Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Luchenko 7 серпня 2023, 1:31
Написав у доволі таки пізній час, робітник підтримки, а саме Марія якісно виконала свою роботу, дуже приємно вела бесіду, чітко та по суті. Я задоволений! Вважаю що Марії потрібно дати премію!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2023, 9:47
Дякуємо за відгук. Раді, що змогли Вам допомогти 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
malkovqqq 5 серпня 2023, 21:19
Отзыв для Марии, табельный номер 36473
Быстро, понятно, справедливо
Понимающий человек разделяющий понимания сложности ситуации!
Требую для Марии премии!
Рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 серпня 2023, 10:44
Дякуємо за високу оцінку і відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою нашого Співробітника! 🍏😊
elllja71 5 серпня 2023, 13:38
Хочу висловити велику подяку співробітникам, А банку за їхню працю, професіоналізм та турботу за своїх клієнтів.
Я мала необережність переказати велику суму грошей сторонній людині, яка мені не хотіла повертати кошти добровільно.
Хотіла купити криптовалюту на сайті Бінанс.Контрагенту перерахувала свої кошти, а коли зайшла на сайт щоб підтвердити угоду, то побачила що ордер, по якому мала буди угода вже закрився.Вийшов час.Мої прохання повернути контрагента мої кошти були марними.Він як би на початку погодився, а сам счез на три дні.
Я звернулась до працівників служби Бінанс, вони заморозили йому рахунки щоб він скорше вийшов на зв’язок.На слідуючий день через Телеграм канал написала службі А банку.Показала всі докази.Банк швидко зреагував та також заморозив кошти мого контрагента.За рекомендаціями служб Бінанс та, А банк я звернулася у поліцію із заявою про допомогу повернення мені коштів.
Пройшло більше півтора місяця, від поліції ніяких новин, тільки сказали що подали до суду клопотання до доступу власних речей мого контрагента.
На протязі того часу, ще декілька разів спілкувалась зі службами Бінанс та, А банку.Також чекала новин від поліції.
І ось, трішки більше за півтора місяці до мене зателефонував робітник служби, А банку, та повідомив для мене радісну новину, що банку вдалось зберегти мої кошти, що їм вдалось накінець зв’язатися з моїм контрагентом, який намагався привласнити мої кошти, після розмови з робітниками банку погодився на повернення.Повернення відбулося на 3й день після розмови з робітниками, А банку.Поліція не була задіяна при поверненні.
Я дуже та дуже вдячна за повернення моїх коштів робітникам, А банку! За їх турботу за своїх клієнтів, компетентність та професіоналізм! До цього банку у мене зміцнилась довіра!
Гарного здоров’я та успіхів у роботі усім хто мені допоміг!

З повагою, клієнтка, А банку Ельвіра
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 серпня 2023, 14:06
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями від обслуговування! Завжди раді допомогти.🍏😊
Qwertyty 4 серпня 2023, 23:00
З А-банком співпрацюю вже близько 7 років,і цілком задоволений роботою банку.Перш за все, що можна відзначити, це довіра банку до клієнта, оскільки я є клієнтом мінімум чотирьох банків, але саме довіра і умови співпраці А-банку, спонукають мене віддавати перевагу саме йому.Великий кредитний ліміт на карті, ліміт на кредит готівкою та ліміт на покупки при оплаті частинами, дають мені впевненість у завтрашньому дні.Оскільки не дивлячись на те що я достатньо заробляю, у житті можуть бути моменти, коли заощадження вичерпуються,і тоді банк приходить на допомогу.Дуже зручно купувати товари, розбиваючи покупки на кілька платежів, при чому не доводиться витрачати одразу велику суму грошей.Дуже приємний бонус це категорії кешбеку: по своїй діяльності, мені часто доводиться заправляти автомобіль на АЗС та купувати товари у продуктових магазинах.Окрім того що я отримую кешбек на покупки, маю ще й знижки на товари у магазинах партнерах, що не може не радувати.Завдяки цьому я маю додатковий пасивний дохід у кілька сотень гривень на місяць.Програма банку, купити валюту на вклад, свого часу допомогла мені зберегти свої заощадження у валюті,і не втратити на мінливому курсі.Починаючи співпрацю з банком, я сплачував кредити, приносячи йому дохід; сьогодні ж, банк дає мені можливість отримувати приємні бонуси за співпрацю,і послугами банку я користуюсь щодня.А-банк, це банк для людей,і це підтверджує мій власний досвід.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 серпня 2023, 9:22
Добрий день! Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
122334oO 4 серпня 2023, 17:36
