×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
А банк, комиссия за минуту
Коментарі (2)
Найкращий банк
Написати коментар
Відгук
Всі оператори круті💪
Єдине, що сумно, це те, що нема депозиту, на який можна було б покласти гроші і в будь який час зняти. Є тільки депозити, в яких треба очікувати певний час і аж тоді знімати кошти, це не завжди є круто і зручно
А в цілому, все круто, мені подобається💚
Стосовно депозиту, в нашому Банку є можливість оформлення депозиту «Стандарт» мінімальна сума оформлення 1000 грн терміном від 3-х місяців з правом дострокового розірвання в будь-який момент. Більш детально з умовами депозиту можно ознайомитись на сайті нашого Банку за посиланням https://a-bank.com.ua/deposits Будемо рабі бачити Вас серед наших вкладників!😊🍏
Написати коментар
Ужасный банк
Коментарі (2)
Шахрайство
Банк нетерпимий до шахрайства, тому всіляко сприяє у розслідувані стосовно шахрайських дій.
Для можливості розібратися у ситуації більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Підтримка
Здоров’я вашим ріднім та близким людям.
Всё буде Україна
Слава Україні — Героям Слава
Слава ЗСУ
Та щоб у вас та у ваших рідніх та близких людей, було мирне небо над головою🥹❤️🔥
Написати коментар
Вприниципе неплохо
Почти в любом терминале можно пополнить без комиссии.
Когда нажимаешь на шестеренку что на карте надо секунд пять подождать пока прогрузится меню.
Сканер хз зачем если платежки по коммуналке и общественный транспорт оплачивается по QR Privat24.
Когда кладу долары на моно карту иногда просят подписать копии документов.
По адресу прописки не подтягиваются реквизиты по коммуналке, все надо вручную вводить.
Именную карту я так и не нашел как заказать через приложение.
Дякуємо за відгук.
Картки в Абанк, без комісії, можливо поповнити в терміналах Citi24, EasyPay, а також у касі відділення.
Щодо завантаження меню «Налаштування», швидкість завантаження залежить від інтернет-з'єднання. Давайте поглянемо на Ваш приклад, написали в особисті повідомлення.
Якщо Вас цікавлять саме платежі, за допомогою функції сканування QR-коду, в ABank24, Ви можете авторизуватись на офіційному сайті a-bank.com.ua (меню «Послуги» — «Платежі») для сплати комунальних платежів, а також відсканувувати QR-код, який розміщено на квитанції та сформовано за правилами НБУ, а також є можливість долучитися до збору, який відкрито в Абанк.
При поповнені картки більш ніж на 5000 грн. в еквіваленті, згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». У касі проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх прибуткових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.
Стосовно комунальних платежів, в застосунку відображаються компанії, з якими в Абанк є договір, інші комунальні компанії Ви можете додати самостійно, ввівши всі необхідні реквізити для оплати. Пропонуємо також перевірити.
Замовити іменну картку з фото, Ви можете у відділенні Абанк, вартість оформлення 150 грн.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написати коментар
Жахливе обслуговування
Стосовно ситуації саме з доларом, відкривати депозит, щоб зняти через 3 місяці за 37.5 немає сенсу, бо в обмінниках 37.3 і можна попросити обрати свіжіщі.(користувався банком, бо була гарантія, що можу забрати всі новими купюрами за проханням).
Стосовно всього іншого — хіханєк, спам з послугами на телефон, нав’язування послуг при візитах, навіть якщо просто стоїш у касу — це непрофесійно.
Гадав, приват банк один з найгірших але ні, є й отакі «цікавіші».
Ще й якщо прийшов, як партнер з монобанку (окремі ситуації), постійно вмовляють відмовитись від їх послуг, розказуючи, що в них все краще. «Такі собі партнери» — таке ставлення буде і з клієнтом в майбутньому.
Написав за проблему в телеграмі, оператор навіть не вникнув. Поспав розказувати, які в них вигідні умови, і які в них класні картки. Жесть… Вказавши ще раз, що очікував вирішення проблеми, нічого не відповіли, лише знов почали казали, що їх картки буде класні в міжнародному плані… Хоча за це ніхто не питав. Закрив усі рахунки і жодних депозитів там більше не буде!
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Умови видачі купюр для всіх клієнтів є однаковими, тому у касира немає мети видати купюри лише старого зразку, а тим більше — вибирати такі купюри з каси.
Стосовно пропозицій банку, ми прагнемо ознайомити клієнтів з новими продуктами в Абанку та розповісти про наші переваги, але в жодному разі не бажаємо Вас відмовити від послуг Monobank, тож перепрошуємо, якщо це виглядало нав'язливо. Ми бажаємо бути корисними для Вас при будь-якому візиті до відділення.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками. Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Коментарі (4)
Картка запізнюється
Підтримка каже, що за регламентом випуск картки за кордон це 30 днів: відправка картки протягом 15 днів, доставка ще два тиждні.
