Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування картки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Sam1991 17 лютого 2023, 14:11
Доброго дня, Шановний А-Банк.
Користуюсь послугами банку більше 10 років. Жодної заборгованості та боргів у мене немає. 18 листопада я помітив, що мої рахунки були заблоковані. Я зателефонував на гарячу лінію А-Банку, і оператор сказав, що залишив заявку, і мені зателефонує інший фахівець з банку. Через деякий час, мені зателефонувала дівчина з А-Банку, і спитала за операції по моїй картці. Я надав відповідь, і вона просила відправити інформацію по операціям за останні 3 дні(14,15 і 16 листопада) на пошту monitoring@a-bank.com.ua. Також вона додала, що перевірка може тривати до 180 днів.

20 листопада я відправив лист на цю пошту.

29 листопада зателефонував вже хлопець з А-Банку і сказав, що лист отримано на електронну пошту і наразі інформація знаходиться на перевірці.

18 січня, пройшло 2 місяці, а відповіді досі не було. Я вирішив дізнатися, в чаті через телеграмм, через додаток а24, чи є актуальна інформація з мого рахунку чи перевірка ще триває?
Оператор зафіксував моя заявку і передав відповідальному співробітнику. Через декілька годин, зі мною зв’язався фахівець і просив надати інформацію по надходженню коштів на мій рахунок за листопад. Я йому відповів, що раніше вже відправив лист з операціями за останні 3 дні, як просив минулий фахівець. Я так розумію, що мій лист він знайшов, і через декілька хвилин, прийшло повідомлення, що картка розблокована. Але карта у додатку а24 ще була заблокована. Але як мені раніше пояснив інший оператор з А-Банку, що на моєму рахунку 2 обмеження. Після цього, у додатку з’явився документ з надданням ще додаткової інформації і було написано, що рахунок розблокуєтся протягом доби.
20 січня я заповнив цей документ і відправив на пошту aml_a-bank@a-bank.com.ua.
Загалом прошло вже 3 місяці з моменту блокування картки, а відповіді досі немає. Я навіть не знаю причину блокування. Звичайно розумію, що перевірка може довго тривати, але є ж розумні межі.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 лютого 2023, 15:02
Доброго дня!
Приносимо вибачення за довготривалу відповідь на Ваш лист. Питання вирішено, деталі відправлено на Вашу електрону пошту.

Коментарі - 2

+
+20
SergeyNina
SergeyNina
17 лютого 2023, 21:31
#
Молодцы. По честному и от души
+
+5
FenderStrat
FenderStrat
18 лютого 2023, 10:57
#
Смешно просто читать…не банка контора ,что хотят то и блокают.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку