Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування картки через необґрунтовану скаргу контрагента.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
sonatalitravel 17 лютого 2023, 9:13
Наприкінці січня 2023 року мною було здійснено виведення власних коштів з біржі Бінанс через р2р обмін. Ордер було виконано у повному обсязі та завершено. Після виведення коштів із картки я протягом двох тижнів не користувалася нею. У середині лютого було здійснено ще одне виведення коштів, після якого карта заблокувалася. Після спілкування з підтримкою з’ясувалося, що блок картки стався через скаргу контрагента нібито через неотриману послугу. Єдина інформація, яка мені була надана це час, дата і сума транзакції, що оспорюється. Жодних доказів на користь контрагента банк мені не надав. У свою чергу мною були надані пояснення суті транзакції, а також докази успішного завершення ордера на Бінанс (тобто докази того, що послуга була виконана в повному обсязі). У підтримці банку мені не повідомили конкретних термінів розблокування картки, мотивуючи тим, що вони чекатимуть на реакцію контрагента, а саме його звернення (або не звернення) до поліції. При цьому, як довго треба чекати, мені не повідомили. Тобто очевидна спроба шахрайства з боку контрагента, але очікувати розблокування доводиться мені.
Далі ще веселіше. Розуміючи, що за дані дії контрагент не отримає жодного покарання, я звернулася у підтримку «Бінанс». Там мені повідомили що за подібні дії передбачено довічний бан але їм потрібен якийсь доказ із банку, наприклад, електронний лист з підтвердженням блокування та даними транзакції через яку це сталося. Однак у банку вимагали 500(!) грн. за такий лист. Бінанс погодився навіть на скріншот чату з банком, в якому були б необхідні дані, але банк і тут відмовив (навіщо відмовлятися від потенційного прибутку в 500 грн., так?).
У результаті маємо невідомий термін розблокування картки та 500 грн за те, щоб покарати шахрая. Чудовий банк!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 лютого 2023, 11:11
Доброго дня!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Наразі, Ваше питання вирішено. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.

Коментарі - 3

+
+35
sonatalitravel
sonatalitravel
17 лютого 2023, 11:01
#
Протягом години після публікації цього відгуку картку розблокували. Спасибі Мінфіну, за те, що існує сайт відгуки на якому змушують наші банки ворушитися.)
+
+5
FenderStrat
FenderStrat
18 лютого 2023, 11:00
#
Это контора делает что хочет,не удивляйтесь
+
+12
natashaGra
natashaGra
19 лютого 2023, 16:35
#
И отвечают представители временами наобум
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝 / Блокування картки через необґрунтовану скаргу контрагента.