В результаті відправили з запізненням — аж 22 числа, до того трекінг був мертвий, а підтримка ще й набрехала спочатку 9.06, потім 21.06, що нібито картка вже в дорозі, просто укрпошта не оновлює трекінг.
За 30 днів картка вже звісно не встигає.
Ось так з негативу починається клієнтський досвід.
Цікаво, що підтримка копіює манеру спілкуванно моно-котиків, але сервіс все ще на рівні «дзвінок з уроку то для вчителя»
Картка була відправлена від банку 10.06.2023 р. Зараз вона на шляху до Вас.
Перший статус по трекінгу УкрПошти дійсно 22.06.2023 р., це дата фактичного відправлення картки від УкрПошти.
Зі свого боку ми опрацьовуємо можливість пришвидшення доставки, однак працюємо через УкрПошту, та вплинути на їх регламенти, на жаль, не можемо. Дякуємо за розуміння і сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Картка ось-ось вже буде у Ваших руках:)
Коментарі (6)
Разочарован (
с пятой попытки попал на адекватного оператора, милая девушка, смогла мне подсказать, что с направленных мною 8ми документов, к заявке прикрепленно только 3(
Почти два года пользуюсь услугами банка, такое отношение неприятно удивляет (
Коментарі (3)
А Банк
Коментарі (9)
Лучший банк на сегодняшний день
Коментарі (1)
оновлення моїх даних
без проблем додали індифікаційний код через чат підтримки.
Написати коментар
Чому не варто обирати карту АТБ від А-банку
П, С, Замовляв дол і знімав дали багато 96 року і зношені, подивимося, як вони їх же потім прийматимуть!!!
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після користування карткою «АТБ», адже ми намагаємось, щоб продукти від Абанк були максимально прості та корисні у використанні.
Дійсно, інколи можуть виникати складнощі з нарахуванням знижки під час розрахунку карткою «АТБ», але стосовно відсутності знижки під час покупки, рекомендуємо звертатися до підтримки «АТБ» та подавати заявку з питання не нарахування, оскільки відповідальність за нарахування знижки на магазині, тому в нас відсутня технічна можливість відслідкувати чи було Вам нараховано знижку після покупки.
При зверненні до Банку ми завжди відшкодовуємо суму знижки, за наявності чеку, нараховуючи її на рахунок кешбеку. Відшкодування відбувається з урахуванням податків.
Щодо отриманих купюр, всі купюри, в касі платіжні та відповідають вимогам НБУ. При отриманні коштів Ви можете перевірити якість отриманих купюр не відходячи від каси, якщо стан купюр викликає зауваження, звернутися до Співробітника з вимогою обміну купюр.
Наразі, Ваше питання на контролі. Наш Співробітник зв'яжеться з Вами за результатом.
Коментарі (11)
Мой банк Абанк
Коментарі (2)
Приложение
Опис версії для тестування присутній, вся актуальна інформація про кожну версію вказується в розділі «Що нового» і доступна для Вас в маркеті, а на сам відгук про тестування наші Спеціалісти вже надали Вам відповідь.
Ми не зупиняємось на досягнутому та завжди продовжуємо роботу над покращеннями, тому сподіваємось, що з часом новий дизайн застосунку стане для Вас найкращим!
Стосовно комісії, додаткова комісія за зняття готів в банкоматах інших банків України відсутня, проте є комісія, передбачена тарифікацією картки «Жовта» за зняття власних коштів у банкоматах, пунктах видачі готівки А-Банку та інших банків України, де зняття пільгових коштів (до пільгових коштів відносяться цільові кошти, заробітна плата, стипендії, пенсії та соціальні виплати валютообмін, термінові грошові перекази, виплата депозиту) — комісія відсутня, а заняття непільгових коштів — комісія 0,9% від суми.
Щодо відділень, наш Банк постійно розширює мережу, наразі відділення представлені у багатьох населених пунктах. Розуміємо, що в наш час, не завжди є можливість потрапити до відділення, тому майже всі послуги доступні у застосунку АБанк24.
Окремо бажаємо звернути Вашу увагу, що при відкритті картки через застосунок АБанк24, доставка картки — безкоштовна, але у разі перевипуску картки вартість доставки дійсно складає — 100 грн., проте, Ви можете обрати віртуальну картку або завітати до відділення нашого Банку та перевипустити картку безкоштовно.
Стосовно комісії 4%, за рахунок кредитних коштів, дана комісія передбачена тарифами картки «Зелена», як за користування кредитним лімітом. Комісія відсутня при внесені першого платежу під час оформлення угоди, а також якщо погашення відбувається за рахунок власних коштів.
