Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ігнорування клієнтів. Блокування безпідставні.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Артем Валько 16 квітня 2025, 21:59
1 квітня я поповнив картку, щоб сплатити відразу за декілька місяців оплати частиною.
Більше надходжень не було.
16 квітня мені блокують картку. Бо перевищив ліміт надходжень (який ліміт не сказано).
Я в додатку додаю ОК7.
Приходить повідомлення, що цього мало.
Я намагаюсь подзвонити їм зі свого фінансового номеру, тисну відповідну цифру для звʼязку з оператором, чую «…надайте документи…» і дзвінок закінчується. С оператором звʼязатись неможливо.
Пишу в чатах (різних) — та сама ситуація, лише повідомлення від бота «надайте документи», з людиною звʼязатись неможливо.

Доречі, надходження були з зарплатної картки іншого банку, а не поповнення в банкоматі. І ОК7 мало би вистачити. Але не цьому банку. Вони попросили довідку о переказах з іншого банку (!) де буде видно моє ПІБ. Тобто, даних з пенсійного фонду вже замало.

Це найгірше ставлення до клієнтів яке я тільки бачив. Тобто, якщо ти попав під аудіт, то ти маєш бути мовчазною худобою без права на запитання, а якщо тобі не зрозуміло щось, то це твої проблеми.

Я вже мовчу про дзвінки кожні 3 місяці, щоб ти взяв кредит готівкою, бо, цитую оператора «це так добре, коли ти думає що хочеш купити, а не на що тобі вистачить».

Ганьба такому банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 квітня 2025, 13:11
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Наразі бачимо, що Вами було надано запитану інформацію, а питання є успішно вирішеним.

Коментарі - 6

+
0
natashaGra
natashaGra
17 квітня 2025, 8:32
#
Увы это стандартная ситуация для этого банка, а если ещё жалобу на переводы придумают, то минус 30 процентов от всех ваших денег банку на комиссию
+
0
Barsikk
Barsikk
17 квітня 2025, 13:36
#
Попали по фин. мониторинг. Была такая же ситуация. Любые доки им не подходят. Только минус 30% и пишите Заяву о отмывании денег и спонс. в терроризме и тогда Вам их отдадут. Или через суд. Вот их стандартная Заява
З, А Я В А
про перерахування залишків коштів
У зв’язку з отриманням повідомлення АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦЕНТ-БАНК «
(далі - Банк) про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1
ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів,
одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення»), та закриття відкритих в Банку рахунків,
прошу погасити невиконані мною кредитні чи інші зобов’язання перед Банком за
укладеними договорами, закрити всі депозитні рахунки (в т.ч. ті депозитні рахунки, за
якими термін виплати ще не настав) та перерахувати залишки коштів на моїх
рахунках в АТ «А-БАНК» — на мій рахунок в іншому банку:
IBAN ___________________________________________________________________
Індивідуальний податковий номер (ІПН) отримувача ____________________________
В разі необхідності здійснення за рахунками фінансових операцій з обміну іноземної
валюти в національну валюту України (гривню), не заперечую проти проведення
Банком таких операцій за картковим курсом А-Банку на дату проведення фінансової
операції.
Дата __________________ Підпис_____________________

+
0
Артем Валько
Артем Валько
17 квітня 2025, 15:46
#
Як бачите, підходять. Мені розблокували картку після надання документів о переказах з іншого банку. Досить вже під кожним відгуком писати одне й те саме. Моя скарга в першу чергу стосується відношення до клієнтів.
+
+15
Артем Валько
Артем Валько
17 квітня 2025, 15:49
#
АБанк, так, ви розблокували картку, це добре. Але мій посил не тільки про це був. Ви зневажаєте клієнтів тим, що ігноруєте їх під час того, як їх рахунок заблокован. Це і так стрес для людини, а ви робите ще гірше. Мені байдуже було б, якщо б ви просто хочаб відповідали на запитання, а не ваш бот скидав слухавку…
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
17 квітня 2025, 16:18
#
Нам прикро, що у Вас склалась така думка, проте банком наведено відповідний окремий канал для передачі документів в такій ситуації. А саме, https://t.me/abank_docs_bot. Радимо використовувати його для оперативного розв’язання питання
+
+15
Артем Валько
Артем Валько
17 квітня 2025, 18:07
#
Цей бот лише приймає документи! А якщо в людини виникло питання? Наприклад, яку саме виписку надати, бо в вашому повідомлені написано лише «надайте виписку з монобанку». І людина хоче запитати ЯКУ. А ви не виходите на звʼязок! Лише боти! Це ганебна поведінка з боку банку!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Ігнорування клієнтів. Блокування безпідставні.