Очередная история скама от А-Банка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Потому что мне четко сказали в сообщениях, что банк принял решение про расторжение договора И перевода средств на другой счет. Там четко И, не если. На самой карте была пара гривен, какой смысл их выводить куда либо, если договор уже расторжен? Я был более чем уверен, что банк рано или поздно закроет счет сам, но никак не станет спустя пару месяцев, когда я уже перестал мониторить карту, так как все равно ничего не списывается, стягивать 300 гривен и портить мне кредитную историю
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 10 листопада 2023, 17:06
- #
Оскільки картка залишалась відкритою, списання відбулось відповідно до Умов та правил Вашої картки: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-345/?lang=uk.
- +
- 0
- natashaGra
- 10 листопада 2023, 22:47
- #
Пишите в НБУ и на их страницах в соцсетях. Так хоть может что-то из проблем решите
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
месяцев А-Банк решил заработать и все-таки снял абонплату с закрытой карты, из-за чего карта ушла в минус, из-за чего списались деньги за просрочку, после чего я ее не выплатил, тк знать не знал о подобном, и это теперь у меня в кредитной истории. Пообщался после с вероятно самым ленивым и бесполезным сотрудником, который просто лениво даже не смотря в чат что-то писал не по теме. Судя по отзывам знакомых там таких 90%, никакую вашу проблему они не решат. Банк на вас просто заработает)
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Відповідна вимога була направлена на Ваш номер телефону у липні, також повідомлення було направлено через месенджер, який Ви обирали в Банку.
Розуміючи відсутність напочатку серпня доступного залишку для списання комісії за обслуговування картки в сумі 300 грн/місяць Банк пішов Вам назустріч та не списував комісію за липень. На жаль, питання з закриттям не було вирішено, тому 01.09 було списано комісію за серпень, про що Ви отримали повідомлення від Банку через АБанк24. Картка до 31.10 була в пільговому періоді, на заборгованість відсотки не були нараховані, 01.11 Банк списав відсотки відповідно до базової ставки картки: 3% на місяць. Якщо у Вас виникла прострочка, Банк не нараховує пені та штрафи, проте передає інформацію, в УБКІ, про її наявність.
Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наразі бачимо, що картка успішно Вами закрита.
Дякуємо за розуміння.