Мережа магазинів з сервісом «Плати частинами» від А-Банку, постійно розширюється. Всі торгові точки Ви можете переглянути в АБанк24, меню «Кредити» — «Плати частинами» — Магазини.
Щодо авторизації з нового смартфону, то код-підтвердження авторизації приходить в смс або до Viber. В разі необхідності виконати вхід з іншого пристрою Вам достатньо лише мати доступ до фінансового телефону. Раді співпраці з Вами та будемо раді отримувати нові відгуки та лише найвищі оцінки!
Коментарі (3)
Работа оператора на высоте!
Написати коментар
Подяка
Написати коментар
Гроші сплачені? Сплачені. Мсс вірний? Вірний. Де кешбек… Який кешбек?
Багато років є Вашою читачкою.
Ніколи у мене ще не було великих проблем з банками, але до сьогоднішнього дня.
Ваш досвід у вирішенні спірних питань допоміг не одному моєму товаришу, то ж наважилася написати свій перший негативний відгук.
Банк, про який йде мова — «А-банк».
Мій чоловік є засновником спортивної громадської організації. Я є співзасновницею.
У часи, коли дитсадочки та школи зачинені, діти надані собі. Неконтрольована безмежна енергія підлітків може наробити неабиякої халепи, тому вона має бути направлена у корисне русло.
Маючи чотирирічного сина ми чудово розуміємо всі складності батьківства у дані непрості часи.
Спорт і є саме такою можливістю для того, щоб час був проведений із користю.
Я та мій чоловік є тренерами. Ми маємо самостійно, без жодної допомоги оплачувати оренду зала, опалення, електрику.
Нашу секцію відвідують малозабезпечені, переселенці. На межі фінансових можливостей ми надаємо їм знижки, а деякі відвідують заняття безкоштовно.
На минулому тижні ми були співорганізаторами міжнародної спортивної зустрічі. До дітей на два дні приїхали їх спортивні кумири з інших країн та проводили для них майстер-класи.
На згадку про дану подію ми з чоловіком вирішили придбати тематичні календарі.
У зв’язку із обмеженим бюджетом, пропозиція кешбеку від «А-банку» у 10% була саме на часі.
ФОП, до якого ми звернулися, має МСС 5942. Згідно каталогу до нього підпадають торгові точки, які продають нові або уживані книги, журнали, підручники, посібники, карти, атласи, аудіо-книги, календарі. Це МСС також включає релігійні книги.
Згідно умов надання кешбеку «А-банку»: під категорію «Книги» (товари та послуги в книжкових магазинах та газетних кіосках. Коди МСС, що входять у дану категорію: 2741, 5111, 5192, 5942, 5994.
Тобто 5942 підходить під умови акції отримання кешбеку.
Заручившись підтримкою ще однієї відвідувачки, ми вирішили втрьох придбати друковану продукцію.
23.06.2023 спочатку своєю карткою «А-банку» сплатив мій чоловік. Кешбек отримав.
25.06.2023 він надіслав мені реферальне посилання на приєднання до «А-банку». Я обрала категорії кешбеку, серед яких були «книги» і провела оплату.
Кешбек не нарахувався. Одразу ж звернулася до підтримки — відповіли, що сума ще блокована, буде нарахована пізніше.
Вранці 26.06.2023 повторно звернулася до підтримки і мені відповіли, що даний термінал не відповідає вимогам та стандартам.
Ще раз — два дні тому мій чоловік платив у тому самому терміналі та отримав кешбек. Я через два дні змогла оплатити без питань, гроші з картки пішли, мсс підходить під категорію «книги». Але термінал вже «не відповідає».
На зауваження про те, що у правилах немає жодного згадування про обмеження з найменуванням «даний термінал не відповідає вимогам та стандартам», представник банку мені відповів, що це внутрішні правила банку, інформація має закритий характер та не надається".
26.06.2023 третя людина сплатила третю частину замовлення та також не отримала свій кешбек. Операція оплати карткою пройшла, гроші були списані. Підтримка аналогічно повідомила, що «даний термінал не відповідає вимогам та стандартам, що це внутрішні правила банку, інформація має закритий характер та не надається». «Ви ніяк не могли дізнатися до проведення операції, але ж кешбек не нарахується». «Наступного разу оберіть інший термінал, але без гарантії, що з вірним мсс ми нарахуємо Вам кешбек».
Скріни переписки з банком можу надати.
Багато років ми є клієнтками інших банків, які надають подібні сервіси і жодного разу подібних проблем і такого дивного відношення у нас не було.
Як тільки стала клієнткою «А-банку», то одразу відчула на собі «турботу» саме цього банку. Відчуваю себе ошуканою. В мене вкрали гроші, на які я сподівалася.
