Блокування картки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +20
- SergeyNina
- 17 лютого 2023, 21:31
- #
Молодцы. По честному и от души
- +
- +5
- FenderStrat
- 18 лютого 2023, 10:57
- #
Смешно просто читать…не банка контора ,что хотят то и блокают.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Користуюсь послугами банку більше 10 років. Жодної заборгованості та боргів у мене немає. 18 листопада я помітив, що мої рахунки були заблоковані. Я зателефонував на гарячу лінію А-Банку, і оператор сказав, що залишив заявку, і мені зателефонує інший фахівець з банку. Через деякий час, мені зателефонувала дівчина з А-Банку, і спитала за операції по моїй картці. Я надав відповідь, і вона просила відправити інформацію по операціям за останні 3 дні(14,15 і 16 листопада) на пошту monitoring@a-bank.com.ua. Також вона додала, що перевірка може тривати до 180 днів.
20 листопада я відправив лист на цю пошту.
29 листопада зателефонував вже хлопець з А-Банку і сказав, що лист отримано на електронну пошту і наразі інформація знаходиться на перевірці.
18 січня, пройшло 2 місяці, а відповіді досі не було. Я вирішив дізнатися, в чаті через телеграмм, через додаток а24, чи є актуальна інформація з мого рахунку чи перевірка ще триває?
Оператор зафіксував моя заявку і передав відповідальному співробітнику. Через декілька годин, зі мною зв’язався фахівець і просив надати інформацію по надходженню коштів на мій рахунок за листопад. Я йому відповів, що раніше вже відправив лист з операціями за останні 3 дні, як просив минулий фахівець. Я так розумію, що мій лист він знайшов, і через декілька хвилин, прийшло повідомлення, що картка розблокована. Але карта у додатку а24 ще була заблокована. Але як мені раніше пояснив інший оператор з А-Банку, що на моєму рахунку 2 обмеження. Після цього, у додатку з’явився документ з надданням ще додаткової інформації і було написано, що рахунок розблокуєтся протягом доби.
20 січня я заповнив цей документ і відправив на пошту aml_a-bank@a-bank.com.ua.
Загалом прошло вже 3 місяці з моменту блокування картки, а відповіді досі немає. Я навіть не знаю причину блокування. Звичайно розумію, що перевірка може довго тривати, але є ж розумні межі.
Приносимо вибачення за довготривалу відповідь на Ваш лист. Питання вирішено, деталі відправлено на Вашу електрону пошту.