Зловживання та затримка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
У результаті мені заявили, що банк припиняє зі мною ділові відносини та закриває рахунок. Я попросив, щоб залишок суми видали готівкою у відділенні протягом 7 днів, адже кошти були потрібні терміново. На що співробітниця банку прямо відповіла, що готівкою гроші не видадуть принципово, і це робиться як «покарання» за те, що я не можу підтвердити походження коштів.
Єдиним варіантом мені залишили переказ на інший банк. Під тиском я погодився і вказав ПУМБ як банк-отримувач, заповнив усі необхідні документи. Через 7 днів, коли гроші так і не надійшли, я повернувся у відділення, де мені повідомили, що мою першу заявку навіть не прийняли в обробку — начебто через те, що я не написав «UA» на початку IBAN. Хоча документ було прийнято без жодних зауважень, і мене ніхто не попередив про помилку.
Мені довелося оформити заявку повторно, після чого мені сказали, що тепер переказ буде здійснюватися протягом 30 днів. Вважаю це абсолютно неприпустимою затримкою та навмисним обмеженням доступу до моїх власних коштів.
Додатково зазначаю: під час обслуговування я спілкувався українською мовою, однак оператор банку відповідав мені виключно російською, попри мої звернення українською. Це ще більше погіршило якість обслуговування.
Оцінка дій банку:
•Відмова видати кошти готівкою була пояснена як «покарання» для клієнта, що є абсолютно неприйнятним.
•Банком створюються штучні перепони, які обмежують доступ до моїх грошей.
•Встановлений строк у 30 днів для переказу виглядає безпідставним та надмірним.
•Співробітники проявили халатність, не повідомивши про помилку у заяві одразу.
•Ігнорування державної мови при обслуговуванні є додатковим негативним фактором.
Хочемо пояснити: Ваша заява на переказ коштів не була прийнята в обробку, оскільки в реквізитах отримувача був відсутній обов’язковий елемент – префікс «UA» на початку IBAN, про що ми Вас повідомили в той же день і попросили доповнити заяву. Ця вимога є стандартом Національного банку України, а тому в подальшому банк зобов’язаний мати можливість підтвердити, що саме ті реквізити, які Ви вказали у заяві, і були використані для відправлення коштів.
Щоб уникнути непорозумінь та забезпечити коректне проведення операції, рекомендуємо заповнити заяву, шаблон якої ми вам сьогодні направили.
Видача коштів готівкою не передбачена, після отримання заповненої заяви кошти буде переказано протягом 24 годин.