Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Марина Кваснюк 1 липня 2024, 13:24
Користуюсь послугами А-банку ще з 2012 року як фізособа, а з 2023 як ФОП.За цей час було дуже багато варіантів для порівняння і пропозіцій від інших банків, але щоб все було зручно, доступно та в одному місці, окрім А-банку, ще ніхто не зміг запропонувати.
Обожнюю А24 за функціональність, простототу та легку доступність до кожного продукту.Потрібні кошти- розстрочка на витрати та готівка-3 хвилини і вже на карті), Потрібна техніка або меблі-Плати частинами-3 хвилини і я вже з покупкою)Програма лояльності від Епіцентру та АТБ — клас! Платежі, комуналка, штрафи і т.і. -дома на дивані, без черги та додаткових комісій.Відкрити рахунок ФОП — проще простого, через додаток, без бюракратії, тисячі підписів та не потрібних бумажок! Потрібно знімати кошти-карта ключ до рахунку, в будь-якому банкоматі без додаткових комісій! Обслуговування безкоштовне! Потрібен термінал-заявка в додатку -привезли новенький на андроїді вже з касовим апаратом -функціонал мегапростий! Зявилось будь-яке питання -швидка відповідь оператора в зручному для Вас месенджері! Підсумовую А-банк ВАН ЛАВ! 💚
Бажаю вам розвитку та процвітання!
Ваш клієнт назавжди Марина Кваснюк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 липня 2024, 13:32
Дякуємо за відгук! Ваша підтримка та позитивні слова надихають нас на подальший розвиток та вдосконалення💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodya63 29 червня 2024, 20:17
Больше спасибо сотруднице А-Банка Катерине, за ее помощь и терпение.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 червня 2024, 20:26
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vyi1978 29 червня 2024, 18:55
Погасил кредит +добавил 5000грн сверху банк заблокировал и написал что превысил лимит пополнения Предоставил декларацию ДФС и ПФУ начали спрашивать кому платил и за что скоро банки полетят вниз от ейфории

Абанк:
Транзакции зачисления средств на карту и использование кредитного лимита приостановлены, так как банк принимает меры по проверке клиента для понимания его деятельности, сущности и целей использования банковских продуктов согласно ст. 7 11 Закона Украины о предотвращении и противодействии легализации доходов. Просим Вас предоставить в Банк информацию о проведенных операциях.

Просим предоставить:
расписка/ копии договоров займа/договоров возвратной финансовой помощи;
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 червня 2024, 20:31
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

