Відмінне клієнторіентування співробітників служби підтримки.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Вітаю, шановні співгромадани, клієнти, та потенційні клієнти А-Банку. Проживаючи у великому місті, ми стикаємося із стресовими ситуаціями кожного дня. Хтось нахамить, хтось наступить на ногу у громадському транспорті, і я не виключення. 05.06.2023 року сталася одна з таких ситуацій, в котрій я не витримав та відчайдушно вилив увесь негатив накопичений за день, нажаль у сторону тендітної співробітниці А-Банку. Оплачуючи покупку на касі мережі супермаркетів «АТБ», сталося списання коштів з рахунку, але касир повідомила, що коштів недостатно, та платіж відхилено. У здивованому стані, почав перевірку — відкривши додаток. І здивування виправдалось, адже кошти було списано, а термінал магазину видав службовий чек. Було прийнято рішення зв’язатися з гарячою лінією банку, після дуже палких нападів на цю дівчину, вона зуміла заспокоїти мене, та запевнити що помилка була зі сторони платіжної системи. Запопонувала подати заявку на повернення коштів. Але мене не влаштовувало те що вона буде оброблятися до 3 банківських днів. Я ж ходив по магазину, збирав товар, витратив час після тяжкого робочого дня, ну ви зрозуміли про що я. На що вона також змогла знайти можливості заспокоїти обуреного клієнта. Помилка сталася зі сторони еквайрингової системи ОЩАД БАНКУ, отже уникайте терміналів цього банку, якщо не хочете отримати такий негативний досвід. А-Банку дякую за відносно швидке (10−15хв) повернення коштів, та чудових співробітників служби підтримки. У Європі я чекав би вічність. Термінал банку Райфайзен прийняв оплату моментально, чим також порадував мене. Але можливо це також пов’язано з тим що АТБ та Райфайзен у колаборації, та таким чином витісняють державний банк зі своєї орбіти. Що мене не зовсім тішить. Отже висновок можна зробити наступний, було би прекрасно якщо А-Банк розробить та впровадить свою еквайрингову систему у мережі супермаркетів, для запобігання таких випадків, але наголошую, що служба підтримки, вичерпує ці негативні моменти.
Відповідь банку
Підтримка àбанку
6 червня 2023, 9:39
Дякуємо за відгук. Працюємо для Вас 💚
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 3
Вести себя нормально надо. А не искать оправдание своему хамству
- +
- 0
- SergeyNina
- 6 червня 2023, 21:25
- #
Советую через 11−12 дней зайти в приложене и внимательно посмотреть не списалась ли сумма повторно.
Я бы все равно на месте банка, этого неадекватного записал и запомнил. Еще один такой случай и блокировка обслуживания. Банк и его сотрудники это не психологи для вашего успокоения так далее, это вообще сказал что вас должны как-то успокаивать и уговаривать ? Свои проблемы к психологам это их работа.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |