Ограничили счет
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- natashaGra
- 2 серпня 2024, 16:35
- #
Уже такой случай был, это у них борьба с тратами денег самими клиентами под прикрытием борьбы с мошенничеством
- +
- 0
- Darvintysit
- 2 серпня 2024, 16:45
- #
Отморозки так, а с чем бороться мои деньги что хочу то и делаю
- +
- 0
- Darvintysit
- 2 серпня 2024, 23:01
- #
ВЫ не пытались даже со мной связаться зачем вы врете у меня нет ни единого пропущенного вызова зачем вы нагло врете более того я сам вам звоню, но меня постоянно срывается вы заблокировали мой номер я не могу звонить в банк
В чате вам пишу вы отвечаете как только говорю почему не могу вам дозвониться все сразу ответы прекращаются операторы не отвечают по несколько часов потом снова здороваются задаю опять вопрос и снова они пропадают вы попросту игнорируете меня при этом заблокировали мой счет спустя 4 часа после открытия его у вас
ПРОШЛО ВСЕГО 4ЧАСА С МОМЕНТА РЕГИСТРАЦИИ И ВИДЕО ЗВОНКА НИ УСТРОЙСТВО НЕ МЕНЯЛОСЬ НЕ НОМЕР А ВЫ СНОВА ПРОСИТЕ ВИДЕО ЗВОНОК. Я извиняюсь конечно НО ВАМ ДЕЛАТЬ НЕХЕР ИЛИ ЧТО ВЫ ЗАДАЛБЫВАЕТЕ 4ЧАСА С МОЕМНТА РЕГИСТРАЦИИ ВЫ с головой не дружите или что или вам скучно так берите друг другу хвоите по видео и общайтесь я НЕ КАКИЕ ВИДЕО ЗВОНКИ ПРЕНИМАТЬ НЕ СОБИРАЮСЬ ПОВТОРНО ПОВОДА в сомнение что банком пользуюсь лично я нету так что я откажусь максимум что я могу и то я еще подумаю это ответить вам на свой финансовый номер
В чате вам пишу вы отвечаете как только говорю почему не могу вам дозвониться все сразу ответы прекращаются операторы не отвечают по несколько часов потом снова здороваются задаю опять вопрос и снова они пропадают вы попросту игнорируете меня при этом заблокировали мой счет спустя 4 часа после открытия его у вас
ПРОШЛО ВСЕГО 4ЧАСА С МОМЕНТА РЕГИСТРАЦИИ И ВИДЕО ЗВОНКА НИ УСТРОЙСТВО НЕ МЕНЯЛОСЬ НЕ НОМЕР А ВЫ СНОВА ПРОСИТЕ ВИДЕО ЗВОНОК. Я извиняюсь конечно НО ВАМ ДЕЛАТЬ НЕХЕР ИЛИ ЧТО ВЫ ЗАДАЛБЫВАЕТЕ 4ЧАСА С МОЕМНТА РЕГИСТРАЦИИ ВЫ с головой не дружите или что или вам скучно так берите друг другу хвоите по видео и общайтесь я НЕ КАКИЕ ВИДЕО ЗВОНКИ ПРЕНИМАТЬ НЕ СОБИРАЮСЬ ПОВТОРНО ПОВОДА в сомнение что банком пользуюсь лично я нету так что я откажусь максимум что я могу и то я еще подумаю это ответить вам на свой финансовый номер
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
В процесі оформлення картки Клієнт проходить відео дзвінок для підтвердження особи. Якщо Банк помічає активність по рахунку Клієнта нам необхідно додатково впевнитись, що операції проводить Клієнт самостійно, саме тому ми пропонуємо підтвердження операції через відео дзвінок.
На жаль, нам не вдалося до Вас додзвонитися для детальної консультації щодо Вашого питання. Через відсутність успішних відео дзвінків раніше, картка залишається тимчасово обмеженою. Для зняття обмеження рекомендуємо Вам пройти відео дзвінок через Застосунок Abank24.