***, а не банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Сотрудницу горячей линии зовут Катерина её табельный номер 87739
Номера телефонов +380567964681
+380562397776
Ужасный банк и сотрудник горячей линии, ничем не помогут, а только обворуют
Дякуємо за звернення. Розуміємо, що ситуація неприємна, тому хочемо надати пояснення.
Оскільки зняття коштів відбувалося в банкоматі іншого банку, ми не можемо самостійно повернути суму — для цього потрібно звернення до міжнародної платіжної системи. Банк зі свого боку готовий подати відповідний запит, щоб допомогти Вам.
Згідно з правилами, для цього потрібно тимчасово заблокувати на рахунку комісію (відповідно до тарифів — 10% від суми, мінімум 400 грн, максимум 750 грн). Але ця сума не списується — вона блокується лише на період розгляду. Якщо заявка буде успішною, комісія не зніматиметься.
Наші фахівці телефонують лише з однією метою — отримати Вашу згоду на подання запиту. Без цього ми не маємо права розпочати процедуру, і термін подання може сплинути. Ми готові подати запит, і наразі очікуємо внесення необхідної суми. Щойно вона з’явиться на рахунку — одразу розпочнемо процес.
Щиро вдячні за розуміння. Ми на Вашому боці та готові допомогти.