Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Doba24 16 листопада 2023, 22:12
Отказали в обслуживании в банке Приватбанк, написал в отделении Привата заявление на возврат остатка средств на А-банк. Так в А-банке заблокировали счет после поступления средств на счет. В чем дело? Ни в каком банке такого нет! Я ничего не нарушил, за что мне отказали в обслуживании?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2023, 10:35
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Просимо Вас вирішити питання з Банком по рахункам. Офіційну відповідь буде відправлено на вказану Вами адресу електронної пошти.
Володимир Лисенко 16 листопада 2023, 16:14
Читаю відгуки і дивуюсь. Я з А-банком більше двох років і жодного зауваження. Оператори відовідають вічливо і по суті справи. Перейшов до вищезгаданного банку після сумного досвіду користування карткою монобанку (просто закрили рахунок, з поясненням «рішення комісії»). В А-банку сервер не падає, відповідають оператори (не штучний інтелект), переводи на інші картки, або рахунки, майже миттєві. Що стосовно додатку, простий і зрозумілий.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 листопада 2023, 16:36
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування 🍏💚
Polprolog 16 листопада 2023, 5:12
15.11.23 мою карту заблокировали как и у многих тех кто пишет тут, ситуация следущая, захожу я значит в abank и вижу что мою жёлтую карту заблокировали самое интересно то что не зелёную по которой у меня часто бывают транзакции, а заблокировали ту на которой были средства, я позвонил на 7776 дабы выяснить причину, на что сотрудники мне сказали мы причину не знаем, но оформим заяву, в точении 5 дней с вами свяжутся, я сразу решил написать, так как когда я спросил, а как может быть такое что картой которой я даже не пользовался и на которую я просто мелочь собирал (округлял остатки) могли заблокировать, сотрудники колл центра мне сказали мы видели что там был перевод за 01.11 на сумму 3120 грн, я смотрю его там нету.

И вот что теперь то делать?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 листопада 2023, 11:10
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Регламент опрацювання займає до 5 робочих днів.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні для пришвидшення вирішення Вашого питання.
Проблема вирішена
fedot1k 15 листопада 2023, 12:30
Не отримую повідомлень від А-Банку з кодами підтверджень, оператори банку постійно намагаються запевнити, що нібито, якщо я отримую від них тестове повідомлення, яке вони вручну надіслали, то і питань до них бути не може)))))
Дуже жахливо, що настільки необізнані люди там працюють і не розуміють, що це зовсім різні речі, коли повідомлення відправляє система онлайн банкінгу і вручну використовуючи шлюз повідомлень!
Проблема лише з номерами lifecell, спеціально перевірив.
Допоможіть будь-ласка!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 листопада 2023, 18:56
Добрий день! Детально перевірили інформацію, всі повідомлення успішно відправлялись та ми отримували звіт від оператора про їх доставку до Вас. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наразі ми змінили Вам спосіб відправки повідомлень, тепер вони будуть доставлені до Вас через Viber, раді, що Ваше питання успішно вирішено.
Maybelle 15 листопада 2023, 1:02
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 130-А
I have been using A-bank for more than two years, and I must say that it is a wonderful bank. The customer service is very professional. The representatives go out of their way to help you and do not stop until they are able to solve the problem. I have had reasons to contact the customer care on several occasions for help since I left Ukraine in 2022, and they always respond promptly, day or night.
Recently, I needed help changing the mode through which I receive messages from the bank. After getting in touch through their Telegram chat bot, a customer service representative joined the chat almost immediately, politely spoke with me and resolved my problem quickly. When I was having problems paying for a service, I contacted them and then helped me swiftly. They are always very prompt and efficient.
I only have praise for this bank, no complaints!
The A-bank team, thank you, you’re the best!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 листопада 2023, 10:17
Thank you for being with us regardless of the distance 🥰
2XL 15 листопада 2023, 0:01
Дізнався про ліміт по картці Вигода на витрати в магазинах Епіцентр у 100,000 грн і безкоштовні розстрочки на 6 місяців. Також окремо був ліміт на кредитній картці 35000, який використовував для покупок у магазинах АТБ.
Вирішив скористатися розстрочками, бо планував невеличкий ремонт в квартирі. Таким чином було на куплено товарів більше чим на 40,000 грн, ці витрати були переведені в розстрочку. Після цього були також здійснені витрати в тому ж епіцентрі на суму близько 23000 грн які не були переведені в розстрочку. За умовами переводити в розстрочку можна через 14 днів, тому планував перевести пізніше щоб платежі не попадали на одну і ту саму дату, щоб таким чином знизити кредитне навантаження.
А через деякий час банк став поводити себе неадекватно. Спершу було анульовано кредит на розстрочку, а через деякий час було знижено кредит кредитній картці на доступний залишок.
Моє невдоволення від роботи банку складається з того, я не можу більше розглядати А-банк як надійного фінансового партнера. Вважаю що банк повинен встановлювати ліміти такі, які він вважає не ризиковими для клієнта. Тоді не буде негативних моментів від співпраці. Адже якби я не розраховував перевести свої витрати в розстрочку, то я б не робив їх в тому ж самому місяці або зробив би їх з картки іншого, більш адекватного банку.
В прошлом місяці я вже здійснював погашення по розстрочкам, також було відкрито у банку нерозривний депозит на 50 тисяч. Але банк знову знизив кредитний ліміт на суму доступного залишку, близько 7000 грн які було внесено для зберігання пільгового періоду.
Маю ідеальну кредитну історію, кр 450, без прострочек, сумнівні операції відсутні.
В принципі, до цього інциденту до банку претензій не було. Була видна позитивна динаміка розвитку додатку та нових послуг. До обслуговування у відділеннях жодних претензій.
На даний момент ні повернення, ні збереження наявних лімітів мене не цікавить абсолютно. Картки Вигода та АТБ, які я використовував, відкриті мною вже в інших банках.
Відзив написаний для інформування користувачів кредитних послуг для можливості надійного планування своїх витрат і прискіпливий вибір фінансового партнеру.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 листопада 2023, 12:33
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Актуальний ліміт завжди відображається у Вас в розділі «Кредити» далі «Розстрочка Вигода».
Окремо хочемо звернути, що картка «Вигода» — безкоштовна в оформленні та обслуговуванні, а ще має суттєві переваги та для власних коштів:
— Кешбек «Вигода», 1% кешбеку гривнями за всі покупки;
— Бали «Вигода», 1% балами за будь-які покупки в Епіцентрі та Новій Лінії (можна перевірити в А24, в меню кешбек «Вигода»).
Ми будемо раді детально перевірити ситуацію з Вашим лімітом. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
ggpotion 14 листопада 2023, 23:59
Відділення за адресою: Київ, ш. Харківське, 58
«Неделю назад пришло SMS от банка о блокировке карты. Зашёл в приложение, там нужно было подключиться к звонку. Через день захожу, чтобы подключиться, и ответа нет. Прождал 20 минут, никто не подключился. Сразу пишу в поддержку. Говорят: 'Ожидайте до 5 дней, вам позвонит специалист. Мы не можем решать такие вопросы, это отдел другого банка.' Причина блокировки: банк проводит проверку оборотов по вашей карте. Прошла неделя, звонка нет. На карте зависло 19980 грн. Не понимаю, почему онлайн-поддержка не может решить этот вопрос. Заставляют ждать и ждать. Банком не доволен, хотя в целом приложение банка неплохое.
Хочу попросить быстрого решение проблемы»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 листопада 2023, 10:41
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Mrbherj 14 листопада 2023, 18:03
Доброго здоров’я Україно!
Я Кривченко Сергій Володимирович
Який проживає, живе і буде жити тільки В Україні.
Мені допомогли представники А-24 банк
Вирішити моє питання, стосовного додатку.
Питання було моє вирішено швидко і без зайвих слів.
Представники А-24 банк
Відчдлеві та безумовно професійнні.
Я Рекомендую додаток А-24 банк, як для користування своїх потреб, та і для інших.
Дякую А-24 банк що ви з нами!
Слава Україні!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2023, 18:21
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dioxyde 14 листопада 2023, 11:55
Дружина купила новий номер телефону, активувала його, після чого їй почали надзвонювати представники банку, наполягаючи на погашені кредиту, який вона не брала, при цьому навіть ніколи не була зареєстрована в банку. Виявилось, що актуальний номер телефону дружини раніше був в попереднього клієнта, який якраз і мав борги.

Пояснювалось це все операторам під час дзвінків і в онлайн-переписці. Наполягають, аби прийти в відділення банку, щоб розібратись з проблемою, яке знаходиться в 40 км від нашого місця проживання. Тобто, ми повинні тратити час, гроші і нерви на те, аби вирішити проблему, яка була створена банком, при цьому не маючи нічого спільного з ним. Звичайного багаторазового усного пояснення їм не вистачає, вже і говорились ПІБ дружини, надавались дані про дату реєстрації нового номеру телефона, щоб можна було співпідставити, коли був взятий кредит і коли дружина почала номером користуватись. Все без толку.

Раніше був користувачем банку особисто, але не раз від друзів і знайомих чув погані відгуки про нього, тому ще рік назад вирішив закрити рахунок, про що тепер тільки радію, оскільки впевнений, що теж мав би видумані проблеми з ним.

Особисто ні я, ні дружина ніколи в майбутньому не будемо користуватись цим банком, бо вирішення такої простої задачі вимагає докладання непотрібних зусиль з нашої сторони.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2023, 12:55
Добрий день! У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.

Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
A160383a 14 листопада 2023, 10:46
Відділення за адресою: Рівне, пр-т Миру, 12
Саме кращій банк в Україні!!! Дуже ввічливий персонал, нема черг, допомагають більше ніж можуть!!! Колцентр працює бездоганно!!! Сьогодні виникла проблема з отриманням переказу, оператор Володимир (дай йому здоров’я) вирішив питання за лічені хвилини, і це все в чаті в Вайбері!!! Я не один рік є клієнтом цього банку, всім рекомендую!!! Це один достойний банк в Україні!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2023, 10:55
Завжди готові прийти на допомогу. Дякуємо за Ваш вибір 🥰
Проблема вирішена
Вікторія Органіста 14 листопада 2023, 10:28
Заблокували мені картку з коштами на рахунку, через пару днів звязались я надала всі підтвердження всі квитанції, надала все що могла всі квитанції і скріни, і все. Коли їм не пишу, пишуть що розглдається заявка, питаю скільки буде розглядатись пишуть чекайте, вже пройшло майже місяць, небачу вирішення питання. Тому буду писати скаргу до нбу. Кошти не повертають хоть це для мене дуже велика сума
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2023, 10:41
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Доки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Наш Співробітник намагався зв'язатись з Вами раніше, але на жаль, Ви не вийшли на зв'язок. Питання в роботі, будь ласка, будьте на зв'язку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Papochka1488 14 листопада 2023, 5:01
Выражаю благодарность сотрудникам АБАНКУ.
Точнее Игорю и Сергею, что в поздний час работают, тем самым кратко и ясно доносят информацию клиентам добавьте им по пару кэсов до з/п, а ещё лучше премию им дайте.
Фарту вам и мирного неба, и Чаечку А-А-А😁❤
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2023, 10:37
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників 💚
Alex777888 13 листопада 2023, 19:53
Маю кредит в цьому банкові оформив реструктуризацію кредиту потім мене звільнили з роботи я не зміг платити по кредиту і зараз прошу банк щоб допоміг мені вирішити це питання, но це нікого не цікавить говорат плати скільки можеш без всяких документів без всього так можна і 10 років платити і ніякі гарантійні листи не хотят надати. Я зараз сам зацікавлений щоб цей кредит закривати, но банк хоче всі гроші зразу. Так що не рекомендую людям брати кредит в цьому банкомі на зустріч людям тут не дуже ідуть.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2023, 10:02
Добрий день! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за умови погашення Вашої заборгованості, яка була у Вас до оформлення угоди. Проте, ми бачимо, що Вами не було виконано умови Вашої угоди реструктуризації, через те угода на прострочці та залишається відкритою. Оформити новий договір реструктуризації боргу можливість відсутня. Просимо погашати заборгованість для зменшення загальної суми боргу та підтримки економіки нашої країни. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Маргарита Торбенко 13 листопада 2023, 19:46
