Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sasha301 15 квітня 2024, 18:31
Співробітники Абанку, телефонують з лівого номера +380633289896, і погрожують. На моє питання назвати свій посадовий номер, або іде ігнор, або ліплять що попало.
Представились як: Мілевська Ольга Григорівна, Осіпов Микола Іванович і сказали що їх керівник Гачок Олексій Олександрович.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 квітня 2024, 20:10
Доброго дня! В разі виникнення прострочки, Банк може телефонувати до Вас з метою донесення інформації по заборгованості та для пошуку шляхів вирішення Вашої ситуації. Вказаний Вами номер не належить нашому Банку.
Не коректне ставлення до Клієнтів з боку Співробітників при спілкуванні неприпустимі. Ми розглядаємо кожну ситуацію індивідуально і будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 квітня 2024, 9:41
Відгук не зарахований (на 20.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Проблема вирішена
Nellidoktor 14 квітня 2024, 23:00
Відділення за адресою: Львів, вул. І. Франка, 8
Отправили мне деньги помощь так как война в стране, они просто без каких либо уведомлений заблокировали документы не требовали просто разорвали договор, верните мои деньги воры!!! Видетели у них очередь это можно представить сколько людей они держат за шею
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 квітня 2024, 10:31
Добрий день! Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого розв'язання Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде повідомлення від Банку.
Student1 14 квітня 2024, 9:19
В магазині перший раз не пройшла оплата, на другий раз оплата пройшла успішно, але банк списав кошти 2 рази. На мої звернення, щодо повернення відповідають «скоро», «очікуйте найближчим часом», «проблему усунено, скоро повернуться кошти». Я через проблему банку лишилась своїх коштів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 квітня 2024, 10:57
Добрий день! Будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше та допомогти. Очікуємо на Вашу відповідь в особистому повідомленні, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Проблема вирішена
Ihorkeda 13 квітня 2024, 22:34
Банк заблокував мою картку, не йде на діалог
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 квітня 2024, 10:37
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. Взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sonik1301 13 квітня 2024, 11:43
Відділення за адресою: Харків, вул. Сумська, 43
Самая высокая оценка благодаря вашему сотруднику, которая работает в отделении АБанк на ул. Сумская, 43 г. Харьков. Демидюк О. А. — кассир с опытом, понимающая, профессионал своей работы. К сожалению на какой-то период, после прилета, это отделение было закрыто, приходилось обращаться в другие отделения, где меня заставляли приезжать по 2,3 раза за день, чтоб обналичить деньги с карты, хотя на Сумской сложностей никогда таких не было, мне даже не приходилось никогда стоять в очереди, потому что все клиенты Вашего банка обслуживались очень быстро. Моей радости не было предела, после повторного открытия отделения на ул. Сумская, 43. Конечно же, я сразу же после открытия пошла выразить свою радость и благодарность О. А. Цените таких сотрудников, благодаря которым, я уверена, многие Ваши клиенты готовы обращаться в АБанк хоть каждый день! Спасибо
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 квітня 2024, 12:20
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку роботи нашого Співробітника! Вибачте за тимчасові незручності, які Ви зазнали через закриття нашого відділення на певний час. Ми вдячні за Ваше розуміння та терпіння. Зробимо все можливе, щоб всі Клієнти отримували якісний сервіс в кожному відділенні🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 квітня 2024, 13:23
Відгук не зарахований (на 15.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
SkaletT 12 квітня 2024, 12:35
Банк запросил подтверждение захода средств на мой счёт, я предоставила, банку не понравился такое подтверждение и они разорвали со мной договор, а теперь удерживают средства и не переводят мне на счёт, прошу службу поддержки ускорить мой процесс перевода, Всем хорошего дня.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 квітня 2024, 14:18
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Полезный комментарий
SkaletT 12 квітня 2024, 14:35
Спасибо, все решили очень быстро.
Проблема вирішена
Лілія Манойленко 12 квітня 2024, 10:05
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 22
А-банк — це просто нагрійший приклад роботи підтримки…
Мені заблокували картку і вимагали надати документи, що підтверджують мої операції, що було зроблено в найшвидші терміни. Написали, що документи прийняті і термін заявки 5 робочих днів. Коли ж я написала через тиждень, то мені вислали те саме скриптоване повідомлення про необхідність подачі документів і на моє резонне питання: «як так — все ж висилалося» вони просто відповіли, що необхідно вислати ще раз… І саме цікаве, що цей алгоритм повторювався вже 5 разів і кожен раз я висилала ці кляті документи! Це просто жах — таке враження, що банк просто «забуває» про надані документи одразу після завершення діалогу з підтримкою. Останній раз коли я вже вказала на їх некомпетентність — вони почали погрожувати, що при ненаданні документів закриють рахунок і заберуть 30% балансу — таке враження, що банк тільки на це і розраховує спеціально затягуючи час і не розглядаючи надані документи. Це просто найтрешовіший банк з яким я працювала і не раджу нікому з ним зв’язуватись!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 квітня 2024, 12:19
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, наданих документів було недостатньо для вирішення Вашого питання.
З Вами зв'яжуться наші співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Полезный комментарий
Лілія Манойленко 12 квітня 2024, 16:25
Розблокували, дякую
RobinG 11 квітня 2024, 23:01
Відкрити карту АТБ? З телефону зайшов на сайт. Вирішив прочитати типовий договір, але сайт викинув на встановлення додатка. Ок, думаю, що при угоді нададуть договір почитати. Вводжу номер телефону, приходить смс. І далі згодні чи ні, немає ніякого типового договору почитати. Ну ні, так ні. Потім почитаю. Видаляю установку. Але потім на вайбер кожні 15 хвилин приходить повідомлення, що підпишіть договір, потім смс із тим самим текстом. Відправив їх у смс бан, наступного дня з різних номерів почав дзвонити робот із розповіддю, які вони хороші. І відписатися не можна. Загалом нуль із п’яти, за нав’язування.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 квітня 2024, 10:41
Добрий день! Нам дуже прикро, що у Вас склались саме такі враження про наш Банк. Хочемо наголосити, що ми відносимось відповідально до нашої роботи й з турботою до наших Клієнтів. Саме через це ми нагадуємо Клієнтам про не завершену операцію, так, як бачимо, що Ви не завершили відкриття карти, в якій були зацікавлені. З умовами наших карткових продуктів Ви завжди можете ознайомитись на нашому сайті або за посиланням https://a-bank.com.ua/cards/atb.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sonya22331 11 квітня 2024, 21:05
Запросили подтверждение операции по переводу денег на мою карту. Карту заблокировали и удерживают мои средства. Пришлось заново предоставлять документы около 5 раз, и не смогли мне сразу сказать, какие еще документы им нужны для связи. В настоящее время мои средства удерживаются под предлогом предстоящего звонка в течение 5 дней, а проверка документов займет столько же времени. Сомневаюсь, что они выполнят свои обязательства в установленные сроки из-за халатности и непрофессионализма. Рекомендую размышлять о выборе другого банка, чтобы избежать длительной задержки средств.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 квітня 2024, 10:11
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 квітня 2024, 13:01
Відгук не зарахований (на 13.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
stadnikolga67 11 квітня 2024, 13:47
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
Обслуговування в А-Банку на вул. Корольова, 79 в м. Одеса на високому рівні! Співробітники грамотні, стримані спеціалісти, знають свою роботу, не псують нерви своїм клієнтам. Дуже вдячна нашому А-Банку ніколи не пожалкувала, що перейшла. Ваша Компанія може бути спокійна, такі люди не підведуть! Хочу окремо віддячити Анастасії ✓87233, яка швидко, професійно допомогла вирішити моє питання і я вчасно сплатила налоги в бюджет. Дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 квітня 2024, 14:08
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню та цінуємо Ваш вибір. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Aleks86 11 квітня 2024, 11:18
А-Банк просто дно, гіршого обслуговування я не бачив, 4 місяці мені не можуть розблокувати карту, надав всі документи для розблокування, кожен раз просять щось інше, сказали очікувати на дзвінок спеціалістів 5 днів, пройшло вже більше тижня, не користуйтесь цим банком!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 квітня 2024, 12:26
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
Подали жалобу на перевод, я все подтвердила, предоставила все данные, а банк задерживает разблокировку счетов, нестабильный банк, очень плохое обслуживание
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 квітня 2024, 10:20
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марина Солидова 10 квітня 2024, 15:18
Обращалась не раз в службу поддержки для решения некоторых вопросов.
Связались быстро, всё решили.
Рекомендую, на любой случай всегда помогут.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2024, 15:48
Дякуємо! Ми завжди готові прийти на допомогу 💪💚
Проблема вирішена
Serj402 10 квітня 2024, 11:41
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Моніторна, 7 прим 37-б
Было расторжение в одностороннем порядке, после предложили написать заявление на перечисление средств на другой банк, прошло две недели, деньги так и не перечислили, кормят завтраками, в нац банк буду писать жалобу с юристом. По закону не имею права. Кормление завтраками что процесс будет дольше, так как у них проблемы с очередью, меня не должны волновать. Будем ждать результата и ответа.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2024, 13:39
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DariaMikhieieva 9 квітня 2024, 21:02
Винекла трудність з отримкою міжнародного переказу, звернулась у підтримку, допомогли, за 1 хвилину я отримала свої кошти.
100/10. Чудово. Рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2024, 10:55
Ми раді, що Вам сподобалось обслуговування наших фахівців, ми завжди раді допомогти нашим клієнтам 💚🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oksanafomina45 9 квітня 2024, 20:43
Была проблема с получением перевода из-за границы решили очень быстро в течение 5 минут)
Лучше банка не знаю!!!
10 звезд из 5
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2024, 10:22
Ми вдячні Вам за теплі слова подяки. Ми зробимо все можливе і неможливе, щоб і надалі у Вас не було зауважень 💪💚
Sveha080888 9 квітня 2024, 1:07
Дмитро #87650
Це найкращий оператор цього банку.
Найкраща підтримка, розяснювання та супровід!!!
Моя оцінка цій людині 101 бал із 10.
Дмитро! Дуже Вам вдячні!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 квітня 2024, 10:14
Доброго дня! Дякуємо за високу оцінку роботи наших спеціалістів. Ми завжди раді допомогти Вам💚🍏
044zhenya 8 квітня 2024, 10:42
Меня обманули мошенники в интернете и я отправил деньги на карту человека у которого была карта от Абанка, я написал в службу поддержки Абанк. Мне очень быстро отвечали, помогали мне и в итоге мы решили данную ситуацию и мне вернули мои деньги на которые я был обманут.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 квітня 2024, 10:47
Завжди раді допомогти🍏😊
Проблема вирішена
Kirzak 7 квітня 2024, 18:46
Я знаходжусь закордоном, працюю водієм далекобійником. У відрядженні стались додаткові витрати повязані з обслуговуванням авто
Я фізично не можу надати документи, які передбачаються НБУ
Люди які висилали мені кошти, знайомі які погодились позичити мені гроші
Карти заблоковано, неможливо погасити кредитний ліміт. Техпідтримка абсолютно небажає розібратись у ситуації, стандартне відфутболювання до «профільного спеціаліста» з подальшою «недостатністю документів».
Зрозумійте, ліміт у 60 000 грн. ніяк не достатній для обслуговування вантажного авто в Німеччині
Я розумію, що це все не відповідає вимогам НБУ, але життєві ситуації теж буває не підпадають під жодні умови
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 квітня 2024, 20:27
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники зв'язались з Вами через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24, задали уточнюючи запитання та надали рекомендації щодо необхідних документів для підтвердження зарахувань на картку. На жаль, не усі необхідні данні та документи для розблокування були отримані. Передали інформацію профільним Спеціалістам. За результатом Ви отримаєте від Банку повідомлення.
Mel UA 6 квітня 2024, 19:46
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Соборна, 15
О 14.36, 06.04.2024 р. звертався в чат з приводу не нарахування кешбеку за товари в «Аврорі», банк прийняв звернення і донарахував уже ввечері, великий респект, залишайтеся такими відкритими та прозорими, нехай щастить вам!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 квітня 2024, 20:17
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 50
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 50
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