У мене не вистачає нормальних слів, щоб описати ситуацію з А-Банк. Ще колись, дуже давно, не менше 5 років тому у А-Банк я оформив кредит на побутову техніку, який успішно сплатив. Але не зважаючи на те, що мої взаємовідносини з банком закінчилися давно, виявилося, що я їх клієнтом залишився, певно, назавжди. Мій номер телефону було викрадено шахраями. Досить довга історія, але сенс в тому, що після відновлення номера почали надходити смс з кодами підтвердження від різних банків та кредитних установ, після чого я зрозумів, що були спроби взяття кредитів і почав обдзвонювати ці банки. Одним з банків був і А-Банк, якому я телефонував 2 дні поспіль, не з одним оператором спілкувався, просив перевірити, чи нічого не встигли оформити, просив повністю закрити всі мої рахунки в банку. Жоден з співробітників не повідомив мені, що є оформлений кредит. ЖОДЕН. Тільки запевнили, що рахунок закритий, що ніяких кредитів немає. І тут мені надходить повідомлення від А-Банк з графіком кредитного платежу і рекомендованою сумую до погашення. ЯК??? Поясніть мені, ЯК так могло відбутися??? До вас 2 дні поспіль телефонує людина, запитує, пояснює ситуацію, що відбулося, просить уточнення чи не встигли шахраї оформити кредит. На що ви відповідаєте, що все гаразд. Просить закрити всі рахунки, картки — на що ви відповідаєте, що все закрито. Звідки після цього береться графік кредитного платежу??? Ви ж розумієте, що з цього слідує? Що ваші співробітники, або приховують інформацію від клієнта, або просто сприяють шахраям. Іншого в даній ситуації просто не дано.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 серпня 2023, 9:03
Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки картку одразу було заблоковано співробітником.
Щодо спроби оформити кредит у Банку виникли підозри, що саме клієнт виконує дану операцію тому її було заблоковано до підтвердження клієнтом.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zirochk 4 серпня 2023, 16:44
висловлюю щиру подяку, за привітність, ввічливість, висококваліфікованість, великодушність, люб’язність, гарну манеру спілкування, операторці контакт центру Юлії та за бажання допомогти мені у вирішенні питання. Прошу Голову правління Банку та керівника контакт центру нагородити її премією у розмірі 3 тисячі грн, надайте мені зворотній зв’язок за номером теле. +380 96 844 0887.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 серпня 2023, 17:20
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MJclown 4 серпня 2023, 12:12
Неплохая работа с клієнтами
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 серпня 2023, 12:14
Дякуємо 🥰
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
19Yulya98 4 серпня 2023, 9:43
У меня возникла проблема: родственнику заграницу нужно было перевести валюту. Но при обращении в отделение банка, специалисты мигом решили мою проблему. Компетентные сотрудники помогли осуществить перевод и подсказали на будущее как это делать. Теперь мне даже не нужно посещать отделение.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 серпня 2023, 9:50
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями від обслуговування! Завжди раді допомогти.🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoriya301282 3 серпня 2023, 18:50
Дуже крута функція. Оплата відбувається протягом декількох хвилин. Можна оформити як в магазині, так і не виходячи з дому
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 серпня 2023, 21:10
Дякуємо за високу оцінку та відгук, користуйтесь з задоволенням! 🍏😊
Hoziain 3 серпня 2023, 12:47
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
Хочется отметить персонал данного отделения, всегда все быстро и слажено, редко провожу более 20 минут в отделении, что говорит об интенсивности и оптимизации данного отделения.
Особая благодарность Касирам, а именно Юхно Сабине Александровне за отзывчивость и профессионализм.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 серпня 2023, 14:56
Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Володимир Князь 3 серпня 2023, 12:09
Став клієнтом банку випадково і був приємно вражений зручністю та легкістю використання мобільного додатку А-Банк. Однозначно рекомендую цей банк. Не пожалкуєте.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 серпня 2023, 12:17
Раді, що Ви з нами! 🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 серпня 2023, 8:57
Відгук зарахований (на 04.08.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
financict 3 серпня 2023, 8:10
Абанк или отдельная группа его сотрудников — мошенники. Обманом хотят украсть 30% от остатка на моем заблокированном счете, а это более 30 000 грн. Шантажируют — не разблокирую мне счет, пока я им не переведу эту сумму, причем официальный запрос никакой не дают, а только перезванивают с незнакомого номера и устно сообщают, о каком-то пункте договора, которого нет на официальном сайте, но по которому я должен перечислить 30% с остатка для разблокировки. На горячей линии тоже официальных разъяснений не дают. Но 100 т грн на счету у меня уже несколько месяцев остаются заблокированными. Все скрины и записи могу предоставить.

