Кошти внесені через IBOX не зараховуються на карту А-банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.9 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Техпідтримка А-банку відмовила у сприянні в зарахуванні платежу посилаючись на проблеми терміналами ТОВ «Пейбокс» Ibox. Хоча договірні відносини у мене з А-банком, а не з ТОВ «Пейбокс». Гаряча лінія «IBOX» не з'єднує з оператором. В чаті пишуть чекайте 3 робочих дні та відмовляються надати публічний договір по якому я маю чекати ці 3 дні. А-банком не було поінформовано клієнтів о проблемах з Ibox і необхідності чекати 3 дні.
Перевірили інформацію, зі сторони Банку складнощів з зарахуванням не має. Радимо звернутися в підтримку iBox для уточнення статусу платежу.