Банк сприяє шахрайству
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
А-Банк, ви самі читали вашу відповідь? Давайте розглянемо її разом. Отже, цитую:
1. «В момент звернення до служби підтримки картку одразу було заблоковано співробітником.»
2. «Щодо спроби оформити кредит у Банку виникли підозри, що саме клієнт виконує дану операцію тому її було заблоковано до підтвердження клієнтом.»
Я вірно розумію, з вашого боку все ок і ніякого кредиту немає? «Карту було заблоковано, у банка виникла підозра, що саме клієнт оформляє операцію.»
І виходячи з цього, ЯКЩО ТАК ДІЙСНО Є НАСПРАВДІ, то я б тільки подякувала банку за пильність і поаплодувала. Бо якщо клієнт роками не користувався послугами банку, а тут згадав, з якогось переляку, і одразу оформлення кредиту, не персонально, то у банку це точно має викливати підозру.
АЛЕ, поясніть тоді наступне:
1. Чому тоді надійшло у вайбер повідомлення від вашого банку щодо погашення поточного кредитного платежу? https://i.imgur.com/Kyu3chy.png. Ви ж самі више у відповіді написали, що кредит було заблоковано, бо виникла підозра, що саме клієнт виконує операцію
2. Далі ви пишете «Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція.» ТО КРЕДИТ Є ЧИ ЙОГО НЕМАЄ?
Якщо банком на звернення клієнта було заблоковану карту і спробу оформлення кредиту, то до чого тут ваші сподівання на вирішення питання з боку правоохоронних органів, про яке повернення йде мова? Якщо вище ви пишете, що заблоку видачу кредиту.
1. «В момент звернення до служби підтримки картку одразу було заблоковано співробітником.»
2. «Щодо спроби оформити кредит у Банку виникли підозри, що саме клієнт виконує дану операцію тому її було заблоковано до підтвердження клієнтом.»
Я вірно розумію, з вашого боку все ок і ніякого кредиту немає? «Карту було заблоковано, у банка виникла підозра, що саме клієнт оформляє операцію.»
І виходячи з цього, ЯКЩО ТАК ДІЙСНО Є НАСПРАВДІ, то я б тільки подякувала банку за пильність і поаплодувала. Бо якщо клієнт роками не користувався послугами банку, а тут згадав, з якогось переляку, і одразу оформлення кредиту, не персонально, то у банку це точно має викливати підозру.
АЛЕ, поясніть тоді наступне:
1. Чому тоді надійшло у вайбер повідомлення від вашого банку щодо погашення поточного кредитного платежу? https://i.imgur.com/Kyu3chy.png. Ви ж самі више у відповіді написали, що кредит було заблоковано, бо виникла підозра, що саме клієнт виконує операцію
2. Далі ви пишете «Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція.» ТО КРЕДИТ Є ЧИ ЙОГО НЕМАЄ?
Якщо банком на звернення клієнта було заблоковану карту і спробу оформлення кредиту, то до чого тут ваші сподівання на вирішення питання з боку правоохоронних органів, про яке повернення йде мова? Якщо вище ви пишете, що заблоку видачу кредиту.
Дякую за дзвінок, поспілкувалася зі співробітником банку. Ситуацію зі свого боку пояснили, принесли вибачення, проговорили подальші дії.
- +
- 0
- natashaGra
- 5 серпня 2023, 19:27
- #
Ответ банка просто с потолка. Нестандартная ситуация — сценариев написанных заранее нет, а надо что-то ответить. С этим банком вообще все странно как по мне. Отзывы диаметральные совершенно, в отделениях ну просто вязнут менеджеры — чтоб карту оформила
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки картку одразу було заблоковано співробітником.
Щодо спроби оформити кредит у Банку виникли підозри, що саме клієнт виконує дану операцію тому її було заблоковано до підтвердження клієнтом.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом.