×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Підсунули дефектні долари
В голові не вкладається, просто обманули на 100 доларів, вважай. Тепер їх тільки на інкасо відправляти, що займе купу часу, буде вартувати грошей, і ще й невідомо, чи не ізимуть ту купюру взагалі без компенсації.
Наш Банк не працює з інкасо. Тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. А також працюємо лише з купюрами, які в обігу. Ми детально перевіримо описану Вами ситуацію та за рішенням повідомимо Вас.
Коментарі (5)
Мешканець Запоріжжя Щебетун В. Ф.
Всього через дві доби вже був доступ до грошей.
Ще раз дякую Натальї и загалом працівникам АБанку.
Написати коментар
Мошенники
5169 1551 1119 7354
Устраивают «розыгрыш» телефона в инстаграмме. Потом просят оплатить проверочный платеж
По одержувачу буде вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку.
Якщо Ви переказали кошти, рекомендуємо додатково повідомити про інцидент в свій Банк та написати заяву у поліцію.
Додатково ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (5)
Блокування карти
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. Наш Співробітник з Вами зв'яжеться.
Коментарі (3)
Служба підтримки
Написати коментар
А-феристы, а не А-банк
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта.
Документи надані Вами, були надані не в повному обсязі.
Згідно Умов та правил Банку п. 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Ми неодноразово повідомляли, що необхідно надати для перерахування коштів. Очікуємо від Вас заяву з реквізитами для перерахунку залишків.
Коментарі (2)
Заблокували карту без причини
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
На жаль, документів, які було надано Вами 03.09.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (3)
Не советую доверять этому банку
залишку заборгованості, все це детально прописано в другому пункті розділу «Приєднання до Умов та правил надання банківських послуг». Дякуємо за приділений час і прийнятий дзвінок, надали Вам детальну консультацію щодо умов Вашої угоди. Сподіваємось, що надалі Вашу думку буде змінено.
Коментарі (1)
Блокування акаунту-карти, без пояснень!
Коментарі (3)
Прекрасная работа
Коментарі (3)
А-Банк це кращій банк України
Коментарі (1)
Відмінна якість обслуговування фізичних осіб
Написати коментар
Невыплата депозита
Банк надав відповіді стосовно всіх запитів, які надійшли на сьогоднішній день.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, очікуємо на документи, про які повідомили в телефонній розмові.
Коментарі (2)
Оказывается можно ещё хуже
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. зазначено, що у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Цей пункт є актуальним та діючим. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk, а також у застосунку АБанк24 у Вас є можливість ознайомитись з усіма Умовами та правилами у розділі «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила».
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку з відповідною до пункту комісією.
Також повідомляємо, що операцію в касі можна провести будучи ідентифікованим у Банку. Наші Співробітники дійсно можуть запропонувати відкриття картки в нашому Банку, адже ми завжди раді новим Клієнтам, а сама картка абсолютно безкоштовна і надасть багато переваг в користуванні, серед яких також можливість проводити швидко та зручно операції та перекази з карткою в АБанк24. При цьому відкривати картку А-Банку та інші продукти не є обов'язковим для проведення операції в касі.
Окремо перевіримо детально Ваші звернення до Служби підтримки.
Коментарі (1)
Кинул абанк
Проблема у меня такая, скинули мне деньги на, а банк пацыки с войны чтоб я им поссылку собрал и отправил!!! Эти наглые сеператисты заблокировали карту мне сразу и сказали 3 дня ждать я в службу поддержки звонил. Я пошел в банк пообщаться с ними они сказали тоже самое. Не вопрос через 5 дней не кто не позвонил пришлось идти в банк и розбератся с ними.
Позвонил какой то оператор и сказал за какой то перевод 505грн который был 11.01 типо скарга надо оплатить. По чему нельзя было написать за те деньги хотя бы через пару месяц я и не помню от куда они. Я играю в автоматы так по мелочи восновном вывожу подработки разные 1−2К ну, а тут 50к упало и блоконли. В банке их не получилось *** послать и розторгуть договор. сегодня звоню на гарачу линию говорят можно закрыть счёт и отдать 30% им затто что-то они такие молодцы помогают рускому кораблю!
Квитанции все придоставлено звонка нет. Скажите как быть, розблокируют ли карту спустя 10 дней. Ждать просто не кто не будет! Ихние Завтрыки
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Коментарі (8)
Украдены средства с карты
Оба банка не спешат выяснять кто это сделал, учитывая, что у ПУМБа уже 21.09 был номер карты, куда был осуществлён перевод.
Особенно смешно мне слышать от операторов, А Банк, что их банк надёжный и конкурентоспособный. Да, я убедилась лично насколько. Я уже молчу, что меня пытались убедить, что это я отдала карту кому- то или свой телефон.
Не рекомендую никому оба банка. И в одном, и в другом плевать хотели на клиентов
З метою безпеки коштів Клієнтів ми просимо ні в якому разі не надавати дані картки третім особам, у тому числі термін дії картки, cvv-код, пін-код, а також надіслані Банком паролі. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. У разі втрати даних, таких як картка, смартфон, документи, рекомендується негайно повідомити про це Банк. На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.
Зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування. Тому, у разі прострочення Банк залишає за собою право будь-яким можливим способом доносити інформацію про заборгованість Клієнта, в тому числі шляхом дзвінків на фінансовий номер телефону. Бажаємо звернути Вашу увагу, що дзвінки від Банку можуть надходити відповідно до Умов та правил, а саме до пункту. 3.3.2: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Відповідно до розділу 2.1.2. пункту.1.4 Умов та правил надання банківських послуг АТ «А-Банк»: «Операції, що здійснюються з використанням Платіжної картки, з введенням відповідного ПІН-коду або з введенням коду, наданого Банком в рамках технології 3DSecure, або операції, що здійснюються з використанням платіжної картки без введення ПІН-коду, або з використанням реквізитів платіжної картки, або з використанням аутентифікаційних даних, у тому числі в Мобільному додатку, — визнаються підтвердженими Клієнтом та ініційованими ним власноруч».
Також зазначаємо, що п. 5.5. визначає, що держатель картки несе відповідальність за всі операції, що супроводжуються авторизацією, до моменту звернення держателя картки в Банк і повідомлення про блокування коштів на картрахунку і за всі операції, які не супроводжуються авторизацією, до моменту постановки картки в СТОП-ЛИСТ платіжною системою.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk
Коментарі (12)
Дякую
Дякую працівникам
Написати коментар
Не придерживаются своих высказываний, не называют пункты, которые я запросил указать, чтобы убедиться почему мне называют причину блокировки карты
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючі документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Коментарі (2)
Отримання переказів по номеру телефону
Написати коментар
Не компетентність спеціалістів
І в подальшому так і не можу поповнити свою карту, а це кредитна карта і я повинен внести платіж по кредиту.
Дуже розчарований банком та спеціалістами підтримки. Видно, що їм аби відсидіти робочу зміну і немає зацікавленості в допомозі клієнту.
Не рекомендую банк тільки по тій причині, що немає гарних спеціалістів підтримки.
Перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуації. Поповнення картки в Абанк, з картки іншого Банку, можливе на суму від 1 грн. В даному випадку Ви намагались здійснити поповнення на суму менше зазначеної.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та приймемо відповідних мір, якщо це буде необхідно.
Щиро сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю та зробимо все можливе, щоб виправдати Вашу довіру!
Написати коментар