Кто сталкивался с подобным беспределом, помогите подскажите, как решить эту ситуацию и забрать свою деньги?
Я уже в отчаянии, если здесь не помогут, буду писать в полицию и в Нацбанк, а также отзывы на других сайтах.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 серпня 2023, 13:06
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, від Вас не було отримано запитуваних документів, які б підтверджували зарахування по скарзі. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Також на Ваше звернення наші Спеціалісти відправили Вам офіційну відповідь, де зазначені дані вимоги. Для вирішення Вашого питання, Вам необхідно прийняти дзвінок від наших Спеціалістів та узгодити питання зі скаргою. Просимо написати нам в особисті повідомлення, як тільки Вам буде зручно прийняти дзвінок. Далі наші Спеціалісти зв'яжуться з Вами для вирішення Вашого питання. З нашого боку зробимо все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sandra087 2 серпня 2023, 17:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Власник картки 4323 3473 6408 8663 — шахраї, беруть кошти за товар в моєму випадку це було 4000 грн, товар не відправляють і далі просто блокують телефон
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2023, 20:29
Доброго дня! По одержувачу буде вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку. Рекомендуємо додатково написати заяву у поліцію. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть усі необхідні дані за офіційним запитом поліції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denys21101998 2 серпня 2023, 11:26
Знайшла проблему з платежем за 10хв
Три дні підряд звоню до вас і тільки сьогодні дівчина каже шо не правильний індифікаційний код
А ваші інші олені попередні казали шо не знають шо робото треба чекати, дуже вдячний вашій менеджеру якій спілкувалась зімною 02.08.2023 з 10:42—11:20 вона найкраща!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2023, 11:41
Дякуємо за високу оцінку і відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою нашого Співробітника! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olzastup 2 серпня 2023, 10:25
Amazon не повідомив вчасно банк про скасування ордеру, тому мої кошти мали залишатись заблокованими 14 днів, або до повідомлення продавця про скасування замовлення. Це мене ніяк не влаштовувало. Звернення до служби підтримки банку допомогло вирішити питання розблокування коштів оперативно, за два робочі дні. Дякую службі підтримки за допомогу і рекомендую Абанк, як сучасну і прогресивну фінустанову! Також мені подобається додаток ABank24, який постійно оновлюється і досить функціональний!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2023, 11:15
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
Таня Постернак 2 серпня 2023, 1:33
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Соборна, 15
Я помилково оформила депозит на 15 міс, хоча планувала на 3 міс, тому попросила розірвати депозит, який не підлягає розірванню. Гроші мені повернули на карту і я знов оформила депозит вже на 3 міс.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2023, 11:17
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли Вам допомогти! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 серпня 2023, 19:05
Відгук зарахований (на 06.08.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Леонов Xxx 1 серпня 2023, 22:24
Уважаемый, А банк, принимайте здравую критику и не перебивайте негативные комментарии своими выдуманными))))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2023, 11:24
Кожен відгук є власною ініціативою Клієнтів. Кожен день ми активно працюємо для того, щоб наші Клієнти були задоволені, тому можемо бачити з Вами позитивні відгуки. Окремо хочемо звернути увагу, що Ваше питання в роботі у Спеціалістів і Вас повідомлять за результатом. Сподіваємось, що за підсумком, Ви також будете задоволені та зможете переглянути Ваш відгук!
Давид Петрович 1 серпня 2023, 21:22
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Вже не перший рік обслуговування в А-банку і хочу сказати що це найкращий банк: зручний додаток, прості умови і тарифи. Також хочу відмітити відділення в м. Одесі, вул Кінна 22. завжди працюють навіть коли вимикають електроенергію, дуже привітні співробітники, знаються на продуктах банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2023, 10:47
Дякуємо, що Ви з нами. Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BorisovaLena86 1 серпня 2023, 18:29
У меня списалось 17700 грн с карты, я обратилась в поддержку мне сказали что это какая то подписка, но они не знают какая.Карта была создана 2 месяца назад и ни где не светилась.После споров слёз и криков банк сказал что не может ни чем помочь.Деньги собирались на лечение, а по факту украдены банком
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 серпня 2023, 20:05
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 серпня 2023, 12:33
Відгук не зарахований (на 03.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
chezi1310 1 серпня 2023, 18:06
добрий день дуже сподобалося в обслуговування в, А банку по гарячій лінії вирішили проблему із поверненням коштів передзвонили, повідомили що гроші, повернулися велике спасибі
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 серпня 2023, 20:04
Добрий день!
Завжди раді допомогти 😉🍏

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