Задовільно, але не ідеально.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Щодо служби підтримки — очевидно Вам не повезло з консультантом. В цілому їхня служба підтримки на висоті у порівнянні з багатьма іншими банками. Мені доводилось кілька разів звертатися — отримував реальну дієву допомогу, питання вирішувались досить оперативно.
- +
- 0
- KotletaDollarov
- 22 жовтня 2023, 17:16
- #
Я как минимум знаю 3 банка для «выплат» если так горит снимать любой нал без комиссии —
пумб, райф карта атб, агропросперис. За вход 0 и на обнал 0 комиссии и снимайте не 50к а хоть 500к в месяц
пумб, райф карта атб, агропросперис. За вход 0 и на обнал 0 комиссии и снимайте не 50к а хоть 500к в месяц
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
— Застосунок швидкий і якісний (думаю це достойна заміна monobank)
— наявність відділення (для готівкових операцій)
— ввічливість і привітність співробітників від консультанта до касира. Я проста фіз особа з витратами до 15000 грн / міс.
— Карта Епіцентр з кешбеком на всі покупки
— Сервіси за який хвалять monobank працюють тут аналогічно і так само швидко (p2p перекази без комісії), зняття готівки 0,9% так само як і monobank
Мінуси:
1) Тягарем на дно є тех. підтримка яка абсолютно не мотивована допомогати. І є причиною того чому я обираю monobank для виплат ФОП чи заробітної плати, соціальних виплат і т.д. Через те що підтримка не компетентна допомогти відповісти на коротке питання по тарифам, я обрав інший банк для отримання цільових виплат. Підтримка змушує читати мені десятки сторінок мого договору з банком. Для чого взагалі тоді підтримка, якщо я маю на руках договір?
2) Повернення заморожених коштів триває дуже довго і ніхто не посприяє її пришвидшенню. При оренді авто на довгий срок чи 10-хвилинна прогулянка на самокаті — тут беззаперечний лідер по швидкості розморожені коштів є monobank.
Тепер приклад з реального життя:
1) Звернення в підтримку: Чи є комісія за зняття цільових коштів:
Abank: У мобільному застосунку АБанк24 Ви можете ознайомитись з умовами та тарифами карти. В меню 'Профіль' — 'Тарифи та правила' — 'Тарифи' — 'Картки' — та обираєте потрібну карту
Monobank: Якщо відбувається отримання цільових виплат на картку моно, тоді комісії немає до 50 000 грн на місяць, при знятті більшої суми буде стандартна комісія як і за зарахування особистих коштів — 0,9% від суми
2) 10-хвилинна прогулянка самокатів. Коли очікувати розмороження коштів:
Abank: 3 робочі дні за регламентом для розмороження 55 грн.
Monobank: Є регламент, але на практиці (у моєму випадку) кошти повертаються ОДРАЗУ по завершенню поїдки.