Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Krava1998 28 листопада 2023, 17:21
Заблокировали мне карту. Говорят что поступила жалоба от отправителя.
Это была продажа криптовалюты, отправитель в назначении написал «покупка криптовалюты» и номер нашей сделки на платформе.
Скинул в телеграм все скрины, квитанцию, ответ от службы поддержки, свой рейтинг и т. д.
Сказали ждать до 5 рабочих дней, и это в 21 веке, когда другие банки такие вопросы решают за полчаса максимум.
+ Я написал человеку который якобы подал жалобу. Ему платформа ограничила аккаунт до выяснения обстоятельств. И он ответил что никаких жалоб не подавал, написал в поддержку банка (у него УкрГаз), и они ответили что тоже ничего не знают, выясняйте с банком получателя.
Все скрины общения с поддержкой он мне скинул, их я отправил в чат поддержки. Но в ответ тишина.
Получается что абанк заблокировал мою карту и мои деньги просто так, и придумали жалобу чтобы удержать мои деньги для своих махинаций.
Категорически не рекомендую связываться с этим банком!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 листопада 2023, 18:32
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SektoR 26 листопада 2023, 21:06
Я буквально полчаса назад стал клиентом А-банка. Сотрудница Александра с табельным номером 87769 очень вежливо, терпеливо и доходчиво ответила на все мои вопросы. Помогла привязать карту к телефону для бесконтактной оплаты, провела экскурсию по навигации мобильного приложения и рассказала о возможностях и преимуществах банка. Теперь буду более плотно сотрудничать с этим банком. Приятно, когда сотрудники службы поддержки профессионально справляются со своими обязанностями.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 листопада 2023, 9:15
Дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти та будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evgeni1956 26 листопада 2023, 18:58
Получает оплату за товар, который потом не отправляет и на связь не выходит.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 листопада 2023, 19:51
Добрий день! По одержувачу вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку. Окремо радимо Вам звернутися до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий у сприянні розслідуванню та надасть усі необхідні дані за офіційним запитом поліції. Для уточнення додаткової інформації просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
Evgesha92 26 листопада 2023, 18:29
Скажу своє, скромне слово, як постійний користувач послуг Акцент банку, задоволений рівнем надання послуг,(розстрочка на витрати, оплата частинами (замалий строк розстрочки), але завжди є куди рухатися! Вважаю що майбутнє за онлайн банкінгом,(якщо у вас є хочаб базові знання користування смартфоном), в наш нелегкий час дуже важливо мати під боком надійного партнера, з надання банківських послуг, тому рекомендую А-банк, але то на ваш розсуд шановне панство, дякую за увагу, всього найкращого!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 листопада 2023, 19:17
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами та цінуємо Ваш вибір. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
boing777 25 листопада 2023, 9:47
Поступила жалоба на мою карту. Мне об этом сообщили и предложили уладить этот вопрос путем возврата денег или отзыва жалобы. Я отказался возвращать деньги, а контактов отправителя у меня нет и квитанции тоже. Прошел месяц и мне сотрудник службы безопасности сказал что мое моим делом занимается полиция и они ждут справку ЕРДР. Прошел еще месяц, я обратился в полицию и мне сказали что на меня никаких мероприятий не возбуждено. По закону факт возбуждения дела вносится в течении 3 дней в военное положение, и увидеть это можно без проблем при обращении — а вот детали не доступны пока официально не будет закончено расследование. Меня обманули и я ждал неизвестно чего месяц, а в ответ мне другой сотрудник сказал что ничего не знает и все. Ну так вот из последнего разговора они ссылаются на п. 150 Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних інструментів. где сказано что они могут блокировать деньги если есть риск по неуплате кредита. Вообще не моя ситуация, но им надо запудрить мозги вырванным контекстом. Дальше пытались еще своими правилами где написано что если есть подозрения то могут блокировать до 180 дней, и опять неудача — у них нет подозрений, так как есть конкретная причина и это жалоба!
1) Стаття 88. Відповідальність отримувачів під час виконання платіжних операцій
описывает что после оповещения, я должен в течении 3 дней вернуть деньги, если я отказываюсь то делом занимается суд. И все споры решает суд.
2)Стаття 86. Відповідальність постачальників платіжних послуг під час виконання платіжних операцій описывает что поставщик несет ответственность за нарушение сроков невыдачи денег.
3)И на закуску — Статья 89 Закона Украины О платежных услугах. Ответственность эмитентов и эквайров в платежных системах.

пункт 1. Эквайр по результатам мониторинга или в случае опротестования платежной операции пользователем, эмитентом или оператором платежной системы для установления правомерности платежной операции вправе остановить завершения платежной операции на время, предусмотренное правилами соответствующей платежной системы, но не более 60 календарных дней.

Итог такой НА САМОМ ДЕЛЕ НЕБЫЛО НИКИОГО ЗАЯВЛЕНИЯ — меня оповестили о результате мониторинга и выдвинули условия, дальше 3 дня на возврат денег, в противном случае суд! А я 2 месяца прождал в пустую так как этим делом по закону должен заниматься суд,! А не эта организованная группа лиц. С момента оповещения прошло 60 дней и мне не хотят разблокировать мои средства.
Еще ко всему этому я обращался в самом начале с вопросом о закрытии счета, прошло 2 месяца я еще раз спросил, и мне ничего так и не ответили.

Вот что это вообще происходит? Возомнили себя вершителями судеб?
Скажите пожалуйста мне, как можно так нагло не соблюдать законы и называться банком? Вот как в этой стране можно защищать свои права? Если в ответ специалисты берут 5 дней паузу и утверждают что их договор гласит иное… Их договор работает ровно до тех пор пока в законе не будет написано слово СУД.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 листопада 2023, 13:12
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 3.3.18., максимальний строк блокування може бути до 180 днів: «Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки (сумніви Банку можуть бути пов`язані, втому числі з імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам тощо): https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. На жаль, ми не отримали від Вас жодного підтвердження. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Микита Бондарчук 24 листопада 2023, 22:58
Приветствую, АБАНК — это не только замечательный банк в плане обслуживания и услуг (есть с чем сравнить), но так же самая лучшая служба поддержки, это не пустые слова.
Пусть равняется тот что приват24 и все остальные на них🇺🇦😎
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 листопада 2023, 9:01
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Раді співпраці з Вами та цінуємо Ваш вибір.🍏😊
Natalia Ichk 24 листопада 2023, 16:42
Відповідними нормами Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» визначено — непряма дискримінація — ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об'єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.

Відповідно до пункту 6.7. наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» визначено коло осіб фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність, в тому числі, це: особи які займаються — адвокатською діяльністю, є судовими експертами, приватними виконавцями, арбітражними керуючими та є виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури.

У Абанку коло фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність та хочуть відкрити рахунок для забезпечення такої діяльності звужено до осіб, які є адвокати, нотаріуси та арбітражні керуючі. Інши особи (судови експерти, приватними виконавцями, та є виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури) можуть не звертатися до Абанку ім відмовляють у відкритті рахуну.
Відмова Абанку у данному питанні, як на мою думку, є непрямою дискримінацією відповідно до підпункт 3) статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».

Так що самозайняти особи шукайте інший банк для відкриття рахунку, який у своєї роботі не застосовує дискримінаціний підхід до осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 листопада 2023, 17:47
Добрий день!
Дякуємо Вам за приклад. Передали інформацію відповідальним Співробітникам для більш детального аналізу описаної ситуації. За рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
xonepro11 24 листопада 2023, 15:59
Расскажу свою историю в А-банке.

Заблокировали карты… предоставил все документы (официальная работа, выписки по банку, пополнения, переводы) предоставил ПРОСТО ВСЕ!

Сказали блок в одну сторону…я такой ок.
Хочу получить письмо, ждал письмо 3 недели на почту, все без толку… в письме нет причин. Пошли дальше, прошу перевести деньги на другой банк, нарушают регламент.
Позже узнал причину > потому что покупал криптовалюту))))))))

Ну недавно продвигают закон, где можно будет делать прямую покупку с карты банка)
Вообщем, Днепр есть Днепр

Написал жалобу в НБУ по этике, пусть разбираются и штрафуют!