Для зарахування відгуку «Мінфін» просить надати підтвердження операцій.
Вказую код транзакцій:
Моя: 96766E від 25.06.2023 р.
Інша ошукана людина — A3BB57 від 26.06.2023 р.
Можу надати чеки терміналу.
У моєму розумінні, якщо б з терміналом виконувались якійсь шахрайські дії, то обслуговуючий банк б відключив його.
Якщо, А банк турбується за мою безпеку чи за що вони там турбуються, вони б не дали провести цю транзакцію.
Але ж оплата пройшла, гроші зняті, банк заробив свою комісію, кешбек не нарахований.
Висновок напрошується логічний та простий — банк вирішив на мені заробити, вигадавши правила, які я не можу перевірити. Мені сумно та гірко.
Сподіваюся, що банк змінить свою думку та поверне мені та третій людині кешбек, умови отримання якого, згідно правил, наданими банком, були виконані.
У якості післяслів'я додаю повні правила надання кешбеку «А-банку» з додатку, якими я користувалася при прийманні рішення щодо оплати карткою саме «А-банку».
Умови та правила
Умови та правила програми
1. Кешбек — програма лояльності, доступна власникам карток «Зелена», «Platinum»,
«АТБ» та Універсальна Gold Pay Pass А-Банку (в тому числі віртуальних карток даних типів). Надається по картці в гривні основному власникові рахунку. Довіреним особам клієнта послуга кешбек не надається.
2. Кешбек — це бонуси, що нараховуються клієнту за операції по його картці «Зелена», «АТБ», «Platinum», «Жовта», «єПідтримка» та Універсальна Gold Pay Pass (в тому числі віртуальним картам даних типів). Операції поділяються на категорії.
3. На початку кожного місяця клієнту пропонується на вибір перелік категорій. Клієнт може обрати будь-яку кількість категорій кешбеку від партнерів та будь-які дві категорії кешбеку від банку.
4. Значення відсотків кешбек по кожній категорії та перелік доступних категорій Банк може змінювати самостійно, в одноосібному порядку. Відсоток відшкодування при проведенні операції по карткам «Жовта», віртуальним карткам або додатковим карткам залежить від того, використовуєте ви кредитний ліміт по кредитній картці чи ні.
5. Пропозиція спрацьовує відразу після проведення операції з картки.
6. Максимальна сума кешбеку у місяць не може перевищувати 500 грн.
7. При накопиченні від 1 грн кешбеку клієнт може вивести його на допомогу українській армії, на основний рахунок картки клієнт може вивести кешбек після накопичення від 100 грн. При виведенні коштів буде утримано податок з доходів фізичних осіб -19.5% (ПДФО + військовий збір).
8. Якщо клієнт отримує пільги або субсидії, то додатковий дохід у вигляді кешбеку може призвести до їх втрати. Клієнту надається можливість у додатку АБанк24 підтвердити свою згоду на участь у Програмі.
9. Категорії покупок визначаються по МСС (код категорії продавця). Ці коди присвоюються торгівельній точці її банком-еквайєром.
10. Програма діє до 31 серпня 2023 року.
Нарахування кешбеку за даним терміналом призупинено зі сторони банку. Банком проаналізовані операції, проведені картками Абанку через даний термінал, та виявлено зловживання Програмою кешбек, а саме — проведення операцій через термінал лише для отримання максимального кешбеку від Абанку, а не для поточних розрахунків у магазині, наявна підозра щодо недійсних оплат карткою (повернення коштів готівкою після оплати та отримання кешбеку). Банк активно перевіряє транзакції клієнтів для уникнення подібних інцидентів, тому й кешбек не було нараховано.
Ми звертаємо увагу на кожне звернення, тому питання щодо нарахування кешбеку у нас у роботі, повідомимо Вас додатково. Вдячні Вам за сигнал.
Ми перевірили Ваші звернення до служби підтримки щодо ненарахування кешбеку, опрацювали зі співробітниками діалог для уникнення повторних звернень від клієнтів.
Питання було вирішено. Мінфін — Ви найкращі!
Дякую, що допомагаєте у розв’язанні безнадійних суперечок. Ви кращі та швидші ніж НБУ та Суди разом взяті! Я під приємним враженням!
Отже, історія була така: мені та автору відгуку вранці написав банк та попрохав надати чеки з терміналу. Надали. Більше питань не було.
Ввечері зателефонувала дівчина — працівниця банку, і повідомила про те, що кешбек нараховано.
Перевірила додаток і він дійсно там був.
Яким чином і що цілий день перевіряв банк я не знаю.
А Банку дякую за прийняте позитивне рішення.
Коментарі (17)
Викрадають кошти з рахунку клієнтів при закритті рахунку
Коментарі (13)