Банк через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, надіслав Вам відповідні уточнення після перевірки вже наданих документів та запит документів та підтверджень, які ще потрібні для підтвердження джерела коштів. Ми взяли Ваше питання на контроль. По отриманню від Вас необхідних уточнень, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання.
Uadcf 28 червня 2024, 17:48
Я жил 5 разны стране, работал минимум 6 разные банки, но а банк вообще другой левел!
Служба поддержки клиентов здесь вдвое выше, чем когда-либо, и она бесплатна! Они оказывают огромную помощь с другого конца света, не тратя на это и 2 минут.
Спасибо на онлайн чате Олга!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 червня 2024, 17:57
Вдячні за високу оцінку нашої роботи🍏😊
Anna99999 28 червня 2024, 15:37
Добрый день
В данный момент нахожусь не в Украине, работники Абанка ко мне настолько отнеслись с пониманием, восстановили карту, помогли с приложением при этом не имея Украинский номер, запросили остаток, перевели остаток максимально быстро, перезвонили мне, очень приятные, вежливые сотрудники, девочка Надежда онлайн-помощник максимально мне помогла ♥️
Спасибо вам Абанк и онлайн-помощники, за вашу помощь, за вашу поддержку и понимание!!!
Очень благодарна!!! Нет никаких проблем с Абанком!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 червня 2024, 17:57
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування.💚
Проблема вирішена
jovany 28 червня 2024, 14:18
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 250
Попередня моя історія «який квест вдалось пройти, щоб стати щасливим клієнтом А-Банку» знаходиться тут: https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/225382/
Через 3 роки я повертаюсь сюди, бо виникла ситуація, в котрій служба підтримка банку виявилась безсилою і немає можливості знайти ні відповідальних, ні кінця, ні краю…
До цього моменту питання до банку виникали і вони успішно вирішувались службою підтримки, але в цей раз, нажаль, щось пішло не так.
Що ж, досить ліричних відступів і перейдемо до суті самого питання.
А-Банк веде широку волонтерську активність на підтримку ЗСУ, в цьому йому велика шана й я по можливості приймаю участь в тих чи інших зборах.
25/12/2023 — приймав участь в зборі з гарантованим подарунком. Подарунок отримав, тут все гаразд, А-Банк молодець!
26/02/2024 — прийняв участь в аналогічному зборі з гарантованим подарунком, в телеграм чаті надійшло підтвердження участі й було вказане відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 250 для доставки подарунку. І?.. А далі тиша…
28/03 — звернувся до служби підтримки, де Неля відповіла, що мене повідомлять в смс, або в дзвінку.
(По факту ні смс, ні дзвінка не отримав.)
22/04 — вдруге з цього питання звернувся до служби підтримки. Цього разу відповіла Яна, й надала наступну інформацію: «Ваш подарунок на Новій Пошті, можете забрати». Але ж стоп, для чого тоді запитували адресу найближчого відділення банку?
В ході тривалої переписки вдалось дізнатись номер ТТН: 20 #### #### 3410.
Додаток Нової Пошти по цьому номеру вивів наступну інформацію:
Відправлено 28/02 → Прибуло 29/02 → Отримано
Детальна інформація за моїм номером телефону недоступна, бо він до цієї посилки не відноситься ні в якості відправника, ні в якості одержувача.
На цьому спілкування зі службою підтримки зайшло в глухий кут, не впевнений що спілкування зі мною завершувала та ж Яна, оскільки діалог почався об 11:33 а завершився 23:07 шаблонною фразою «Ваше питання передано відповідальним, після з Вами зв’яжуться для уточнення та надання деталей.»
(По факту не звʼязались.)
03/05 — третє звернення до служби підтримки, відповів Клим: «Інформацію передали, варто очікувати, з Вами зв’яжуться». На уточнююче питання про терміни очікування, отримав вельми оптимістичну відповідь: «На жаль, терміни відсутні».
(Станом на 28/06 зі мною не звʼязались і питання залишається відкритим.)
І так, увага, питання до А-Банку: Ще варто очікувати, чи можна вже не чекати?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 червня 2024, 18:37
Добрий день!

Щиро дякуємо Вам за Вашу підтримку та донати на підтримку Збройних Сил України. Ваша участь у волонтерських ініціативах є надзвичайно цінною.

Ми щиро перепрошуємо за незручності, з якими Ви стикнулися під час останнього звернення до служби підтримки. Номер ТТН який Ви отримали в чаті було надано помилково. Як і повідомлялось першочергово подарунок було відправлено на відділення за вказаною адресою. Ми намагались зв'язатись з Вами, щоб запросити для вручення, проте нам не вдалося.

Дякуємо за прийнятий дзвінок та очікуємо Вас на відділенні для вручення подарунку.

Ми цінуємо Вашу довіру та зобов'язуємося зробити все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Полезный комментарий
jovany 1 липня 2024, 10:50
Дякую Мінфіну та співробітникам А-Банк, проблему вирішено, подарунок отримав.
AntonDneprukr 28 червня 2024, 12:28
25 июня супруга получала перевод в отделении, а Банка по адресу г. Днепр, ж/м Тополя-2, 28 корп. 6. перевод был в долларах на сумму чуть больше 900$. получила без проблем, тут же в кассе обменяла 400$, 500 оставшихся положила в кошелек и ушла. Прошло два дня и 27 июня для непредвиденных расходов потребовалось сдать еще 500$. естественно она идет в то же отделение банка, достает ИХ ЖЕ, выданные ей два дня назад 500$ и хочет сдать. и тут начинается. Вот, в ультрафиолете купюры светятся, какие -то цяточки, точки. мы не возьмем. представьте ее изумление, когда ей это рассказывают те же люди, которые выдали ей эти же купюры и принимали 4 из них на два дня ранее назад! Она растерялась, они пытались ей тыкать постановление НБУ. Она расстроилась и ушла. Но тут же, буквально за углом сдала эти 500 $ в Приват банке даже без намека на какие-нибудь вопросы! НЕУВАЖАЕМЫЙЦ, А банк. Я знаю эту постанову НБУ наизусть. Вы ОБЯЗАНЫ принять купюры. даже на Инкассо вы принимаете, если пятна, видимые в ультафиолете покрывают более 50% купюры, чего и близко не было! вывод — отвратительный банк. Мы закрыли все счета в нем, все карточки и даже аннулировали страховку, которая была оформлена через них. Никому не советую. жалоба в НБУ на их действия будет обязательно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 червня 2024, 16:42
Доброго дня!

