Блокування картки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня. Маю кредитну карту цього банку. Вирішив погасити заборгованість, тому зробив переказ зі своєї карти ПриватБанк. А-банк заблокував кредитку та мої особисті кошти що були надіслані на кредитку зверх кредитного ліміту. Надав чек про те що гроші з моєї особистої картки, а не хтозна звідки, та реакції від банку немає ніякої. Ніхто не дзвонив та не назвав причину по якій були заблоковані гроші. Мені не потрібна ні ваша карта, ні ваш кредитний ліміт, поверніть мені мої гроші.
Відповідь банку
Підтримка àбанку
28 листопада 2022, 15:43
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Обов'язково перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та будемо раді допомогти. За результатом вирішення питання з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 11
- +
- 0
- olimpiev85
- 28 листопада 2022, 15:58
- #
Співробітник зв’язався, але розпочалася стара пісня про головне: вибіркова перевірка, до 180 днів можуть блокувати мої гроші, диктування пунктів договору за якими можна взяти особисті гроші та притримит на пів року. Тепер хочуть не останній переказ за через який заблокували карту, а за весь місяць. Ви що не довіряйте державному банку з особистої карти якого я робив переказ на вашу кредитку, вважаєте ми з ним на пару гроші відмиваємо?
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 28 листопада 2022, 16:20
- #
Банк може призупинити операції та проводити перевірку до 180 днів. 3.3.18. Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки (сумніви Банку можуть бути пов`язані, втому числі з імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам тощо).
Детальні умови і правила доступні для Вас за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Ваше питання в роботі у Спеціалістів. Просимо очікувати результат вирішення Вашого питання. Дякуємо.
Детальні умови і правила доступні для Вас за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Ваше питання в роботі у Спеціалістів. Просимо очікувати результат вирішення Вашого питання. Дякуємо.
- +
- +3
- olimpiev85
- 28 листопада 2022, 17:45
- #
Питання вирішене. Карту розблоковано. Не робіть так більше, бо це геть змінює відношення до банку яке до цього моменту було тільки позитивним. Маю надію що якщо потрібні будуть перевірки, то це буде займати не більше кількох днів. Дякую за розуміння.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 28 листопада 2022, 19:46
- #
Раді, що змогли Вам допомогти! :)
- +
- 0
- SergeyNina
- 29 листопада 2022, 1:35
- #
А банк ещё молодец. Я помню приват блокнул перевод с карты своей карты привата на свою карту пумб также, ждал неделю пока разблокирует
Звертався купа раз в підтримку з проханням закрити картковий рахунок та розірвати договір ділових відносин все марно.Написав лист з письмовою заявою. звернення зафіксоване банком . Згідно пункту 1.1.7.54.2 та 1.1.7.38 банк забовязаний розірвати договір та закрити картковий рахунок в день подання заяви, що до сих пір не зроблено ,хоч в даному пункті 1.1.7.54.2 чітко вказано — закриття рахунків і розірвання договору відбувається в день подання заяви! ,Іншого не прописано , не вказано обставин за яких по винятку не може бути цього зроблено! (Окрім кредитних забовязань, не погашених , яких в мене нема ! Банк керується 3.3.18 , заблокував на 180 днів !! Всякі спроби отримати відповідь що до дотримання вище вказаних пунктів які прописані в договорі марно,фіксують звернення і затягують час , тримаючи на картковому рахунку мої кошти!Шановний А-банк ,враховуючи що на моє письмове звернення йде затягування часу, щоб подовше потримати мої кошти, не дотримуєтесь вище вказаних пунктів, можу сміло сказати що вводите людей в оману , бездіяльність і не грамотність підтримки робить вам чудову репутацію, з якою хочу сказати людям, перш ніж мати з вами справу , добре подумайте! ваші кошти можуть просто заблокувати і ви можете лишитись без них на пів року! Якщо є якісь звинувачення що до шахрайства є поліція! розривайте договір , закривайте рахунок, а не робіть комедію! Співробітники зв’язуються і знову все по кругу , результату нуль , з кінця серпня і по сьогоднішній день!
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 1 лютого 2023, 9:38
- #
Доброго дня!
Для уточнення інформації надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Для уточнення інформації надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Зараз А-банк пішов ще далі та дозволяє собі блокувати картки на 180 днів, а потім за тієї ж причини продовжувати блокування ще на період до 180 днів.
При тому навіть не пояснюючи причину через що саме заблокували мою картку.
- +
- 0
- Galunagaluna
- 12 грудня 2023, 23:41
- #
Картку з особистими коштами заблокували !
Працюю онлайн. Відправку товару з складу затримали (не моя провина) і клієнт не роздумуючи подав скаргу. Кошти ми повернули. І клієнт зразу ж зателефонував в, А банк і відізвав заяву. Всі скріни і підтвердження я надала. Кожного разу одне і теж саме. Очікуйте дзвінка спеціаліста. Я вже чекаю не 5 днів, а більше місяця. Не розумію що за банк ! Кожного разу надаю всі підтвердження коли звертаюсь в підтримку. Толку 0. Взагалі не рекомендую цей банк. Краще б і я не була їх клієнтом. Хочу тільки повернення коштів. І все більше мені не потрібно ні ваших послуг ні картки. Нічого !
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 15 грудня 2023, 9:48
- #
Добрий день! Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.1 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Всі курси банку |