Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк який не цінує клієнтів і не вміє з ними працювати

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Tanya321123 4 грудня 2024, 9:42
Останнім часом помітила що, А банк зовсім не налаштований працювати з клієнтом, тому перед вибором банка подумайте трийчі чи потрібен саме цей банк вам. Від шахраїв зовсім не захищені, і якщо трапиться така ситуація то некомпетентність співробітників тільки погіршить її а не вирішить, і то якщо ви додасте зусиль, тому як банку все одно. Відношення до клієнтів точно не спрямоване на позитив. А те що пропонують переваги то їх зараз вдосталь в інших банках, тому якщо є вибір і обрати інший банк то раджу так і зробити.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 грудня 2024, 11:27
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ми завжди намагаємось допомогти нашим Клієнтам і вирішити будь-які питання.
Ми маємо нетерпиме ставлення до проявів шахрайства та використовуємо цілий ряд заходів для його недопущення. Проведення операцій відбувається за допомогою підтверджень. За Вашим зверненням було подано заявку на оскарження операцій через МПС, і кошти було успішно повернуто, про що раніше було проінформовано. Будемо раді продовжувати співпрацю надаючи лише якісний та ефективний сервіс

Коментарі - 3

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
4 грудня 2024, 10:15
#
Многое зависит от того, зачем открываете счета в банке…

Если для оплаты товаров в торговых сетях и управления
счетами через мобильное приложение — это одно, если для
ежедневного общения с сотрудниками банка — это другое…
+
0
Tanya321123
Tanya321123
4 грудня 2024, 12:22
#
Проблема була вирішена більше ніж через пів року і тільки тому що я кожного дня нагадувала вам про неї, хоча моє звернення в день шахрайства навіть ніхто не розглянув, тільки коли я повторно нагадала через 4 місяці банк помітив що є така проблема. Але є ще питання, попросила в банк підняти кредитний ліміт на 500 грн не тис, не млн, мені відмовили і написали що я картою не користуюсь і навіть не перевірили що в мене по карті є щоденні, щомісячні витрати і доходи, то яким чином ви перевіряєте інформацію коли надсилаєте такі повідомлення?
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
4 грудня 2024, 18:06
#
Просимо вибачення за те, що вирішення Вашого питання зайняло так багато часу. Ми завжди прагнемо допомагати швидко, але іноді окремі випадки потребують більше часу.
Рішення щодо кредитного ліміту приймаються індивідуально, на основі багатьох факторів. Ми могли надавати рекомендації користуватись карткою для підвищення активності та збільшення шансів на підвищення ліміту.
Вдячні, що допомагаєте нам покращувати процеси та ставати кращими для Клієнтів!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Банк який не цінує клієнтів і не вміє з ними працювати