Банк здійснює свою діяльність відповідно до вимог Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 N 1 (далі — Положення № 1).
Касир після перевірки може відмовити Вам в прийомі банкнот іноземної валюти, що має ознаки пошкодження, оскільки А-Банк на сьогодні не працює з банкнотами інкасо.

Відповідно до Постанови НБУ №76 «Про затвердження Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні» від 20.06.2023 р. банкноти обпалені, пропалені, трухлі (пошкоджені внаслідок тривалої дії вологи, різних рідин, хімікатів або з ознаками гниття), підпадають до критерію інкасо.
Проблема вирішена
Сніжана Демченко 27 червня 2024, 16:54
Здравствуйте. Я очень расстроена не компетентными сотрудниками банка. К тому же банк удерживает мои средства и объяснить не может по какой причине это происходит. Говорят, что нужно подождать 3 дня. Но сегодня уже 5 день.Никаких прогрессов в работе банка не вижу, потому что каждый день говорят одно и тоже.
Кто-то говорит, что деньги разблокируют в течении часа. Кто-то говорит, что в течении 3-х дней.
В поддержке нагло врут.
Не поздоровались при начале диалога. Максимально презрительно относятся к своим клиентам. Каждого сотрудника, который по моему мнению был не компетентный есть имя и табельный номер. Есть фото доказательства. При необходимости смогу их надать.

Банк удерживает мои 47 тысяч гривен и толком нечего обьяснить не может. Хотя изначально я дала все доказательства откуда эти деньги.Прошу вас обратить внимание и помочь.Я готова каждый день обновлять отзыв о том, какой это не хороший банк и пользоваться я им не собираюсь. Прошу принять меры к банку и помочь разобраться в ситуации.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2024, 17:36
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.

Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки. Питання знаходиться в роботі. З Вами зв'яжуться наші Співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
PhoenixK 27 червня 2024, 14:41
Дякую щиро за роботу вашого кредитного відділу. А- Банк виявився одним з тих, хто знайомий з поняттями «діалогу»,«взаєморозуміння«,»компромісу»,«толерантності" і «людяності». З початком 2022го року моя фінансова ситуація різко погіршилась і кардинально змінились життєві обставини. На фоні всього цього не було можливості вносити щомісячні платежі по кредиту, як раніше…Але завдяки адекватним і дуууже для мене лояльним пропозиціям від банку я змогла, абсолютно комфортними для мене платежами, закрити кредитну історію з банком. Щиро і від усього серця дякую за розуміння і вміння йти назустріч. Бажаю усього найкращого!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2024, 16:16
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kristina93t 26 червня 2024, 23:47
Добрий день. Я не є клієнтом банку, але я в захваті від працівників та зворотнього звʼязку. Сталася неприємна ситуація, і я стала жертвою шахрайства в інстаграмі. Перевела кошти на карту, але, на жаль, не отримала товар. Одразу подала скаргу в банк, сказала реквізити отримувача і, чесно, нічого вже не чекала. Змирилася з тим, що просто подарувала гроші. Через днів 5, мені зателефонував представник А-банку, з новиною, що вони готові повернути кошти! Від мене треба просто реквізити мого банку. Через 3 дні гроші в повній мірі були повернені на мій рахунок. Безмежно дякую представникам А-банку! Дуже приємно вражена!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2024, 8:34
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти💚
Тетяна Когорець 26 червня 2024, 14:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Чупринки Григорія, 8
24 години на добу завжди на зв‘язку, я дуже вдячна Богдані за її професіоналізм у вирішенні складних моменті роботи.Користуюся послугами банку більше 3 років Богдана Пижек сама мені написала у вайбер що вона мій менеджер і якщо щось стається що я можу в любий час звернутися до неї за допомогою.І таких моментів було безліч в любий час доби вона завжди була на зв’язку і вирішувала моє питання. Але останній випадок її професіоналізму мене дуже вразив: Я купую страхівку на машину в додатку, А Банку Зелена карту приїжаємо на митницю місяць назад це був вихідний день я захожу в додатк, а страхівка не відкривається, звоню до Кол-центру об‘ясняю ситуацію вони мені кажуть що ми розберемося і Вам зателефонують.Проходить година ніхто не звонить, вимушена була написати Богдані.Богдана за 15 хв все вирішила позвонила на пряму в страхову компанію мені виписали нову зелену карту і ми добре пройшли митний контроль.А Кол-центр ще розбірався 3 години але нічого і не вірішили.Дякую Богдані Пижек за її професіональні навики в кризисних ситуаціях.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 червня 2024, 18:38
Дякуємо за відгук та за зворотний зв'язок щодо Вашої ситуації. Нам приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника! Ми детально перевірили Ваші звернення до нашої Служби підтримки. Хочемо зазначити що Спеціалісти, зі своєї сторони, робили все можливе для швидшого вирішення ситуації, питання було на контролі. Тривалий час зайняв зв'язок зі страховою компанією для усунення складності, яка виникла при формуванні документа з полісом. Нам шкода що у Вас виникла думка, що питання не вирішувалось. Раді, що питання наразі вирішено та дякуємо за розуміння. Будемо раді отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки! 🍏😊
Аміна Курись 25 червня 2024, 12:55
Может тут мне помогут решить вопрос, пользовалась а-банком, на счет зашли деньги по айбану, и попросили предоставить происхождение средств, я предоставила им не подошло что-то, и они отказали в обслуживании, сказали заполнить договор о расторжении, я написала и до сих пор не выводят мне средства, а в службе поддержки постоянно постоянно говорят заявка в работе, может тут мне помогут ускорить процесс вывода средств с моего счета, буду благодарна
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 13:49
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде інформування від Банку.
Проблема вирішена
Сергій Смашний 25 червня 2024, 10:45
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Заблокували карту за платіж який був 1.5 року попросили надати документи за платіж я надав з поліції що вони і попросили і сказали що розблокують, но далі вони начали придумувати нові документи щоби я надав квитанцію цих платежів звідки буде в мене квитанція спустя 1.5року я ці кошти на той час дав людині готівкою, а вона мені скинула на карту і в мене з цьой людиною більше звʼязку немає тоді був сильний дефіцит з готівкою ні де її почті не було і в банкоматах також і спустя 1.5року банк захотів зробити перевірку платежів тільки прийшли моя лічна зарплата і карту сразу заблокували
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 12:02
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.

Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наші Спеціалісти зв'язували з Вами та надали детальну інформацію про подальші дії для вирішення Вашого питання.
Ярослав Синявський 25 червня 2024, 7:13
Заблокували карту без причини на рахунку 17000 грн, людина мені відправили 30 грн за довгий час і вони зразу заблокували картку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 9:58
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Константин Шостак 25 червня 2024, 5:42
Квалифицированные операторы! Андрей и Татьяна! Очень быстро! Понятно всё Объяснили! Побольше таких работников в обслуживании Абанка! Слава Украине!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 10:15
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Героям Слава 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
carplusgg 25 червня 2024, 0:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
Один з найкращих банків, раджу всім, а персонал який там працює взагалі на вищому рівні!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 10:12
Дякуємо за теплі слова 🤗💚
Ruuus123 24 червня 2024, 23:33
Відкрив карту з однією ціллю — отримувати перекази та відправляти їх. Але оскільки вперше користувався цим банком та додатком — зателефонував до контакт центру. Слухавку взяв Олександр 88 259. Дуже оперативно, чітко, без слів паразитів таких як ее, уу, аа)) відповів по всих продуктах банку що мене цікавили. Коли у людини чітко та грамотно поставлена мова, без запинок — приємно спілкуватись. Крім того Олександр не путався в продуктах банку та відповідав одразу, як справжній фахівець. Не розумію тільки чому він працює в нічний час)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 10:10
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗🍏
Alanvika 24 червня 2024, 13:27
Дякуючи працівникам А-банку, останньою хто зі мною спілкувалася була Анна, мені повернули кошти які я перерахувала на чужу картку. Все вислухали, надали рекомендації, і вирішили проблему хоча я і не являюся клієнтом, за що дуже вдячна. Мирного неба💛💙
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 червня 2024, 15:13
Завжди раді допомогти💚
Проблема вирішена
deviljindante 24 червня 2024, 11:48
Раніше, коли я користувався зеленою карткою як дебетовою, ніяких проблем не виникало. Сучасний банк з сучасними можливостями. Але, як виявилося, це було до першої непередбаченої ситуації (принаймні у моєму випадку).

Три місяці тому я відкрив депозит. Хотів дізнатися, як зняти кошти без комісії, і з’ясувалося, що для цього потрібна жовта картка. Відкрив її, але не знайшов опцію для встановлення чи зміни картки для депозиту. Подумав, що після закінчення депозиту зможу вручну перевести кошти. Одночасно А-БАНК активно просував послугу «Оплата Частинами» у червні: скасування комісії, пільговий період, все виглядало чудово. Вирішив зробити подарунок дружині, скористався «Оплатою Частинами» з кредитного ліміту і планував сплатити наступного місяця через пільговий період.

24 червня депозит був зарахований на зелену картку і погасив кредитний ліміт, з якого взята «Оплата Частинами». Вийшло, що близько 20% депозиту «заморожені» до наступного місяця. Звернувся до підтримки, і з’ясувалося, що для зміни картки треба спочатку погодитись на пролонгацію, а потім відмовитися і вибрати картку. Це максимально неінтуїтивно. Залишив скаргу з цього приводу.

Потім посидів, подумав, плюнув і вирішив залишити окрему скаргу з описом усієї ситуації на ім'я голови правління, з вимогою переказати кошти на жовту картку та отримати офіційну відповідь згідно закону України «Про звернення громадян». Накидав текст і вирушив до боту в Telegram
І тут почались проблеми: оператор в Telegram, як виявилося пізніше, не зрозуміла, що від неї потрібно (зареєструвати нову заявку та надати номер), і замість уточнюючих питань зникла на півгодини. Потім я уточнив, чи є вже новий номер заявки, і виявилось, що весь цей час нічого не відбувалося, тому що з мого питання «вже є заявка». Погодьтеся, що вимога з поверненням коштів і скарга на неінтуїтивний спосіб вибору картки — це різні речі. В реєстрації нового звернення мені було відмовлено. Думаю, ну що це таке, годину «маринували» а на виході нічого, попросив надати порядковий номер чи інший ідентифікатор оператора для нової скарги ііііі мені ніхто його не повідомив 🤬 Телефонував окремо і залишив скаргу на оператора без ідентифікатору (до речі під час реєстрації уточнював чи ідентифікатори є і так, є індивідуальний номер для цього, що закріплений за оператором).

В цілому, базовий функціонал кредиток та дебетових карток не викликав питань, але депозити та контакт-центр — це щось. Не можу рекомендувати цей банк, хіба що ви вже знаєте всі нюанси і готові до можливих проблем.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 червня 2024, 15:12
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук та зворотній зв'язок! Ми б хотіли вибачитися за незручності, пов'язані з налаштуванням та користуванням Вашого депозитного рахунку та карткових продуктів. Хочемо зазначити, що кожен Клієнт має можливість керувати своїм депозитом через наш мобільний Застосунок Abank24, що дозволяє здійснювати операції швидко та зручно. У застосунку кнопка «Відмовитись від продовження» для строкових вкладів доступна з дня відкриття до закінчення вкладу. При відмові від продовження клієнт визначає рахунок для зарахування коштів після завершення депозиту. Ви обрали картку «Зелена», а картку «Жовта» було відкрито пізніше, і зміни рахунку не було здійснено. Тому кошти було зараховано на обраний вказаний Вами рахунок. До дня завершення депозиту Клієнт може змінити рахунок для отримання депозиту через Застосунок або при зверненні до відділення банку.

Ваше питання знаходиться на контролі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Полезный комментарий
deviljindante 24 червня 2024, 18:08
Надали зворотній зв’язок, проблеми вирішено. Дякую співробітникам за допомогу!
Lena985 23 червня 2024, 11:39
Стала клієнтом банку близько року тому. Станом на сьогодні дуже задоволена послугами та сервісом. Можливість сплачувати комунальні послуги і поповнювати мобільний телефон без комісії. Дуже зручно також переказувати кошти як за номером карти так і телефону. Кредитний ліміт і пільговий період, який дає можливість розрахувати свої платежі. Особисто для мене ПРИЄМНИМ БОНУСОМ Є РОЗСТРОЧКА НА ВИТРАТИ (готівковий кредит з мінімальною відсотковою ставкою). Оплата частинами на покупки дає змогу купувати товари і економити одночасно (діє постійний кешбек)! Сподіваюся що надалі перелік послуг буде ще більше. Щиро дякую за сервіс. Бажаю колективу А-банку вдячних клієнтів, злагодженої роботи колективу і процвітання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 червня 2024, 11:46
Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді, що Ви задоволені нашими послугами та сервісом. Ваші слова надихають нас працювати ще краще. Обіцяємо і надалі розширювати перелік наших послуг💚

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