06.11 заблокировали карту за единственный перевод в размере 5000 гривен. В приложении было сказано подключится к видео звонку. Я ожидала полтора часа и никакого ответа, написала в поддержку ответили что надо ждать до 5 рабочих дней. Прошло 5 дней, говорят что должны позвонить до 21:00 никакого звонка так и не поступило. Очень недовольна данной ситуацией.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 листопада 2023, 20:06
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Rybka777 13 листопада 2023, 17:38
Давно маю рахунок в, А банк, користуюсь кредитами, оплачую комунальні платежі, мобільний додаток чудовий, функціональний, простий і швидкий.
Недавно купувала на сайті товар, кошти списали, а замовлення анульовано. Від продавця нічого не добилась, співробітник банку сформував заявку на повернення, через добу кошти повернулися на рахунок. Дякую за комфортне, професійне обслуговування
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 листопада 2023, 17:51
Дякуємо, що обираєте Абанк для обслуговування 🍏💚
Проблема вирішена
Уміт Юсупов 13 листопада 2023, 17:00
Жахливий банк, 28.09 мені заблокували картку, де лежало 20.000 гривень, донині не розблокували, постійно якісь відмазки, кажуть, що мене наберуть до 5 днів, минає набагато більше, так і ніхто не набирає. А-банк, протизаконно користується моїми грошима і тому намагається максимально продовжити процес блокування, нікому не раджу користуватися цим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 листопада 2023, 17:41
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Доки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Наш Співробітник намагався зв'язатись з Вами раніше, але на жаль, Ви не вийшли на зв'язок. Питання в роботі, будь ласка, будьте на зв'язку.
Frevla 11 листопада 2023, 15:58
Нещодавно звернувся до служби підтримки а-банку з приводу допомоги в оформленні карти «Українці разом».
Оператор чату допоміг вирішити усі питання і пройти верефікацію документів. Дякую за терпіння і високий професіоналізм. Приємно працювати з а-банком! Швидко і кваліфіковано допомогли!!! Рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2023, 16:17
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Проблема вирішена
Vlladislaww 11 листопада 2023, 15:42
Заблокували карту при її поповненні на 5000тис гривень, тепер кормлять лиш обіцянками. Поверніть мої гроші, скільки ще мені чекати?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2023, 16:16
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
wvlad 11 листопада 2023, 12:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 120
Сказали нужен видеозвонок — ок, я попробовал — ждал вашего специалиста, но нас так и не соединили. Поддержка в чате причину объяснить не может, пишет что что-то проверяют по моей карте и нужно ждать звонка 5 дней, а может и больше учитывая их очереди. Судя по другим отзывам здесь, ждать придется месяцами.

АБанк, когда будете готовы решать вопрос с клиентом, тогда блокируйте, а так получается картой я пользоваться не могу СЕЙЧАС, а позвоните для решения вопроса Вы КОГДА-НИБУДЬ.

Суммы поступления на карте у меня намного ниже порога финмониторинга и количество операций небольшое, так что не могу представить себе причины для блокировки. Я размещаю у Вас депозиты уже лет пять. Вижу Вам это не нравится и пора менять банк!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2023, 12:56
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Vgladtoseeyou 11 листопада 2023, 11:40
Хотів би відмітити професійну і тактичу роботу оператора колцентру. Все дуже зрозуміло, упорядковано і швидко.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2023, 12:26
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