АБанк — покищо найгірший банк що мені поки що зузтрічався
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
заробітки не такі вже й великі: останній код що я продавала був на 1000 гривень у криптовалюті: через спеціальний p2p сервіс біржи KUNA (по факту це телеграм бот в якому ви робите заявку на продаж кода криптовалюти: його забирає покупець: оплачує таку ж суму на картку і отримує код)
бувають випадки коли покупець коду шахрай та намагається повернути кошти що сплатив на картку і отримав код в криптовалюті що отримати і те і те в монобанку такі питання вирішуються за 5 хвилин у чаті (ви просто показуєте скріни з бота де видно що ви такий код продавали та цей код відправили після отримання кошті на картку) монобанк навіть не блокує картку
Абанк заблокував картку 18 серпня за транзакцію в 1 тисячу гривень: сказали що впродовж пів години зі мною звяжеться спеціаліст для вирішення питання
спеціаліст зв’язався лише на наступний день і сказав що потрібно підтверження операції: я так розумію скріни з бота де я цей код продавала: та переписка зі службою підтримки біржи сервісом якої я користувалась
я зв’язалася зі службою підтримки біржи KUNA вони також відповіли які документи мені потрібно надати та сказали що вони можуть всі довідки предоставити якщо я пройду повний KYC на біржі: хоча він у них не обов’язковий для таких малих транзакцій як у мене: я пройшла верифікацію і біржа надала документи
і вже 22 серпня я надав всі необхідні документи для розблокування до чату з Абанком. регламент розгляду вони зазаначили 3 дні Сподівалася на оперативне вирішення питання, але, на жаль, стан справ залишається незмінним. на наступний день я в чаті запитала чи отримали вони мої документи: на що мені відповіли що документи проходять перевірку:
ще через 2 дні у мене в додатку з’явилось повідомлення що треба надати документи які я надала ще 3 дні тому: я звернулась в чат де відповіли що документи на розгляді але потрібен мій номер телефону! досить дивно: адже в мене тільки один номер: на який і зареєстрована картка і у банку він є бо зі мною зв’язувався спеціаліст
сьогодні вже 29 серпня: в додатку з’являється повідомлення що зі мною намагались зв’язатись: та це не правда бо телефон при мені і мені ніхто не телефонував:
а телефонувала лише я у службу підтримки де мене зв’язати зі спеціалістом не можуть, а лише передають заяви і кажуть що спеціаліст зв’яжеться та цього не відбувається
і я регулярно пишу в чат їх підтримки і лише отримаю відповіді що я маю надати документи: після того як я кажу що надала документи ще 22го мені кажуть що треба очікувати: вони кажуть що повторно залишили заяву: регламент 3 дні і нічого не відувається
Я знаю що тут в коментарях Абанк напише що вони можуть заблокувати картку на 180 днів і всьо і ніякого результату від мого коментаря не буде
та я хочу щоб як найбільше людей знало що АБанк це банк с жахливим сервісом
який можливо має участь в шахрайских схемах: бо заблокулували вони на моїй картці 3 тисячі гривень моїх власних коштів що я перевела з монобанку щоб робити покупки в АТБ: за ртранзакцію в тисячу гривень! і це може мої єдині кошти: а в нас війна: якщо хтось не знає
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
На жаль, документів, які було надано Вами 22.08.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.