Пишу честно, пол года назад был банк для меня лично № 1, я не знаю что случилось, сейчас это не банк > мусорка
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 листопада 2023, 16:36
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Проблема вирішена
Njvfc123 23 листопада 2023, 16:03
А-банк принял решение разорвать со мной деловые отношения. Ладно, ок. На почту мне прислали шаблон заявления на возврат денег, которое я 12.11.2023 г. отправила на указанную в шаблоне электронную почту. Денег на заявленных мною банковских реквизитах в другом банке по состоянию по состоянию на 23.11.2023 г. так и нет. Звонки на горячую линию ни к чему не привели. Удивляет, что сам же банк декларировал возврат в течение 5 дней. Последний раз при звонке в банк оператор сказал, что мое заявление отложено до 07.01.2024г…Интересно, где такой регламент про возврату?!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 листопада 2023, 17:18
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Леонов Xxx 22 листопада 2023, 23:15
Категорически не рекомендую эту контору
Когда звонишь по номеру-хамят
Когда пишешь в чат бот-отвечают по несколько часов
Вчера банк разорвал деловые отношения по причине (Мы вам не скажет)
Оборот по карте был около 100 тысяч гривен за месяц.Эту плату я получал как строитель на разных подработках.Я насобирал на карте 100 тысяч гривен на покупку машины, но вчера банк заблокировал счета и сказал что отдадут деньги только если я дам им откат 30%.Это получается у нас уже банки грабят людей и забирают деньги без причины? На законность своих действий мне по телефону сказали «Открой глаза и почитай договор.Это как получается если ты банку должен 5 копеек то тебя из-под земли достанут, а если банк ворует средства то это нормально.Больше того, мне сказали пока я не отдам этих 30% деньги будут у них «Столько сколько нужно» и фраза по телефону «Обращайтесь куда хотите и бросили трубку»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 листопада 2023, 10:57
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Bohga 22 листопада 2023, 23:05
Банк морозе рахунок і не повертає кошти, після довгого спілкування в кінці хоче здерти 30% від балансу про що ніде не пише це просто жах, банк в односторонньому порядку воде якісь не зрозумілі відсотки на стягування із клієнта і даже не повідомляючи про це, не раджу цей банк нікому
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 листопада 2023, 10:57
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
dilara121 22 листопада 2023, 23:03
Случилась ситуация, в сентябре на один из переводов отправитель подал жалобу, из-за чего счёт был заблокирован. Я согласилась вернуть деньги отправителю. Оператор уверял меня по телефону, что я очень важный для них клиент и они не хотят закрывать мне счёт (у меня платинум карта). Запрос реквизитов человека, общение с операторами, подёргивание их каждые 3 дня заняло у меня месяц, а сумма на картах была 160тыс гривен. Спустя месяц, когда я уже сделала возврат перевода, мне снова сказали — ждите звонка. ждала я его ещё недели три, когда писала в саппорт — ожидайте, скоро наберут. И, о чудо, счёт разблокирован, только вот беда, счёт попал под фин.мониторинг банка. И тугой оператор в чате говорит — скиньте ок5, а я пишу — я уже за месяц последний 3 раза вам кидала)) мало того, что они блокируют счёт как хотят, так ещё и сказали, что вывод будет под -30% от суммы) когда я спросила с какого перепугу — такие правила банка. не советую открывать тут счёт и иметь с ними какие либо дела. мошенники и спекулянты
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 листопада 2023, 10:57
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Данил Поздняков 22 листопада 2023, 16:37
Мне заблокировали карту 7 дней назад, не объяснив причину, я пишу в поддержку с вопросом «почему мне заблокировали карту?», на что мне отвечает оператор онлайн поддержки «Ожидайте до 5 дней, свами свяжется наш специалист». Спустя 6 дней я снова пишу в поддержку со словами того что со мной никто не связывался. На что мне прислали точно такое же сообщение, мол ожидайте до 5 дней. Я говорю что я ожидал, а онлайн поддержка продолжает отвечать мне шаблоном. Как итог я сижу 7 дней без денег и без реакции на это от банка
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 17:36
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergey23t 22 листопада 2023, 16:12
Выражаю благодарность Михайловой Светлане за открытие для меня АБанка.Благодаря ее спокойствию, терпению и компетеньности я узнал о многих удобных для себя операциях в этом банке.Считаю, что такой специалист достоин более высокой должности или хотя бы новогодней премии.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 16:43
Дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katok777 22 листопада 2023, 14:26
С начала войны начались проблемы с кредитом. Звонил в банк, мне сказали платить больше чем минимальный платеж. Я платил больше чем положенно, но при этом кредит становится только больше! Неоднократно просил реструктуризацию, но сне отказывают. И в суд тоже не подают.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 16:13
Добрий день!
Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума Вашої заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися.
Рішення про надання реструктуризації боргу Банк приймає індивідуально для кожного Клієнта. Взяли Ваше питання до роботи. Наш Співробітник зв'яжеться з Вами за результатом.
Проблема вирішена
Ddoxy 22 листопада 2023, 10:19
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Я був ВІП-клієнтом в А-банку, у березні минулого року а-банк розірвав зі мною ділові відносини та закрив поточні рахунки (є довідка) та запропонував вивести залишок на рахунках.Там були копійки, тому я не звертався за перерахунком.Але в липні минулого року, вони відкрили мою платиновою картку без мого дозволу, та почали знов нараховувати плату за користуванням картки платинум, звідки пішли кредитні проценти.Я ні в кому випадку не рекомендую працювати з А-банком та цими шахраями будь-ласка, забудьте про цей банк та обходьте стороною!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 13:29
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Відповідна вимога була направлена 22 березня через месенджер, який Ви обирали в Банку. На жаль, відповідна заява не була отримана від Вас, так само не було проведено Вами закриття рахунків, тому відбувались списання комісії за обслуговування відповідно до тарифікації Вашої картки в сумі 300 грн/місяць.Обов'язково перевіримо інформацію по цій ситуації та всі шляхи вирішення, за результатом повідомимо Вас.
Дмитрий Дрибноход 21 листопада 2023, 23:33
Більш ніж півроку тому я став клієнтом
А-банку.

