Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Bohga 22 листопада 2023, 23:05
Банк морозе рахунок і не повертає кошти, після довгого спілкування в кінці хоче здерти 30% від балансу про що ніде не пише це просто жах, банк в односторонньому порядку воде якісь не зрозумілі відсотки на стягування із клієнта і даже не повідомляючи про це, не раджу цей банк нікому
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 листопада 2023, 10:57
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
dilara121 22 листопада 2023, 23:03
Случилась ситуация, в сентябре на один из переводов отправитель подал жалобу, из-за чего счёт был заблокирован. Я согласилась вернуть деньги отправителю. Оператор уверял меня по телефону, что я очень важный для них клиент и они не хотят закрывать мне счёт (у меня платинум карта). Запрос реквизитов человека, общение с операторами, подёргивание их каждые 3 дня заняло у меня месяц, а сумма на картах была 160тыс гривен. Спустя месяц, когда я уже сделала возврат перевода, мне снова сказали — ждите звонка. ждала я его ещё недели три, когда писала в саппорт — ожидайте, скоро наберут. И, о чудо, счёт разблокирован, только вот беда, счёт попал под фин.мониторинг банка. И тугой оператор в чате говорит — скиньте ок5, а я пишу — я уже за месяц последний 3 раза вам кидала)) мало того, что они блокируют счёт как хотят, так ещё и сказали, что вывод будет под -30% от суммы) когда я спросила с какого перепугу — такие правила банка. не советую открывать тут счёт и иметь с ними какие либо дела. мошенники и спекулянты
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 листопада 2023, 10:57
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Данил Поздняков 22 листопада 2023, 16:37
Мне заблокировали карту 7 дней назад, не объяснив причину, я пишу в поддержку с вопросом «почему мне заблокировали карту?», на что мне отвечает оператор онлайн поддержки «Ожидайте до 5 дней, свами свяжется наш специалист». Спустя 6 дней я снова пишу в поддержку со словами того что со мной никто не связывался. На что мне прислали точно такое же сообщение, мол ожидайте до 5 дней. Я говорю что я ожидал, а онлайн поддержка продолжает отвечать мне шаблоном. Как итог я сижу 7 дней без денег и без реакции на это от банка
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 17:36
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergey23t 22 листопада 2023, 16:12
Выражаю благодарность Михайловой Светлане за открытие для меня АБанка.Благодаря ее спокойствию, терпению и компетеньности я узнал о многих удобных для себя операциях в этом банке.Считаю, что такой специалист достоин более высокой должности или хотя бы новогодней премии.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 16:43
Дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katok777 22 листопада 2023, 14:26
С начала войны начались проблемы с кредитом. Звонил в банк, мне сказали платить больше чем минимальный платеж. Я платил больше чем положенно, но при этом кредит становится только больше! Неоднократно просил реструктуризацию, но сне отказывают. И в суд тоже не подают.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 16:13
Добрий день!
Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума Вашої заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися.
Рішення про надання реструктуризації боргу Банк приймає індивідуально для кожного Клієнта. Взяли Ваше питання до роботи. Наш Співробітник зв'яжеться з Вами за результатом.
Проблема вирішена
Ddoxy 22 листопада 2023, 10:19
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Я був ВІП-клієнтом в А-банку, у березні минулого року а-банк розірвав зі мною ділові відносини та закрив поточні рахунки (є довідка) та запропонував вивести залишок на рахунках.Там були копійки, тому я не звертався за перерахунком.Але в липні минулого року, вони відкрили мою платиновою картку без мого дозволу, та почали знов нараховувати плату за користуванням картки платинум, звідки пішли кредитні проценти.Я ні в кому випадку не рекомендую працювати з А-банком та цими шахраями будь-ласка, забудьте про цей банк та обходьте стороною!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 13:29
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Відповідна вимога була направлена 22 березня через месенджер, який Ви обирали в Банку. На жаль, відповідна заява не була отримана від Вас, так само не було проведено Вами закриття рахунків, тому відбувались списання комісії за обслуговування відповідно до тарифікації Вашої картки в сумі 300 грн/місяць.Обов'язково перевіримо інформацію по цій ситуації та всі шляхи вирішення, за результатом повідомимо Вас.
Дмитрий Дрибноход 21 листопада 2023, 23:33
Більш ніж півроку тому я став клієнтом
А-банку.

З першого дня сподобалось те, ще все можно робити через Дію дистанційно.

Банк має дуже багато позитивних якостей:

зручний і зрозумілий застосунок,

великий кеш бек за розрахунок в торговій мережі,

до 100 000 грн. на місяць можно безкоштовно переказати за номером карти на інші банки,

якщо Ви хочете зробити довіреність на отримання грошей іншій людині, це також можно робити без відвідування банку,

у відділеннях банку працюють доброзичливі люди.

Сьогодні зробив покупку через Розетку і оформив оплату частинами, спілкувався з службою підтримки, дуже гарно все розказали і підказали.

Одним словом — рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 10:41
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Раді співпраці з Вами та цінуємо Ваш вибір. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
allyawey 21 листопада 2023, 19:53
Після довгої співпраці з банком, банк прийняв сьогодні рішення розірвати зі мною ділові відносини, без будь-яких пояснень і можливості розблокувати рахунок. Не розумію чому так відбувається і мені дуже прикро що стаються такі випадки. Обираючи банк для мене важлива надійність, тут я цього не відчуваю… Надіюсь банк врахує такі випадки і покращиться в цьому напрямку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2023, 9:40
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
annadfr 21 листопада 2023, 19:15
Хотіла б поділитися відгуком про А-Банк. Мені на карту якийсь мошенник з 3тьої особи кинув 1010 грн. Після чого мій рахунок заблокували. Я надавала всі дані в перший день блокування карти. Я писала на емейл. Я писала в банк. І дальше вони не можуть вирішити це питання. Я скинула всі транзакції за остані 15 днів до блокування карти.
І дальше відповідь на вайбері що розгляд буде до 5ти днів. Я вже чекаю десь 45−50 днів. Вони мені розказують постійно що за 2 дні провірять. Потім за 5 днів. І так ця процедура вже зайняла практично 2 місяці. Кошти на моїй карті заблоковані нею я користуватися нажаль не можу. Я вже надала всі документи які потрібно і надіялася що мій банк нарешті розблокують але ні. Дальше очікуйте 5 днів на розгляд. Ну розгляньте вже будь-ласка ту заявку. Скільки я маю чекати.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2023, 19:51
Добрий день! У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Вікторія Гончаренко 21 листопада 2023, 18:13
Вже більше року не дают возможность закрити рахунок. Захворив родич и я скуплялся в аптеци за 12 днів в общей стоімости 60 тисячи грн. На рахунко залишілось 2500 грн и заблокували мені рахунок. Просив закрити рахунок кажуть йде раслідованіе и вже більше року
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2023, 19:47
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. Ваше питання вирішене Банком.
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами та надали рекомендації.
Vitalikikovlev 21 листопада 2023, 14:28
Доброго дня! Мене звать Яковлев Віталий Анатолійович. Мій рахунок та рахунки моєї родини А-банк заблокував 13.09.2023р. Тому що на мій рахунок і на рахунок моєї родини зайшли кошти в розмірі трьох платежів по 100000грн, загальна сума на картах 300000грн. Ці грощі вісім місяців тому мій знайомий брав в мене в борг. 13 вересня цього року він мені подзвонив і сказав що може повернути мені борг. Я йому відповів що він може перевісти мені грощі на мою какртку, та на карти моєї дружини та тещі, тому що на той момент ми були в різних містах. Він пійшов в відділення, А банку, та зробив перевід через касу банка. Після цього мої картки одразу заблокували.
Мені не одноразово дзвонив фахівець з фінансового моніторінгу з цього номеру телефона +380567964681. І пропонувала зписати кошти з мого рахунку на рахунок якоїсь третьої особи, людини яка потерпіла від шахрайства, яку банк собі вигадав, а не на рахунок людини яка перевіла мені кошти. Фахівець банка мені знов казала що людина яка перевела кошти на мій рахунок шахрай і що йде якесь судове розслідування. Я робітнику банкв сказав, що людина яка перевіла грощі на мій рахунок, рахунок моєї дружини і тещі не має ніяких судових обмежень. Я подивився на Єдиному Контакт — центру судової влади України. І на дюдину яка перевіла мені кошти є тільки одне адмін правопорушення цей витяг я вам відправив в телеграмбот, але адмін правопорушення це не як не може бути шахрайство. Це правопорушення було складено 28.09.2023, а ви мою картку заблокували 13.09.2023. Я так розумію що ви заздалегідь знали що буде факт шахрайства і на п’ятнадцять днів раніше заблокували картки моєї родини. Також я не можу зрозуміти ваш фахівець на моє запитання хто постраждала людина і на яку сумму вона постраждала вдповіла що ім'я людини назвати не може і що людина постраждала рівно на 100000 гривен, що ці кошти були шахрайським шляхом зписані у людини з приват банку. Я попросив співробітника банку надати мені документи, що їде якесь судове проізводство аба данні людини яка як вони стверджують постраждала, на що банк відповів, зо нічого вони надати не можуть. Яке відношення має мій рахунок, А Банка до приват банку, якщо людина поклала грощі на рахунки моєї родини у відділенні А Банку в місті Запоріжжя? І якщо людина постраждала на 100000 гривень чому заблокували картки моєї родини на 300000 гривень? Моя картка і картки моєї родини досі не разблоковані, прошло вже більш двох місців. Скільки ще мої кошти будуть заблоковані я не знаю.
Я надав фахівцям, А Банка всі документи і підтвердження які вони в мене просили але Банк не може надати мені якісь документи, або пояснення зі свого боку.
Мені здається що в цієї ситуації шахрайство лише зі сторони банку. Банк заблокував грощі моєї родини без якихось пояснень та доказів і тільки поопонує мені перевести мої власні кошти на рахунок якоїсь вигаданої людини. Це якийсь жах.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2023, 15:31
Доброго дня!
Банк діє згідно Умов та правил, а саме п. 2.1.3. Права та обов'язки, Банк має право: п. 3.3.18. Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки, дана інформація зазначена у розділі 2. Фізичним особам. Посилання: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами, щодо пояснення причини блокування картки. Питання знаходиться в роботі. Банк, зі своєї сторони очікує на рішення суду, тому Вас буде додатково проінформовано за рішенням.
ns210468 21 листопада 2023, 12:05
20.10.23 звернулась до працівників А-банк про допомогу. Підписала і відправила платіжку, не вірно вказавши суму. Потрібно було скасувати даний платіж,і відправити нову платіжку. Допомогли оперативно., проконсультували швидко, професійно. Не одноразово зверталась за довідками про кредитну історію фірми. В новому інтерфейсі відсутня можливість самостійно проглянути видані транші, терміни погашення, відсотки. Працівники надають максимально швидко необхідну інформацію. Дякуємо
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2023, 15:54
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів.
Ми не зупиняємося на досягнутому, тому постійно вдосконалюємо та розширюємо функції нашого сервісу Абізнес. Зробимо все можливе, щоб виправити Ваші зауваження якнайшвидше. 🍏
Іван Баканчук 21 листопада 2023, 9:54
Неуважн заповнив платіжку, пропустивши цифру.Кошти пішли не туди куди потрібно.Звязавшись з банком, кошти повернули протягом доби.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2023, 10:00
Завжди готові прийти на допомогу. Дякуємо за Ваш вибір 🥰
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
InnaInna1111 20 листопада 2023, 21:23
Дуже багато послуг можна отримати через додаток без відвідування відділення, швидко допомагають у вирішені питань.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2023, 9:12
Дякуємо, що обрали наш банк для обслуговування 🥰
Проблема вирішена
HoodBogdan 20 листопада 2023, 11:56
Недавно мне на карту поступил платеж в размере 8−9 тысяч, на что абанк решил заблокировать мою карту, вопрос зачем, а собственно говорят почему, остаться вопросом, на вопрос почему, ответ я получил только на третий день, здесь особой вины поддержки нет, можно подумать если смотреть регламент пользования, и их график работы где написано что они работают в рабочие дни с 9 до 21, на что поддержка мне ответила что звонок от специалиста может прийти и в выходные, возникает вопрос, не один вопрос, абстрагируясь с темы с временем и специалистом, я хотел бы обратить ваше внимание на все остальные казалось бы «не проблемы», почему мою карту заблокировали? Какое право вы имеете блокировать мои средства без объяснения и видимой на то причины, никаких подозрительных действия я не совершал и подобной ереси, звонок жду уже третий день если считать выходные, поддержка ноль на массу, зачем вам поддержка если они ничего не могут решить, если приходится ждать неделями свои деньги, я храню на вашей карте все свои деньги, щас я ни с чем попросту жду ответа и звонка какого-то специалиста, который якобы скажет что мне делать и предаставить, почему я должен что-то предоставлять, ждать и делать, дабы просто получить свои деньги? Абсурд! Я очень разочарован.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 листопада 2023, 12:13
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Згідно з Умовами та правилами, під час перевірки картка може бути тимчасово заблокована.
Регламент опрацювання звернення займає до 5 робочих днів.
Взяли Ваше питання на контроль. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mariya11111 19 листопада 2023, 22:39
Маю неймовірне бажання написати відгук про керівника відділення номер 404 АБанку, яке знаходиться за адресою площа Дружби народів 1 в м. Кропивницькому. Ім'я її Чернявська Анна.
Вперше зустріла цю дівчину, коли вона працювала в касі, в маленькому відділенні. Ще тоді, вона вразила своєю здатністю «вирішувати» проблеми клієнта. Складалося таке враження, що для неї нема нічого неможливого. Завжди стримана, комунікабельна, спокійна, дуже професійна! Тільки завдяки їй, я навіть ні на хвилину не мала думки про інші банки …
Тому я зовсім не була здивована, коли Ганна стала керівником відділення. В наш час рідко зустрінеш керівництво, яке дійсно вміє в першу чергу оцінити тебе і як людину і як клієнта!
Остання подія мене взагалі вразила і змусила написати цей пост. Коли я в черговий раз звернулась по телефону зі своїми питаннями-проблемами, вона в черговий раз не відмовила і вирішила мої питання протягом години, але мене вразило не це, а те, що ця ЛЮДИНА знаходилась в цей час в лікарні, в палаті, годину, як вийшла з наркозу після операції (не знаю, чи можна таке писати- це зовсім особисте). Вона могла б мені не відповідати, щось написати, але я взнала це, вже після того, як вона вирішила всі мої питання. І це вже навіть не про допомогу! Це щось більше! Це магія, людяність, вміння зробити іншу людину щасливою! Зараз цього так бракує!
Я дуже прошу керівництво АБанку відмітити цю дівчину, і дати їй, будь ласка, відпустку, премію, або якийсь оплачений тур на відпочинок. Вона дійсно цього заслуговує, ЯК НІХТО!
ЛЮДИНА з великої букви
Недарма в перекладі з івриту Анна означає «милосердна», «миловидна», «благодійниця».
Щира- щира подяка!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 листопада 2023, 8:35
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями! Нам дуже приємно.🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alexeiofficial 18 листопада 2023, 10:46
Доброго дня. Така проблема 18.11.2023 в 8:00 банк заблокував мені картку! На питання чому так сталося вони як завжди відповідають «По карті пройшли операції котрі потребують додаткового підтвердження» та ще одне «Банк проводить перевірку оборотів за Вашими картками, передала заявку профільному фахівцю Банку, з Вами зв’яжуться протягом 5ти робочих днів.» Таке питання для чого вам взагалі та підтримка якщо вони взагалі нічого не вирішують?! А завжди потрібно чекати ще дзвінків від спеціалістів!!! Чому я взагалі маю на щось чекати?! Ви блокуєте мої кошти вже не перший раз, а потім постійно телефонуєте і кажете ваша карта розблокована, вибачаєтесь та просите щоб я натиснув що «проблема вирішена». Прошу розблокувати мою картку!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 листопада 2023, 11:40
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Полезный комментарий
alexeiofficial 19 листопада 2023, 13:30
Все уже решили. А банк очень оперативно среагировал. Карту разблокировали !
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Joni777 17 листопада 2023, 15:18
В банке есть жёлтая карта с быстрой наличкой в виде кредита, есть задолженность, сумму вижу в приложении, она совпадает.
Есть пользовательская карта зелёная на которую мне прилепили кредит в сумме 11000+ грн датируя 2017 м годом, на вопрос откуда долг на НЕ кредитной карте ответ это овердрафт за якобы непогашенные рассрочки, рассрочки действительно были в 2020 м году и погашены. Банк в чате сам подтвердил справками о выдаче пользовательской карты где не идёт речь о лимите и о сумме кредита соответственно.
В августе 2023 я обратился в УБКИ посмотреть историю и там ни учтён ни один платеж за этот год хотя их было 3−4 штуки. на тот момент они приписывали 9000+ несуществующего овердрафта на который начислены проценты и 6750 реального долго и предлогали порешать все за 11000, перевели меня на коллекторов с которыми я отказался общаться, потом видно забыли про эту историю на 4 месяца и сейчас пишут если за два дня не погасите всю сумму то коллектора умеют делать так, что за неделю вы найдете всю сумму, при этом суд 99% на нашей стороне будет
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2023, 20:04
Добрий день!
У разі відсутності на карті особистих коштів списання на погашення договору Розстрочки відбувається з кредитної картки. Якщо кошти для списання обов'язкового платежу не внесено списання відбувається в овердрафт.
Раніше з Вами зв'язувався наш Співробітник та надав інформацію щодо врегулювання питання по Вашій заборгованості.
Так, як з Вашого боку відсутні платежі для погашення боргу Банк залучив колекторську компанію для врегулювання питання по заборгованості. В даному випадку Банк діє згідно з Умовами та правилами, а саме згідно розділу 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.20. Банк має право залучати колекторські компанії до врегулювання простроченої заборгованості Клієнта за Договором або передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта.
Хотіли б звернути Вашу увагу, що відсотки по договору нараховуються в стандартному режимі. Просимо Вас погашати заборгованість для зменшення суми боргу.
Serzhik88 17 листопада 2023, 13:32
Ставлю 2 зірки тільки за те, що на місцях, у відділеннях, працюють приємні співробітники. А от підтримка максимально безтолкова. Для вирішення питання спочатку їм потрібно регламентні 3 дні, потім регламентні 5 днів. А через 5 днів, вони кажуть, що у них черга і їм потрібно більше часу. Потрібно очікувати. На питання який мій номер в черзі кажуть, що не можуть надати відповідь. В ітогі питання висить не вирішене від 6 жовтня.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2023, 14:53
Доброго дня!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Під час перевірки картка може бути тимчасово обмежена.
Оскільки нам не одразу вдалось зв'язатися з Вами, для отримання необхідних документів, термін перевірки було збільшено.
Ми не привласнюємо номер в черзі, при розгляді звернення, тому надати таку інформацію, можливість відсутня.
Ваше питання в роботі. Після завершення перевірки, наданих документів, наш Співробітник зв'яжеться з Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AndreyPeshkov49 17 листопада 2023, 11:56
При оформлении карты атб, а банка тупанул и в завершении оформления оформил кредит на сумму 75000 грн.тут же перезвонил на горячую линию и девушка помогла мне его закрыть. Где бы я на сталкивался с, А Банком только позитив. Спасибо всем сотрудникам банка с которыми я сталкивался. Надо быть просто внимательным мне. Мира вам ребята, всего хорошего, спасибо.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2023, 12:20
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