Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Smart cashback

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Віктор Єрмаков 10 червня 2025, 23:01
Нещодавно в банку з’явився сервіс смарт кешбек. Тобто переходите з додатку на сайт партнера, оплачуєте послугу і отримуєте відповідний кешбек. От і я вирішив скористатись такою пропозицією. Перейшов, оплатив, вуаля кешбеку немає. В графі очікуваний кешбек його немає. Спробував ще раз, теж саме. Пишу в підтримку. Відповідають що він нарахується впродовж 60 днів. Так це зрозуміло. Але там є дві графи. Неактивний (очікуваний) кешбек, тобто який стане активним через 60 днів. Але його немає.
Всі пункти правил описаних перед переходом на посилання партнера виконані.
Тому вважаю що банк, отримуючи від партнерів комісію, і не сплачуючи згідно договору відповідний процент клієнту, згідно чинного законодавства України, вбачаються дії за статтею шахрайство.
Відповідно буде звернення до регулятора, національного банку України. Щодо шахрайських дій.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 червня 2025, 11:26
Добрий день!

Дякуємо, що поділились досвідом.

Максимальний час очікування кешбеку можна подивитися у відповідному магазині в розділі Smart кешбеку у мобільному застосунку. Для партнера MEGOGO, наприклад, цей термін становить до 60 днів.

Інформація в розділі «Неактивний кешбек» оновлюється не одразу. Вона надходить після підтвердження успішності транзакції від партнера. У деяких випадках цей процес може займати до 24 годин. Ми вже передали всі необхідні дані партнерам для оновлення інформації.

Хочемо запевнити, що банк у жодному разі не вводить клієнтів в оману і працює виключно прозоро та чесно.

Дякуємо за Ваші зауваження. Обов’язково врахуємо їх, щоб зробити користування сервісом ще зручнішим.

Коментарі - 6

+
0
natashaGra
natashaGra
11 червня 2025, 10:01
#
Как интересно, обычно этот банк обвиняет других в мошенничестве (зачастую неподтвержденном)
+
0
Віктор Єрмаков
Віктор Єрмаков
11 червня 2025, 22:36
#
Хочу поділитись: Відразу скажу, по перше питання не вирішене. По друге, запевняю на 100 % і не буде вирішено. Сьогодні ввечері змінилися правили нарахування смарт кешбеку. А отже мені банк відповість що були не виконані умови. Але я теж не з простих. Банк в техеньку змінив правила. А я зробив скріншоти правил нарахування кешбеку. https://drive.google.com/file/d/1l4AkXLzCkrmCFraoHtgAjGD-1jWjNIah/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1l6F9_sYD4IkQOyY3M5HGW7NrQlyBOlDJ/view?usp=drivesdk
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
12 червня 2025, 9:34
#
Ми розуміємо вашу стурбованість. Дійсно, умови нарахування смарт кешбеку були змінені, але ці зміни відбулися після того, як ви здійснили свою операцію. Тому ми підтверджуємо, що кешбек буде нараховано. На даний момент він знаходиться в статусі неактивний, проте ви зможете вивести його протягом 60 днів.
+
0
natashaGra
natashaGra
12 червня 2025, 5:39
#
Банк не имеет права без сообщения клиентам менять правила тем более действующих акций. Если есть скрины найдите на странице нбу раздел оставить обращение, добавьте скрины. Кстати этот банк около полугода уже получил штраф от нбу. Похоже не за горами второй
+
0
Віктор Єрмаков
Віктор Єрмаков
12 червня 2025, 14:20
#
Банк пообіцяв що усім клієнтам які скористались відповідною послугою він нарахував відповідні кешбек. Я звісно не можу цього відслідкувати. Тим паче на 100 % повірити цим словам. Оскільки згідно регламенту банку вирішення мого питання заплановано до 17.06.2025. То даний спір буде відкритий до цієї дати. Шановні клієнти якщо ви зіткнулися з тим що вам не був нарахований кешбек даної послуги , прошу залишити коментарі до цього повідомлення. А відповідне звернення до НБУ з фото матеріалами щодо даного спору відправлені. Так ви праві зміна умов правил діючих пропозицій без повідомлення клієнтів не допустима. Надіюсь регулятор прийме правильне рішення, а банк в майбутньому не допустить випадків шахрайства, не вводитиме клієнтів в оману, та не здійснюватиме заходи щодо приховування таких дій шляхом зміни правил діючих послуг без здійснення публічного повідомлення на сайті банку або чи іншим способом доведення клієнтам про змінення цих умов.
+
0
yevgeniy1984
yevgeniy1984
27 червня 2025, 17:03
#
У мене аналогічна ситуація — теж не нарахувався кешбек (120 грн.) за купівлю підписки Максимальна на Мегого! Сьогодні пройшов рівно місяць з моменту купівля цієї підписки, а кешбек так і не відображається навіть в списку неактивного! Що ж, 30 днів пройшло, чекаю ще 30 і якщо так і не нарахується кешбек то значить точно це розвод:-)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку