Банк заблокував кошти з 10 листопада 2022 року та не повертає!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Ніколи не думала, що буду змушена надати розголосу ситуацію по банку, але ситуація з А-банком на стільки обурлива, що хочется, щоб про неї дізналось як найбільше людей.
Мою картку заблокували 10 листопада 2022 року, через платіж який надійшов мені на картку. Далі було днів 20, коли я намагалсь з’ясувати, що саме я порушила та чому мою картку заблокували.
Нарешті 1 грудня мені пояснили, що потрібно надати підтвердження надходження коштів за весь листопад. Я зраділа. Бо це було дуже легко. Але була обурена тим, що для з’ясування цього потребувало так багато часу — 20 днів спілкування з операторами для того щоб зрозуміти що трапилось. Та просто очікувати за процедурою 3 дні, потім ще 3, потім ще 3 дні… Бо такий регламент — треба просто чекати, коли тобі пояснять що саме трапилось.
Ну тут можна зрозуміти: банк велика система — свої бюрократичні правила.
Отже надіслала 1 грудня документи. Мені сказали, що треба чекати результати фін перевірки. Декілька разів перепитувала коли будуть результати, відповідь:«Очікуйте, з вами зв’яжуться"
Ось вже лютий. Я дізнаюсь, що мої документи перевіряють протягом 180 днів, бо це так за регламентом. Намагються з’ясувати що саме трапилось (що саме не кажуть). Я перепитую, чи надала усі документи, отримую відповідь, що «так» і потрібно тільки очіквати. (Записи аудіо дзівінків, якщо що в мене зберігаються)
Добре, чекаю.
Минають 180 днів. Звертаюсь до оператора. Вони за традицією кажуть, що треба почекати на дзвінок від фахівця (тобто декілька днів, а якщо оператор не зателефонує, то знову подати заявку). І нарешті дзвінок! Під час якого я дізнаюсь, що потрібно було надіслати документи на яких видно дату! Бінго!!! Чому мені про це не повідомили за 180 днів???
Надсилаю у той самий день! Надсилаю поштою, надсилаю у чат з онлайн операторами (бо з якоїсь причини мого листа від 1 грудня фахівець не бачить саме у травні. У квітні ще бачили. Збіг обставин). Провсяк випадок дублюю інформацію усюди.
І ось минає декілька днів, а мені повідомляють, що мою картку заблокували на 180 днів з 1 квітня. На питання яке було рішення по минулому блокуванню — не отримую.
Та що найдивніше — причина блокування 10 листопада та 1 квітня збігається!
Тобто банк заблокував мою картку ще на 180 днів по тій самій причині, не надавши відповіді що було не так по першому розгляду!!! А так можно робити до безкінечності. Бо я не можу ніяк на це вплинути.
ЦЕ — ШАХРАЙСТВО!!! Підступне зберігання чужих коштів, не даючи змогу скористатися їми більше ніж 180 днів без пояснення причини.
Я надала усі документи (так казав оператор на дзвінку), я очіквала 180 днів!
Питання на контролі, перевіряємо інформацію щодо Вашого звернення, наш Співробітник зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Це було дуже важке та емоційно виснажливе спілкування з операторами кол-центру.