняти через 3 місяці за 37.5 немає сенсу, бо в обмінниках 37.3 і можна попросити обрати свіжіщі.(користувався банком, бо була гарантія, що можу забрати всі новими купюрами за проханням).

Стосовно всього іншого — хіханєк, спам з послугами на телефон, нав’язування послуг при візитах, навіть якщо просто стоїш у касу — це непрофесійно.

Гадав, приват банк один з найгірших але ні, є й отакі «цікавіші».

Ще й якщо прийшов, як партнер з монобанку (окремі ситуації), постійно вмовляють відмовитись від їх послуг, розказуючи, що в них все краще. «Такі собі партнери» — таке ставлення буде і з клієнтом в майбутньому.

Написав за проблему в телеграмі, оператор навіть не вникнув. Поспав розказувати, які в них вигідні умови, і які в них класні картки. Жесть… Вказавши ще раз, що очікував вирішення проблеми, нічого не відповіли, лише знов почали казали, що їх картки буде класні в міжнародному плані… Хоча за це ніхто не питав. Закрив усі рахунки і жодних депозитів там більше не буде!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 липня 2023, 16:15
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Умови видачі купюр для всіх клієнтів є однаковими, тому у касира немає мети видати купюри лише старого зразку, а тим більше — вибирати такі купюри з каси.
Стосовно пропозицій банку, ми прагнемо ознайомити клієнтів з новими продуктами в Абанку та розповісти про наші переваги, але в жодному разі не бажаємо Вас відмовити від послуг Monobank, тож перепрошуємо, якщо це виглядало нав'язливо. Ми бажаємо бути корисними для Вас при будь-якому візиті до відділення.

Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками. Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Oleksii Ch 4 липня 2023, 7:48
Відкрив через Дію рахунок в А-банку, замовив 4.06 картку з доставкою до Стамбулу.
Підтримка каже, що за регламентом випуск картки за кордон це 30 днів: відправка картки протягом 15 днів, доставка ще два тиждні.
В результаті відправили з запізненням — аж 22 числа, до того трекінг був мертвий, а підтримка ще й набрехала спочатку 9.06, потім 21.06, що нібито картка вже в дорозі, просто укрпошта не оновлює трекінг.
За 30 днів картка вже звісно не встигає.
Ось так з негативу починається клієнтський досвід.
Цікаво, що підтримка копіює манеру спілкуванно моно-котиків, але сервіс все ще на рівні «дзвінок з уроку то для вчителя»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 липня 2023, 10:30
Добрий день! Перевірили інформацію стосовно Вашого замовлення.
Картка була відправлена від банку 10.06.2023 р. Зараз вона на шляху до Вас.
Перший статус по трекінгу УкрПошти дійсно 22.06.2023 р., це дата фактичного відправлення картки від УкрПошти.
Зі свого боку ми опрацьовуємо можливість пришвидшення доставки, однак працюємо через УкрПошту, та вплинути на їх регламенти, на жаль, не можемо. Дякуємо за розуміння і сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Картка ось-ось вже буде у Ваших руках:)
Проблема вирішена
Максим Овчаренко 3 липня 2023, 18:19
В субботу банк заблокировал перевод на 10 тысяч, направил все подтверждающие документы (не перезванивают, причину блокировки не называют (
с пятой попытки попал на адекватного оператора, милая девушка, смогла мне подсказать, что с направленных мною 8ми документов, к заявке прикрепленно только 3(
Почти два года пользуюсь услугами банка, такое отношение неприятно удивляет (
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 липня 2023, 20:27
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. В день встановлення обмеження наш Спеціаліст спілкувався з Вами та надав всю необхідну інформацію стосовно обмеження. Банк отримав надані Вами документи, зараз проводиться їх аналіз. Наразі, Ваше питання на контролі. Наш Співробітник зв'яжеться з Вами за результатом.
Полезный комментарий
Максим Овчаренко 4 липня 2023, 15:16
Надав банку документи про походження грошей, сьогодні картка була розблокована. Дякую співробітникам банку за допомогу!
Kopachka 1 липня 2023, 23:27
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Соборна, 15
Дуже незадоволена роботою банку. В касі банку відмовили в обслуговуванні /придбати валюту/ мотивуючи що я не клієнт банку. 'Тільки якщо ви в нас оформите картку ми зможемо вам продати валюту'. ЦЕ взагалі правомірно?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 липня 2023, 11:19
Доброго дня! Операцію в касі можна провести будучи ідентифікованим у Банку. Наші Співробітники дійсно можуть Вам запропонувати відкриття картки в нашому Банку, адже ми завжди раді новим Клієнтам, а сама картка абсолютно безкоштовна і надасть Вам багато переваг в користуванні, серед яких також можливість проводити швидко та зручно операції та перекази з карткою в АБанк24. В питані ідентифікації Банк керується Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому в випадку здійснення фінансових операцій (в національній та іноземній валюті) дійсно необхідна ідентифікація. При цьому відкривати картку А-Банку та інші продукти не є обов'язковим для проведення операції в касі. Ми будемо раді Співпраці з Вами та нам шкода, що ви відчули в цій ситуації незручності. Просимо надати відповідь в особистому повідомлені для можливості детальніше розібратись в зазначеній ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LedyTata 1 липня 2023, 10:51
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Богоявленський, 39
Картой А-банка пользуюсь около 3-х лет, за весь период никогда никаких сбоев. Мгновенное зачисление денег. Щадящая комиссия на снятие денег в банкомате. Бесплатные переводы на другие карты. Но больше всего нравиться работа персонала. И в отделении, и на горячей линии всегда очень приветливые и заботливые менеджеры. Помогают подсказывают быстро, четко, под задачи которые я хочу решить. Очень быстро перезванивает. Не грузят рекламой ненужных услуг. Зато порекомендовали завести карту АТБ, с которой я теперь делаю всё покупки в сети маркетов со скидкой. Очень приятный, дружелюбный банк. Рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 липня 2023, 13:58
Дякуємо за таку високу оцінку нашої роботи. Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням 🍏😊
Wayya 30 червня 2023, 12:25
Чуйний, терплячий, хочуть увійти ситуацію, бажають знаходити проблему та вирішувати її. Все швидко та професійно. Мені сподобалося. все супер.
без проблем додали індифікаційний код через чат підтримки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 червня 2023, 12:36
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Раді, що Ви залишились задоволені обслуговуванням. 🍏😊
Проблема вирішена
Sl13 29 червня 2023, 13:29
Давно користуюсь послугами, а банку, гарний сервіс у віддлідення, нарікань сильних не було до цього дня. У відділенні мені відкрили карту АТБ від, А банку з додатковим кешбєком на акційні товари. Досить довго розраховувався нею в АТБ, чек зазвичай від 1000 грн, багато позицій. Але якось я помітив, що не нарахувалась додаткова знижка на товари, які мали додаткову знижку при розрахунку карткою АТБ. Але я подумав, ну це а-банк вони це помітять виправлять і донарахують (ні не дорахують — заберуть прибуток собі). До нарахування знижки так і не було, після цього я почав слідкувати чи повториться ця історія ще раз. Довго чекати не довелось, розрахунок всі товари в чеку акційні для картки АТБ, жодної знижки. Я придбав ще морозиво, було по гарній знижці з карткою АТБ. На касі, я побачив, що знижка не нарахувалась, покликав менеджера, він сказав, що це не вперше і звертатись в банк, бо вних все гаразд. Так і зробив по дорозі додому, так як тануло морозиво. В службі підтримки сказала йди сфоткай товари зі знижкою по акції атб, які є в чеку. Сказав кількох буде достатньо, сказали так, і якщо буде помилка, по все повернуть. Повернувся, сфоткав кілька товарі, вони всі в різних місцях, бігати по всьому Атб -таке собі, багато товарів в чеку. Відправив їм на пошту. Морозиво розтало, поки дійшов до дому, дітки поїли кашку з морозива, дякую, А банк, що заставив мене бігати по АТБ фоткати товари, замість того, щоб перевірити товари з чеку по базі з цінами. Через деякий час вони визнали свою помилку і повернули різницю за тих кільки товарів, що зфоткав. А за решту товарів в чеку по кардці АТБ — ні. Що я мав фоткати всі товари, які прибдав зі знижкою по кардці АТБ? Це ваша помилка — не моя, ось йдіть і самі фоткайте ті товари в найближчий АТБ!!! Висновок: Абанк економить на тестерах, картка АТБ корректно не працює, самі без звернення до кол центру помилку не виправлять! Вам не довірять, ходи фоткай всі товари з чеку, на які не рахувалась знижка. Це не повага до кліента — зробили помилку — виправляйте самі, ще моральне відшкодквання надайте, за незручності! Потрачені час, гроші, довіра до банку, якщо це не працює, як працює інше? Чи буду я користуватись послугами банку — скоріше так, чи буду користуватися карткою АТБ від Абанку — ТОЧНО НІ, бо є альтернатива — карта АТБ від інших банків, наприклад райфайзен та інші, за рафом і АТБ ніби таких проблем ще не було, а з абанков вже багато разів і з різними кліентами.
П, С, Замовляв дол і знімав дали багато 96 року і зношені, подивимося, як вони їх же потім прийматимуть!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 червня 2023, 16:19
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після користування карткою «АТБ», адже ми намагаємось, щоб продукти від Абанк були максимально прості та корисні у використанні.
Дійсно, інколи можуть виникати складнощі з нарахуванням знижки під час розрахунку карткою «АТБ», але стосовно відсутності знижки під час покупки, рекомендуємо звертатися до підтримки «АТБ» та подавати заявку з питання не нарахування, оскільки відповідальність за нарахування знижки на магазині, тому в нас відсутня технічна можливість відслідкувати чи було Вам нараховано знижку після покупки.
При зверненні до Банку ми завжди відшкодовуємо суму знижки, за наявності чеку, нараховуючи її на рахунок кешбеку. Відшкодування відбувається з урахуванням податків.
Щодо отриманих купюр, всі купюри, в касі платіжні та відповідають вимогам НБУ. При отриманні коштів Ви можете перевірити якість отриманих купюр не відходячи від каси, якщо стан купюр викликає зауваження, звернутися до Співробітника з вимогою обміну купюр.
Наразі, Ваше питання на контролі. Наш Співробітник зв'яжеться з Вами за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yevgen Ivashyn 28 червня 2023, 22:03
красиво и грамотно говорить не могу.меня все устраивает.общение с персоналом банка что при физическом, что при онлайн общении приятное и спокойное без напряжения в воздухе
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 червня 2023, 9:15
Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. 🍏
Полезный комментарий
Yevgen Ivashyn 28 червня 2023, 22:08
Персонал банка молодцы,а тех поддержка вообще красавцы в итоге 12 балов с +
Недорого Отзывы 28 червня 2023, 0:09
Приложение на старых и относительно старых телефонов работает немного неадекватно. Но если сообщать о проблемах напрямую в телеграмм\вайбер, то решают проблемы довольно быстро. Для примера недавно после обновления (бета) авторизации в приложении не мог все выходные зайти в приложение. Но позже выяснилось что такая проблема и на стабильной версии. В в общем обратился в поддержу и создали заявку № 1449757. А так же написали примерное время решение проблемы (это был понедельник). В понедельник позвонили и сообщили что проблема решена и попросили проверить. Вроде не смертельно, но покупки в интернете все выходные совершать не мог (подтверждение приходит в приложение). Описания для бета тестеров не пишут и не понятно на что обращать внимание. Проблемы вроде решают, но не хочется чтобы они вообще были на стабильной версии. Старый интерфейс с круговым меню мне нравился больше. Если пишешь комментарий через плей маркет, то обратной связи вообще нет. У банка нет собственных банкоматов. И по этому комиссия за снятие личных денег с желтой карты с неплохой комиссией. Отделений банка мало и работают не удобно, после работы трудно попасть. Бесплатной доставки кредиток больше нет, берут 100грн, при этом это стоимость доставки посылки весом до 10 кг. Оплата частями доступна в небольшом количестве магазинов и если платёж идёт за кредитные деньги, то снимают комиссию 4% и при этом карта в льготном периоде. Если ломается телефон, то без приложения даже за интернет нереально заплатить, как так нет ОТП пароля, подтверждение только в приложение приходит
абанк
Відповідь банку
oper23 28 червня 2023, 14:57
Доброго дня! Дякуємо, що знайшли час і залишили відгук про Ваші враження.Напочатку місяця виник тимчасовий збій з авторизацією в застосунку АБанк24 на Android 7, тому перша версія з новою авторизацією була відкликана з маркету та після оновлення питання було вирішено.Стосовно підтвердження оплати в інтернеті, за відсутності доступу в застосунок АБанк24, якщо Ви не підтверджуєте оплату в застосунку, то через 90 секунд приходить код приходить в смс або до Viber.
Опис версії для тестування присутній, вся актуальна інформація про кожну версію вказується в розділі «Що нового» і доступна для Вас в маркеті, а на сам відгук про тестування наші Спеціалісти вже надали Вам відповідь.
Ми не зупиняємось на досягнутому та завжди продовжуємо роботу над покращеннями, тому сподіваємось, що з часом новий дизайн застосунку стане для Вас найкращим!
Стосовно комісії, додаткова комісія за зняття готів в банкоматах інших банків України відсутня, проте є комісія, передбачена тарифікацією картки «Жовта» за зняття власних коштів у банкоматах, пунктах видачі готівки А-Банку та інших банків України, де зняття пільгових коштів (до пільгових коштів відносяться цільові кошти, заробітна плата, стипендії, пенсії та соціальні виплати валютообмін, термінові грошові перекази, виплата депозиту) — комісія відсутня, а заняття непільгових коштів — комісія 0,9% від суми.
Щодо відділень, наш Банк постійно розширює мережу, наразі відділення представлені у багатьох населених пунктах. Розуміємо, що в наш час, не завжди є можливість потрапити до відділення, тому майже всі послуги доступні у застосунку АБанк24.
Окремо бажаємо звернути Вашу увагу, що при відкритті картки через застосунок АБанк24, доставка картки — безкоштовна, але у разі перевипуску картки вартість доставки дійсно складає — 100 грн., проте, Ви можете обрати віртуальну картку або завітати до відділення нашого Банку та перевипустити картку безкоштовно.
Стосовно комісії 4%, за рахунок кредитних коштів, дана комісія передбачена тарифами картки «Зелена», як за користування кредитним лімітом. Комісія відсутня при внесені першого платежу під час оформлення угоди, а також якщо погашення відбувається за рахунок власних коштів.
Мережа магазинів з сервісом «Плати частинами» від А-Банку, постійно розширюється. Всі торгові точки Ви можете переглянути в АБанк24, меню «Кредити» — «Плати частинами» — Магазини.
Щодо авторизації з нового смартфону, то код-підтвердження авторизації приходить в смс або до Viber. В разі необхідності виконати вхід з іншого пристрою Вам достатньо лише мати доступ до фінансового телефону. Раді співпраці з Вами та будемо раді отримувати нові відгуки та лише найвищі оцінки!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1609sofi 27 червня 2023, 20:18
Обратился на горячую линию по вопросу начисления кеш бека. Оператор Виктория вникла в суть проблемы, помогала в попытке решить вопрос дистанционно, и в течение короткого времени проблема была закрыта! Огромное спасибо за качество и скорость обслуживания!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2023, 20:49
Дякуємо за таку високу оцінку нашої роботи. Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pokidova 27 червня 2023, 11:59
Я звертаюся до відділення А-Банку, за адресою м. Кривий Ріг, вул. Лісового 34, кожного разу, коли виникають питання. Хочу подякувати за своєчасне вирішення проблем та кваліфіковану допомогу усім працівникам. Окремо хочу подякувати керівнику за позитивний настрій у цей складний та тревожний час. Дівчата дякую! Так тримати! Рада бути вашим клієнтом! З повагою Покідова Н. М.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2023, 16:31
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Проблема вирішена
Liulka 27 червня 2023, 9:42
Доброго дня, шановний «Мінфін»!

Багато років є Вашою читачкою.

Ніколи у мене ще не було великих проблем з банками, але до сьогоднішнього дня.
Ваш досвід у вирішенні спірних питань допоміг не одному моєму товаришу, то ж наважилася написати свій перший негативний відгук.

Банк, про який йде мова — «А-банк».

Мій чоловік є засновником спортивної громадської організації. Я є співзасновницею.
У часи, коли дитсадочки та школи зачинені, діти надані собі. Неконтрольована безмежна енергія підлітків може наробити неабиякої халепи, тому вона має бути направлена у корисне русло.

Маючи чотирирічного сина ми чудово розуміємо всі складності батьківства у дані непрості часи.

Спорт і є саме такою можливістю для того, щоб час був проведений із користю.

Я та мій чоловік є тренерами. Ми маємо самостійно, без жодної допомоги оплачувати оренду зала, опалення, електрику.

Нашу секцію відвідують малозабезпечені, переселенці. На межі фінансових можливостей ми надаємо їм знижки, а деякі відвідують заняття безкоштовно.

На минулому тижні ми були співорганізаторами міжнародної спортивної зустрічі. До дітей на два дні приїхали їх спортивні кумири з інших країн та проводили для них майстер-класи.
На згадку про дану подію ми з чоловіком вирішили придбати тематичні календарі.

У зв’язку із обмеженим бюджетом, пропозиція кешбеку від «А-банку» у 10% була саме на часі.

ФОП, до якого ми звернулися, має МСС 5942. Згідно каталогу до нього підпадають торгові точки, які продають нові або уживані книги, журнали, підручники, посібники, карти, атласи, аудіо-книги, календарі. Це МСС також включає релігійні книги.

Згідно умов надання кешбеку «А-банку»: під категорію «Книги» (товари та послуги в книжкових магазинах та газетних кіосках. Коди МСС, що входять у дану категорію: 2741, 5111, 5192, 5942, 5994.
Тобто 5942 підходить під умови акції отримання кешбеку.

Заручившись підтримкою ще однієї відвідувачки, ми вирішили втрьох придбати друковану продукцію.

23.06.2023 спочатку своєю карткою «А-банку» сплатив мій чоловік. Кешбек отримав.

25.06.2023 він надіслав мені реферальне посилання на приєднання до «А-банку». Я обрала категорії кешбеку, серед яких були «книги» і провела оплату.

Кешбек не нарахувався. Одразу ж звернулася до підтримки — відповіли, що сума ще блокована, буде нарахована пізніше.

Вранці 26.06.2023 повторно звернулася до підтримки і мені відповіли, що даний термінал не відповідає вимогам та стандартам.

Ще раз — два дні тому мій чоловік платив у тому самому терміналі та отримав кешбек. Я через два дні змогла оплатити без питань, гроші з картки пішли, мсс підходить під категорію «книги». Але термінал вже «не відповідає».

На зауваження про те, що у правилах немає жодного згадування про обмеження з найменуванням «даний термінал не відповідає вимогам та стандартам», представник банку мені відповів, що це внутрішні правила банку, інформація має закритий характер та не надається".

26.06.2023 третя людина сплатила третю частину замовлення та також не отримала свій кешбек. Операція оплати карткою пройшла, гроші були списані. Підтримка аналогічно повідомила, що «даний термінал не відповідає вимогам та стандартам, що це внутрішні правила банку, інформація має закритий характер та не надається». «Ви ніяк не могли дізнатися до проведення операції, але ж кешбек не нарахується». «Наступного разу оберіть інший термінал, але без гарантії, що з вірним мсс ми нарахуємо Вам кешбек».
Скріни переписки з банком можу надати.

Багато років ми є клієнтками інших банків, які надають подібні сервіси і жодного разу подібних проблем і такого дивного відношення у нас не було.
Як тільки стала клієнткою «А-банку», то одразу відчула на собі «турботу» саме цього банку. Відчуваю себе ошуканою. В мене вкрали гроші, на які я сподівалася.

Для зарахування відгуку «Мінфін» просить надати підтвердження операцій.
Вказую код транзакцій:
Моя: 96766E від 25.06.2023 р.
Інша ошукана людина — A3BB57 від 26.06.2023 р.
Можу надати чеки терміналу.

У моєму розумінні, якщо б з терміналом виконувались якійсь шахрайські дії, то обслуговуючий банк б відключив його.
Якщо, А банк турбується за мою безпеку чи за що вони там турбуються, вони б не дали провести цю транзакцію.
Але ж оплата пройшла, гроші зняті, банк заробив свою комісію, кешбек не нарахований.
Висновок напрошується логічний та простий — банк вирішив на мені заробити, вигадавши правила, які я не можу перевірити. Мені сумно та гірко.

Сподіваюся, що банк змінить свою думку та поверне мені та третій людині кешбек, умови отримання якого, згідно правил, наданими банком, були виконані.

У якості післяслів'я додаю повні правила надання кешбеку «А-банку» з додатку, якими я користувалася при прийманні рішення щодо оплати карткою саме «А-банку».

Умови та правила
Умови та правила програми
1. Кешбек — програма лояльності, доступна власникам карток «Зелена», «Platinum»,
«АТБ» та Універсальна Gold Pay Pass А-Банку (в тому числі віртуальних карток даних типів). Надається по картці в гривні основному власникові рахунку. Довіреним особам клієнта послуга кешбек не надається.
2. Кешбек — це бонуси, що нараховуються клієнту за операції по його картці «Зелена», «АТБ», «Platinum», «Жовта», «єПідтримка» та Універсальна Gold Pay Pass (в тому числі віртуальним картам даних типів). Операції поділяються на категорії.
3. На початку кожного місяця клієнту пропонується на вибір перелік категорій. Клієнт може обрати будь-яку кількість категорій кешбеку від партнерів та будь-які дві категорії кешбеку від банку.
4. Значення відсотків кешбек по кожній категорії та перелік доступних категорій Банк може змінювати самостійно, в одноосібному порядку. Відсоток відшкодування при проведенні операції по карткам «Жовта», віртуальним карткам або додатковим карткам залежить від того, використовуєте ви кредитний ліміт по кредитній картці чи ні.
5. Пропозиція спрацьовує відразу після проведення операції з картки.
6. Максимальна сума кешбеку у місяць не може перевищувати 500 грн.
7. При накопиченні від 1 грн кешбеку клієнт може вивести його на допомогу українській армії, на основний рахунок картки клієнт може вивести кешбек після накопичення від 100 грн. При виведенні коштів буде утримано податок з доходів фізичних осіб -19.5% (ПДФО + військовий збір).
8. Якщо клієнт отримує пільги або субсидії, то додатковий дохід у вигляді кешбеку може призвести до їх втрати. Клієнту надається можливість у додатку АБанк24 підтвердити свою згоду на участь у Програмі.
9. Категорії покупок визначаються по МСС (код категорії продавця). Ці коди присвоюються торгівельній точці її банком-еквайєром.
10. Програма діє до 31 серпня 2023 року.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2023, 17:26
Добрий день!
Нарахування кешбеку за даним терміналом призупинено зі сторони банку. Банком проаналізовані операції, проведені картками Абанку через даний термінал, та виявлено зловживання Програмою кешбек, а саме — проведення операцій через термінал лише для отримання максимального кешбеку від Абанку, а не для поточних розрахунків у магазині, наявна підозра щодо недійсних оплат карткою (повернення коштів готівкою після оплати та отримання кешбеку). Банк активно перевіряє транзакції клієнтів для уникнення подібних інцидентів, тому й кешбек не було нараховано. 
Ми звертаємо увагу на кожне звернення, тому питання щодо нарахування кешбеку у нас у роботі, повідомимо Вас додатково. Вдячні Вам за сигнал.
Ми перевірили Ваші звернення до служби підтримки щодо ненарахування кешбеку, опрацювали зі співробітниками діалог для уникнення повторних звернень від клієнтів.
Полезный комментарий
Kатерина Кошман 27 червня 2023, 18:42
Добрий вечір. Дякую всім за увагу до проблеми.

Питання було вирішено. Мінфін — Ви найкращі!
Дякую, що допомагаєте у розв’язанні безнадійних суперечок. Ви кращі та швидші ніж НБУ та Суди разом взяті! Я під приємним враженням!

Отже, історія була така: мені та автору відгуку вранці написав банк та попрохав надати чеки з терміналу. Надали. Більше питань не було.

Ввечері зателефонувала дівчина — працівниця банку, і повідомила про те, що кешбек нараховано.
Перевірила додаток і він дійсно там був.

Яким чином і що цілий день перевіряв банк я не знаю.

А Банку дякую за прийняте позитивне рішення.
Проблема вирішена
Евгений Соколов 25 червня 2023, 10:29
При закритті рахунку були списані власні кошти на рахунок банку, при вимозі повернути кошти спеціаліст повідомив, що кошти були списані на користь банку і можливості повернення немає! Шахраї!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2023, 16:05
Доброго дня! Євгеній Ігорович, приносимо вибачення за непорозуміння. Питання стосовно повернення суми залишку на Вашу картку знаходиться в роботі. За результатом повідомимо Вас. Дякуємо за розуміння!

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