Прощення заборгованості за відсотками
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.9 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
У разі невиконання оплат за вашими кредитними зобов’язаннями банк буде змушений передати інформацію про прострочення ваших платежів до Українського Бюро Кредитних Історій (УБКІ). Це негативно може позначитися на Вашій репутації та вплинути на можливість майбутнього кредитування не тільки в А-Банку, а й у інших банках. Гарного Вам дня!»
Отримавши вищевказану смс я одразу ж сплатила суму в 1400,00грн та зателефонувала представнику банка за телефоном 3777 з метою дізнатися коли саме будуть списані %, як гарантувалося у смс повідомленні. На що працівник банку мені відповів, що перед тим як сплачувати вказану суму, я повинна була зателефонувати до банку (навіщо???) і тільки потім перераховувати кошти. А тепер-все (!), банк ніяких відсотків «простити» не може, бо я заздалегідь не зателефонувала… У мене питання-де в смс повідомленні було вказано про необхідність попереднього дзвінка? Де виконання гарантій банку про прощення заборгованості за %, про які банк мені «гарантує» в разі сплати мінімального платежу за кредитом? Що коїться? Банк погрожує мені зіпсувати кредитну історію та репутацію, а сам не виконує власних гарантій? Я не перший рік клієнт банку, чекаю пояснень як саме реагувати на таке відношення до клієнтів, та яким чином банк відповідає за свої «гарантії», які красномовно надіслані в смс повідомленні?
Перерахунок та списання відсотків, за Вашою карткою «Зелена», у зазначеній сумі, буде виконано до кінця цього місяця.
Приносимо вибачення за непорозуміння при розмові з нашим Співробітником. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.