×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 42.2 | 43.1 |
Всі курси банку |
А банк заблокував картку
Мені не одноразово дзвонив фахівець з фінансового моніторінгу з цього номеру телефона +380567964681. І пропонувала зписати кошти з мого рахунку на рахунок якоїсь третьої особи, людини яка потерпіла від шахрайства, яку банк собі вигадав, а не на рахунок людини яка перевіла мені кошти. Фахівець банка мені знов казала що людина яка перевела кошти на мій рахунок шахрай і що йде якесь судове розслідування. Я робітнику банкв сказав, що людина яка перевіла грощі на мій рахунок, рахунок моєї дружини і тещі не має ніяких судових обмежень. Я подивився на Єдиному Контакт — центру судової влади України. І на дюдину яка перевіла мені кошти є тільки одне адмін правопорушення цей витяг я вам відправив в телеграмбот, але адмін правопорушення це не як не може бути шахрайство. Це правопорушення було складено 28.09.2023, а ви мою картку заблокували 13.09.2023. Я так розумію що ви заздалегідь знали що буде факт шахрайства і на п’ятнадцять днів раніше заблокували картки моєї родини. Також я не можу зрозуміти ваш фахівець на моє запитання хто постраждала людина і на яку сумму вона постраждала вдповіла що ім'я людини назвати не може і що людина постраждала рівно на 100000 гривен, що ці кошти були шахрайським шляхом зписані у людини з приват банку. Я попросив співробітника банку надати мені документи, що їде якесь судове проізводство аба данні людини яка як вони стверджують постраждала, на що банк відповів, зо нічого вони надати не можуть. Яке відношення має мій рахунок, А Банка до приват банку, якщо людина поклала грощі на рахунки моєї родини у відділенні А Банку в місті Запоріжжя? І якщо людина постраждала на 100000 гривень чому заблокували картки моєї родини на 300000 гривень? Моя картка і картки моєї родини досі не разблоковані, прошло вже більш двох місців. Скільки ще мої кошти будуть заблоковані я не знаю.
Я надав фахівцям, А Банка всі документи і підтвердження які вони в мене просили але Банк не може надати мені якісь документи, або пояснення зі свого боку.
Мені здається що в цієї ситуації шахрайство лише зі сторони банку. Банк заблокував грощі моєї родини без якихось пояснень та доказів і тільки поопонує мені перевести мої власні кошти на рахунок якоїсь вигаданої людини. Це якийсь жах.
Банк діє згідно Умов та правил, а саме п. 2.1.3. Права та обов'язки, Банк має право: п. 3.3.18. Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки, дана інформація зазначена у розділі 2. Фізичним особам. Посилання: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами, щодо пояснення причини блокування картки. Питання знаходиться в роботі. Банк, зі своєї сторони очікує на рішення суду, тому Вас буде додатково проінформовано за рішенням.
Коментарі (2)
А-банк
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів.
Ми не зупиняємося на досягнутому, тому постійно вдосконалюємо та розширюємо функції нашого сервісу Абізнес. Зробимо все можливе, щоб виправити Ваші зауваження якнайшвидше. 🍏
Коментарі (1)
Повернення неправильно надісланих коштів
Коментарі (1)
Позитивний
Коментарі (3)
Безответственность и халатность
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Згідно з Умовами та правилами, під час перевірки картка може бути тимчасово заблокована.
Регламент опрацювання звернення займає до 5 робочих днів.
Взяли Ваше питання на контроль. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (4)
Неймовірна людина!
Вперше зустріла цю дівчину, коли вона працювала в касі, в маленькому відділенні. Ще тоді, вона вразила своєю здатністю «вирішувати» проблеми клієнта. Складалося таке враження, що для неї нема нічого неможливого. Завжди стримана, комунікабельна, спокійна, дуже професійна! Тільки завдяки їй, я навіть ні на хвилину не мала думки про інші банки …
Тому я зовсім не була здивована, коли Ганна стала керівником відділення. В наш час рідко зустрінеш керівництво, яке дійсно вміє в першу чергу оцінити тебе і як людину і як клієнта!
Остання подія мене взагалі вразила і змусила написати цей пост. Коли я в черговий раз звернулась по телефону зі своїми питаннями-проблемами, вона в черговий раз не відмовила і вирішила мої питання протягом години, але мене вразило не це, а те, що ця ЛЮДИНА знаходилась в цей час в лікарні, в палаті, годину, як вийшла з наркозу після операції (не знаю, чи можна таке писати- це зовсім особисте). Вона могла б мені не відповідати, щось написати, але я взнала це, вже після того, як вона вирішила всі мої питання. І це вже навіть не про допомогу! Це щось більше! Це магія, людяність, вміння зробити іншу людину щасливою! Зараз цього так бракує!
Я дуже прошу керівництво АБанку відмітити цю дівчину, і дати їй, будь ласка, відпустку, премію, або якийсь оплачений тур на відпочинок. Вона дійсно цього заслуговує, ЯК НІХТО!
ЛЮДИНА з великої букви
Недарма в перекладі з івриту Анна означає «милосердна», «миловидна», «благодійниця».
Щира- щира подяка!!!
Коментарі (5)
ЗАБЛОКУВАЛИ КАРТКУ!!!
Коментарі (4)
Левые кредиты
Есть пользовательская карта зелёная на которую мне прилепили кредит в сумме 11000+ грн датируя 2017 м годом, на вопрос откуда долг на НЕ кредитной карте ответ это овердрафт за якобы непогашенные рассрочки, рассрочки действительно были в 2020 м году и погашены. Банк в чате сам подтвердил справками о выдаче пользовательской карты где не идёт речь о лимите и о сумме кредита соответственно.
В августе 2023 я обратился в УБКИ посмотреть историю и там ни учтён ни один платеж за этот год хотя их было 3−4 штуки. на тот момент они приписывали 9000+ несуществующего овердрафта на который начислены проценты и 6750 реального долго и предлогали порешать все за 11000, перевели меня на коллекторов с которыми я отказался общаться, потом видно забыли про эту историю на 4 месяца и сейчас пишут если за два дня не погасите всю сумму то коллектора умеют делать так, что за неделю вы найдете всю сумму, при этом суд 99% на нашей стороне будет
У разі відсутності на карті особистих коштів списання на погашення договору Розстрочки відбувається з кредитної картки. Якщо кошти для списання обов'язкового платежу не внесено списання відбувається в овердрафт.
Раніше з Вами зв'язувався наш Співробітник та надав інформацію щодо врегулювання питання по Вашій заборгованості.
Так, як з Вашого боку відсутні платежі для погашення боргу Банк залучив колекторську компанію для врегулювання питання по заборгованості. В даному випадку Банк діє згідно з Умовами та правилами, а саме згідно розділу 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.20. Банк має право залучати колекторські компанії до врегулювання простроченої заборгованості Клієнта за Договором або передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта.
Хотіли б звернути Вашу увагу, що відсотки по договору нараховуються в стандартному режимі. Просимо Вас погашати заборгованість для зменшення суми боргу.
Написати коментар
Максимально некомпетентна підтримка
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Під час перевірки картка може бути тимчасово обмежена.
Оскільки нам не одразу вдалось зв'язатися з Вами, для отримання необхідних документів, термін перевірки було збільшено.
Ми не привласнюємо номер в черзі, при розгляді звернення, тому надати таку інформацію, можливість відсутня.
Ваше питання в роботі. Після завершення перевірки, наданих документів, наш Співробітник зв'яжеться з Вами.
Написати коментар
Помогли
Коментарі (2)
Отказали в обслуживании в А-банке после возврата средств из Приватбанка
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Просимо Вас вирішити питання з Банком по рахункам. Офіційну відповідь буде відправлено на вказану Вами адресу електронної пошти.
Коментарі (5)
Позитивний відгук
Коментарі (4)
Заблокировали карту которой даже не пользовался, но главное на которой были средства)
И вот что теперь то делать?
Регламент опрацювання займає до 5 робочих днів.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні для пришвидшення вирішення Вашого питання.
Коментарі (5)
Не надходять смс повідомлення з кодом підтвердження
Дуже жахливо, що настільки необізнані люди там працюють і не розуміють, що це зовсім різні речі, коли повідомлення відправляє система онлайн банкінгу і вручну використовуючи шлюз повідомлень!
Проблема лише з номерами lifecell, спеціально перевірив.
Допоможіть будь-ласка!
Коментарі (2)
Amazing Customer Service
Recently, I needed help changing the mode through which I receive messages from the bank. After getting in touch through their Telegram chat bot, a customer service representative joined the chat almost immediately, politely spoke with me and resolved my problem quickly. When I was having problems paying for a service, I contacted them and then helped me swiftly. They are always very prompt and efficient.
I only have praise for this bank, no complaints!
The A-bank team, thank you, you’re the best!
Коментарі (2)
Банк не може бути рекомендований як надійний фінансовий партнер
Вирішив скористатися розстрочками, бо планував невеличкий ремонт в квартирі. Таким чином було на куплено товарів більше чим на 40,000 грн, ці витрати були переведені в розстрочку. Після цього були також здійснені витрати в тому ж епіцентрі на суму близько 23000 грн які не були переведені в розстрочку. За умовами переводити в розстрочку можна через 14 днів, тому планував перевести пізніше щоб платежі не попадали на одну і ту саму дату, щоб таким чином знизити кредитне навантаження.
А через деякий час банк став поводити себе неадекватно. Спершу було анульовано кредит на розстрочку, а через деякий час було знижено кредит кредитній картці на доступний залишок.
Моє невдоволення від роботи банку складається з того, я не можу більше розглядати А-банк як надійного фінансового партнера. Вважаю що банк повинен встановлювати ліміти такі, які він вважає не ризиковими для клієнта. Тоді не буде негативних моментів від співпраці. Адже якби я не розраховував перевести свої витрати в розстрочку, то я б не робив їх в тому ж самому місяці або зробив би їх з картки іншого, більш адекватного банку.
В прошлом місяці я вже здійснював погашення по розстрочкам, також було відкрито у банку нерозривний депозит на 50 тисяч. Але банк знову знизив кредитний ліміт на суму доступного залишку, близько 7000 грн які було внесено для зберігання пільгового періоду.
Маю ідеальну кредитну історію, кр 450, без прострочек, сумнівні операції відсутні.
В принципі, до цього інциденту до банку претензій не було. Була видна позитивна динаміка розвитку додатку та нових послуг. До обслуговування у відділеннях жодних претензій.
На даний момент ні повернення, ні збереження наявних лімітів мене не цікавить абсолютно. Картки Вигода та АТБ, які я використовував, відкриті мною вже в інших банках.
Відзив написаний для інформування користувачів кредитних послуг для можливості надійного планування своїх витрат і прискіпливий вибір фінансового партнеру.
Окремо хочемо звернути, що картка «Вигода» — безкоштовна в оформленні та обслуговуванні, а ще має суттєві переваги та для власних коштів:
— Кешбек «Вигода», 1% кешбеку гривнями за всі покупки;
— Бали «Вигода», 1% балами за будь-які покупки в Епіцентрі та Новій Лінії (можна перевірити в А24, в меню кешбек «Вигода»).
Ми будемо раді детально перевірити ситуацію з Вашим лімітом. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (8)
Некомпетентная поддержка умышленное удержание средств
Хочу попросить быстрого решение проблемы»
Коментарі (8)
Допомога
Я Кривченко Сергій Володимирович
Який проживає, живе і буде жити тільки В Україні.
Мені допомогли представники А-24 банк
Вирішити моє питання, стосовного додатку.
Питання було моє вирішено швидко і без зайвих слів.
Представники А-24 банк
Відчдлеві та безумовно професійнні.
Я Рекомендую додаток А-24 банк, як для користування своїх потреб, та і для інших.
Дякую А-24 банк що ви з нами!
Слава Україні!
Коментарі (9)
Помилковий кредит
Пояснювалось це все операторам під час дзвінків і в онлайн-переписці. Наполягають, аби прийти в відділення банку, щоб розібратись з проблемою, яке знаходиться в 40 км від нашого місця проживання. Тобто, ми повинні тратити час, гроші і нерви на те, аби вирішити проблему, яка була створена банком, при цьому не маючи нічого спільного з ним. Звичайного багаторазового усного пояснення їм не вистачає, вже і говорились ПІБ дружини, надавались дані про дату реєстрації нового номеру телефона, щоб можна було співпідставити, коли був взятий кредит і коли дружина почала номером користуватись. Все без толку.
Раніше був користувачем банку особисто, але не раз від друзів і знайомих чув погані відгуки про нього, тому ще рік назад вирішив закрити рахунок, про що тепер тільки радію, оскільки впевнений, що теж мав би видумані проблеми з ним.
Особисто ні я, ні дружина ніколи в майбутньому не будемо користуватись цим банком, бо вирішення такої простої задачі вимагає докладання непотрібних зусиль з нашої сторони.
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені.
Коментарі (5)
А банк, супер банк!!!
Написати коментар