З першого дня сподобалось те, ще все можно робити через Дію дистанційно.

Банк має дуже багато позитивних якостей:

зручний і зрозумілий застосунок,

великий кеш бек за розрахунок в торговій мережі,

до 100 000 грн. на місяць можно безкоштовно переказати за номером карти на інші банки,

якщо Ви хочете зробити довіреність на отримання грошей іншій людині, це також можно робити без відвідування банку,

у відділеннях банку працюють доброзичливі люди.

Сьогодні зробив покупку через Розетку і оформив оплату частинами, спілкувався з службою підтримки, дуже гарно все розказали і підказали.

Одним словом — рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 10:41
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Раді співпраці з Вами та цінуємо Ваш вибір. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
allyawey 21 листопада 2023, 19:53
Після довгої співпраці з банком, банк прийняв сьогодні рішення розірвати зі мною ділові відносини, без будь-яких пояснень і можливості розблокувати рахунок. Не розумію чому так відбувається і мені дуже прикро що стаються такі випадки. Обираючи банк для мене важлива надійність, тут я цього не відчуваю… Надіюсь банк врахує такі випадки і покращиться в цьому напрямку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 9:40
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
annadfr 21 листопада 2023, 19:15
Хотіла б поділитися відгуком про А-Банк. Мені на карту якийсь мошенник з 3тьої особи кинув 1010 грн. Після чого мій рахунок заблокували. Я надавала всі дані в перший день блокування карти. Я писала на емейл. Я писала в банк. І дальше вони не можуть вирішити це питання. Я скинула всі транзакції за остані 15 днів до блокування карти.
І дальше відповідь на вайбері що розгляд буде до 5ти днів. Я вже чекаю десь 45−50 днів. Вони мені розказують постійно що за 2 дні провірять. Потім за 5 днів. І так ця процедура вже зайняла практично 2 місяці. Кошти на моїй карті заблоковані нею я користуватися нажаль не можу. Я вже надала всі документи які потрібно і надіялася що мій банк нарешті розблокують але ні. Дальше очікуйте 5 днів на розгляд. Ну розгляньте вже будь-ласка ту заявку. Скільки я маю чекати.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2023, 19:51
Добрий день! У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Вікторія Гончаренко 21 листопада 2023, 18:13
Вже більше року не дают возможность закрити рахунок. Захворив родич и я скуплялся в аптеци за 12 днів в общей стоімости 60 тисячи грн. На рахунко залишілось 2500 грн и заблокували мені рахунок. Просив закрити рахунок кажуть йде раслідованіе и вже більше року
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2023, 19:47
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. Ваше питання вирішене Банком.
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами та надали рекомендації.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 42.2 43.1
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 42.2 43.1
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